1. Bo - Komt sympathiek over en heeft geen air over zich.
2. Mustapha - Heeft nog crediet voor z'n "Fuck de groep"-actie. Ook wel sympathiek, denk ik.
3. Jeanette - Leuk brutaal koppie. Ze heeft een beetje iets tragisch vind ik, daarom op 3.
4. Daniëla - Voordeel van de twijfel, nog.
5. Judith - Beetje ordi zoals ze praat. Weinig interessant. Lekker ding, dat wel.
6. Laurens - Neutraal eigenlijk. Nog te weinig van gezien.
7. Margriet - Truttige lerares Nederlands die iets te veel levenslessen geeft.
8. Stefan - Kwal met Ferdi-permanentje. Hoog "ik ben geweldig"-gehalte, qua houding. Bah.
Moesje...verwacht ik nog wel wat trammelant van.
Margriet..is ook niet op haar mondje gevallen.
Judith... we hebben al gezien dat ze erop uitgaat als iets
haar niet bevalt.
Daniela...lekker optimistisch
Bo.......brengt leven in de brouwerij, vooral 's nachts.
Stefan.... hebben we nodig voor Daniela
Jeanette.. mag weg van mij.
Laurens....voegt helemaal niets toe
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 06-09-2002 20:35]
1 mustapha (in de hoop dat er nog ruzies door en met hem komen en door zijn afzetten van de groep)
2 jeanette: gewoon ze lijkt me ook wel een complex persoontje ,staat een beetje buiten de groep,
3 Judith: alleen omdat zij de enige was die naar mustapha durfte toe te stappen (helaas wel een heilig boontje)
4 daniela: ook alleen omdat ze tenminste nog eens zuipt ![]()
5 Bo, ook wel saai hoor, maar ja heeft ook iets aandoenlijks. ach gus
6 margriet, tja beetje kenau , moet meer van haar kenauachtige karakter laten zien ![]()
7 Laurens ![]()
8 Stefan burp
* Bo
* Mus
* Judith
* Laurens..........
Bahh ik kan het niet. Ik vind het eigelijk allemaal niets!
Voor mij nu nog even geen lijstjes. Hoop op betere tijden!
Mustapha absolute nummer 1 gevolgde door een grappige Bo ![]()
3t/m 6 hadden net zo goed andersom kunnen staan ![]()
na een aanvankelijk interesante start heb ik toch inmiddels net zo'n hekel gekregen aan Margriet als aan Jeanette... ![]()
2. Margriet
Een zelfstandige vrouw en waarschijnlijk ook de enige vrouw in het huis die zich vrouw mag noemen.
3. Bo
Jolig vrolijk type waarvan ik verwacht dat die nog een keer vreselijk inelkaar stuikt tijdens BB. Die gaat het niet redden om zijn vrolijke ik op te houden.
4 Judith
Is niet bang voor de confrontatie en dat siert haar. Ze ziet er prachtig uit en dat is ook een pluspunt alleen moet ze haar mond niet te veel opendoen. Wat ook leuk is is dat ze volgens mij eigenlijk nog erg onzeker is.
5. Laurens
Beetje middenfiguur het is niet zwart het is niet wit. Waarschijnlijk een goede diplomaat. Iemand om een ruzie tussen twee personen te beslechten.
6. Daniela
Tja die let mij wat te veel op de camera's.
7. Stefan
Ik mag hem niet.
8. Janette
Te onzeker om mee te kunnen doen met het programma.
1. Judith
2. Bo
3. Mustapha
4. Daniela
de rest vind ik maar eng, irritant en vreselijk saai!
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 06-09-2002 21:59]
1: mustapha
2: margriet
3: judith
4: bo
5: danielle
6 jeanette
7: stephan
8: laurens
(ik ga het niet verder bijwerken, teveel werk)
Daniela - Was in het begin irritant druk, maar begint wat rustiger te worden. Heeft ook een leuke uitstraling.
Jeanette - Een meisje die het een en ander heeft meegemaakt met wat foute ideeen. Toch wel een zwak voor haar
Bo - Lijkt me wel een grappig ventje. Kun je denk ik wel lol mee hebben in het huis.
Stefan - Geeft vaak de aanzet tot wel leuke gesprekken. Hij is niet echt goed te peilen.
Mustapha - Is me soms te veel afwezig en lijkt een beetje in zijn eigen wereld te leven.
Laurens _ Een beetje nietszeggend ventje. Vindt zichzelf wel redelijk geweldig volgens mij.
Margriet - Het dieptepunt van deze BB editie. Brengt bij mij dezelfde gevoelens boven als destijds Annet.
De top drie zijn allemaal meiden. Dat komt gewoon omdat ik eigenlijk geen van de mannen echt interessant vind. Ik hoop dat er snel wat mannen inkomen die me meer boeien.
Tuurlijk, hij zit een beetje te stoken, maar dat hoort toch bij het spel.
quote:Precies,*met je eens is*
Op vrijdag 06 september 2002 22:16 schreef schwa78 het volgende:
Waarom zit iedereen zo te zeiken dat Stefan blij me zichzelf is? Het komt op mij over dat hij gewoon zelfvertrouwen heeft en goed met mensen kan communiceren. Lijkt me weinig mis mee.Tuurlijk, hij zit een beetje te stoken, maar dat hoort toch bij het spel.
quote:'Oud wijf' lijkt me meer toepasselijk
Op vrijdag 06 september 2002 20:50 schreef marky het volgende:
2. Margriet
Een zelfstandige vrouw en waarschijnlijk ook de enige vrouw in het huis die zich vrouw mag noemen.
OK:
Judith: recht door zee, heeft goede bedoelingen. Zou in tijden van nood wel bij haar willen onderduiken. ![]()
Stefan: prachtig, dat permanent, dat iets te oude hoofd en dan die losgeknoopte roze blouse. Alleen het borsthaar ontbreekt nog. Stefan heeft echt scheit aan alles volgens mij.
Daniela: ze moet ophouden met zo vies te eten, maar voor de rest mankeert er weinig aan haar.
Mustafa: zijn gedrag werd aanvankelijk verkeerd geïnterpreteerd, blijkt nu. Het was geen arrogantie maar onzekerheid. Mustafa intirgeert. Omdat hij nooit en te nimmer van zijn principes zal afwijken, kan hij nog voor boeiende momenten gaan zorgen. Want de BB-redactie gaat zijn principes uiteraard testen dmv dillema's.
Laurens: saaaaaaaai. Maar als mens wel OK, denk ik. Moeilijk te zeggen, krijgt voordeel van twijfel. Maar mag er wel uit over niet al te lange tijd, wegens te nietszeggend.
NIET OK:
Bo: Tja, kweenie, hij is me net wat te popi-jopie. Die vette lach van 'm waarbij hij zijn witte tanden ontbloot, is gemaakt. Ik vertrouw 'm niet. Moet zich nog bewijzen als geschikte vent.
Hij is me ook te ranzig, met dat smerige geruft van 'm en dat gesnurk. Kijk ik niet graag naar.
Margriet: heeft het de laatste dagen goed verpest met haar gesnoef, en die snerpstem van d'r. Is bij mij in enkele dagen tijd gedegradeerd van aardige, interessante vrouw tot irritante stomme kut.
Jeanette: humorloos en niet al te snugger wicht. Gaat er als een van de eersten uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 07-09-2002 16:30]
1. Mustapha
2. Bo
3. Judith
4. Danielle
5. Margriet.
6. jeannette
7. Laurens
8 Stephan.
Zou dit niet beter een wekelijkse poll kunnen worden ofzo om te kijken of in de loop van de uitzendingen de favo's erg schuiven.
Ting
Arthur
Bram
Carmen
Dennis
Geesje
Joyce
Marc
Martijn
Sandra
Ursula
Wouter
Judith
Daniela
Jeanette
Stefan
Bo
Mustapha
Laurens
Margriet
1. (3) Jeanette
2. (4) Daniëla
3. (1) Bo
4. (2) Mustapha
5. (5) Judith
6. (6) Laurens
7. (7) Margriet
8. (8) Stefan
Bo was onzichtbaar en zakt. Mustapha heb ik weinig boeiends van gezien.
Stefan staat veruit onderaan.
-edit- Ting en Carmen vergeten. Naja, heb er toch nog nix van gezien, dus volgende keer maar toevoegen.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 15-09-2002 00:12]
1. Margriet (ze kan om zichzelf lachen en dat vind ik leuk)
2. Stefan (veel verschillende kanten en dat maakt hem leuk om naar te kijken)
3. Ting (in ieder geval taboedoorbrekend en wel eerlijk ook volgens mij)
4. Daniela (balen dat ze nu zo roddelt, maar hoe ze met Stefan praatte toen hij zich zo ellendig voelde, dat vond ik wel knap van haar)
5. Mustapha (stond eerst hoger, maar na zijn boze uitval van vandaag is ie gezakt)
6. Laurens (heeft wat mij betreft niet zoveel inhoud; beetje niksig)
7. Jeanette (errug jong; wel leuk om naar te kijken daardoor)
8. Bo (waarom is hij zo stil? waarom laat ie zichzelf zo weinig zien?
9. Judith (wereldverbeteraar die nog niet heeft gehoord dat je dan eerst bij jezelf moet beginnen)
10.Carmen (saaai... maar misschien komt ze nog los?)
2. Mustapha, is de enige waar ik tot nu toe om heb moeten lachen. De wisselwerking met Margriet is weliswaar het enige positieve maar ik hou de moed erin.
3. Daniela, een mens vol tegenstellingen. Aan de ene kant heel gevoelig maar ook bikkelhard. Camerageil en losgeslagen. Geeft leuke emo-tv.
4. Raar maar waar, Judith. Omdat ik me zo vreselijk aan haar erger. Dat maakt het kijken toch net even leuker. ![]()
5. Jeanette, omdat ze zo'n kippie is. Flapt alles eruit en dat vind ik toch ook wel weer aandoenlijk.
6. Stefan, omdat het zo'n geflipte hippie is. De helft van de tijd snap ik echt niet waar hij het over heeft, maar dat maakt het juist zo komisch.
7/8 Ting en Bo. Ting omdat ik er nog te weinig van gezien heb. Bo omdat hij na een aantal dagen helemaal ingezakt is.
Beiden hebben wel potentieel om te stijgen in mijn lijstje.
9/10 Carmen en Laurens. Carmen nog niets van gezien. Laurens, compleet oninteressant manspersoon. Beide zie ik ook niet stijgen in mijn lijstje.
Margriet Ze heeft zelfspot, kan ik wel waarderen in iemand
Ting Praat lekker veel en zegt dan daadwerklijk ook wat.
Jeanette Nog lekker onbezonnen en wispelturig
Daniela Meent zichzelf te zijn, de tijd zal het leren
Judith Alhoewel ze beweerd harmonieus te zijn, laat ze nu ook andere kanten van zichzelf zien. Best interessant dus!
Stefan Wel zweverig, maar happy met zichzelf. Volgens mij is hij gewoon zo en daar is niets verkeerd mee...maar die krullen...
Laurens Komt nu pas los, roddelt er flink op los.
Bo Leuke jongen, meer niet!
carmen Wie?
Toch even een lijst dan:
De positieve bewoners:
1 - Jeanette (vanwege haar openheid en prachtige emoties!)
2 - Stefan (ook vanwege zijn openheid en emoties)
3 - Daniela (vanwege haar betrokkenheid en geilheid)
4 - Judith (omdat zehet toch wel goed bedoelt)
5 - Ting (tussen die andere meiden is ze een verademing)
De negatieve rest:
6 - Margriet (omdat ze een beetje een zeikerd is)
7 - Carmen (alles beter dan onderstaande 3)
8 - Bo (Omdat hij een meeloper lijkt te zijn)
9 - Laurens (omdat hij heel erg nietszeggend is)
10- Mustapha (omdat hij geen zak doet in dit programma)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 15-09-2002 03:28]
quote:Er zijn nu toch weizigingen in de lijst.
Op vrijdag 06 september 2002 20:50 schreef marky het volgende:
1. Mustapha
Tot nu toe het meest aanleiding tot confrontatie geweest dus is een aanwinst voor het programma.2. Margriet
Een zelfstandige vrouw en waarschijnlijk ook de enige vrouw in het huis die zich vrouw mag noemen.3. Bo
Jolig vrolijk type waarvan ik verwacht dat die nog een keer vreselijk inelkaar stuikt tijdens BB. Die gaat het niet redden om zijn vrolijke ik op te houden.4 Judith
Is niet bang voor de confrontatie en dat siert haar. Ze ziet er prachtig uit en dat is ook een pluspunt alleen moet ze haar mond niet te veel opendoen. Wat ook leuk is is dat ze volgens mij eigenlijk nog erg onzeker is.5. Laurens
Beetje middenfiguur het is niet zwart het is niet wit. Waarschijnlijk een goede diplomaat. Iemand om een ruzie tussen twee personen te beslechten.6. Daniela
Tja die let mij wat te veel op de camera's.7. Stefan
Ik mag hem niet.8. Janette
Te onzeker om mee te kunnen doen met het programma.
1. Margriet
Ze heeft een behoorlijke dosis zelfspot en dat is in een programma als BB zeldzaam. Daarnaast is ze erg grappig.
2. Mustapha
Ondanks zijn zwijgzaamheid toch erg grappig zeker in combinatie met Margriet. Lekker rechtlijnig ook en dat kan nog voor aardige confrontaties zorgen. Vraag me alleen af of hij wel zonder Margriet kan.
3. Janette
Een emotionele tijdbom. Ik verwacht nog een keer een flinke emotionele uitval van haar.
4. Bo
Heeft iets grappigs. Ik blijf hopen dat hij ook nog een keer zijn vrolijke ik vergeet.
5.Laurens
Blijkt opeens een echte roddeltante te zijn en weet het ook uit te lokken bij de andere dames.
6. Ting
Vanwege haar eerlijkheid. Voorlopig op de 6e plats kan stijgen maar ik vraag me af of ze het vol gaat houden. Een gekooide creatieve geest werkt meestal niet.
7,8,9,10 Judith, Daniela, Carmen, Stefan
Na een geforceerde uitbarsting van de driekhoeksverhouding Judith, Daniela, Stefan is het geen ze interessant maakt al uitgespeeld. Stefan is inmiddels al dood het is wachten op Judith en Daniela.
Carmen compleet niet interessant. Die moet nog erg veel doen wil ze er donderdag niet uitvliegen.
--rian--
quote:Mustapha, Bo en Laurens bij de eerste 5???? Wat een spetterde tv zal dat opleveren als die als laatste overblijven.
Op zondag 15 september 2002 10:21 schreef marky het volgende:knip
Voor de twee nieuwkomers is het toch het moeilijkst, ze hebben in feite geen eerlijke kans. Al degene die na hun uit Portugal komen, hebben het makkelijker omdat er dan 1 of 2 oude bekenden inmiddels in het Huis zitten.
Dat meisje Carmen is buitengesloten door Ju, Lau, Daan en Stefan, omdat die in het een of ander verwikkeld waren. Iedere keer werd bij Carmen de deur dicht gegooid, m.i. heeft zij geen eerlijke kans om veel stemmen te vergaren.
De rest? Tja, ik kijk nog wat te weinig. Bo staat iig inmiddels onderaan. De kinderlijk geirriteerde manier waarop hij reageert op Jeanette (mag een muts zijn, maar dan nog) heeft hem voorgoed op de laatste plaats gezet.
Laurens schijnt al een paar weken mee te doen, wat een saai figuur.
1. Bo - ik blijf hem vriendelijk vinden en is niet zo vol van zichzelf als sommige anderen.
2. Mustapha - ik mag hem gewoon wel.
3. Daniëla - ik weet nog steeds niet zeker, vind haar nog steeds te bewust van de camera, zal zich niet gauw laten gaan, maar toch mag ze nog even blijven. Je weet maar nooit.
4. Margriet - geen aardig persoon, maar misschien wel leuk voor taferelen in het huis.
5. Jeanette - geen leuke meid, vind er dus niks aan, maar wederom is haar labiliteit wel leuk voor in het huis.
6. Stefan - kan ook nog leuke taferelen opleveren, behalve als hij echt zou instorten, dan is het niet meer leuk.
7. Ting - heb ik niet veel mee.
8. Laurens - vind ik niks aan.
9. Carmen - zegt me niets.
10. Judith - vind ik totaal oninteressant! Ze heeft een prachtig lijf, dat is dan ook d'r enige goede punt.
quote:En hier ben ik het helemaal mee eens
Op zondag 15 september 2002 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Van de mannen gaat toch mijn voorkeur uit naar Stefan. Waarom veel mensen hem niet mogen begrijp ik eigenlijk niet zo goed. Hij doet niets anders wat duizenden en duizenden andere mannen iedere dag hetzelfde doen.. vooral in het weekend. En Stefan is ook nog zeer emotioneel, wat een waanzinnig pluspunt is in mijn ogen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 15-09-2002 12:34]
1. mus
2. margriet
3. ting
4. stephan
5. bo
6. laurens
7. jeanette
8. carmen
9. judith
10.danielle
1. Stefan (zorgt tenminste voor wat actie)
2. Mustapha (met Margriet een leuk koppel)
3. Bo (dat hij snurkt is leuk voor de anderen)
4. Laurens (vind ik de saaiste van de mannen)
Vrouwen:
1. Margriet (leuk zeurwijf)
2. Daniela (gek wijffie)
3. Judith (beetje een regeltante)
4. Jeanette (labiel kind, is daarom wel leuk)
5. Ting (nog niet veel van gezien, maar beter dan...)
6. Carmen (deze mag komende donderdag wel weg)
quote:Hoe kun je de nu nog onbekende bewoners boven Margriet plaatsen?
Op zondag 8 september 2002 03:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb mijn lijstje even aangepast. Hier is mijn volgorde:Ting
Arthur
Bram
Carmen
Dennis etc, etc.... Margriet
1. Margriet - heerlijk mens ![]()
2. Mustapha - zeker de combi met Margriet is soms errug grappig
3. Ting - beetje arrogant, maar heeft toch wel potentie
4. Laurens - kan hem niet verstaan, dus kan me er ook niet aan irriteren
5. Jeannette - zolang ze haar mond dichthoud en de bril afzet heeft ze nog wel iets ![]()
6. Bo - minder irritant dan de overigen
7. Stefan heeft dan nog wel een grote lul, dus alla ![]()
8,9 en 10 Daniela, Judith en Carmen in willekeurige volgorde. Moeten gewoon in een overjarig meidengroepje gaan zitten en in louche kroegen hun kunstjes gaan vertonen
1. Mustafa, doet me met z'n houding heel erg denken aan mijn beste vriend. Houdt afstand tot mensen maar als je daar doorheen weet te prikken kun je je geen betere maat voorstellen
2. Jeanette
3. Margriet
4. Daniela
5. Carmen
6. Bo
7. Laurens
8. Judith
9. Ting
10. Stefan (Zou ik graag met z'n permanentje door de modder trekken)
quote:
Op woensdag 18 september 2002 14:14 schreef Remquito het volgende:
Hoe kun je de nu nog onbekende bewoners boven Margriet plaatsen?
quote:Het ziet er toch naar uit dat jouw favorietje Judith door de rest van Nederland uitgekotst wordt. Overigens terecht
Op woensdag 18 september 2002 16:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop toch echt dat de meerderheid van het Nederlandse volk iets anders stemt dan de meesten op dit Forum......Onvoorstelbaar al die stemmen voor Mustapha en Margriet...
quote:Dan ben je niet geheel op de hoogte.. Judith is zeer zeker geen favoriet meer... Tijdens de eerste paar dagen was ze dat wel, maar dat was van korte duur... Eigenlijk heb ik (nog) niet echt een favoriet.... Vind de bewoners allemaal wat tegenvallen. Wel heb ik dus een stuk of 4 personen die zonder pardon het huis uit mogen.
Op woensdag 18 september 2002 16:55 schreef Remquito het volgende:
Het ziet er toch naar uit dat jouw favorietje Judith door de rest van Nederland uitgekotst wordt. Overigens terecht
quote:Hohohoho, van mij mogen ze vertrekken. Ik ga weer helemaal voor 'labiel', dé succesfactor van BB3.
Op woensdag 18 september 2002 16:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop toch echt dat de meerderheid van het Nederlandse volk iets anders stemt dan de meesten op dit Forum......Onvoorstelbaar al die stemmen voor Mustapha en Margriet...
quote:Lijstje weer gewijzigd:
Op zondag 15 september 2002 01:01 schreef danosa het volgende:
Mustapha Hij heeft leuke, gevatte onliners/antwoorden en zorgt af en toe voor comotieMargriet Ze heeft zelfspot, kan ik wel waarderen in iemand
Ting Praat lekker veel en zegt dan daadwerklijk ook wat.
Jeanette Nog lekker onbezonnen en wispelturig
Daniela Meent zichzelf te zijn, de tijd zal het leren
Judith Alhoewel ze beweerd harmonieus te zijn, laat ze nu ook andere kanten van zichzelf zien. Best interessant dus!
Stefan Wel zweverig, maar happy met zichzelf. Volgens mij is hij gewoon zo en daar is niets verkeerd mee...maar die krullen...
Laurens Komt nu pas los, roddelt er flink op los.
Bo Leuke jongen, meer niet!
carmen Wie?
1. Bo
2. Margriet
3. Mustapha
4. Jeanette
5. Carmen
6. Laurens ![]()
7. Ting
8. Judith
9. Daniela
10. Stefan
1. Ting (leuke verschijning en doet aktief mee)
2. Mustapha (kan nog voor leuke tv gaan zorgen)
3. Bo (waarom zit altijd iedereen op zijn (en mijn) figuur te zeiken)
4. Jeanette (kan eigenlijk niet uitleggen waarom)
5. Laurens (idem)
6. Stefan (kan nog voor interessante tv gaan zorgen, en heeft dat al gedaan)
7. Daniela / Judith / Margriet / Carmen (hier kan ik echt geen onderscheid tussen maken. Zijn allemaal domme ):O en in mijn ogen.
quote:Eigenlijk best logisch, zoveel soeps is Margriet niet........
Op woensdag 18 september 2002 14:14 schreef Remquito het volgende:[..]
Hoe kun je de nu nog onbekende bewoners boven Margriet plaatsen?
Een échte favo heb ik eik niet. Ik wou vooral Margriet met stip laten stijgen. Daniëla vind ik vooral op serieuze momenten sterk.
Onderste 3 zijn wel zeker 't minst favo.
1. Margriet
Ze heeft een behoorlijke dosis zelfspot en dat is in een programma als BB zeldzaam. Daarnaast is ze erg grappig.
2. Mustapha
Ondanks zijn zwijgzaamheid toch erg grappig zeker in combinatie met Margriet. Lekker rechtlijnig ook en dat kan nog voor aardige confrontaties zorgen. Vraag me alleen af of hij wel zonder Margriet kan.
3. Janette
Een emotionele tijdbom. Ik verwacht nog een keer een flinke emotionele uitval van haar.
4. Bo
Heeft iets grappigs. Ik blijf hopen dat hij ook nog een keer zijn vrolijke ik vergeet.
5.Laurens
Blijkt opeens een echte roddeltante te zijn en weet het ook uit te lokken bij de andere dames.
6,7,8,9,10 Judith, Daniela, Carmen, Stefan, Ting
Na een geforceerde uitbarsting van de driekhoeksverhouding Judith, Daniela, Stefan is het geen ze interessant maakt al uitgespeeld. Stefan is inmiddels al dood het is wachten op Judith en Daniela.
Carmen compleet niet interessant. Die moet nog erg veel doen wil ze er donderdag niet uitvliegen.
Ting nu op het hoopje vervelende nietszeggende zeurdozen gegooid.
P.S.: Leuke tip; je kunt al stemmen op iedereen, ook de mensen die nog niet in Almere zitten...
quote:Kan toch niet nalaten even de nuance aan te brengen dat ze niet grappig is, maar dat jij haar grappig vindt. Zoals zoveel Fokkers, helaas. En, niet in de laatste plaats, zij vindt zichzelf ook erg grappig, zo valt op te merken als ze een grappig verhaal declameert. Geen grapjas moet het dan wagen om haar grappige grappen te onderbreken, want dan gaat gewoon de scheepstoeter een standje harder.
Op donderdag 19 september 2002 10:03 schreef marky het volgende:1. Margriet
En dat grappige hoofd erbij, enig! Ik zie niet dat de camera's op mij gericht zijn hoor, ik kijk gewoon heel naturel guitig, momenteel.
quote:Volgens mij ben jij niet de gene die bepaalt wat ik wel en niet grappig vind.
Op donderdag 19 september 2002 10:16 schreef Gert het volgende:[..]
Kan toch niet nalaten even de nuance aan te brengen dat ze niet grappig is, maar dat jij haar grappig vindt. Zoals zoveel Fokkers, helaas. En, niet in de laatste plaats, zij vindt zichzelf ook erg grappig, zo valt op te merken als ze een grappig verhaal declameert. Geen grapjas moet het dan wagen om haar grappige grappen te onderbreken, want dan gaat gewoon de scheepstoeter een standje harder.
Als er een pauze valt in haar grappige monoloog, mag er even wat gezegd worden, maar daarna vervolgt Margriet haar grappige relaas zonder dat ze er blijk van geeft dat er ook maar één woord is doorgedrongen van wat de ander gezegd heeft. In haar hoofd was ze namelijk al weer bezige met het vervolg op haar kostelijke verhaaltje.En dat grappige hoofd erbij, enig! Ik zie niet dat de camera's op mij gericht zijn hoor, ik kijk gewoon heel naturel guitig, momenteel.
Margriet is grappig in haar onzekerheid. Haar angst om te moeten vertrekken omdat de andere dames er beter uit zouden zien.
Dat Magriet dominant is is een toaal andere zaak. Margriet is dominant omdat dat de enige manier is om die onzekerheid een beetje te verbergen en dat is wat haar menselijk maakt. Verder is de camerabewustheid dit jaar onder alle deelnemers erg sterk aanwezig daarop vormt ze niet echt een uitzondering. Alleen weet zij er toch natuurlijker mee om te gaan.
quote:Dus dat was jou ook al opgevallen
Op donderdag 19 september 2002 10:16 schreef Gert het volgende:
Geen grapjas moet het dan wagen om haar grappige grappen te onderbreken, want dan gaat gewoon de scheepstoeter een standje harder.
Als er een pauze valt in haar grappige monoloog, mag er even wat gezegd worden, maar daarna vervolgt Margriet haar grappige relaas zonder dat ze er blijk van geeft dat er ook maar één woord is doorgedrongen van wat de ander gezegd heeft. In haar hoofd was ze namelijk al weer bezige met het vervolg op haar kostelijke verhaaltje.
quote:Hihihi, ik moet alwéér om Margriet lachen als ik jouw beschrijving lees!!!
Op donderdag 19 september 2002 10:16 schreef Gert het volgende:
En, niet in de laatste plaats, zij vindt zichzelf ook erg grappig, zo valt op te merken als ze een grappig verhaal declameert. Geen grapjas moet het dan wagen om haar grappige grappen te onderbreken, want dan gaat gewoon de scheepstoeter een standje harder.
Als er een pauze valt in haar grappige monoloog, mag er even wat gezegd worden, maar daarna vervolgt Margriet haar grappige relaas zonder dat ze er blijk van geeft dat er ook maar één woord is doorgedrongen van wat de ander gezegd heeft. In haar hoofd was ze namelijk al weer bezige met het vervolg op haar kostelijke verhaaltje.En dat grappige hoofd erbij, enig! Ik zie niet dat de camera's op mij gericht zijn hoor, ik kijk gewoon heel naturel guitig, momenteel.
quote:Eh Marky.. volgens mij begrijp je Gert verkeerd.. Hij vertelt jou niet hoe je moet denken.. Hij zegt alleen dat Margriet niet per definitie grappig is, maar dat jij haar grappig vindt..
Op donderdag 19 september 2002 11:06 schreef marky het volgende:
Volgens mij ben jij niet de gene die bepaalt wat ik wel en niet grappig vind.Margriet is...
Hihi.. jouw reply lijkt ons juist te vertellen wat wij moeten denken ![]()
Oja.. en over een lijstje moet ik nog ff denken.. das wel een erg moeilijke vraag
quote:Ik zeg: marky in 't huis.
Op donderdag 19 september 2002 12:02 schreef Qt het volgende:
Hihi.. jouw reply lijkt ons juist te vertellen wat wij moeten denken
quote:Volgens mij is het een verkapte instructie om mij te vertellen dat ik haar eigenlijk niet grappig kan vinden omdat ze dat niet zou zijn. Ik vind haar in haar manier van doen grappig en dat is wat ik probeer uit te leggen. En volgens mij is er nog niet een bijbel geschreven waarin staat vastgelegd hoe iemand zich grappig moet gedragen.
Op donderdag 19 september 2002 12:02 schreef Qt het volgende:[..]
Eh Marky.. volgens mij begrijp je Gert verkeerd.. Hij vertelt jou niet hoe je moet denken.. Hij zegt alleen dat Margriet niet per definitie grappig is, maar dat jij haar grappig vindt..
Hihi.. jouw reply lijkt ons juist te vertellen wat wij moeten denken
Oja.. en over een lijstje moet ik nog ff denken.. das wel een erg moeilijke vraag
quote:Volgens mij wees Gert je erop dat je je mening als feit verkondigde.
Op donderdag 19 september 2002 12:08 schreef marky het volgende:
Volgens mij is het een verkapte instructie om mij te vertellen dat ik haar eigenlijk niet grappig kan vinden omdat ze dat niet zou zijn.
quote:Dan leest Gert dat verkeerd want het is mijn lijst met mijn idee waarom ik vind dat....
Op donderdag 19 september 2002 12:09 schreef Arcee het volgende:[..]
Volgens mij wees Gert je erop dat je je mening als feit verkondigde.
En mijn mening is altijd een feit!
quote:Hij leest het goed, je Nederlands is gewoon matig (zoals van de meeste mensen).
Op donderdag 19 september 2002 12:12 schreef marky het volgende:[..]
Dan leest Gert dat verkeerd want het is mijn lijst met mijn idee waarom ik vind dat....
En mijn mening is altijd een feit!
quote:
Op donderdag 19 september 2002 12:08 schreef marky het volgende:[..]
Volgens mij is het een verkapte instructie om mij te vertellen dat ik haar eigenlijk niet grappig kan vinden omdat ze dat niet zou zijn.
Fantastisch, wat een achterdocht! Knap ook, hoe je de boel min of meer omdraait.
Ik ben al prima verdedigd door mensen die wél begrepen wat ik bedoelde, dus dat hoeft niet meer.
p.s. je nieuwe obsessie wordt toch niet Margriet he? (niet dat dit niet zou mogen natuurlijk..
quote:Aha daar hebben we weer een neerlandicus.
Op donderdag 19 september 2002 12:26 schreef HaaiBaai het volgende:[..]
Hij leest het goed, je Nederlands is gewoon matig (zoals van de meeste mensen).
![]()
![]()
Lieverd er staat als topic hier dat IK MIJN lijstje neer moet zetten. En daarbij probeer IK het te onderbouwen waarom IK het vind. En dat is het geen IK doe. Dat Gert en ander idee heeft is zijn probleem.
En qua mensenkennis heeft Gert mij nog nooit weten te overtuigen.
Margriet- luid, ongetwijfeld een nachtmerrie om mee te leven en ze kan een beetje emotioneel nochalant zijn.
Top moment dat ze naast Jeanette lag in bed die haarzelf zo zielig vondt en sympatie zocht bij Magriet en toen uitgelachen werd door Magriet, letterlijk.
Ting - eerst dacht ik leuk mens, maar flipt totaal van de camaras, gaat met een handoek om in het bubblebad en dat ze het taboe doorbreekt en de eerste chinees op de planeet is die in een bubblebad gaat.
Steeds in gesprekken laat ze dingen vallen als, ik wil graag over sex praten maar mijn ouders kijken, he Magriet, waar kan ik mastruberen als ik dat zou willen, niet dat ik het zal doen want mijn ouders kijken.....raar.
Bo - niet de slimste in het huis en hij is ongetwijfeld leuk in een mellige bui, maar ik had ook van hem de reaktie verwacht toen Carmen vertelde dat haar oma was overleden:
Carmen: Bo mijn oma is vandaag overleden
Bo: Leuk, trek eens aan mijn vinger....hahahaha... biertje.
Carmen - weinig van gezien, niet mijn type maar heeft nog niks gedaan waardoor ik een afkeer voor haar moet hebben.
Jeanette - komt dommer over dan ze of is gewoon dom, ook is ze een flap uit die het vaak verkeerd timed, ik weet nog niet zeker of het een trut is met een goud hartje of gewoon een trut.
Laurens - je weet dat hij fout is maar heeft het nog niet laten blijken, hij past zich goed aan aan andere bewoners maar je kan het wel zien aan hem dat hij er moeite voor doet, waarschijnlijk komt hij beter tot zijn recht in een huis met 8 van het type Ruud, scheten laten en over sport lullen.
Judith - Zeik wijf eerste klas, super bitch in haar vrienden kring doet iedereen aardig tegen haar want ze weten als zij je niet mag dat ze je 600 keer in de rug zal steken, ze wilt zielig zijn en eist dat iedereen dat door heeft en flipt dan dat niemand dat aan voelt, genoeg gezegt dacht ik.
Danielle - emotionele parasiet een gevoels mens, breek je nagel en ze is er om je te "huggen" en troosten en je emotioneel bij te staan.
Ook begint ze spontaan te huilen als je een grapje maakt omdat ze je zo goed begrijpt en voelt.
Het komt allemaal erg gespeeld over, waarschijnlijk zullen vrienden zeggen dat ze in het echt ook zo is, maar waarschijnlijk speelt ze het in het echt ook.
Stefan- "Rot toch op man"....zou ik tegen hem zeggen na een gesprek van tien seconde met hem.
Hij heeft totaal geen gevoel voor humor, toen ik hem voor het eerst zag dacht ik dat is iemand van vijftig in een mid-life crisis, blijkt hij pas 32 te zijn, maar helaas voor hem na een paar weken weet ik het zeker, hij is 50 en heeft een mid-life crisis.
Een egoist eerste klas, hij doet alsof hij om andere mensen geeft maar is totaal niet geintreseert in andere.
quote:Dan heb je dat moment toch iets anders gezien dan het werkelijk was. Er was inderdaad even een moment waarop Margriet moest lachen (ik ook trouwens) ... Maar de rest van dat half uur dat ze gesproken hebben was bijzonder serieus. (overigens neem ik het hier eigenlijk voor Margriet op.... beetje vreemd
Op donderdag 19 september 2002 12:37 schreef piston het volgende:
Margriet- luid, ongetwijfeld een nachtmerrie om mee te leven en ze kan een beetje emotioneel nochalant zijn.
Top moment dat ze naast Jeanette lag in bed die haarzelf zo zielig vondt en sympatie zocht bij Magriet en toen uitgelachen werd door Magriet, letterlijk.
quote:Lieverd??? Ben jij het vriendje van Gellarboy of zo? Volgens mij pas jij inderdaad prima in dat gekkenhuis in Almere...
Op donderdag 19 september 2002 12:34 schreef marky het volgende:[..]
Aha daar hebben we weer een neerlandicus.
Lieverd ...
En Neerlandicus is alleen maar mijn hobby, eigenlijk bouw ik SMS-diensten, o.a. voor BB...
quote:Nee scheet ik ben niet een vriendje van Gellarboy verre van dat zelfs.
Op donderdag 19 september 2002 12:47 schreef HaaiBaai het volgende:[..]
Lieverd??? Ben jij het vriendje van Gellarboy of zo? Volgens mij pas jij inderdaad prima in dat gekkenhuis in Almere...
![]()
quote:Ach wil je erover praten of overleef je het ook zo wel.
En Neerlandicus is alleen maar mijn hobby, eigenlijk bouw ik SMS-diensten, o.a. voor BB...
quote:Paranoïde, analfabetische homoseksjuwelen met dwangneuroses zitten ook nogal ver van mijn belevingswereld.
Op donderdag 19 september 2002 12:34 schreef marky het volgende:
[..]En qua mensenkennis heeft Gert mij nog nooit weten te overtuigen.
quote:Ik wist niet dat jij zo'n bekrompen blik had
Op donderdag 19 september 2002 13:00 schreef Gert het volgende:[..]
Paranoïde, analfabetische homoseksjuwelen met dwangneuroses zitten ook nogal ver van mijn belevingswereld.
1. (3) Margriet
2. (2) Jeanette
3. (1) Daniëla
4. (4) Bo
5. (5) Mustapha
6. (7) Laurens
7. (-) Martijn
8. (6) Judith
9. (-) Bram
10. (9) Ting
11.(10) Stefan
Laurens heb ik eik niet zo veel op tegen en Judith zakt terecht 2 plaatsjes. Martijn vind ik wel okee, al was 't al om z'n accent.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 25-09-2002 23:04]
quote:En waar zijn Bram en martijn?
Op woensdag 25 september 2002 22:30 schreef Arcee het volgende:
Yep, het is zo ver, Margriet gaat met stip naar nummer 1.
quote:Op 9 en 7.
Op woensdag 25 september 2002 22:55 schreef scanman01 het volgende:
En waar zijn Bram en martijn?
quote:En ting en Bram??
Op donderdag 26 september 2002 00:34 schreef harrie1 het volgende:
1. Mustapha wat een %^#&*%$# als er een wedstrijd %^#&*%$# komt wordt mustapha absoluut nr 2 (ik ben de grootste :-) )
2. Daniela als roddel en achterklap regeren zit zijn in de politiek
3. Stephan erg handig als je geen emmer heb om te kotsen
4. Judith ach wat moet je daar nou van maken
5. Margriet een beetje ma flodder
6. Laurens stille willy die rustig afwacht
7. Jeanettezegt genoeg
8. Bo rust zelfe komt niet veel uit
9. martijn lijkt me het bartje zonder bruine bonen
1. Ting - lekker bitchy
2. Stefan - mega eikel, daarom leuk
3. Jeanette - dom wicht, maar lachu
4. Martijn - wel aardige vent
5. Judith - kakt een beetje in
6. Bram - net niet
7. Daniëla - die hebben we nu ook wel gezien
8. Bo - dat bal-gedrag kan ik niet meer zien
9. Laurens - zeikerd
10. Margriet - denkt dat ze tof is
11. Mustapha - wat een giga-eikel zeg
En jaja...smaken verschillen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door King Ð op 26-09-2002 09:59]
quote:
Op woensdag 25 september 2002 22:30 schreef Arcee het volgende:
1. (3) Margriet
2. (2) Jeanette
3. (1) Daniëla
4. (4) Bo
5. (5) Mustapha
6. (7) Laurens
7. (-) Martijn
8. (6) Judith
9. (-) Bram
10. (9) Ting
11.(10) Stefan
in "Gooi hem zo snel mogelijk uit het huis"-lijst:
1. Martijn
2. Bram
3. Laurens
edit: was ff me in stupid mode
quote:Maar roddelende mensen zijn juist goed voor het programma! Daar moeten we er veel en veel meer van hebben!!!
Op woensdag 9 oktober 2002 01:46 schreef LouLou het volgende:
2. Margriet...omdat ze niet zo heel veel heeft geroddeld als de rest en om alles bijna lacht.
quote:Eigenlijk zijn alleen de eerste drie van je lijstje dus positief.
Op woensdag 9 oktober 2002 20:15 schreef schatje het volgende:- knip -
3
nee ik vind ze nog steeds vrijwel allemaal niet leuk. Jezus wat erg.
Het kijken vind ik ook steeds minder leuk, zeker met die voice over.
maar ja als ik bb niet volg heb ik hier ook nog weinig te zoeken en fok kan ik niet missen.
quote:Eigenlijk alleen Mustapha en Margriet!
Op woensdag 9 oktober 2002 20:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Eigenlijk zijn alleen de eerste drie van je lijstje dus positief.
dan een hele tijd niets
4. Ting (vind haar steeds sympathieker worden!)
5. Geesje (lekker rustig, slim)
6. Bram
7. Dennis
8. Martijn
9. Arthur
10. Daniela
En met z'n drieen op de laatste plaats
Stefan
Judith
Laurens
Ik vind dat hondje trouwens erg zielig, volgens mij heeft zij hartstikke ontstoken oogjes.. vraag me af of ze daar iets aan doen..?!
Ten opzichte van mijn eerste lijstje is Jeanette gestegen en staat Stefan nu boven Laurens. Jeanette liep er destijds maar wat bij. Margriet is haar op een gegeven moment aandacht gaan geven (geïnstrueerd door Hummie ?) waardoor ze meer zelfvertrouwen heeft gekregen. Nu wordt ze door meer bewoners serieus genomen. Ik schreef destijds dat ze te weinig diepgang had maar daar kom ik op terug. Ze heeft wel degelijk kijk op een aantal situaties. Ze is zeker een verbetering t.o.v. Kim in BB2 en Sandy in BB3 waar nauwelijks wat uit kwam. Stefan is gestegen t.o.v. Laurens omdat hij wat minder vaag en wat zinniger is geworden. Laurens is iemand die regelmatig geen mening of geen kennis ergens over heeft en er toch over mee gaat praten.
Wat de 'Portugezen' betreft. Arthur is iemand die een zinnige mening heeft die hij ook deelt. Hij is niet bang een afwijkende mening te hebben. Geesje komt langzaam op gang en wordt nu in beslag genomen door Stefan maar ik denk dat zij wel potentie heeft. Martijn heeft af en toe een mening. Het is alleen jammer dat hij die mening niet uit tegen de betreffende personen. Van Dennis krijg ik nog geen hoogte. Ting vind ik kleurloos. Ze laat veel te weinig zien. Ik snap niet dat o.a. Mustapha en Jeanette Bram zo hoog inschatten. Hij valt mij noch in positieve noch negatieve zin op.
dan word het moeilijker
5. Stephan ( een beetje een zwak voor zijn gestuntel)
6. Ting
7. Danielle ( heb een beetje met haar te doen)
8. Dennis
9. Bram
10. Geesje
11. Martijn
12. Judith
13. Laurens
[Dit bericht is gewijzigd door marbe op 10-10-2002 12:55]
quote:Wie is nu favoriet ? Bram of Geesje ?
Op donderdag 10 oktober 2002 12:38 schreef marbe het volgende:
9. Bram
10. Geesje
11. Bram
Conclusie: ik walg van de Lau-Daniela-Judith clan. Bovendien zijn de groepen naar mijn smaak dus aardig verdeeld.
1 Judith-vooral als ze nog heel lang in arm moet blijven
2 Margriet-met een slok op
3 Jeanette-heeft meestal wel wat te melden
4 Stefan-maar dan moeten de nieuwe dames wel blijven, ben benieuwd op wie hij zijn 'charmes' dan richt
5 De nieuwe dames-reden zie boven
6/7 Mustafa en Laurens- als ze nog een beetje beter hun best doen om Judith op de kast te krijgen
En voor de rest mag iedereen er wel meteen uit van mij.
NB. Dit is GEEN favorietenlijstje
vrge deze
week week
( - ) 14. Joyce Net nieuw, zegt me nog helemaal niks.
( 9 ) 13. Martijn Houdt van vogels, komt uut 't oosten, verder???
Schouderophalen. Dat is nog veel dodelijker dan...
(10) 12. Mustapha De grootste aansteller in het Huis. Vindt zichzelf
erg cool en laat niets van zichzelf zien. Jochie dus
nog. Toch wel benieuwd hoe dit afloopt...
( 6 ) 11. Laurens Kunnen ze hem nu eens ontnuchteren, zodat ie
normaal gaat articuleren? Hapt steeds wanneer
geprovoceerd door Mus. Nou dan weet je het wel.
( 7 ) 10. Ting Slechte start, nog steeds vrij kleurloos, maar ik
betrapte me laatst op enige sympathie voor haar.
( 3 ) 9. Judith Met stip gedaald! Ik vond haar in het begin nog leuk
assertief, maar nu strontvervelend assertief.
Gewoon 'n bazige regelnicht,en zweven dat ze kan!
Waarschl. gek op Jomanda of Ratelband.
( - ) 8. Ursula Nieuw maar toch veelbelovend. Als ze maar niet
teveel aan...
(12) 7. Arthur gaat hangen. Lijkt me wel een sympathieke gozer.
Met Ursula erbij wordt het moeilijker voor hem...
(11) 6. Dennis Leuke kerel, guitige blik: dit 'round character' gaat
zich nog wel duidelijker profileren.
( 8 ) 5. Stephan Karikatuur van zichzelf toch? Wel aandoenlijk hoe
hij zo z'n best doet bij al die meiden, op het niveau
van 'ken ik jou niet ergens van?' , of 'met jou zou ik
wel 's 'n beschuitje willen eten...' Ik zit te wachten
totdat bij hem, na tig afwijzingen,de psychopaat bo-
venkomt...
( 2 ) 4. Daniela Ook wel aandoenlijk, maar steeds minder. Blijf twij-
felen aan haar 'echtheid'. Haar popiejopie manier
van praten doet het ergste vermoeden. *Zucht*, met
alle maskers weg is 't vlgs. mij een enorme lieverd!
( 4 ) 3. Margriet Dacht dat ze snel zou sneuvelen, maar nee! Goed
gevoel voor humor, lekker down to earth. Ging goed
om met het pubertje, daarom veel bonuspunten.
Toch: kan me nog steeds niet echt raken (gebeurt
ook niet meer denk ik).
( 5 ) 2. Geesje Ja hoor, leuke meid, intelligent, leuk koppie, lief,
de nieuwe Danielle misschien?(Ik val op leuk,mooi
en lief en slim, gek he?! Maar ik geef me nog niet
over, en Daantje zal ze niet verslaan).
( 1 ) 1. Sjnetje! De enige die echtechtecht zichzelf is (en dan
moet het je nog aanstaan ook natuurlijk!). Mij staat
het aan, ondanks dat ze waarschl. LPF zou stem-
men. Jeanette doet een beetje denken aan Diane,
en dat zijn m.i. de figuren die je moet hebben in
BB: intrigerend, emotioneel, zichzelf niet echt in
de hand hebbend, maar die je raken op 'n manier
die je zelf niet helemaal snapt. Kortom: hup Sjnet!
Tot dusver althans.
Triest om te moeten constateren maar ik vind dat alleen de bovenste 5
geschikt zouden zijn om deel te nemen aan de editie van vorig jaar (met
afstand de interessantste BB). Maar: 't is pas 12 oktober!
Danielle: aandachtgeile roddeltante zonder inhoud
Judith: Arrogant,geen leuke uitstraling.
Jeanette: Kinderachtig,viswijf
Laurens: Stiekem,kan hem niet uitstaan.
Arthur:kan niksaan hem opmerken,maar heb echt helemaal niks met hem.
Stefan:Moet je daar nog wat over zeggen? slijmjurk,geen vent,denkt met iets heel anders dan zijn hersens.
Geesje: Te zoet.
01. Margriet ![]()
02. Martijn
03. Ting
04. Jeanette
05. Judith
06. Daniela
07. Dennis
08. Geesje
09. Arthur
10. Ursula
11. Stephan
12. Joyce
13. Laurens
14. Mustapha
Rest boeit me niet echt alhoewel Judith en Laurens voor de broodnodige irritatie zorgen mogen ze er natuurlijk niet uit maar op mijn favo lijst komen ze niet voor.
Mustapha zakt diep weg. Dat tegendraadse komt niet natuurlijk meer over. Hij is zo niet in werkelijkheid want als hij werkelijk zo zou zijn dan had hij in conflict gekomen met zijn cultuur.
quote:Tijdens discussies steeds maar weer herhalen 'boeit niet, klaar' is ook niet een echt lekkere manier van communiceren. Als hij dwars wil doen in het huis, prima!! Maar een beetje orginaliteit kan geen kwaad!
Op zaterdag 12 oktober 2002 13:20 schreef marky het volgende:
Mustapha zakt diep weg. Dat tegendraadse komt niet natuurlijk meer over. Hij is zo niet in werkelijkheid want als hij werkelijk zo zou zijn dan had hij in conflict gekomen met zijn cultuur.
quote:Itsme's eigen dilemmaatje.
Op woensdag 9 oktober 2002 20:17 schreef itsme het volgende:maar ja als ik bb niet volg heb ik hier ook nog weinig te zoeken en fok kan ik niet missen.
voor de rest maakt het mij niet eens uit.
gaat nog wel:
Daniella (ik vind haar niet fake, eerder erg emotioneel)
Jeanette (vond ik eerst op Dezeuree
lijken, maar wordt steeds leuker)
Dennis (leuke jongen)
Arthur (komt wel aardig over)
Ursula (....)
Geesje (....)
Exit:
Judith (zeikwijf, denkt dat ze heel wat is)
Laurens (denkt ook dat ie heel wat is)
Mustapha (ik vind hem helemaal niet cool, heeft totaal geen inlevingsvermogen en ik vind hem nog dom ook)
Eervolle vermelding:
Quincy ![]()
*naar laatste lijstjes kijkt*
Margriet is écht wel populair.
quote:Dat is denk ik juist wat me zo tegen staat! Maar zal wel iets te maken hebben met 'in het land der blinden is één oog koning'!
Op zaterdag 12 oktober 2002 13:42 schreef Arcee het volgende:
Margriet is écht wel populair.
quote:snif snif... het stinkt hier.
Op zaterdag 12 oktober 2002 13:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat is denk ik juist wat me zo tegen staat! Maar zal wel iets te maken hebben met 'in het land der blinden is één oog koning'!
*******Margriet en Martijn*******
Veelbelovend:
*******Geesje (mmmm) en Arthur********
Dus mooi verdeeld over mannen en vrouwen.
De rest is opvulling en daar ga ik geen woord aan verkwisten.
Absolute dieptepunten zijn:
*******Mustafa en Judith*********
Die mogen wat mij betreft er uitgesmeten worden.
Nou schiet me maar weer lek.
quote:Waarnaar? Omdat ik zeg dat eigenlijk alle bewoners niet geweldig zijn en het daarom voor Margriet mogelijk is om op nummer 1 te staan?
Op zaterdag 12 oktober 2002 13:45 schreef marky het volgende:
snif snif... het stinkt hier.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 12-10-2002 14:30]
de 2 nieuwe nog geen mening over.. maar ursula lijkt me wel sympathieker dan joyce
quote:Ik ben het met je eens Scanman.
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:10 schreef scanman01 het volgende:[..]
Waarnaar? Omdat ik zeg dat eigenlijk alle bewoners niet geweldig zijn en het daarom voor Margriet mogelijk is om op nummer 1 te staan?
quote:Dacht dat je je zelf tot de eenoog rekende.
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:10 schreef scanman01 het volgende:[..]
Waarnaar? Omdat ik zeg dat eigenlijk alle bewoners niet geweldig zijn en het daarom voor Margriet mogelijk is om op nummer 1 te staan?
(of begreep je de opmerking niet?)
Als dat niet de bedoeling was beschouw dan de reaktie als niet geschreven.
quote:Ik vond het tijd voor een nieuw rijtje:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:46 schreef Elbutre het volgende:
1. Moes (the man)
2. Margriet (humor)
3. Jeanette (humor II)dan een hele tijd niets
4. Ting (vind haar steeds sympathieker worden!)
5. Geesje (lekker rustig, slim)
6. Bram
7. Dennis
8. Martijn
9. Arthur
10. DanielaEn met z'n drieen op de laatste plaats
Stefan
Judith
Laurens
1. (1) Moes, slim, eerlijk, mensenkennis, humor
2. (3) Jeanette, eerlijk, lef, humor
3. (5) Geesje, slim + mensenkennis
4. (--) Ursula, recht voor haar raap
5. (2) Margriet, vind haar steeds meer nare trekjes krijgen!
6. (4) Ting, toch weer een beetje teruggevallen
7. (--) Marc, iets teveel communicatietraining, maar heeft ook mensenkennis
8. (--) Arthur, eerlijk, klein hartje, te grote mond die hij te snel en verkeerd opentrekt,
Tussen de rest kan ik nauwelijks onderscheid maken:
Wouter = ttteee...tttee...zweverig!
Judith = alleswetende bitch
Dennis = Softie met kutaccent
Daniela = aandachttrekster
Laurens = alleswetende lul
Stephan = te zweverig zonder te stotteren
1.(1)Margriet - just a simple Diva
![]()
2.(2)Mustapha - (h)eerlijk
![]()
3.(3)Jeanette - hoe een dom blondje toch minder dom kan zijn ![]()
4.(4)Ting - komt langzaam in bloei
![]()
5.(5)Arthur - (h)eerlijk irritant ![]()
6.(11)Daniëla - wordt steeds meer fun in the wrong way ![]()
7.(-)Ursula - ach... mooi rood is nie lelijk nie ![]()
8.(6)Dennis - minst van de nietszeggenden ![]()
9.(-)Wouter - tweedst minst van de nietszeggenden
![]()
10.(-)Marc - voordeel van de twijfel t.o.v. 11 t/m 14 ![]()
11.(12)Judith - ach ja... afvallen is ook een vak
12.(10)Laurens - de val duurt voort
![]()
13.(7)Geesje - wat kan een mens zich vergissen
![]()
14.(14)Stefan - no comment
1. Mustapha, hij slaapt teveel maar zonder hem zou het hele huis indutten.
2. Margriet, vooral als ze wat gedronken heeft en/of boos is.
3. Arthur, dut nu even in, maar een lekkere brombeer.
4. Jeanette, gevoel voor drama.
5. Judith, kan op zijn tijd lekker bitchy zijn.
6/7. Wouter/Marc, werken soms onbedoeld op mijn lachspieren.
8. Ting, soms vertederend.
9. Geesje, als ik even haar glutenprobleem vergeet hoor ik haar rake dingen zeggen.
10. Stefan, grappig om te zien hoe hij tracht serieus genomen te worden door iemand.
11. Dennis, kan nog wel een probleempje veroorzaken met zijn geroddel.
12/13.Ursula/Daniela, beiden nietszeggend en Daan heeft ook nog eens last van geheugenverlies.
14. Laurens, nog steeds ver over mijn grens van hoe irritant ik het kan verdragen.
nb: dit is niet de volgorde van wie ik het gun te winnen, dat gun ik ze eik geen van allen.
1 - Jeanette: knuffer factor 40
2 - Daniela: Om de een of andere reden gun ik het haar wel
3 - Judith: Bedoelt het allemaal goed... en is best lief
4 - Margriet: Zakt een beetje in, maar is wel grappig soms
5 - Ursula: Wel pittig, maar vaak ook heel vervelend.
6 - Geesje: Hele lieve meid, maar niet echt boeiend in BB
7 - Ting: Val ik echt bij in slaap op de streams....
Mannen in een volgorde zetten is voor mij echt niet te doen. Om heel eerlijk te zijn vind ik ze allemaal niets.... Sommigen lijken wel aardig, maar zijn gewoon te saai.. anderen zijn zeikerds... of arrogant... of gewoon niets......
De rest boeit mij niet.
Klaar.
Helaas.
quote:Hmmm APK.. dat is wel heel erg negatief dus.... 10 van de 14 personen vind je niets... (ik kwam ook aardig in de buurt, maar jij overtreft het nog). Is dat ook de reden dat je opeens minder streamt?
Op woensdag 30 oktober 2002 03:48 schreef APK het volgende:
De rest boeit mij niet.
Klaar.
quote:je slaat de spijker op de kop.
Op woensdag 30 oktober 2002 03:50 schreef scanman01 het volgende:
Hmmm APK.. dat is wel heel erg negatief dus.... 10 van de 14 personen vind je niets... (ik kwam ook aardig in de buurt, maar jij overtreft het nog). Is dat ook de reden dat je opeens minder streamt?
En betekent dit dat voor jou deze 4e BB is mislukt?
Er gebeurt echt geen ene ruk in dat huis. De verhaallijnen zijn op. De winnaar boeit al 3 jaar niet....
Ik begrijp echt niet waar de redactie mee bezig is.
Vlees nog vis. Geef een aantal posters van dit forum een week de tijd en wij breken de bewoners en er is pracht TV....
quote:Misschien proberen ze wel het echte leven na te bootsen. Ik 'real life' gebeurt ook bitter weinig eigenlijk. Deze BB is volgens mij bedoeld om het 'echte leven' redelijk goed te benaderen. Dus ze willen dit keer niet afhankelijk zijn van zeer extreme personen die zonder moeite het programma wel enigszins boeiend houden. Ik denk dat de redaktie dit jaar gegokt heeft op situaties waar iedereen zich in kan vinden, dus geen Kelly/Diane/Andries achtige taferelen zoals vorig jaar. Soms lukt dat ook best wel.... Hoe een aantal bewoners op bepaalde situaties reageert is best wel interessant. Helaas is dat altijd maar van heel korte duur omdat alles tot op het bot wordt uitgesproken en dus niet de kans krijgt om te escaleren. Maar we zijn net op de helft en de 'harde' helft is nu net begonnen. Ik verwacht nog wel het een en ander, misschien tegen beter weten in....
Op woensdag 30 oktober 2002 04:05 schreef APK het volgende:
Er gebeurt echt geen ene ruk in dat huis. De verhaallijnen zijn op. De winnaar boeit al 3 jaar niet....
Ik begrijp echt niet waar de redactie mee bezig is.
Zo, dat was moeilijk! Van de meeste bewoners heb ik niet echt een duidelijk beeld.. vind ze vooral erg gewoon
Mustapha staat bij mij bovenaan omdat het programma zonder hem nog saaier zou zijn. Ondanks dat mensen hem teveel vinden slapen, lokt hij -zowel in het huis als op het forum- uit tot discussie. Jeanette is wel aandoenlijk, Judith gooit haar frustraties eruit.. bedoelt het vast goed maar doet het lekker onhandig. Beide dames zijn iig duidelijk genoeg aanwezig om op te vallen. Stefan schijnt de dames niet onberoerd te laten, het is mij niet duidelijk waarom.. maar het is wel grappig. Daniela, Marc en Margriet zijn ook duidelijk aanwezig in het huis en mogen van mij nog wel ffies blijven. Arthur, Geesje, Ting, Ursula en Laurens.. vind ik helemaal niks, maar Dennis en Wouter zijn nog erger.. die vallen me niet eens op.
OK
margriet
mustafa
geesje
stefan
wouter
ursula
ting
dennis
marc
jeanette
judith
arthur
daniela
laurens
NIET OK
Margriet
Blijft bij mij nummer een. Omdat ze toch redelijk onverwacht hard uit de hoek kan komen daarnast toch heel gewoon is met haar mooie en minder mooi kanten.
Janette
Boeiend typje. Kan het alle kanten mee opgaan. Ze blijft me verassen met soms zeer raken opmerkingen.
Judith
Vanwege haar gedrevenheid haar irritante zelfvoldaanheid en kortzichtige gedrag maar ook zeer opmerkzaam.
Daniela
Blijft een spannende vrouw. Je weet nooit welke man het volgende slachtoffer bij haar is.
Wouter
Vreemde vogel maar daarom wel interessant. Hij heeft ED (bb2) potentie.
Mustahpa
Verdient het eigenlijk niet. Er komt niks uit hem zelf maar hij is een grote irritatiefactor voor de rest en ik hoop eigenlijk dat hij nog een keer wordt aangepakt op zijn gevoel. Dan wel door BB dan wel door Margriet.
Laurens
Zo één heb je nodig voor de nodige roddel en af en toe is hij zeer scherp in zijn analyses.
De rest is voor mij niet meer dan vulling van het scherm.
Als daar een volgorde aan gegeven moet worden dan is die zo
Ting
Arthur
Ursula
Geesje
Marc
Stefan
quote:Lieve Gert help me.
Op zaterdag 12 oktober 2002 13:25 schreef Gert het volgende:[..]
Itsme's eigen dilemmaatje.
Ze hebben mijn favoriete programma verpest, en zichzelf heel veel macht verschaft door die voice over.
Ik irriteer me rot als ik kijk maar kijk ik niet dan heb ik weinig te melden hier op bb4 fok. ![]()
Ook irriteer ik me rot op fok ![]()
Lieve Mona wat moet ik doen?
Even een rijtje:
Leuke bewoners:............8)7
zucht leuke bewoners....... ![]()
1 Margriet
2 Jeanette
gaat wel:
Judith
Laurens Mustapha.
niet leuk:
Ceesje op nr 1
stefan op 2
nou toch maar een lijstje maken dan ![]()
1 margriet
2 jeanette
3 Judith
4 Laurens
5 Mustapha
6 Arthur
7 ursula
8 Ting
9 Daniela
10 Dennis
11 Wouter
12 Marc
13 Stefan
14 G eesje
[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 31-10-2002 16:32]
quote:Ik weet het is moeilijk om van dat kind nog iets te maken maar het is niet Ceesje maar Geesje
Op donderdag 31 oktober 2002 16:24 schreef itsme het volgende:
niet leuk:
Ceesje op nr 1
Oh my God, 4 vrouwen op plaats 1 t/m 4. Waar gaat dit heen? ![]()
Mus stijgt een plekje
, maar dat komt natuurlijk omdat er eentje uit is gegaan. Maar hij zal nooit mijn nummer 1 worden.
Ik houd 'm gewoon kunstmatig uit de top 10 als hij straks bij de laatste 10 zit.
De rest is allemaal één pot nat!
(edit - Daniela en Margriet nog even omgewisseld)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-11-2002 02:58]
M.a.w: Jeanette en Daniëla mogen wat mij betreft samen winnen qua D'66/niet kunnen kiezen.
quote:Die smaak van jou, daar is niets fout aan
Op vrijdag 1 november 2002 02:48 schreef Roache_ het volgende:
Ik ga ook wel voor Jeanette. Ze is jong en heeft nog geen last van decorum wat haar soms onuitstaanbaar - maar zeker authentiek maakt. Dat gejank en die onzekerheid, de dramatiek "Huh de bunker, dat is nog luxe als je mijn jeugd ziet!", heerlijk. Daniëla is ook echt en komt sympa over. De gedachte dat Judith ook echt is beangstigt me.M.a.w: Jeanette en Daniëla mogen wat mij betreft samen winnen qua D'66/niet kunnen kiezen.
quote:Goh... en dat die nou net exit is.....
Op vrijdag 1 november 2002 03:42 schreef Coos het volgende:
Geesje
Geesje
Geesje
Geesje
Geesje
Geesje
Geesje
Geesje
quote:Dat was mijn wraak.... smaakt heerlijk zoet
Op vrijdag 1 november 2002 03:57 schreef Coos het volgende:
Ja wrijf het er nog maar even in zo vlak voor het slapen.
Terecht genomineerd jij!!
1 - Jeanette
2 - Margriet
3 - Daniela
4 - Stefan
5 - Mustapha
6 - Judith
7 - Arthur
8 - Ursula
De rest in willekeurige volgorde.
1. Margriet
2. Judith
3. Jeannette
4. Dennis
5. Daniela
6. Wouter
7. Ting
8. Mustapha
9. Laurens
10 Stefan
11 Arthur
12 Ursula
13 Marc
Ik weet het, als mijn eerste 6 overblijven wordt het saai, maar het zijn gewoon mijn favorieten
quote:Geen Margriet fan?
Op woensdag 6 november 2002 23:52 schreef Jappie het volgende:
Mustapha,Jeanette,Wouter,Judith,Stefan en Laurens mogen door naar de volgende ronde...Laurens mag absoluut niet winnen van mij en een favo heb ik nog steeds niet
Ik zie nu dat de eerste zes allemaal mensen zijn die meteen het huis in zijn gegaan.
quote:
Op woensdag 6 november 2002 23:53 schreef scanman01 het volgende:[..]
Geen Margriet fan?
Ik vind het maar een jaloers, betweterig bazig kreng.
quote:Om de boel wat in evenwicht te houden heb je Laurens maar op de laatste plaats gezet zie ik
Op donderdag 7 november 2002 00:00 schreef bunnyma het volgende:
Ik zie nu dat de eerste zes allemaal mensen zijn die meteen het huis in zijn gegaan.
quote:Voor het gemak hetzelfde rijtje, als die Lau maar onderaan staat. Weg met dat figuur.
Op donderdag 7 november 2002 00:00 schreef bunnyma het volgende:
1 Margriet
2 Mustapha
3 Jeanette
4 Stefan
5 Daniela
6 Judith
7 Wouter
8 Arthur
9 Ursula
10 Ting
11 Marc
12 Dennis
13 Laurens.
Weer even een update
01 01 Margriet ![]()
02 03 Judith
03 02 Ting
04 07 Jeanette
05 06 Laurens
06 05 Wouter
07 04 Daniela
-----------------------------
08 12 Stefan ![]()
09 13 Mustafa
![]()
10 11 Marc
![]()
Dit wordt toch best wel lastig zo.
1.(1).(1)Margriet - just a simple Diva
2.(2).(2)Mustapha - (h)eerlijk
3.(3).(3)Jeanette - hoe een dom blondje toch (steeds)minder dom kan zijn
4.(6).(11)Daniëla - wordt steeds meer fun in the wrong way
5.(4).(4)Ting - kwam langzaam in bloei, maar wil niet echt fleuren
6.(11).(12)Judith - ach ja... afvallen is ook een vak, toegeven ook!
7.(12).(10)Laurens - de val is ongedaan gemaakt (met dank aan aanvallers)
8.(9).(-)Wouter - tweedst minst van de nietszeggenden
9.(14).(14)Stefan - no comment
10.(10).(-)Marc - voordeel van de twijfel is die kwijt! please de volgende man die weggaat....
5.(5)Arthur - (h)eerlijk irritant
7.(-)Ursula - ach... mooi rood is nie lelijk nie
8.(6)Dennis - minst van de nietszeggenden
13.(7)Geesje - wat kan een mens zich vergissen
04.Daniela
05.Jeanette
06.Laurens
07.Marc
08.Woute
09.Ting
10.Mustapha
quote:Opvallend dat je Ting op 3 hebt....
Op vrijdag 22 november 2002 18:35 schreef schatje het volgende:lijstje
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 18:44 schreef scanman01 het volgende:[..]
Opvallend dat je Ting op 3 hebt....
![]()
Dan moet in jou ogen de rest wel heel triest zijn!
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 18:17 schreef Lieve het volgende:
1-Margriet------ Erg krachtig en super mooi mens
2-Stefan -------Niet dat hij ook maar een minuut trouw zal zijn:) (arme Margriet)
3-Mustapha---Taktiek is slapen! helemaal uitgedacht, geen overexposure! Op tijd
wakker worden, dus NU zo ongeveer!
dan even niets
4-Jeannette---Hoe blond toch slim kan blijken
5-Daniela-------Hoe heet die spin ook alweer die haar verovering opvreet na de daad?
6-Wouter------Zo glad dat hij nog even mag blijven
7-Mark---------Omdat hij bang is voor Margriet
8-Laurens-----Hoogmoed komt voor de val en hij merkt het niet eens als er gevallen
wordt!
9- Judith------Vat vol cliche's, lege ogen en ze heeft het toch altijd allemaal
gedaaaaan duzzzzz.
10 Was Ting nog niet weg dan?
1 - Jeanette
2 - Stefan
3 - Margriet
4 - Mustapha
5 - Daniela
6 - Judith
7 - Laurens
(opvallend dat de eerste 7 allemaal bewoners van 'het eerste uur' zijn!)
8 - Wouter
9 - Ting
10 - Marc
(Onderste 3 zijn echt een blamage voor het programma!)
1. Jeanette
2. Margriet
3. Stefan
4. Daniella
5. Moes
6. Judith
7. Laurens
8. Marc
9. Wouter
1.(1).(1).(1)Margriet - still a simple Diva
2.(2).(2).(2)Mustapha - (h)eerlijk op weg naar de koppositie?
3.(3).(3).(3)Jeanette - hoe een dom blondje toch (steeds)minder dom kan zijn
4.(6).(11).(12)Judith - ach ja... afvallen is ook een vak, toegeven ook!
5.(4).(6).(11)Daniëla - wordt steeds meer fun in the wrong way
6.(9).(14).(14)Stefan - niet leuk, wel leuk, als je haar maar goed zit
7.(7).(12).(10)Laurens - de val is ongedaan gemaakt (met dank aan aanvallers)
8.(8).(9).(-)Wouter - tweedst minst van de nietszeggenden
9.(10).(10).(-)Marc - voordeel van de twijfel is die kwijt! please de volgende man die weggaat....
mogen er niet 4 dames en 2 heren overblijven??
![]()
pleeeeeeeeeeeeeeeeeeease HUMMIE!"
01 01 Margriet ![]()
02 02 Judith
03 04 Jeanette
04 05 Laurens
05 09 Mustafa ![]()
06 07 Daniela
07 06 Wouter
08 08 Stefan
09 10 Marc ![]()
Ik merk dat Mus minder irritant overkomt als je een tijdje niet kijkt en het minder intensief volgt op het internet. Dus hij is nu langzaam mijn top 5 ingeslopen. Maar dat kwam natuurlijk vooral ook omdat de rest minder leuk is.
quote:'Minder leuk' of 'nog erger' ?
Op woensdag 4 december 2002 11:27 schreef CJ het volgende:
Maar dat kwam natuurlijk vooral ook omdat de rest minder leuk is.
1-1 Margriet
2-2 Judith
3-3 Jeannette
4-9 Laurens
5-8 Mustapha
6-6 Wouter
7-5 Daniela
8-10 Stefan
9-13 Marc
De stijging van Marc en Stefan heeft uiteraard te maken met het slinken van het aantal bewoners
quote:No comment.
Op woensdag 4 december 2002 11:40 schreef scanman01 het volgende:[..]
'Minder leuk' of 'nog erger' ?
quote:Hey, we hebben bijna hetzelfde lijstje! Zelfs Mus is bij jouw gestegen.
Op woensdag 4 december 2002 11:45 schreef Remquito het volgende:
*update*1-1 Margriet
2-2 Judith
3-3 Jeannette
4-9 Laurens
5-8 Mustapha
6-6 Wouter
7-5 Daniela
8-10 Stefan
9-13 MarcDe stijging van Marc en Stefan heeft uiteraard te maken met het slinken van het aantal bewoners
quote:Idd ik zie het ook
Op woensdag 4 december 2002 11:56 schreef CJ het volgende:Hey, we hebben bijna hetzelfde lijstje! Zelfs Mus is bij jouw gestegen.
Alleen Daniela & Wouter hebben we omgekeerd.
Maar jij hebt toch maanden smachtend op Wouter zitten wachten en tegen Mustapha heb je zelfs een hele hetze opgezet ![]()
Wat is er gebeurt???? Moet ik een fruitmand komen brengen?
1. Stefan
2. Margriet
3. Mustapha
4. Jeanette
5. Wouter
6. Marc
7. Daniela
8. Laurens
9. Judith
quote:Ja dat vind ik nou ook!! Stefan
Op woensdag 4 december 2002 14:18 schreef Loesje29 het volgende:
Lau en Judith zakken met de dag, Daan ook. Steef is van onderaan naar bovenaan gegaan. Je kunt zeggen wat je wilt, maar die zeikt nooit, die klaagt nooit, doet leuk mee met alles. Positief type!
+
betekend dus dat ze pas leuk zijn als ze een slok op hebben.
quote:Wouter... ach hij heeft een lekker lijf... alhoewel ik liever wel wat haar zie ipv glad. Maar daar is ook alles mee gezegd. Hij is net een pointillistisch schilderij van Monet: "Mooi van veraf, maar lelijk van dichtbij".
Op woensdag 4 december 2002 12:39 schreef Remquito het volgende:[..]
Idd ik zie het ook
Maar jij hebt toch maanden smachtend op Wouter zitten wachten en tegen Mustapha heb je zelfs een hele hetze opgezet
Wat is er gebeurt???? Moet ik een fruitmand komen brengen?
En Mus... tja.. zoals ik al zei... als je minder kijkt naar BB dan begint hij minder irritant te worden.
2- Stefan -Omdat hij gewoon een toffe peer is.
3- Jeanetje -Omdat ze er gewoon achteraan huppelt.
Tja en de rest. Boeit niet, Klaar !!!
Nuff said.
1-3 Jeannette
2-4 Laurens
3-1 Margriet
4-2 Judith
5-5 Mustapha
6-6 Wouter
7-8 Stefan
Daniela heb ik voor het gemak alvast maar weggelaten, anders blijf ik updaten! ![]()
Laurens is bij mij binnen een paar weken als een raket omhoog geschoten. Misschien dat ik hem zelfs de eerste plaats nog wel ga gunnen. Voorlopig verdient Jeannette die! ![]()
Margriet is bezig een oud, gefrustreerd zeikwijf te worden...
(11) 7. Laurens. Gestegen omdat er inmiddels 17 kandidaten uit zijn. Wat 'n drama, hoe verder ie komt hoe gluiperiger hij zich manifesteert. Dom! (Zal wel onkunde zijn). Wat is dat toch met Friesland? Willem, Andries, Laurens...
(12) 6. Wouter. Hij wordt steeds sympathieker. Maar dat zal wel komen doordat Daniela hem zo belachelijk probeerde te maken, en dan neem ik het op voor het slachtoffer. Alles is relatief. Natuurlijk is Wouter belachelijk.
( 6) 5. Judith. Ja ik weet 't niet, 't is toch wel 'n goeie meid denk ik, maar ze heeft voor geen meter in de gaten hoe star en stram ze vaak is. 'Lege ogen' zegt Lieve, tsja ik weet 't niet, ze voelt 'n hoop dingen niet aan. ...Ach, 't is geen valserik.
(10) 4. Mustapha. Verdient het toch wel om bij de laatsten te zitten (niet om te winnen!). Hij is, samen met Margriet misschien, de intelligentste van het stel, maar verschuilt zich veel te vaak achter zijn zgn. stoerheid. Doodzonde, er zit veel meer in die jongen dan dat hij laat zien!
( 2) 3. Margriet. Toch 'n plaatsje gedaald, vanwege haar gemekker af en toe, het slachtoffer spelen. Ze heeft zelf het scherpste bekkie (en weet dat ook), maar haar incasseringsvermogen is niet navenant. Toch wel 'n leuk mens hoor, maar moet meer weerwoord krijgen. En die stem he, zucht, die stem
( 3) 2. Stephan. Begint een beetje de stille kracht van deze BB te worden. Kan niet zo snel iets negatiefs meer over hem zeggen, behalve dan dat belachelijke kapsel. Als ik in het Huis zou zitten, zou hij zo ongeveer de enige mannelijke bewoner zijn waarmee ik goeie gesprekken zou kunnen hebben. (Wat een trieste constatering
)
( 1) 1. Jeanette. Al zo ongeveer nr. 1 vanaf het begin. Dat heb ik nog niet eerder gehad, bij BB1 was het pas op het end Ruud, bij BB2 Ed die eruit werd gewerkt, bij BB3 Daantje
, maar ook pas na een tijdje (daar schaam ik me nog steeds voor), maar nu al meteen Sjenetje, terwijl zij van mijn 4 favorieten me misschien nog het minste doet...nou nee, op een na minste. Maar 't zegt alles over deze BB-versie. Volgend jaar kan alleen maar beter!
Ze zijn het meest zichzelf.
Of je ook echt jezelf daar kan zijn lijkt me echt onmogelijk. je gaat niet uitgebreid in je neus peuteren.
1 van de 3 mag van mij met de pepernoten naar huis
1 - Jeanette (onbetwist)
2 - Stefan (komt goed over, maar ....... ? )
3 - Margriet (zakt toch een beetje in)
4 - Judith (is vrij constant eigenlijk)
5 - Laurens (Is toch íets leuker geworden)
6 - Mustapha (heeft nu echt afgedaan)
7 - Wouter (had er nooit meer bij mogen zitten)
quote:Als je het zo schrijft is het net alsof je zijn schoonmaaktik positief vindt. Of is dat ook zo?
Op zondag 15 december 2002 22:25 schreef LouLou het volgende:
6. Laurens. .....Gewoon getver ondanks zijn schoonmaaktik.
quote:Zo goed als 100% mee eens! Vooral de onderste twee moeten rap het huis uit worden gekickt!
Op maandag 16 december 2002 19:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Jeanette
2. Margriet
3. Judith
4. Stefan
5. Mustapha
6. Wouter.
quote:Op Yorin staat op teletekstpag. 514 de poll van wie moet winnen.
Op maandag 16 december 2002 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeps
Nou, je begrijpt 't al. Laurens staat helemaal onderaan bij mij.
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:58 schreef lin1406 het volgende:
Op Yorin staat op teletekstpag. 514 de poll van wie moet winnen.
Daar staat Laurens met 44% bovenaan.
Soms kan Margriet wel eens wat humeurig zijn, maar ze gaat de confrontatie niet uit de weg, maakt van haar hart geen moordkuil. Jammer dat ze zo onzeker over zichzelf is, haar zelfspot vind ik top en maakt haar gevoel voor humor maakt heel erg veel goed.
2e plaats: Stefan
Stefan vind ik steeds sympathieker worden, in aanvang vond ik het een beetje eng geil mannetje, die kickte op aandacht van de vrouwen en erg weg was van zijn eigen uiterlijk. Nu is daar niet zo zeer erg veel in verandert, maar hij heeft daarnaast toch ook een heel vriendelijk karakter. Ik vind het jammer dat hij soms wat vaag is in zijn mening. Opsteker voor hem is dat hij ondanks al zijn bunker dagen er niet over loopt te zeuren
3e plaats: Mustapha
Mus is een intelligente jongen en ik moet regelmatig om hem lachen, hij is verrassend scherp in zijn observaties (zeker gezien zijn leeftijd van 21). Wanneer hij zich socialer zou opstellen zou hij voor mij best kans maken op een 1e plek, maar zijn instelling ten aanzien van de dagelijks beslommeringen, het groepsgebeuren, het ontduiken van iedere vorm van verantwoordelijkheden dragen ten aanzien hiervan maken dat hij niet hoger komt dan derde plek.
4e plaats: Judith
Judith is een vinnekop, die vaak alleen maar vanuit haar eigen visie de dingen benaderd, wanneer er anders over iets wordt gedacht, kan ze erg snibbig en bazig doen.
5e plaats: Wouter
Wouter is een beetje een zweefteef, ik blijf bij hem het gevoel houden dat hij toch latent homo is, alleen dat nog niet voor zichzelf wil toegeven. Wat ik wel in hem bewonder is het lef om ondanks zijn gestotter de confrontaties aan te gaan met de anderen, alleen is het jammer dat zodra hij zijn mond open doet ik er vaak de ballen niet meer van snap. Ook positief is dat hij in de bunker zo vrolijk blijft.
6e plaats: Sjanet
Eigenlijk vind ik Sjanet een beetje een zielig figuur. De medebewoners roemen haar om haar groei in het huis en haar volwassen gedrag, nou ik kan het niet anders zien als infantiel en theatraal.
Wat wordt gezien als eerlijk gedrag komt bij mij over als simpel en dom.
Als ze een gesprek aangaat komen er vaak veel worden uit (waarbij de zinsopbouw nogal eens te wensen overlaat), maar waarin ze eigenlijk niks zegt. Soms hoor je haar Margriet napraten, alleen jammer dat ze de klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt.
quote:idd ik denk er precies zo over
Op maandag 16 december 2002 21:55 schreef cuall het volgende:
6e plaats: SjanetEigenlijk vind ik Sjanet een beetje een zielig figuur. De medebewoners roemen haar om haar groei in het huis en haar volwassen gedrag, nou ik kan het niet anders zien als infantiel en theatraal.
Als ze een gesprek aangaat komen er vaak veel worden uit (waarbij de zinsopbouw nogal eens te wensen overlaat), maar waarin ze eigenlijk niks zegt. Soms hoor je haar Margriet napraten, alleen jammer dat ze de klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt.
quote:Hoewel het me niet zoveel uitmaakt, mis ik toch ook Laurens in jouw lijstje!
Op maandag 16 december 2002 21:55 schreef cuall het volgende:lijstje
quote:Sjanet>>>
6e plaats: SjanetEigenlijk vind ik Sjanet een beetje een zielig figuur. De medebewoners roemen haar om haar groei in het huis en haar volwassen gedrag, nou ik kan het niet anders zien als infantiel en theatraal.
quote:
Op maandag 16 december 2002 23:00 schreef schatje het volgende:
Sjanet>>>
quote:Weet ik, een beetje flauw, maar wel leuk.
Op maandag 16 december 2002 23:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
.. Goed gevonden!
quote:
[afbeelding] MargrietSoms kan Margriet wel eens wat humeurig zijn, maar ze gaat de confrontatie niet uit de weg, maakt van haar hart geen moordkuil. Jammer dat ze zo onzeker over zichzelf is, haar zelfspot vind ik top en maakt haar gevoel voor humor maakt heel erg veel goed.
2e plaats: Stefan
Stefan vind ik steeds sympathieker worden, in aanvang vond ik het een beetje eng geil mannetje, die kickte op aandacht van de vrouwen en erg weg was van zijn eigen uiterlijk. Nu is daar niet zo zeer erg veel in verandert, maar hij heeft daarnaast toch ook een heel vriendelijk karakter. Ik vind het jammer dat hij soms wat vaag is in zijn mening. Opsteker voor hem is dat hij ondanks al zijn bunker dagen er niet over loopt te zeuren
3e plaats: Mustapha
Mus is een intelligente jongen en ik moet regelmatig om hem lachen, hij is verrassend scherp in zijn observaties (zeker gezien zijn leeftijd van 21). Wanneer hij zich socialer zou opstellen zou hij voor mij best kans maken op een 1e plek, maar zijn instelling ten aanzien van de dagelijks beslommeringen, het groepsgebeuren, het ontduiken van iedere vorm van verantwoordelijkheden dragen ten aanzien hiervan maken dat hij niet hoger komt dan derde plek.
4e plaats: Judith
Judith is een vinnekop, die vaak alleen maar vanuit haar eigen visie de dingen benaderd, wanneer er anders over iets wordt gedacht, kan ze erg snibbig en bazig doen.
5e plaats: Wouter
Wouter is een beetje een zweefteef, ik blijf bij hem het gevoel houden dat hij toch latent homo is, alleen dat nog niet voor zichzelf wil toegeven. Wat ik wel in hem bewonder is het lef om ondanks zijn gestotter de confrontaties aan te gaan met de anderen, alleen is het jammer dat zodra hij zijn mond open doet ik er vaak de ballen niet meer van snap. Ook positief is dat hij in de bunker zo vrolijk blijft.
6e plaats: Sjanet
Eigenlijk vind ik Sjanet een beetje een zielig figuur. De medebewoners roemen haar om haar groei in het huis en haar volwassen gedrag, nou ik kan het niet anders zien als infantiel en theatraal.
Als ze een gesprek aangaat komen er vaak veel worden uit (waarbij de zinsopbouw nogal eens te wensen overlaat), maar waarin ze eigenlijk niks zegt. Soms hoor je haar Margriet napraten, alleen jammer dat ze de klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt.7e plaats: Laurens
Laurens is een autoritair baasje, die ernstig onzeker wordt wanneer de structuur en regels wegvallen. Hij wil op zo'n storende manier winnen, en dan bedoel ik op alle fronten, desnoods over iemands anders rug heen.
Hij is me veel te beperkt en bekrompen, al moet ik zeggen dat hij wel iets is bijgedraaid, maar voor mij is het een grote loser.
quote:Was hem vergeten
Op maandag 16 december 2002 22:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hoewel het me niet zoveel uitmaakt, mis ik toch ook Laurens in jouw lijstje!
quote:Hoe kun je die lieve jongen nou vergeten?
Op dinsdag 17 december 2002 00:21 schreef cuall het volgende:
Was hem vergetenmaar ik heb mijn stukje ge-edit en nu is mijn lijstje wel volledig.
quote:Merk het bij mezelf ook wat betreft Laurens, dat is niet vergeten, dat is verdringen.
Op dinsdag 17 december 2002 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Hoe kun je die lieve jongen nou vergeten?
quote:Ja snap niet hoe dat kan, verkeerde icoontje geklikt (blond)
Op dinsdag 17 december 2002 00:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hoe kun je die lieve jongen nou vergeten?
Je hebt je stukje nu 2 keer gepost, ipv ge-edit trouwens
quote:Of jullie hebben een vooruitziende blik
Op dinsdag 17 december 2002 00:24 schreef LouLou het volgende:
Merk het bij mezelf ook wat betreft Laurens, dat is niet vergeten, dat is verdringen.
quote:Ja zeg ik laat me hier niet voor een Wouter uitmaken.
Op dinsdag 17 december 2002 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Of jullie hebben een vooruitziende blik
ps: die knipoog hoef ik er niet bij te doen toch he...
quote:Je weet maar nooit hier..
Op dinsdag 17 december 2002 00:49 schreef LouLou het volgende:
ps: die knipoog hoef ik er niet bij te doen toch he...
quote:Het lijkt hier BB wel zeg, niets is wat het lijkt.
Op dinsdag 17 december 2002 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Je weet maar nooit hier..
1 Jeanette
2 Margriet
3 Stefan
4 Laurens
5 Jubitch
6 Moes
7 Wouter
[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 17-12-2002 02:25]
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 17-12-2002 02:27]
quote:oepsssssssssss
Op dinsdag 17 december 2002 02:19 schreef scanman01 het volgende:[..]
Wat is het toch met die lijstjes
.. Wie staat bij jou op 6 dan?
7 Wouter -
Swami
6 Judith - Kenau ![]()
5 Jeanette - Labiel meisje, is wel sterker geworden ![]()
4 Laurens - Streber, is niet zo slim als hij zelf denkt. ![]()
3 Mustapha - Eigenwijs ettertje ![]()
2 Margriet - Sherrymiep
The one and only Winner is
De nummer 1 : Onze Glijer, Pornokoning Stefan
Hij is de enige die zichzelf blijft (lekker fout dat wel), altijd vrolijk, niet te dom
01 01 Margriet ![]()
02 02 Judith
03 04 Laurens
04 03 Jeanette
05 05 Mustafa
06 07 Wouter
07 08 Stefan
7 - Wouter : Hij is inderdaad zo onbetrouwbaar als Jeanette al een paar keer heeft aangegeven en wat de rest van de bewoners zich nu ook realiseert. Verstoten door het grootste deel van de groep zal hij wel als eerste van de laatste 6 vertrekken.
6 - Mustapha : Wringt zich in vele bochten om het 'spel' tot een goed einde te brengen. Nomineert zeer berekenend en zeer inconsequent, is alleen actief als hij genomineerd staat en heeft net een paar keer te vaak gezegd dat hij dat geld wil!
5 - Judith : Zeurt heel erg veel en probeert er soms ook wel wat aan te veranderen. Iedereen moet zo zijn zoals zij verwacht en als dat niet zo is, ziet Judith dat als een minpunt. Ze heeft op zich goede bedoelingen, maar die zijn alleen niet haalbaar... wat ze niet schijnt te begrijpen.
4 - Laurens : Begon in BB als een eikel eerste klas, maar heeft de laatste weken laten zien toch ook wel humor te hebben. Zijn obsessie voor Stefan, die hij bij iedere gelegenheid de grond in probeert te boren, is een zwaar minpunt. Toch is het niet echt een kwade gozer!
3 - Margriet : Is op zich een leuk 'wijf', maar ze laat zich te vaak leiden door haar probleem dat ze geen kritiek kan verdragen. De Margriet met alcohol op is veel leuker .... en het is dus jammer dat ze zich nuchter zo erg bewust is van de camera's en heel erg inhoudt!
2 - Stefan : Wil ook graag dat iedereen hem mag en zal daarom niet snel met iemand ruzie zoeken. Mengt zich graag in gesprekken en heeft ook zeker humor. Zijn lachen werkt zeer aanstekelijk. Stefan is ook berekenend bezig, maar niet op een storende manier.
1 - Jeanette : Is als enige totaal zichzelf. Houdt geen rekening met de camera's, vloekt en kettert als het zo uitkomt en wil ook overal over praten. Is blij dat ze ver komt omdat de mensen haar dan blijkbaar leuk vinden en niet om het geld te winnen. Er komen in het huis heel veel gevoelens naar boven omdat ze in situaties belandt die ze nog nooit heeft meegemaakt. Heeft mensen heel goed door en is een op en top gevoelsmens!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 18-12-2002 11:44]
2-Laurens, blijkt achteraf best okay te zijn
3-Stefan, zie Laurens
4-Judith, tja
5-Jeanette, tja.
6-Wouter, tja.
7-Margriet,
quote:Ik denk dat ik me hier wel in kan vinden... al staat het vreemd zo...Wouter boven Margriet.(maar goed...Wouter heeft ook korter de tijd gehad om te laten zien dat het net zo'n arro kwal kan zijn als Margriet zullen we maar denken)
Op woensdag 18 december 2002 05:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:
1-Mustapha!2-Laurens, blijkt achteraf best okay te zijn
3-Stefan, zie Laurens
4-Judith, tja
5-Jeanette, tja.
6-Wouter, tja.
7-Margriet,
1+2 en 3+4 mogen ook wel andersom.....
(Jappie...ik vind het zo gek dat jij Margriet niet leuk vind??? Snap ik nie...
) ![]()
edit: Was ik zomaar Laurens vergeten!!!
2 Margriet - ze heeft zo haar foutjes (beetje roddelen, vervelende stem, bazig), maar er zit tenminste wel wat pit in. Ze trekt haar bek open en ik vond haar bijvoorbeeld de eerste keer met die WC-rolpoppetjes heel raak en grappig.
3 Stefan - Vriendelijk, bedoelt het wel goed volgens mij, beetje vrouwelijk. Vervelend is wel het gebrek aan ruggegraat.
4 Jeannette - wel lief volgens mij, maar ook behoorlijk dom en huilt veel te veel. Ze is 21, geen baby meer. Beetje meer pit en minder gezwam in de ruimte svp
5 Laurens - vond het eerst de vervelendste, maar ga hem meer waarderen. Houdt wel van een discussietje op zijn tijd, is niet dom. Vervelend: netheidsmanie en bazigheid.
6 Judith - te verongelijkt, te bazig, te zeurderig. Verder slechte mensenkennis.
7 Wouter - achterbaks, zweefteef, aansteller, saai.
En een eervolle vermelding voor Quincy.
2.Stefan :Toffr peer , alleen jammer dat hij niet meer tegengas geeft aan zijn medebewoners.
3.Jeanette:Heeft alles goed in de smiezen, vooral wat WWWouter betreft.
4.Laurens: Is een "Eikel" en blijft een "Eikel"
5.Judith: Staat graag in het middelpunt, en zeurt teveel.
6.WWWouter: Gluipert eerste klas.
$.Mustapha: Inactieve "Geldwolf" $$$$$$$$$$$
quote:Beetje late reactie
Op dinsdag 10 december 2002 22:17 schreef bbvolger het volgende:
hier mijn lijstje:
quote:Quincy moet winnen!!! (Of Stefan)
[b]Op woensdag 18 december 2002 15:52 schreef CartWOman het volgende:[/bEn een eervolle vermelding voor Quincy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |