waardoor er nog meer creatieve drm wordt gebruik wat uiteindelijk dus resulteert in geen games meer..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen zal je altijd blijven hebben en omdat er DRM erop wordt
Of ze doen het verstandige en gooien hun DRM weg. Als ze geen DRM hadden in hun spel had ik het gekocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
waardoor er nog meer creatieve drm wordt gebruik wat uiteindelijk dus resulteert in geen games meer..
Thanks, gisteren ook wel geprobeerd maar dat werkte toen niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:19 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Naar de puntjes rechtsboven > hoofdmenu
en vervolgens is de drempel om te downloaden NOG lager..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of ze doen het verstandige en gooien hun DRM weg. Als ze geen DRM hadden in hun spel had ik het gekocht.
Ja inderdaad ik kom in Regio 7 ook niet kan niks doen..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
Kom er ook gewoon weer in, kan een nieuwe stad/regio spelen, maar de diegene die ik vanochtend heb gejoined (regio 7 van fok) is kaput.
Beste Tim,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Zonder online drm stond deze game binnen 1 Dag op piratebay staan en zou meer dan 50% van hun inkomsten weg blijven
Lenen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:21 schreef Ensiferum het volgende:
Ik mis eigenlijk iets tussen gewoon en sandbox. Soms wil ik iets reorganiseren en aangezien je niet kan saven en laden kan je je hele stad verneuken. Wat magisch geld om alles weer bij het oude te krijgen zou dan wel handig zijn.
Die drempel is er al niet. 'Oh nee nu moeten we 3 dagen in plaats van 2 dagen wachten'quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
en vervolgens is de drempel om te downloaden NOG lager..
en wie gaat dan de honderden devvers en ander personeel betalen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:21 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Beste Tim,
Wanneer de prijzen gewoon eens normaal zijn (1/3 van wat ze nu rekenen bijvoorbeeld) zullen de verkopen ook stijgen! Kijk naar wat Windows met hun Windows 8 deed, die vloog over de toonbank!
Was, werkt gewoon weer. Alleen de oude saves kan ik niet gebruiken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef dj_ko het volgende:
Zo ik heb ook mn key binnen, hij is nu aan het downloaden:
"Groot bestand verwerken.... Moment geduld"
Zo te lezen is het nog steeds ruk met alle servers? is iemand nog online op dit moment?
die drempel is er wel, je kan nu niet downloaden namelijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die drempel is er al niet. 'Oh nee nu moeten we 3 dagen in plaats van 2 dagen wachten'
Komt wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
die drempel is er wel, je kan nu niet downloaden namelijk
Over drie uur wel, welke drempel?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
die drempel is er wel, je kan nu niet downloaden namelijk
Bullshit, zelfs apps van een euro worden gekraaktquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:21 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Beste Tim,
Wanneer de prijzen gewoon eens normaal zijn (1/3 van wat ze nu rekenen bijvoorbeeld) zullen de verkopen ook stijgen! Kijk naar wat Windows met hun Windows 8 deed, die vloog over de toonbank!
Je prijzen verlagen omdat je bestolen wordt, beetje kromquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:21 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Beste Tim,
Oke, nou we gaan het meemaken hij is nu net binnen:)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was, werkt gewoon weer. Alleen de oude saves kan ik niet gebruiken.
Ik hoorde dat het echt lang kan duren voordat alles weer schoon is, maar enig idee hoe lang precies?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
veel parken en bomen planten en geduld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |