Godsamme hij begint weer...heb alle Gmails verwijderd...Hotmail app heeft ook geen nieuwe mails. wat kan het dan zijn?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een tijdje gehad. Bleek de Email app te zijn die zo nu en dan heel mijn postvak als ongelezen markeerde en dus dacht dat ik vele nieuwe emails binnengekregen had. Hij gaf dan in de notificatiebalk aan dat ik 1, 2, 3, 4, 5 etc nieuwe emails binnengekregen had, en vervolgens verdween de melding compleet uit de notificatiebalk. Dit kwam dan door een storing aan de kant van de server. Hierbij ging mijn telefoon dus ook trillen en als ik dan niet snel genoeg op mijn telefoon keek dan leek het een spookmelding omdat er niets in de notificatiebalk stond..
Ik ben meestal snel genoeg om te kijken wat er is en dan is er dus helemaal niets, Niets in de notification balk of een pop up...het is ook een tril patroon die ik niet ken, kort-lang kort-lang kort-langquote:Op maandag 18 maart 2013 13:04 schreef Devolution het volgende:
Kun je de telefoon 'aan' laten staan (dus zorgen dat ie niet in standby gaat waardoor het scherm op zwart gaat) totdat hij weer begint te trillen? Want dan kun je zien of er iets in de notificatiebalk tevoorschijn komt.
Nou net getest..ik zie helemaal niets. Snap er geen zak van.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:04 schreef Devolution het volgende:
Kun je de telefoon 'aan' laten staan (dus zorgen dat ie niet in standby gaat waardoor het scherm op zwart gaat) totdat hij weer begint te trillen? Want dan kun je zien of er iets in de notificatiebalk tevoorschijn komt.
Developer options > Window animation scale / Transition animation scale / Animator duraction scale naar 0.5.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Godskolere. Wat is de overgang van het ene scherm naar het andere traag geworden. Er zit een vervaging vertraging in zeg maar...dat wil ik niet. Ik wil gewoon flitsend van het ene scherm naar het andere.
Dank uquote:Op maandag 18 maart 2013 19:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Developer options > Window animation scale / Transition animation scale / Animator duraction scale naar 0.5.
of gewoon helemaal uitquote:Op maandag 18 maart 2013 19:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Developer options > Window animation scale / Transition animation scale / Animator duraction scale naar 0.5.
Als je geen custom rom neemt waarschijnlijk wel, als je het al krijgt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan..moeten we daar weer 2 jaar op wachten?
Misschien deze. Gebruik het zelf niet, dus geen idee wat het precies doet en kan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:10 schreef Parafernalia het volgende:
bestaat er een app die automatisch een gifje maakt van hetgeen je opneemt? filmpje of een aantal fotos
Was 't al vergeten,quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Misschien deze. Gebruik het zelf niet, dus geen idee wat het precies doet en kan.
Ziet er goed uit! Ik vond het huidige design al niet echt in de simpele, vlakke HOLO-stijl passen.quote:
Vind em op het eerste zicht niet zo spectaculair, wanneer zullen we die ontvangen? Of komt dat met een update van Android?quote:
lelijk zegquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef robin007bond het volgende:
Google Keep vind ik best heel aardig werken.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:46 schreef wihehin het volgende:
Het IQ van de reviews in de playstore is zojuist flink gedaald...
[ afbeelding ]
Een "Désiré"quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:46 schreef wihehin het volgende:
Het IQ van de reviews in de playstore is zojuist flink gedaald...
[ afbeelding ]
Haha, slaat echt helemaal nergens op wat hij zegt ook...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Een "Désiré"
Een "Désiré" tablet
De Desire HD een tablet noemen
Of hij bedoelt met de Desire tablet de Flyer. In dat geval:
Een Flyer kopen
Een HTC een "Désiré" noemen
Meh, vind 't een halfslachtige tablet met veel te weinig ondersteuning. 't Ding draait maximaal 2.3?quote:
Heb voor m'n Galaxy Note een Desire S gehad. ROMs flashen ging zó makkelijk daarop. Prima dingetje, genoeg snel ook nog (ouders hebben er nu allebei één)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:32 schreef wihehin het volgende:
[..]
Haha, slaat echt helemaal nergens op wat hij zegt ook...
(respect voor de Desire HD!(mijn foon))
Dat van die ondersteuning zeiden ze er niet direct bij..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Meh, vind 't een halfslachtige tablet met veel te weinig ondersteuning. 't Ding draait maximaal 2.3?
Heb je gelijk in, maar dat maakt 't niet meteen een betere tablet of wel?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat van die ondersteuning zeiden ze er niet direct bij..
Ik zag je vraag al eerder voorbij komen maar ik heb geen idee, ik speel dat genre alleen met muis en toetsenbordquote:
Is stom genoeg standaard in het (oudere?) HTC-toetsenbord, dat Desire wodt geautocorrigeerd naar Désiré.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Een "Désiré"
Een "Désiré" tablet
De Desire HD een tablet noemen
Of hij bedoelt met de Desire tablet de Flyer. In dat geval:
Een Flyer kopen
Een HTC een "Désiré" noemen
oke, jammer. Bedankt iigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:46 schreef Devolution het volgende:
Google Keep is erg nice ja, ziet er ook veel mooier uit dan bijvoorbeeld AK Notepad (dat ik eerst gebruikte)
[..]
Ik zag je vraag al eerder voorbij komen maar ik heb geen idee, ik speel dat genre alleen met muis en toetsenbord
Klopt! Zipje erop zetten, naar recovery en je bent klaar! Ook nog heel veel ROM's, ondanks dat hij zo oud is! Nu gewoon een stabiele android 4.2.2 erop staanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:40 schreef J.Appleseed het volgende:
Heb voor m'n Galaxy Note een Desire S gehad. ROMs flashen ging zó makkelijk daarop. Prima dingetje, genoeg snel ook nog (ouders hebben er nu allebei één)
Ik vind dat het flashen op de Note net zo gemakkelijk gaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Meh, vind 't een halfslachtige tablet met veel te weinig ondersteuning. 't Ding draait maximaal 2.3?
[..]
Heb voor m'n Galaxy Note een Desire S gehad. ROMs flashen ging zó makkelijk daarop. Prima dingetje, genoeg snel ook nog (ouders hebben er nu allebei één)
Mja, maar het proces om het te kunnen doen is wat omslachtiger i.m.h.o. Dus wat je doet voordat je er custom ROMs enzo op kan zetten.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind dat het flashen op de Note net zo gemakkelijk gaat.
Welk OS heb je op je PC thuis en op het werk?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:19 schreef Elvander het volgende:
Wellicht dat iemand hier me kan helpen met het volgende probleempje:
Thuis kan ik mijn Desire HD met android 2.x aansluiten op de pc.
Krijg een melding: Opladen en diskdrive of alleen opladen.
Vervolgens kan ik de sd-kaart benaderen en kopiëren enzo.
Op mijn werk volg ik dezelfde procedure: stop usb kabel erin maar krijg dan geen melding of ik wil opladen en diskdrive maar dat ik voor google maps locations m'n gps moet aanzetten. En dan stukje geneuzel over licentie van google maps. (waarom dit gebeurt ????)
Dit wil ik natuurlijk helemaal niet. Ik wil mn Dhd als diskdrive gebruiken en files kunnen kopiëren.
De verwisselbare schijf wordt wel zichtbaar maar niet benaderbaar.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen en m'n sd-kaart wel kan benaderen?
Pc op werk is een winxp bak.
Trouwens, als ik volgende week dan toch naar Duitsland ga, is het dan misschien handig om die Nexus daar gewoon te halen? Volgens mij is dat goedkoper. Ff zoekenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:38 schreef Zhano het volgende:
HoiIk ben even een aantal android phones aan het vergelijken omdat mijn Hero echt aan vervanging toe is (traag en wil bijna niet meer opladen). Budget is ongeveer rond de 400¤ en ik wil m graag deze week hebben omdat ik volgende week naar Duitsland ga. Nu ben ik uitgekomen bij deze 3:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/304961;320233;310210/categorie/
Aan/afraders iemand?
Ja had het net ook gevonden inderdaad. Nu alleen ff kijken waar en of mijn schema het toestaat om naar een MM te gaan daar.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:44 schreef Catch22- het volgende:
Ja. Daar is hij 399 ofzo, bij de MM. Wel de 16Gb nemen (geen SD)
http://www.mediamarkt.de/(...)lineshop&query=nexus
395 dus
er zijn er best veel in Dld dus dat moet goedkomenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja had het net ook gevonden inderdaad. Nu alleen ff kijken waar en of mijn schema het toestaat om naar een MM te gaan daar.
Niet zoveelquote:Op maandag 25 maart 2013 13:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er zijn er best veel in Dld dus dat moet goedkomen
hoeveel geduld heb je ?
http://www.sonymobile.com(...)a-sp/specifications/
Oke.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet zoveelWat betreft die Media Markt, ik ga niet alleen maar met een groep en we hebben verplichte dingen waar we heen moeten enzo en niet super veel vrije tijd
Dat was inderdaad het woord wat ik zorgvuldig omzeil. 23 jaar, op het HBO en dan op schoolreisjequote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Oke.
Veel plezier op je schoolreisje dan
Thuis Win7 ultimate en wxp 32bit werkt allebeiquote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Welk OS heb je op je PC thuis en op het werk?
Als je je telefoon hebt aangesloten op je werk en de verwisselbare schijf zichtbaar is, heb je dan ook je telefoon al aan gezet? Hiermee bedoel ik dat je scherm aan staat en dat je eventuele beveiligingscodes (pincode/ontgrendeltekening etc.) hebt ingevoerd? Want ik heb bijvoorbeeld mijn telefoon beveiligd met een ontgrendelpatroon dat ik moet tekenen voordat ik in mijn telefoon kan en dit patroon moet ik ook invoeren op mijn telefoon voordat ik het opslaggeheugen kan benaderen op de pc.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:19 schreef Elvander het volgende:
Wellicht dat iemand hier me kan helpen met het volgende probleempje:
Thuis kan ik mijn Desire HD met android 2.x aansluiten op de pc.
Krijg een melding: Opladen en diskdrive of alleen opladen.
Vervolgens kan ik de sd-kaart benaderen en kopiëren enzo.
Op mijn werk volg ik dezelfde procedure: stop usb kabel erin maar krijg dan geen melding of ik wil opladen en diskdrive maar dat ik voor google maps locations m'n gps moet aanzetten. En dan stukje geneuzel over licentie van google maps. (waarom dit gebeurt ????)
Dit wil ik natuurlijk helemaal niet. Ik wil mn Dhd als diskdrive gebruiken en files kunnen kopiëren.
De verwisselbare schijf wordt wel zichtbaar maar niet benaderbaar.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen en m'n sd-kaart wel kan benaderen?
Pc op werk is een winxp bak.
Metal Slug zegt je niksquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:33 schreef RobertNL het volgende:
Weer een leuke Humble Bundle voor het goede doel;
http://www.humblebundle.com/
6 Android games voor $5.55of 4 games voor minder dan $5.55
Games tot $5.55
- Contre Jour (Kruising tussen Cut the Rope en World of Goo) - ¤1.79
- Plants VS Zombies (Wie kent het niet, survival/arcade/actie) - ¤0.89
- Anomaly Korea (Grafisch zeer mooie tower defense) - ¤3.69
- Bladesliger (3th person actie game) - ¤2.32
Games boven de $5.55
- Metal slug 3 (2D arcade game) - ¤1.39
- The Room (Puzzle game) - onbekend
Weet niet of ik wel voor het volledige pack ga, de 2 bonus games zeggen mij veel minder dan de eerste vier games waar ik Contre Jour, Anomaly Korea wel zeer vet vind.
Allemaal te downloaden en updaten via de Humble Bundle app
Hij kon dat niet inzien, maar misschien hebben hier random FOK!users ervaringen met teruggaves van telefoonverzekeraars.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef shiznuts het volgende:
Als een medewerker al geen bedrag kan noemen. Dan een random FOK!user wel?
Only time will tell...
Er zijn verzekeringen die nieuwwaarde uitkeren bij mobile telefoons maar of die van jou dat ook doet weet ik niet. Vervangend/vergelijkbaar toestel kan ook in de polis staan, dan kunnen ze je dus inderdaad een S2 aanbieden maar ook iets (goedkopers) vergelijkbaars.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb mijn Galaxy S2 4/5 weken geleden ter reparatie weggebracht naar de verzekering omdat hij plots niet meer aanging en op geen enkele oplader een reactie vertoonde. Daarnaast was de front-camera al kapot.
Vanmiddag gebeld met de verzekering en ze hebben mij gemeld dat er een financiële vergoeding bij de Belcompany ligt voor een nieuw toestel uit te zoeken. De medewerker aan de telefoon kon mij geen bedrag zeggen maar ging er vanuit dat het genoeg zou zijn om minimaal de S2 te kunnen kopen, maar daar ging hij vanuit en kon hij niet garanderen.
Nu heb ik twee vragen:
- De S2 kost nog 439 euro staat op de website van Belcompany, verwachten jullie dat ik echt dit bedrag zou kunnen ontvangen of probeerde deze man mij blij te maken met een dode mus?
- Indien dit het geval is, zou het dan ook mogelijk zijn om 200/250 euro bij te leggen voor de S4 over een een paar weken?
Het blijkt precies het bedrag te zijn van de S2, ik ga vanmiddag eens langs hopelijk is 200/250 euro bijbetalen voor de S4 over een paar weken ook een optiequote:Op donderdag 28 maart 2013 00:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Er zijn verzekeringen die nieuwwaarde uitkeren bij mobile telefoons maar of die van jou dat ook doet weet ik niet. Vervangend/vergelijkbaar toestel kan ook in de polis staan, dan kunnen ze je dus inderdaad een S2 aanbieden maar ook iets (goedkopers) vergelijkbaars.
Mwoah, vind dat zelf niet echt handig (heb het nooit gebruikt) en het vreet stroom.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:22 schreef wihehin het volgende:
Wat vinden jullie dat er sowieso in KLP moet komen?
Ik zelf vind dat er dual windows (zoals Samsung al heeft) moet komen.
Klopt! Dat ze bij élke app de uitschuifbare notificaties hebben bedoel je dan bijv? Dat lijkt mij een hele vooruitgang!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mwoah, vind dat zelf niet echt handig (heb het nooit gebruikt) en het vreet stroom.
- Betere powermanagement. Apps niet meer "zomaar" de accu leeg kunnen laten slurpen door een hangend proces
- Nóg soepelere ui
- Meer UI elementen afdwingen
Iig zelfde plekken voor het menu enzo. Ik zit nu met softwarekeys op mijn Xperia Z en soms zit instellingen bovenin en soms zit het naast de softkeysquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
Klopt! Dat ze bij élke app de uitschuifbare notificaties hebben bedoel je dan bijv? Dat lijkt mij een hele vooruitgang!
Hooray voor hardwarekeys danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Iig zelfde plekken voor het menu enzo. Ik zit nu met softwarekeys op mijn Xperia Z en soms zit instellingen bovenin en soms zit het naast de softkeys
Softkeys zijn prima, maar dan moeten de devs wel uniforme UI's makenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hooray voor hardwarekeys dan
Maar ik snap je wel, ja. Ik vind het persoonlijker een stuk fijner als het gewoon in de action bar staat.
Ik bedoel, seriously, HTC? Wat is hier het nut van
[ afbeelding ]
Nee, dat begrijp ik. Vind softwarekeys zelf ook prima (vanwege adaptieve UI) maar heb eveneens geen problemen met hardwarekeys. Maakt mij dus eerlijk gezegd geen fuck uitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Softkeys zijn prima, maar dan moeten de devs wel uniforme UI's maken
Correct. Maarja, htc...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik. Vind softwarekeys zelf ook prima (vanwege adaptieve UI) maar heb eveneens geen problemen met hardwarekeys. Maakt mij dus eerlijk gezegd geen fuck uitEen combo daarvan, zoals HTC heeft, is gewoon schermoppervlakte weggooien en dat is zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |