ditquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trek
edit: Lees:
Ik heb zin om van alles in mijn gezicht te douwen maar dat doe ik niet want dan ben ik morgen weer boos op mezelf
Hmjaa...Ik was zwakquote:
ik nog steeds niets gelukkig, ga nu ook maar lekker tukkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmjaa...Ik was zwak
een kwart zak light chips en een onduidelijke hoeveelheid pure hagelslag
Kopjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wakker worden door kopjes van Shady
Wakker worden door kopjes van Shady om 06:54
quote:Als onze heerlijke eetkamertafel zou kunnen vertellen, zou hij zomaar een geschiedenis van dinertjes, kerst- en paasbrunches, serieuze gesprekken en ander lief en leed opbiechten. En nu staat hij al jaren weg gefrommeld in een kleine zijkamer, waar hij zich stierlijk verveelt.
Acht personen kunnen er zonder geprop aan zitten. Eventueel heb ik nog 2 bijpassende stoelen.
Ik hoop op een 2e jeugd voor onze tafel. De hoogte is 74 cm en het blad is afneembaar. Hij moet wel opgehaald en is het blad is loodzwaar, dus daar zijn 2 sjouwers bij nodig.
Ja dit was meer vermaakquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom niet gewoon naar de ikea trouwens. Leuke eettafels en kost niet duur, toch?
En vooral... geen marktplaatsmensen
zulks een duidelijkheidquote:Wat gebeurt er nu:
Het kan tot tien dagen duren voordat je retourzending is ontvangen en verwerkt.
Wanneer je retourzending ontvangen is, ontvang je hiervan een bevestiging via de mail en wordt de retourbetaling in werking gezet.
Het bedrag zal (afhankelijk van je bank) binnen een aantal dagen op je rekening worden gestort.
Na 3 drankjes had ik alleen nog zo'n charmant pijplijntje zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeiemorgen!
Vannacht even beetje bijgetukt, das fijn. Zo maar even boodschappen halen en dan ontbijten
Mss, wat faalde er aan je lip cote?
ganz geilquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Na 3 drankjes had ik alleen nog zo'n charmant pijplijntje zitten
Dat is echt je lipstick dan vrees ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Na 3 drankjes had ik alleen nog zo'n charmant pijplijntje zitten
Ik had het laatst toevallig ook. Met dezelfde lipstick. Met carnaval bleef ie perfect zitten en toen ik hem een paar dagen later gewoon overdag, visite op bezoek dus alleen wat gedronken en bijna niks gegeten en toen lag het er al half afquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef Mss het volgende:
Ja, maar ik heb dat echt bij iedere lipstick. Dit was ook een matte, daar zou het sowieso beter bij moeten werken.
Ik denk dat ik iets verkeerd doe, maar ik weet niet wat.
Dafuqquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had het laatst toevallig ook. Met dezelfde lipstick. Met carnaval bleef ie perfect zitten en toen ik hem een paar dagen later gewoon overdag, visite op bezoek dus alleen wat gedronken en bijna niks gegeten en toen lag het er al half af
light chips??quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmjaa...Ik was zwak
een kwart zak light chips en een onduidelijke hoeveelheid pure hagelslag
Ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
Dat topic![]()
Dat filmpje
![]()
![]()
![]()
De reacties![]()
![]()
![]()
![]()
Vermaak
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Gedroomd over bruiloft, alles ging fout
Ik vind het verder ook een kwal; maar die vrouwen daar ermahgerdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ditik zit nu nog meer te kijken van die Rutger op youtube
![]()
Ja die ene die helemaal agressief wordtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het verder ook een kwal; maar die vrouwen daar ermahgerd![]()
ik viel met mijn rode bruidsjurk in bad nadat iedereen om tien uur al weg was. En ze waren vergeten het buffet op te dienen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
It won't be the last
Ik droomde over huwelijk van onze vrienden (doen het in de tuin) waar ik in de vijver viel![]()
die eet ik ook weleens, maar da's omdat ik die lekkerder vindquote:
ik kreeg er zelf zin van om die "vrouwen" te paan meppen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die ene die helemaal agressief wordt
Eensch. En volgens mij wat minder zout ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die eet ik ook weleens, maar da's omdat ik die lekkerder vind
ze zijn wat droger ofzo, dat klinkt misschien niet lekker, maar ik vind het lekkerder dan gewone chips. Het hele light verhaal is natuurlijk vette bullshit
[ afbeelding ]
ja dat ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eensch. En volgens mij wat minder zout ook.
er zit meer suiker in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die eet ik ook weleens, maar da's omdat ik die lekkerder vind
ze zijn wat droger ofzo, dat klinkt misschien niet lekker, maar ik vind het lekkerder dan gewone chips. Het hele light verhaal is natuurlijk vette bullshit
[ afbeelding ]
dat zal best, maar ik vind het lekker. Ik eet denk ik 2 a 3 zakken per jaar, dus die suiker boeit me dan nietquote:
Hee, zeg ik dat dat niet mag? Ik erger me alleen kapot aan het hele woord light. Light chips, as ifquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zal best, maar ik vind het lekker. Ik eet denk ik 2 a 3 zakken per jaar, dus die suiker boeit me dan niet
hele woord light zou verboten moeten worden, serieus. Al die dombo's die daarin trappen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hee, zeg ik dat dat niet mag? Ik erger me alleen kapot aan het hele woord light. Light chips, as if
Picquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:03 schreef BBQ-kip het volgende:
ik twijfel om eigenlijk ook nog een blauwe bloemenjurk bij topvintage te kopen.... die is tof en sinds gisteren weer in mijn maat te krijgen.... en 10% korting....
quote:
Ik vind die balsamico lekkerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
Cola light
Light chipsAlhoewel ik de paprika light ook wel lekkerder vind
Maar die haal ik ook nooit in huis. mmmmm spinners... chipitooo
omnomnom.
Altijdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos hoefde geen nieuw pak te kopen en had nog een mooi overhemd hangen, is dat een goed argument?![]()
en die blauwe jurk kan ik ook aan op vakantie in de Spaanse zon, is dat een argument?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Altijd
En pic van je witte jurkDacht dat je hem nog niet binnen had
nopequote:
Ja deze had ik toch al heul wel al gezien trutquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ik heb er een witte petticoat onder, wit katoenen bolerootje op en witte lage pumps onder
godver, jouw UIquote:
neinzquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja deze had ik toch al heul wel al gezien trut![]()
DOE AAN MAAK PIC NU DIT DAT ALLES
ik heb hopelijk wel genoeg tet, en ik heb er een torselet onder aan, dat scheelt ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb die jurk en zonder kipfilets en pushup toont hij lang zo mooi niet
No was not an optionquote:
BEN JE AL ZENUWACHTIG??quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Gedroomd over bruiloft, alles ging fout
Waarom. WAAROM POST JE DIT KIP.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:25 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ben er net achter dat je ook TEVEEL tet kunt hebben voor die jurk![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
stiekem ben ik dat zelf in mijn net gekochte jurkquote:
goed kapsel!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
stiekem ben ik dat zelf in mijn net gekochte jurk![]()
![]()
quote:
erm.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:25 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ben er net achter dat je ook TEVEEL tet kunt hebben voor die jurk![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
kreeg ik gratis bij mijn nieuwe tettenquote:
klote is dat, zeker als de rest van zhe body er wel gewoon in pastquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had spijkerjasje besteld bij steps want 50% korting. Passen mijn tattas natuurlijk nauwelijks
Die vindt ook niet gauw enen goeien spijkerjasquote:
Dat heb ik normaal altijd met blousenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had spijkerjasje besteld bij steps want 50% korting. Passen mijn tattas natuurlijk nauwelijks
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die vindt ook niet gauw enen goeien spijkerjas
leg je hoofd er maar es op, slaapt zalig!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
hoedefuck kunnen zulke memmen lekker slapen
ze is zangeres he... dan moet je wat om op te vallen....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
wel zonde trouwens, zonder al die debiele makeup en die extreem grote memmen zou t wel een mooie vrouw zijn
dit gebeurde hier laatst ook, de katten vlogen gelijk rechtop uit hun bedje en zaten voor t raam maar vogel was natuurlijk al lang al wegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:39 schreef BBQ-kip het volgende:
vliegt er net een vogel met zijn/haar domme hoofd *BAM* tegen het raam, schrok me dood
Die ligt gewoon met haar hoofd op haar eigen memmen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
hoedefuck kunnen zulke memmen lekker slapen
DAS TOCH NIE LEKKER!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Die ligt gewoon met haar hoofd op haar eigen memmen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit gebeurde hier laatst ook, de katten vlogen gelijk rechtop uit hun bedje en zaten voor t raam maar vogel was natuurlijk al lang al weg
vandaar waarschjijnlijk de extreme tetvergroting?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAS TOCH NIE LEKKER!
dan ligt je nek zo voorover
ik zal bij de vervanging ook die maat vragenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vandaar waarschjijnlijk de extreme tetvergroting?
het is niet alsof ik het afgelopen jaar de ramen gezeemd heb, dus het was écht een superdomme vogelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit gebeurde hier laatst ook, de katten vlogen gelijk rechtop uit hun bedje en zaten voor t raam maar vogel was natuurlijk al lang al weg
weet je al wanneer/of je moet laten vervangen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal bij de vervanging ook die maat vragen
wat een faalhazen....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)25%22%3A%22art%22%7D
toen ik het liet zetten was het na 10-15 jaar laten vervangen, maar ik heb die dure bende en ze hebben onderzocht en je kunt er veel langer mee doen zonder problemen, dus je kunt dan voor controle gaan steeds en dan kunnen ze zelfs na 30 jaar nog okay zijn. Ik weet nog niet, ik denk eerlijk gezegd dat ik het wel ga laten vervangen just to be sure dat er niets mis gaat. Zie tegen die tijd wel hoe de ontwikkelingen zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weet je al wanneer/of je moet laten vervangen?
Ja zuigt echt hard.quote:
hoe checken ze dat dan? tetbetasting of echo/foto ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toen ik het liet zetten was het na 10-15 jaar laten vervangen, maar ik heb die dure bende en ze hebben onderzocht en je kunt er veel langer mee doen zonder problemen, dus je kunt dan voor controle gaan steeds en dan kunnen ze zelfs na 30 jaar nog okay zijn. Ik weet nog niet, ik denk eerlijk gezegd dat ik het wel ga laten vervangen just to be sure dat er niets mis gaat. Zie tegen die tijd wel hoe de ontwikkelingen zijn
ja inderdaad... dat is wel lomp...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zuigt echt hard.
Soberso vind ik het jammer dat zoveel games tegenwoordig alleen online modus hebben, als je dan laptop mee de trein in neemt kun je de game niet eens spelen buhhh
Ja beide, dokter voelt sowieso of hij rare dingen voelt en er worden dacht ik fotos of een echo gemaakt, er komt iig een apparaat aan te pastquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe checken ze dat dan? tetbetasting of echo/foto ofzo?
wel even goed oppassen of het apparaat wel goedgekeurd is en veiligquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja beide, dokter voelt sowieso of hij rare dingen voelt en er worden dacht ik fotos of een echo gemaakt, er komt iig een apparaat aan te past
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel even goed oppassen of het apparaat wel goedgekeurd is en veilig
[ afbeelding ]
geen idee, maar mooi toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Trololo, net koppijn, half flauwvallen, koppijn weg. Like HOE.
vette pootjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zat een gat in mijn legging, bij de binnenkant van m'n bovenbeen. Dus dat 'kapot' gelopen ofzo, doet super pijn
omdat ze verwachten dat jullie vanaf nu 1 gezamenlijk mailadres voeren of omdat jij niet welkom bent?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Dat mensen de uitnodiging voor hun verjaardag alleen naar bb mailen
quote:Beste koopzieke bbq-kip,
Hartelijk dank voor je bestelling!
Jurk van topvintage?quote:
Dat wel. Alleen hoop ik wel dat het gezeik snel oprot, leuke dingen gepland.quote:
yepquote:
geen idee, denk omdat 1 keer voldoende is in hun hooft. Bb vergeet dat echter ALTIJD tegen mij te zeggen. Nu moeten we dus ineens over 45 min naar een familieverjaardagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omdat ze verwachten dat jullie vanaf nu 1 gezamenlijk mailadres voeren of omdat jij niet welkom bent?
hij zou zo de tweelingbroer van Koos kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, denk omdat 1 keer voldoende is in hun hooft. Bb vergeet dat echter ALTIJD tegen mij te zeggen. Nu moeten we dus ineens over 45 min naar een familieverjaardag
ALL I EVER WANTED ALL I EVER NEEDED IS HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERE IN MY HEARTTTTTTquote:
?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ALL I EVER WANTED ALL I EVER NEEDED IS HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERE IN MY HEARTTTTTT
depeche mode staat hier opquote:
ik dacht al, da's een ander liedjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
depeche mode staat hier op![]()
goed, ik ga jurkjes passen, tabee!
nou?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat waren de laatste woorden van kapitein iglo?
studentsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:49 schreef Mss het volgende:
Het is weer weekend hoor. Iedereen is brak en ontbijt aan het maken. Tosti's, hamburgers, gebakken eieren en knakworsten overal.
challenge acceptedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het een goede vervanging voor IS ZE/HIJ ER AL??
joepie!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:04 schreef Incantrix het volgende:
Pfff, vermoeide peuters
Maar we gaan wel echt naar het cabaret vanavond
oh, de jouwe is bob nu?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:09 schreef Incantrix het volgende:
Mjah, het klinkt echt suf, I know, maar ik verheug me er enorm opvoor het eerst sinds half december weer eens wat leuks doen met Bob
Ik zou m ook niet verder dichtdoen, misschien zelfs minder dichtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik het tietenjasje hou... gepoogd een foto te maken van de outfit die ik had bedacht maar uiteraard is de qualitet een beetje jammer
[ afbeelding ]
Dan maar niet tot m'n nok dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
of naja, jasje is eigenlijk wat te krap maar deze maat veertig was gewoon de grootste die ze nog hadden en ik val gewoon nog tien kilo afoh lolz, open dragen nu een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
naja, zo verschrikkelijk vind ik het niet, ik heb dat spanningsprobleem eigenlijk altijd wel met mijn gevel. Ik val gewoon wat af, opgelost.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh lolz, open dragen nu een optie?
je weet toch niet wat ik eet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja dan is de vraag, ga je ook na de bruiloft op dat gewicht blijven? Het is niet lullig bedoelt ofzo maar ik vind je nu wel heel streng, en volgens mij is het ook wel lastig vol te houden. Ik weet niet wat dat jasje kost maar dat is anders toch zonde?
Naja ik hoor je vaak roepen dat je honger hebt en als mensen over eten beginnen dan vind je dat ook niet echt prettig. Ik zeg niet dat je weinig eet maar je eet wel heel anders dan eerst. Niet dat dit slecht isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet toch niet wat ik eet?
En ik val niet af voor mijn bruiloft, dat heb ik volgens mij al minstens negentien keer verteld hier
ik eet idd anders dan eerst, maar voor je geruststelling heb ik gisteren een grote pizza opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik hoor je vaak roepen dat je honger hebt en als mensen over eten beginnen dan vind je dat ook niet echt prettig. Ik zeg niet dat je weinig eet maar je eet wel heel anders dan eerst. Niet dat dit slecht is![]()
En je valt heul wel voor je bruiloft af want je rekent uit hoeveel tijd je nog hebt
ermahgerd maar hij is gewoon P in mijn hooft, geen bobquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn kop dat hij nog geen naam had
Ik bedoel het niet als aanvallen, maar het valt mij gewoon op dat je honger hebt. Ik zeg ook niet dat je weinig of kut eet, dat dacht ik eerst wel maar dat valt wel mee nadat je het een paar keer hebt uitgelegd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik eet idd anders dan eerst, maar voor je geruststelling heb ik gisteren een grote pizza op
Over dat hongerverhaal hebben we het ook al uitgebreid gehad, ik honger mezelf echt niet uit, maar ook ik heb wel eens honger. Maar ik zal dat niet meer posten hier
Voor dat eetverhaal heb ik ook mijn excuses al aangeboden, dat was inderdaad vervelend. Iedereen mag zoveel praten over eten als ie wil.
hoezo? Ik heb hier echt twee keer gepost dat ik honger hadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet als aanvallen, maar het valt mij gewoon op dat je honger hebt. Ik zeg ook niet dat je weinig of kut eet, dat dacht ik eerst wel maar dat valt wel mee nadat je het een paar keer hebt uitgelegd.
Ik wil hier helemaal niet mee zeggen dat je niets mag posten, ik bedoel meer dat ik niet kleding zou kopen voor wanneer ik 10kg minder zou wegen
Nah, dan maken we er gewoon Paul van tochquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd maar hij is gewoon P in mijn hooft, geen bob
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nah, dan maken we er gewoon Paul van toch
Ja klopt, ermnermquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo? Ik heb hier echt twee keer gepost dat ik honger hadIk zie het jou en priem vaker doen
![]()
Ik zeg niet dat je een dikzak wordtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry dat ik zo defensief ben trouwens, maar ik vind het gewoon een beetje klote om zo vaak te horen dat ik toch wel weer een dikzak word na mijn bruiloft (niet perse in deze bewoording en niet alleen in dit topic, disclaimer disclaimer, maar daar komt het vaak wel op neer)
Ik was al bezig met afvallen voordat ik wist dat ik ging trouwen en ben ook allerminst van plan om na de bruiloft als een soort jabba op de bank neer te ploffen.
daarom de disclaimer!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt, ermnerm
[..]
Ik zeg niet dat je een dikzak wordt
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Zo zit ik nu tegen mijn tranen te vechten omdat het regent en ik naar buiten moet.
Dat is zéker waar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo? Ik heb hier echt twee keer gepost dat ik honger hadIk zie het jou en priem vaker doen
![]()
waar?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:04 schreef Mss het volgende:
Ik heb vannacht nog bijna Manglaze lopen falen maar toch maar niet gedaan.
illamasqua eyeliner, het geld zooooo waardquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
Mijn essence splash proof eyeliner is niet bestand tegen fietsen in een miezerbuitje. Ik had hem gisteravond overal zitten. Dat vind ik sowieso zo kut aan alleen eyeliner, het loopt zo makkelijk uit.
Dan moet je een beter kwastje kopen of oefenen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:32 schreef Mss het volgende:
Ik krijg altijd een te dikke streep met gelliner.
Mooi jasje! Heb ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik het tietenjasje hou... gepoogd een foto te maken van de outfit die ik had bedacht maar uiteraard is de qualitet een beetje jammer
[ afbeelding ]
Dan maar niet tot m'n nok dicht.
Essence liquid liner waterproofquote:
ik vind dat kwastje van illamasqua echt awesome, die werkt super fijn, krijg je ook dunne lijntjes meequote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:32 schreef Mss het volgende:
Ik krijg altijd een te dikke streep met gelliner.
Ditttquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Essence liquid liner waterproof![]()
Die gelliner van Essence stempelt bij mij, ook als ik TFSI en oogschaduw draag
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kamer is verbouwd, bier ligt koud en nu nog 5 uur wachten op de gasten
Dat was ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoerencaissičre bij de hema trouwens
Ze hadden twee aanbiedingen. 1 voor een hoeslaken, 20% korting en 1 voor 2 handdoeken waarbij de 2e voor de halve prijs zou zijn. Er hingen bij allebei bordjes.
Komen we bij de kassa, is wel de korting voor het hoeslaken eraf maar niet die van de handdoeken. Dus ik vraag hoe dat zit.
"Die zijn niet in de aanbieding."
-"Jawel, er hangen bordjes over en het ging over dit model en ALLE handdoeken ervan."
Staat ze zuchtend op en gaat ze kijken. Komt ze terug, zegt ze: "Nee hoor die aanbieding was vorige week en nu niet meer."
-"Waarom hangen die bordjes er dan nog?"
"Bordjes?"
-"Je loopt er toch net heen om te kijken? Daar hangen bordjes."
Loopt ze weer weg, pissig deze keer, en Intro liep met haar mee om het aan te wijzen. Zie ik haar ineens al die bordjes van de wand rukken en komen ze weer terug.
"Ja dit is van vorige week."
-"Ja maar op die bordjes staat 4-3 t/m 17-3."
"Nee het stopte op 4-3."
-"Wat is er dan tot 17-3?"
"Ja dat is van iets anders."
-"Volgens mij niet hoor."
"ZUCHT"
Werd ze helemaal boos, zat ze op die kassa te rammen, lukte het scannen niet meer. En uiteindelijk dan toch korting gehad. En ik kon alleen maar toekijken met een-gezicht.
Ja dat soort dingen kunnen gebeuren natuurlijk, maar wordt dan niet gelijk zo pissed en probeer mij er niet van te overtuigen dat ik het fout heb denk ik danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:27 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dat was ik
Nee grapje![]()
Wel een beetje dom van haar, de eerste datum is niet de einddatumMja Hema faalt zelf ook wel een beetje omdat de helft van de aanbiedingen niet in de kassa staan. Vanmiddag ook een paar dingen moeten corrigeren voor een collega. Had zelf niet zoveel kassa vandaag
Kloptquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:29 schreef Mss het volgende:
Sowieso, als de bordjes er nog hangen moeten ze het gewoon voor de aanbiedingsprijs meegeven. Dan moet je je winkelbeprijzing maar op orde hebben. Ik ga niet bij iedere aanbieding kijken of hij niet verlopen is.
Dit inderdaad ja. Ik mag toch aannemen dat alles gewoon goed in de winkel hangtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:29 schreef Mss het volgende:
Sowieso, als de bordjes er nog hangen moeten ze het gewoon voor de aanbiedingsprijs meegeven. Dan moet je je winkelbeprijzing maar op orde hebben. Ik ga niet bij iedere aanbieding kijken of hij niet verlopen is.
Heb jij ooit een gelukte puist gehad?quote:
Ja, zo eentje die lekker tegen de spiegel spat en dan klaarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb jij ooit een gelukte puist gehad?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, zo eentje die lekker tegen de spiegel spat en dan klaar
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, zo eentje die lekker tegen de spiegel spat en dan klaar
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:09 schreef Mss het volgende:
Ugh, volgens mij is mijn buurjongen aan het boren. Wat een tyfusherrie. En iedere keer denk ik dat hij klaar is en zet ik mijn serie weer aan. En dan gaat het vervolgens weer verder en schrik ik me de pleuris.
Dat doen ze altijd bij de kruidvat zonder zeurenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:29 schreef Mss het volgende:
Ik had oordoppen ingedaan, en toen was het een half uur stil. Ik had serieus 10 seconden mijn oordoppen uit en het begon weerquote:
Ermahgerd leuke bijlage bij je mailquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had oordoppen ingedaan, en toen was het een half uur stil. Ik had serieus 10 seconden mijn oordoppen uit en het begon weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd leuke bijlage bij je mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
OHAI KAPITEIN IGLO!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
DRIE VISSTICKS
Ik eet er altijd 5-6
neinz, maar pasta enzo is natuurlijk gekookt gewicht? Want ik weeg altijd voor ik ga koken. 200g ongekookte pasta is beetje veel einz.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:50 schreef Mss het volgende:
Heb je de hoeveelheden van rijst met worteltjes al opgezocht?
Ik geloof dat dat niet heel erg aangemoedigd wordt want dat vult heel matig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar valt maisbrood eigenlijk onder?
seriously? zo overgevoelig voor geluid of extreem kartonnen wandjes?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had oordoppen ingedaan, en toen was het een half uur stil. Ik had serieus 10 seconden mijn oordoppen uit en het begon weer.
Okay, even tegen Brum zeggen dat ik dat dus liever niet meer hebquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat niet heel erg aangemoedigd wordt want dat vult heel matig.
Nee, directe buur is in een gedeelde muur aan het boren, en het zijn vrij dikke muren, dus je bent hier wel even in aan het boren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
seriously? zo overgevoelig voor geluid of extreem kartonnen wandjes?
witbrood denk ik, want zoetig/veel koolhydraten en weinig nuttigsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar valt maisbrood eigenlijk onder?
en ze hebben zeker geen geschikte betonboor waarmee je in 15 seconden klaar bent?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, directe buur is in een gedeelde muur aan het boren, en het zijn vrij dikke muren, dus je bent hier wel even in aan het boren.
Ik vond het altijd gezond, die lijst is wel een goeden eyeopenerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
witbrood denk ik, want zoetig/veel koolhydraten en weinig nuttigs
het is beter dan een kom bitterballen en slechter dan volkoren bamquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond het altijd gezond, die lijst is wel een goeden eyeopener
yeah maar ik dacht vergelijkbaar met bruin/volkorenbrood, dus ik zat foutquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is beter dan een kom bitterballen en slechter dan volkoren bam
Dat wel, maar velen gaten volgens mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en ze hebben zeker geen geschikte betonboor waarmee je in 15 seconden klaar bent?
ach ja, je bent qua DNA de helft van haar, dus dat verklaart jouw gedrag ook wel toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus nog geen half uur geleden gegeten (en mama nog een toetje, ik niet) loopt ze nu al van die zuurstok en kaneelstok stukjes te kanen
jammergenoeg wel.... bitterballen, omnomnom! Lekkerste snackvoer oooooooit!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeah maar ik dacht vergelijkbaar met bruin/volkorenbrood, dus ik zat foutAlles is beter dan bitterballen bijna
Mja dat gedrag is wel aanstekelijk als je daar je hele leven bij woont, ik vind het nu pas echt raar ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach ja, je bent qua DNA de helft van haar, dus dat verklaart jouw gedrag ook wel toch?
Je lijkt gewoon op je moeder
Bij mij wisselt dat heel erg. Is maar net waar ik op dat moment zin in hebquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:09 schreef Mss het volgende:
Ik at altijd bruin brood, maar sinds therapie heb ik altijd zo donker mogelijk volkorenbrood en dat vind ik ook echt het lekkerste.
die van de AH is volkoren met gebrande mout erdoor zodat mensen denken dat het gezonder is, maar het is qua voedingswaarden slechter dan lichtere volkorenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:09 schreef Mss het volgende:
Ik at altijd bruin brood, maar sinds therapie heb ik altijd zo donker mogelijk volkorenbrood en dat vind ik ook echt het lekkerste.
Welke? Die AH boulogne?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die van de AH is volkoren met gebrande mout erdoor zodat mensen denken dat het gezonder is, maar het is qua voedingswaarden slechter dan lichtere volkoren
De naaiers....
Ik haal altijd brood bij de jumbo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die van de AH is volkoren met gebrande mout erdoor zodat mensen denken dat het gezonder is, maar het is qua voedingswaarden slechter dan lichtere volkoren
De naaiers....
ik ben opgevoed met het idee dat ontbijten onzin is, een liga een perfecte lunch, een liter cola en 3 broodjes kroket prima kan als kind zijnde en groente maken het opendraaien van een pot haricots verts is die je vervolgens nog een half uur laat doorkoken....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat gedrag is wel aanstekelijk als je daar je hele leven bij woont, ik vind het nu pas echt raar ofzo
yepquote:
die zullen ongetwijfeld hetzelfde doen, maar daarvan weet ik het niet zeker, van AH wel.quote:
Oh dat zou best kunnen. Ik merk dat ze bij mij best vullen, dus ik ben blij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zullen ongetwijfeld hetzelfde doen, maar daarvan weet ik het niet zeker, van AH wel.
Yeah vooral 'lekker makkelijk' avondeten met doorgekookte shit of broodje kroket of frikandel en elke avond chips en pizza als avondeten. Of die diepvrieslasagnequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben opgevoed met het idee dat ontbijten onzin is, een liga een perfecte lunch, een liter cola en 3 broodjes kroket prima kan als kind zijnde en groente maken het opendraaien van een pot haricots verts is die je vervolgens nog een half uur laat doorkoken....
gelukkig heb ik het meeste daarvan wel losgelaten, maar sommige dingen zijn hardnekkig...
Het is alleen maar kutter om het niet te doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:13 schreef Diconnected het volgende:
En er staat dus een cijfer van een herkansing online en ik durf dus niet te kijken
Kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:13 schreef Diconnected het volgende:
En er staat dus een cijfer van een herkansing online en ik durf dus niet te kijken
Bij mijn ouders zijn er altijd twee stukken vlees voor iedereen, en dat maakt ze een salade met een slamix van 200 gram, gooit ze er een paar cherrytomaten doorheen en velen dressing, en daar moeten we dan met 5 man van etenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben opgevoed met het idee dat ontbijten onzin is, een liga een perfecte lunch, een liter cola en 3 broodjes kroket prima kan als kind zijnde en groente maken het opendraaien van een pot haricots verts is die je vervolgens nog een half uur laat doorkoken....
gelukkig heb ik het meeste daarvan wel losgelaten, maar sommige dingen zijn hardnekkig...
ERMAHGERDquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spees hebben 5,78 kilometers gewandeld met Endomondo Sports Tracker.
ermahgerd facebook vindt mij meervoud.
Mijn broer en zus eten ook amper groente, ik vind mn eten matig zonder groentequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij mijn ouders zijn er altijd twee stukken vlees voor iedereen, en dat maakt ze een salade met een slamix van 200 gram, gooit ze er een paar cherrytomaten doorheen en velen dressing, en daar moeten we dan met 5 man van eten.
Mijn broertjes eten ook geen groenten
jouw ouders zijn mijn moeder??quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij mijn ouders zijn er altijd twee stukken vlees voor iedereen, en dat maakt ze een salade met een slamix van 200 gram, gooit ze er een paar cherrytomaten doorheen en velen dressing, en daar moeten we dan met 5 man van eten.
Mijn broertjes eten ook geen groenten
ik zit bij vriendinnenclub als we samen koken als we op vakantie zijn ofzo altijd te zeiken dat er meer groente door moetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn broer en zus eten ook amper groente, ik vind mn eten matig zonder groente
Nee, geen kaas, wan dat vreet mijn vader niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jouw ouders zijn mijn moeder??
geen avondmaaltijd zonder vlees, geen salade zonder velen dressing en kaas en en en...
treurig wel
ermahgerdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die vindt ook broodje kroket/frikandel/whatever (ofcurz met sloten mayo) het perfecte zaterdageten, dat aten we vroegah elke week. En elke vrijdag friet. En dan danste ik 1x in de week dus moest ik eerder eten en dat was dan diepvrieslasagne
Ja bij wereldgerecht kun je lekker hersendood eten makenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Daar had ik gister nog een discussietje over, dat een wereldgerecht zoveel makkelijker was.
Het is ook zo moeilijk, groente opzetten en aardappels koken. Kost heul veul meer moeite.Prima als je er zin in hebt, maar zeg dát dan. Stomme smoesjes.
ermagherd....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, geen kaas, wan dat vreet mijn vader niet.
Meestal maakt ze ook gewoon warme groenten, en dan is er wel wat meer, maar er is altijd echt veel vlees.
Soms maakt ze ook zo'n bloemkool, wortel en erwtjes mix uit de vriezer en die kookt ze dan helemaal dood, echt goor.
Mijn moeder heeft trouwens een koksopleiding gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |