Sorryquote:
Geen idee, misschien spaar je ze?quote:
Dat is een hasmath fire... dan moet je het grote brandweer station hebben met speciale trucks!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef dennis3d het volgende:
Ik heb een stad staat eer een chemisch bedrijf in de fik doet me brandweer niks allemaal gif groene rook... Help ?
brandweer hoofdkazerne kopen en dan aangepaste voertuigen garagequote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef dennis3d het volgende:
Ik heb een stad staat eer een chemisch bedrijf in de fik doet me brandweer niks allemaal gif groene rook... Help ?
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:27 schreef Natjoex het volgende:
Pff lekker dan, net het spel aangeschaft niet wetende dat het niet eens mogelijk is om te spelen als het te druk is......
ik heb domweg zoveel kolen in de grondquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
waarom 3 kolen mijnen.. doe dan beter 1 kolen mijn 1 erts mijn en een metaalsmelter.
Dat is Chemiepak. Niet met water blussen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef dennis3d het volgende:
Oh da's wel prettig, heb je nooit te weinig!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:58 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Nee. Heb wel dozen vol met groetjes.
Het is gewoon te triest voor woordenquote:
Nope. FIFA is wel leuk hoor maar...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt totaal geen andere games meer om te spelen?
je normale brandweer pakt dat ook mee maar is beter om de speciale hazemate upgrade te krijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef dennis3d het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Welke knop om een screenshot te maken trouwens.
Jij likt aan ramenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:00 schreef Natjoex het volgende:
[..]
Het is gewoon te triest voor woorden
Net als jouw bericht overigens
Goeie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies, dan heeft EA mooi die servers gefixt.
Kan je je brandweer upgraden zodat ze die ellende kunnen verhelpen ja?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
je normale brandweer pakt dat ook mee maar is beter om de speciale hazemate upgrade te krijgen.
C zorgt voor echt een screenshot in het picture mapje in je docuemtenquote:
Ja, dan moet je zo'n groot brandweer gebouw wegzetten + hazmat firetruckquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan je je brandweer upgraden zodat ze die ellende kunnen verhelpen ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |