Nee johquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Stu kan je dat in de op zetten?
12 april 2013, meet alles
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zie nu pas 'Beach is geweldig' in de OP
Utrecht dus? Of Amsterdam kan ookquote:
No wayquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Stu kan je dat in de op zetten?
12 april 2013, meet alles
En weg met die onzinquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zie nu pas 'Beach is geweldig' in de OP
Dan kom je naar London en dan regelen we datquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:31 schreef JRRY het volgende:
ik zou wel een meet and greet willen met Stuart de bekende wereldster
Utrecht is wel het meest centraal voor iedereen dusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet sowieso reizen dus kies maar
Nee, ik steek nog liever naalden in mijn oogquote:
Clubsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Utrecht is wel het meest centraal voor iedereen dusMaar ligt er ook aan waar je heen wilt. Echt naar clubs ofzo moet je naar Amsterdam. Grootste club in Utrecht is sinds kort weg
Eerst cafe`s ja. Maar beetje later in de avond/nacht wil je ook wel lekker losgaan somsquote:
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik steek nog liever naalden in mijn oog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
GODVERDOMMEZET HET ER GEWOON IN
OF IK REIS PERSOONLIJK AF NAAR LONDEN OM JE TE KLAPPEN
Dat lijkt me leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
ik niet, ik wil sociale gesprekken voeren, discussies, ik wil risken, ik wil kolonisten, ik wil monopoliën, ik wil lachen, en niet teringherrie horen en zogenaamd losgaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst cafe`s ja. Maar beetje later in de avond/nacht wil je ook wel lekker losgaan soms
Ja maar dat is toch niet uitgaan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik niet, ik wil sociale gesprekken voeren, discussies, ik wil risken, ik wil kolonisten, ik wil monopoliën, ik wil lachen, en niet teringherrie horen en zogenaamd losgaan.
idioten die gaan discussieren over diepe zaken als ze bezopen zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik niet, ik wil sociale gesprekken voeren, discussies, ik wil risken, ik wil kolonisten, ik wil monopoliën, ik wil lachen, en niet teringherrie horen en zogenaamd losgaan.
Ik hoef ook niet zo nodig naar een club eigenlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Naja cafe waar je ook kan dansen danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet zo nodig naar een club eigenlijk
Ja maar dat doe ik dan thuis, iets wat ik liever doe dan uitgaan tbh, gewoon stuk of 6/100 vrienden uitnodigen jeuhquote:
je denkt dan dat het diep is jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
idioten die gaan discussieren over diepe zaken als ze bezopen zijn
kan heel goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
idioten die gaan discussieren over diepe zaken als ze bezopen zijn
Dan moet je wel heeel bezopen zijnquote:
Je weet toch wel dat ik immuniteit genietquote:
Denken dat ik een TR maakquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ik immuniteit geniet
Klopt, zo ben ik gewoonquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Stuart
Niet eens iets kleins voor me willen doen______!!!!!!!!!!!!!!!
Op zulke avonden ben ik meestal wel goed van de kaart dus dan weet je dat.quote:
Dat heb ik geen moment gedacht hoor. Het zou een verspilde moeite zijnquote:
Ach ik was gister om half 5 nog serieus berichtje op fok aan het postenquote:
bangenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:40 schreef JRRY het volgende:
zal ik gaan slapen en mijn armen om haar heenleggen? ja he.
of nog niet.
Slechte keus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb zojuist geheel democratisch met mezelf besloten dat ik ga slapen
+1quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Welterusten ventjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Ga je je hele leven spijt van krijgen. Maar oke, karma enzoquote:
Ik ga ook, trustenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
wel lekkere wijven op je tumblrquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je je hele leven spijt van krijgen. Maar oke, karma enzo![]()
DOEII
Ook zo`n Sjaak Afhaakquote:
weet ikquote:
uh oke?quote:
Jij hebt men Tumblr nog nooit gezzien. Dont judgequote:
linkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt men Tumblr nog nooit gezzien. Dont judge
Heeft wel beetje grimmig karakter hoorquote:
owquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft wel beetje grimmig karakter hoor
Oh dat wel hoorquote:
Gezienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Stu kijk mijn reactie op het merkentopic of vind ik m als enigste grappig
Dan doe je dat tochquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:51 schreef JRRY het volgende:
oeh ik wil niet slapen, maar genieten van mijn uitzicht
Is ze naakt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:51 schreef JRRY het volgende:
oeh ik wil niet slapen, maar genieten van mijn uitzicht
zorg daar eerst voor danquote:
dat is zon walgelijke ventquote:
Typisch Amsterdamse arro. Plat pratend, echt zo ordinair bahquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heulmaal niet.
Gooische Vrouwen
Beste TV-serie ever made
Nou en.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typisch Amsterdamse arro. Plat pratend, echt zo ordinair bah
wat is dat dan :Squote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee kom op..
Je kijkt ook naar Gooische Meisjes zeker?
Moet je maar opzoeken, zal je ook wel leuk vinden.quote:
Dit?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je maar opzoeken, zal je ook wel leuk vinden.
Je houdt van dramaqueens dus? van theatrale figuren die nep zijn en altijd maar acteren en niet normaal spontaan kunnen doen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit?
http://www.rtl.nl/reality/echtegooischemeisjes/home/
Ohja ik hou wel van die types maar k heb hier noooit naar gekeken
Ik hou wel van meisjes die spontaan zijn ja, en op hoge 10cm-hakjes lopen, er classy uitzien enzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je houdt van dramaqueens dus? van theatrale figuren die nep zijn en altijd maar acteren en niet normaal spontaan kunnen doen?
Nergens meer eigenlijk. Ik blijf ook niet meer zo langquote:
Irritantquote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
op songpop kan je die pas na 2 seconden raden omdat dan pas de melodie echt begint, echt stom
Jij luistert andermans muziek volgens mij ook gewoon niet hequote:
ik luister verdikkeme nu nog wel 'Drunk', ik hou van Ed Sheerans muziek.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij luistert andermans muziek volgens mij ook gewoon niet heAlleen maar quoten om andere te overgalmen met Beyonce lol
ciaoquote:
HAHAquote:
goedemorgen opaquote:
nou ik dacht, die heeft te veel gedronken gisteren en heeft spijt. dus HAHA, eigen schuldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig
18000ste post aan mij![]()
Valt eigenlijk allemaal wel mee, wel grappig als ik het zo terugleesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik dacht, die heeft te veel gedronken gisteren en heeft spijt. dus HAHA, eigen schuld
Ik lachte me dood.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Valt eigenlijk allemaal wel mee, wel grappig als ik het zo teruglees![]()
![]()
ik heb ook paar dingen terug gelezen ff zoeken waar ik echt om moest lachen hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Valt eigenlijk allemaal wel mee, wel grappig als ik het zo teruglees![]()
![]()
dezequote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee dat is frans niet dat is pieter haha gr. henk xd
Kloptquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kut Stuart wilt OP niet veranderen
Wat is er geregeld dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kut Stuart wilt OP niet veranderen
en deze wtfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Zoveel honger als een paard, zo hard moet ik zeg maar pissen
wehheehquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, hoezo niet? Wat is la raison
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee dat is frans niet dat is pieter haha gr. henk xd
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]ik moet er nog steeds om lachen
Je hebt haar gedumptquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
Hoi hallo vriendin afgezet en nu blijf ik het weekend bij mama jeuh.
ik ook onder mijn kleren. spannund :$:$:$;quote:
herken de naam welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:39 schreef JRRY het volgende:
Wie van jullie weet toevallig wie Sasha Fierce is :S
Dat is mijn schoonmaaksterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:39 schreef JRRY het volgende:
Wie van jullie weet toevallig wie Sasha Fierce is :S
Neem een biertjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:39 schreef Trollscience het volgende:
godverdomme ik heb ziek hard koppijn het voelt zo ongelooflijk dik aan
oh lolquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is Beyonce's duivel-alterego.
quote:
ik masturbeer altijd voor de spiegelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:44 schreef JRRY het volgende:
Onder de douche zie ik mijzelf naakt in de spiegel :S
hoe wil je jezelf anders wassenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
Onder de douche betast ik mijn eigen lichaam
IK OOK WHOAquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
Onder de douche betast ik mijn eigen lichaam
Ooooohquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe wil je jezelf anders wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:51 schreef JRRY het volgende:
Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Nee not at all tbhquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:00 schreef Stuart het volgende:
Een topic geopend door Stuart is net altijd iets gezelliger. Voelen jullie dat ook?
Sorry man maar als je dat wijf aantrekkelijk vind maak ik me zorgen om je. Wat een hoerquote:
Ik vind het een best mooie vrouw, ik zag d'r gisteren bij Shownieuws, ik vind dat ze wel stijl heeftquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry man maar als je dat wijf aantrekkelijk vind maak ik me zorgen om je. Wat een hoer
Ik vind het een walgelijk wijfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het een best mooie vrouw, ik zag d'r gisteren bij Shownieuws, ik vind dat ze wel stijl heeft
Ik vind d'r knapper dan Kim Kardashian..
Waarom zou ik dat willen als het totaal mijn type niet is? Gelukkig verschillen smakenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:03 schreef JRRY het volgende:
EN jullie mochten willen dat jullie zo'n mooi iemand aan de haak weten te slaan
ja had hem gezienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:26 schreef JRRY het volgende:
Schattig en wat een geweldige vrouw, Whoopi
Prima thank you! How are you buddy?quote:
Waarom? Waar kom jij vandaan dan? Hagenezen hebben een achterlijk accentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Slecht, mensjes uit Den Haag lachen mijn accent uit.
Limburgquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Waar kom jij vandaan dan? Hagenezen hebben een achterlijk accent
Genoeg mensen die dat leuk vinden hoorquote:
Woooop wooopquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:52 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb tenminste een metro gezien voor de 2e keer in mijn leven.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat leuk vinden hoor
Metro's zijn koel, alleen ze zijn hier niet in Limburg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woooop wooop
Die hebben we hier in London ook
Nou ja, daar zit je vlakbij Duitsland en Belgiëquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:55 schreef AppelCake het volgende:
Metro's zijn koel, alleen ze zijn hier niet in Limburg.
Leuk en ik heb Rutte gezien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:02 schreef JRRY het volgende:
Appel hoe was het in de wereldstad Den Haag?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
In real life?
Heb je ook Barbie gezien?![]()
Een lerares van mij riep ''MARK!! MAAARK!!!'' naar Rutte en toen zwaaide hij. ;$quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jammer. Wel iets anders vertelwaardig nog/?
Ze gaan toch scheiden?quote:
owh gadver, een Limburgse vrouw die in Den Haag 'mark' roept moet echt verschrikkeljk klinkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een lerares van mij riep ''MARK!! MAAARK!!!'' naar Rutte en toen zwaaide hij. ;$
ik haat er niet op ik vind hun accent alleen zo typischquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
waarom haten op accenten? Mensen kunnen er niks aan doen toch
JA INDDquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
owh gadver, een Limburgse vrouw die in Den Haag 'mark' roept moet echt verschrikkeljk klinken
Naja oke,quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik haat er niet op ik vind hun accent alleen zo typisch
Wauw stoer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
JA INDD
En ik heb een meneer leren kennen maar hij moest snel door naar zijn werk.
Ik zei hallo meneer ik kom uit Limburg en hij hallo hoe gaat het en ik ja geweldig met u?
En toen stak hij zijn duim op en toen was hij weg iksdee
whehehe wat een sukkelsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee want ze zijn al verhuisd, en dat moet nog gebeuren in de serie dus het komt goed.
Ja, maar we zijn alleen naar een winkel boven de intertoys geweest en de mac geweest. ;$quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wauw stoer.
Had je ook 'vrije tijd' in de stad enzo? Das wel chill altijd
Wat slecht zeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef JRRY het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lgens-contract.dhtml
Oh kijk, het mag dus niet. Anders waren ze al uit elkaar.
De Mac naast de V&D ja? I been there too omg we both been there O O O Oquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn alleen naar een winkel boven de intertoys geweest en de mac geweest. ;$
leukquote:
NEEquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
De Mac naast de V&D ja? I been there too omg we both been there O O O O
DAAR BEN IK TWEE KEER GEWEEST OMGquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
NEE
De mac naast zo'n plein tegenover een gebouw wat iets met politiek te maken heeft.
HOEZO DRIE KEERquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
OMG IK 3 KEER IN EEN DAG IKSDEE
Was jij er gister ook? ;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |