En het maakt dus niets uit of de buurvrouw online is of niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef Thrilled het volgende:
nu krijg ik een berichtje dat mijn workers commuten naar de buurvrouwforenzen werkt..
Nice!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef Thrilled het volgende:
nu krijg ik een berichtje dat mijn workers commuten naar de buurvrouwforenzen werkt..
dat is juist het mooie van die servers (als ze werken) die zorgen er voor dat dat actief blijft doorgaan zonder dat de buurvrouw online is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het maakt dus niets uit of de buurvrouw online is of niet?
Is nog steeds ruk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:27 schreef fyah het volgende:
en is het momenteel al wat beter met de servers?ik ben over een 2tal uurtjes pas thuis, kan nu niet checken
jawel, maar het is niet zo dat alles gelijk 100% vanzelf gaat. zo had ik banen tekort maar kwamen er gewoon forenzen uit ee nandere stad bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:19 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Raar, forenzen e.d. worden dan dus niet bijgehouden? Zou wel horen als je zo graag multi-city dingen wil.
Nog steeds klote, maar in de servers zijn in ieder geval stabieler nu ( bij mij iig).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:27 schreef fyah het volgende:
en is het momenteel al wat beter met de servers?ik ben over een 2tal uurtjes pas thuis, kan nu niet checken
same here.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ingame maar de servers zijn offline?
Echt ik lig dubbel hiero niet normaalquote:
Same here.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:16 schreef Hitomi het volgende:
Mijn Regio 7 stad, wat doen ze
Kan 'm niet meer laden.
Klik 'm dan gewoon weg...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:31 schreef Maruna het volgende:
Ik zit eindelijk in west 1... en raad eens? Ik mag de tutorial NOG EEN KEER DOEN!
en raad eens? DIE KAN JE NOG EEN KEER SKIPPENquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:31 schreef Maruna het volgende:
Ik zit eindelijk in west 1... en raad eens? Ik mag de tutorial NOG EEN KEER DOEN!
Dat zou zo zijn... ALS ie verder zou komen dat Loading Somersand.....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
en raad eens? DIE KAN JE NOG EEN KEER SKIPPEN
daar komt ie wel voorbij want dan begint ie het riggeltje gewoon weer opnieuw (loading spul is gewoon onzin want hij blijft dat loopen)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:33 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dat zou zo zijn... ALS ie verder zou komen dat Loading Somersand.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |