Je moet even wat pielen met de instellingen en goed gebruik maken van het focuspunt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al wel beter, maar de eigen camera maakt nog steeds scherpere foto's.
zou de tt ook op de naaimachine van soempie zitten?quote:
Dat noemen ze een lockmachine...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zou de tt ook op de naaimachine van soempie zitten?
+1 voor het vinden van een unintended pun in mijn TTquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zou de tt ook op de naaimachine van soempie zitten?
jeejquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
+1 voor het vinden van een unintended pun in mijn TT
kane gaat door merg en been, helpen oordoppen dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is nu bij het concert van Kanein de Westergasfabriek hier even verderop en meldt net dat het oorverdovend is en ze haar oordoppen vergeten is...
Bij mij niet, ik waag me niet aan die kwal van een Dinand met z´n ´Bebbeeeeeee!!!´...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kane gaat door merg en been, helpen oordoppen dan?
Zeker voor een niet top model type telefoon zonder standaard zoom optie na een stuk of 18 whiskies.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor een telefoon best een redelijke foto
Oh ja diequote:
Inzoomen gebeurt digitaal op een telefoon en dat gaat altijd ten koste van de kwaliteit. Hoe veel heb je ingezoomd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Als ik de foto's vergelijk met de zoom, dan is die toch echt minder scherp dan wanneer ik de eigen camera pak en de foto later inzoom.
Op z'n kop fotograferen kan ook leuk zijn...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een baan als fotograaf in Australië
Dat weet ik. Hoopte alleen dat het minder slecht was. De vergroting was maar 2-3 keer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Inzoomen gebeurt digitaal op een telefoon en dat gaat altijd ten koste van de kwaliteit. Hoe veel heb je ingezoomd?
Gaaf, wanneer ben je klaar eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een baan als fotograaf in Australië
juni als het goed is. En ik weet het allemaal niet zo goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hoopte alleen dat het minder slecht was. De vergroting was maar 2-3 keer.
[..]
Gaaf, wanneer ben je klaar eigenlijk?
En je wilt niet terug naar Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ook wel, vandaar dat ik hem hier plaats.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |