probleem is wel dat het een andere opzet is waardoor je juist met meerdere spelers zou moeten spelen om zo efficient mogelijk dingen te kunnen doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
In diablo 3 wel ja. Daar is het gewoon bout als je offline speelt. Maar ik doelde idd op simcity. In simcity geef ik geen drol om de andere spelers.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Diablo 3 wilt niemand kraken want het is een groot kutspel.
Dusquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:27 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk joh, ze konden het gewoon niet...
En een groot deel vindt dat juist niet. Waarom worden zij gedwongen om dat wel te doen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Een groot deel van de mensen vinden de sociale aspecten van gamen wel leuk
Omdat de game niet gebouwd is voor degene die dat niet willen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En een groot deel vindt dat juist niet. Waarom worden zij gedwongen om dat wel te doen?
Dingen zoals samen aan die great works werken geeft het spel juist extra charme wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
In diablo 3 wel ja. Daar is het gewoon bout als je offline speelt. Maar ik doelde idd op simcity. In simcity geef ik geen drol om de andere spelers.
Drogreden. Het is omdat het is. Whatevurrrrquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Omdat de game niet gebouwd is voor degene die dat niet willen.
Je wordt gedwongen de game te kopen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En een groot deel vindt dat juist niet. Waarom worden zij gedwongen om dat wel te doen?
Ik wil er niks van weten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Dingen zoals samen aan die great works werken geeft het spel juist extra charme wat mij betreft
Je wordt gedwongen om online te gaan.quote:
Ja, ik ga toch ook geen NHL game kopen als ik IJshockey kut vind. Of een mmorpg als ik liever alleen speel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Drogreden. Het is omdat het is. Whatevurrrr
Daar gaat m'n bierquote:
Nee hoor, als dat deel je niet aan staat moet je de game niet kopen. Dat was al lang duidelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je wordt gedwongen om online te gaan.
Dat is een hele andere kwestie. De mensen waar wij op doelen vinden simcity niet kut, slechts de online bullshit. Wederom sla je de plank stevig mis.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch ook geen NHL game kopen als ik IJshockey kut vind. Of een mmorpg als ik liever alleen speel.
En weer die dooddoener. Als het je niet aanstaat dan...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nee hoor, als dat deel je niet aan staat moet je de game niet kopen. Dat was al lang duidelijk.
Jezusquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:35 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch ook geen NHL game kopen als ik IJshockey kut vind. Of een mmorpg als ik liever alleen speel.
Maar waarom het forceren? In alle delen was het singleplayer geweest, nu vervreemd je je doelgroep.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nee hoor, als dat deel je niet aan staat moet je de game niet kopen. Dat was al lang duidelijk.
pompinstallatie bouwen met een zuiveringspomp.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef leonic het volgende:
Ik krijg die verdomde bacterien niet uit mijn stad. Wie of wie kan mij helpen?
- Industrie is ver van de stad verwijdert
- riool en afval ver van de stad verwijdert.
- ziekenhuis heeft genoeg bedden.
Voor de rest loopt mijn stad als een trein..
Als je niet snapt dat je het kan afsluiten verdien je dat ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:38 schreef RoW_0 het volgende:
Wat. Moet ik nu elke keer dat 'aan de slag' gaan doen?Ben het spel echt compleet zat.
Scholen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:34 schreef leonic het volgende:
Ik krijg die verdomde bacterien niet uit mijn stad. Wie of wie kan mij helpen?
- Industrie is ver van de stad verwijdert
- riool en afval ver van de stad verwijdert.
- ziekenhuis heeft genoeg bedden.
Voor de rest loopt mijn stad als een trein..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |