ditquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trek
edit: Lees:
Ik heb zin om van alles in mijn gezicht te douwen maar dat doe ik niet want dan ben ik morgen weer boos op mezelf
Hmjaa...Ik was zwakquote:
ik nog steeds niets gelukkig, ga nu ook maar lekker tukkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmjaa...Ik was zwak
een kwart zak light chips en een onduidelijke hoeveelheid pure hagelslag
Kopjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wakker worden door kopjes van Shady
Wakker worden door kopjes van Shady om 06:54
quote:Als onze heerlijke eetkamertafel zou kunnen vertellen, zou hij zomaar een geschiedenis van dinertjes, kerst- en paasbrunches, serieuze gesprekken en ander lief en leed opbiechten. En nu staat hij al jaren weg gefrommeld in een kleine zijkamer, waar hij zich stierlijk verveelt.
Acht personen kunnen er zonder geprop aan zitten. Eventueel heb ik nog 2 bijpassende stoelen.
Ik hoop op een 2e jeugd voor onze tafel. De hoogte is 74 cm en het blad is afneembaar. Hij moet wel opgehaald en is het blad is loodzwaar, dus daar zijn 2 sjouwers bij nodig.
Ja dit was meer vermaakquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom niet gewoon naar de ikea trouwens. Leuke eettafels en kost niet duur, toch?
En vooral... geen marktplaatsmensen
zulks een duidelijkheidquote:Wat gebeurt er nu:
Het kan tot tien dagen duren voordat je retourzending is ontvangen en verwerkt.
Wanneer je retourzending ontvangen is, ontvang je hiervan een bevestiging via de mail en wordt de retourbetaling in werking gezet.
Het bedrag zal (afhankelijk van je bank) binnen een aantal dagen op je rekening worden gestort.
Na 3 drankjes had ik alleen nog zo'n charmant pijplijntje zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeiemorgen!
Vannacht even beetje bijgetukt, das fijn. Zo maar even boodschappen halen en dan ontbijten
Mss, wat faalde er aan je lip cote?
ganz geilquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Na 3 drankjes had ik alleen nog zo'n charmant pijplijntje zitten
Dat is echt je lipstick dan vrees ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Na 3 drankjes had ik alleen nog zo'n charmant pijplijntje zitten
Ik had het laatst toevallig ook. Met dezelfde lipstick. Met carnaval bleef ie perfect zitten en toen ik hem een paar dagen later gewoon overdag, visite op bezoek dus alleen wat gedronken en bijna niks gegeten en toen lag het er al half afquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef Mss het volgende:
Ja, maar ik heb dat echt bij iedere lipstick. Dit was ook een matte, daar zou het sowieso beter bij moeten werken.
Ik denk dat ik iets verkeerd doe, maar ik weet niet wat.
Dafuqquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had het laatst toevallig ook. Met dezelfde lipstick. Met carnaval bleef ie perfect zitten en toen ik hem een paar dagen later gewoon overdag, visite op bezoek dus alleen wat gedronken en bijna niks gegeten en toen lag het er al half af
light chips??quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmjaa...Ik was zwak
een kwart zak light chips en een onduidelijke hoeveelheid pure hagelslag
Ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
Dat topic![]()
Dat filmpje
![]()
![]()
![]()
De reacties![]()
![]()
![]()
![]()
Vermaak
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Gedroomd over bruiloft, alles ging fout
Ik vind het verder ook een kwal; maar die vrouwen daar ermahgerdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ditik zit nu nog meer te kijken van die Rutger op youtube
![]()
Ja die ene die helemaal agressief wordtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het verder ook een kwal; maar die vrouwen daar ermahgerd![]()
ik viel met mijn rode bruidsjurk in bad nadat iedereen om tien uur al weg was. En ze waren vergeten het buffet op te dienen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
It won't be the last
Ik droomde over huwelijk van onze vrienden (doen het in de tuin) waar ik in de vijver viel![]()
die eet ik ook weleens, maar da's omdat ik die lekkerder vindquote:
ik kreeg er zelf zin van om die "vrouwen" te paan meppen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die ene die helemaal agressief wordt
Eensch. En volgens mij wat minder zout ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die eet ik ook weleens, maar da's omdat ik die lekkerder vind
ze zijn wat droger ofzo, dat klinkt misschien niet lekker, maar ik vind het lekkerder dan gewone chips. Het hele light verhaal is natuurlijk vette bullshit
[ afbeelding ]
ja dat ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eensch. En volgens mij wat minder zout ook.
er zit meer suiker in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die eet ik ook weleens, maar da's omdat ik die lekkerder vind
ze zijn wat droger ofzo, dat klinkt misschien niet lekker, maar ik vind het lekkerder dan gewone chips. Het hele light verhaal is natuurlijk vette bullshit
[ afbeelding ]
dat zal best, maar ik vind het lekker. Ik eet denk ik 2 a 3 zakken per jaar, dus die suiker boeit me dan nietquote:
Hee, zeg ik dat dat niet mag? Ik erger me alleen kapot aan het hele woord light. Light chips, as ifquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zal best, maar ik vind het lekker. Ik eet denk ik 2 a 3 zakken per jaar, dus die suiker boeit me dan niet
hele woord light zou verboten moeten worden, serieus. Al die dombo's die daarin trappen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hee, zeg ik dat dat niet mag? Ik erger me alleen kapot aan het hele woord light. Light chips, as if
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |