abonnement Unibet Coolblue
pi_131628926
Ze waren bij het hotel zelf inderdaad ook heel erg geschrokken. De medewerkster die hem zag vallen was ook ontroostbaar en zat een flinke pot mee te janken met ons. We zijn wel heel goed opgevangen door ze overigens en de eigenaar is een schat van een man met zo enorm veel liefde voor dieren O+. Hij heeft daarna nog gebeld en ze hebben een kaart gestuurd; veel steun aan ze gehad, topmensen O+.

Jazz heeft er zelf weinig van gemerkt gelukkig, geen pijn geleden oid en dat biedt ons wel wat troost. :Y.
We hebben nog geen 2 jaar van hem kunnen genieten, maar ik zal die lieve schat nooit vergeten. O+.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 september 2013 @ 22:13:29 #27
163650 Greys
pi_131631684
Dus wrs een hartaanval oid?
'Fijn' idee dat Jazz zelf niet heeft geleden inderdaad. Maar jezus zeg...
Wel onvergetelijk idd, die beauty O+ Wat zal je hem missen, pfff.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131632878
Dat denken ze idd. De enige manier om daar echt zeker van te zijn, was een autopsie en dat zagen we niet zitten. Hij ligt nu naast onze vorige kat. O+.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 13:30:42 #29
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_131643501
Oh misstique wat erg!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 28 september 2013 @ 13:32:02 #30
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_131643543
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Boor-update, gewoon voor de leuk. Hij is inmiddels al 9.5 jaar.
Op zijn 4.5e uit het asiel gehaald en heb hem deze maand vijf jaar O+

[ afbeelding ]

:D
[ afbeelding ]

De verjaardagsmuts blijft niet zitten :(
[ afbeelding ]

Afgelopen zomer lekker in het badje
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Twee maanden geleden mocht ie mee een weekje naar Landal op de Veluwe
[ afbeelding ]

... en daar had ie een vakantiescharrel
[ afbeelding ]

Nog steeds dikke mik met de hond
[ afbeelding ]

en ook al mist er een hoektand, nog even elegant :+ O+
[ afbeelding ]
Boor is O+ en doe Bietje ook de groeten van mij
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 13:59:40 #31
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_131644199
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
Boor-update, gewoon voor de leuk. Hij is inmiddels al 9.5 jaar.
Op zijn 4.5e uit het asiel gehaald en heb hem deze maand vijf jaar O+

[ afbeelding ]

:D
[ afbeelding ]

De verjaardagsmuts blijft niet zitten :(
[ afbeelding ]

Afgelopen zomer lekker in het badje
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Twee maanden geleden mocht ie mee een weekje naar Landal op de Veluwe
[ afbeelding ]

... en daar had ie een vakantiescharrel
[ afbeelding ]

Nog steeds dikke mik met de hond
[ afbeelding ]

en ook al mist er een hoektand, nog even elegant :+ O+
[ afbeelding ]
:o Zo lang alweer! Wat een lekker ding ook! Dat is echt voorbestemd geweest dat jij hem zou tegenkomen daar :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_133944633
Om het topic even wat gaaltjes in te blazen:



Gewoon voor de mooi O+

Niet mijn kitty helaas, maar uit een vorig nest van Cattery Spotselot, van facebook.
Geplaatst omdat ie zooooo prachtig is
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:31:06 #33
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_142825506
Maar even een vraagje, dus eerst een aanloop en een SCHOP!

Kent iemand catteries Batifoleur en/of Bengalivo?

We merken dat we weer toe zijn aan een nieuwe kat, na het overlijden van Jazz in september vorig jaar.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 28 juli 2014 @ 21:14:54 #34
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142827218
Hee Dagonet, wat erg inderdaad van jullie Jazz. Dan zal een nieuw katje jullie vast goed doen :)

Beide catteries zeggen mij zeker wel wat. En paar jaar geleden zat ik op zo'n bengalen forum en de eigenaren van die catteries zaten daar ook. Kwamen beide over als zeer gedreven dames met liefde voor hun katten en het ras. Maar verder persoonlijk geen ervaringen mee gehad.

Heel veel plezier met de zoektocht naar het perfecte kitten O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 21:28:56 #35
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_142827743
Ik hoor ook goede verhalen zo van kennis. Mooie katten en goede fokkers hoor ik.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 28 juli 2014 @ 23:37:22 #36
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142834124
De vrienden der kat: Allaert Patrick in Diksmuide Belgie

Daar kwam deze rakker vandaan:

11 jaar later:


Heel gezond beestje. Wel recent een hoge rode bloedcel telling.
Iemand daar een ras specifieke verklaring voor?

[ Bericht 9% gewijzigd door Florentius op 28-07-2014 23:46:48 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 juli 2014 @ 00:16:41 #37
163650 Greys
pi_142835862
Boor wacht tot de Rio Mare tonijncommercial weer komt.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 juli 2014 @ 00:21:03 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142836029
Mijn buren van verderop hebben sinds kort twee Bengalen. Wat een mooie beestjes maar erg brutaal en voor de duvel niet bang. Als ik ze niet wegjaag komen ze zo mijn huis in en gaan hun gang. Ze laten die beestjes dus vaak buiten ook 's nachts kwam er net nog ene tegen in mijn tuin.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_142839336
Oehh, leuk topic. Poezels die van water houden O+

Maar waarom houden de meeste mensen bengalen binnen? Lopen ze weg? Of bang voor diefstal?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 08:21:15 #40
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_142839535
Ze zijn avontuurlijk en je wil niet dat ze iets overkomt. Ze zijn duur idd, en ik vind sowieso niet dat je je huisdier onbeheerd op straat moet laten lopen waar ze vervelende dingen in andermans tuin kunnen doen.
Gelukkig hebben we een tuin waar zelfs een spring- en klauterras als een Bengaal niet uitkomt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 08:28:29 #41
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142839608
Die van mij staat standaard water te drinken terwijl ik douche, dat klopt dus wel.

Ben zelf nooit bang geweest voor diefstal, Vinnie paniekt heel snel als er iets gebeurt wat hij niet wil.
Op zo'n moment wil je hem echt niet in je handen hebben. Was in open land een pure jager en heel erg slim, had duidelijk respect voor en interactie met hogere jagers (siamees niet).

Hij verwilderd snel als het zomer is en hij teveel buiten komt, komt na een tijdje te weinig binnen, luisterd niet meer naar eten. Begint ellende te trappen als hij niet vrije uitloop heeft tot en met pis chantage aan toe, als hij dan wel binnen is begint hij zich weer (als vroeger) volledig af te zonderen om te slapen.

Echt een super beest maar hij komt met een handleiding en extra lasten (extra schoonmaak werk en geluidsoverlast).

[ Bericht 2% gewijzigd door Florentius op 29-07-2014 08:33:56 ]
pi_142840918
:o oei, da s idd niet zoals mijn poes cleo is. Cleo is heel erg aan mijn man gehecht en ligt het liefst de hele dag naast/ op hem. Die zal niet buiten verwilderen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:35:10 #43
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142841623
Onze katten komen ook niet verder dan onze eigen tuin. Voorheen zaten ze aan een tuigje/touwtje maar sinds eind vorig jaar hebben we de buren eindelijk zo ver gekregen om het laatste deel van de schutting ook dicht te zetten en hebben we heel de tuin op de schop genomen *O*
Kattennetten erop en hier en daar wat klimplekken afgezet en hoppa.. ze kunnen naar buiten zonder tuigje *O*

Bengalen staan er om bekend dat ze heel onbezonnen kunnen zijn. Als ze bijvoorbeeld een vogeltje zien aan de andere kant van de weg.. zullen ze echt niet eerst gaan kijken of er misschien ergens een auto aankomt voordat ze de weg over racen. Dat is onze reden dat ze niet de tuin uit mogen en wil de buren ook niet tot last zijn. Maar ze zijn het gewend en vinden het prima in de tuin (helemaal als het stroompje van de vijver aanstaat ^O^ ).

Maar is natuurlijk aan iedereen zelf om te bepalen wat ze met hun poezels doen hoor ;) Hangt natuurlijk ook helemaal van de 'avontuurlijkheid' van de kat af :P

Bengalen spam:
Tuin voor (met katjes aan tuigje)


Tuin na (met kattennetten)


Mythos








Troy






Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:15:18 #44
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_143236212
Wij zijn vorige week op bezoek gegaan bij Bengalivo waar ze voor Moon een permanent huis zochten.
Moon is een schattige poes die nu haar laatste nestje aan het zogen is en wordt eind deze maand 3. Zodra de kittens een week of 13 zijn mogen we haar halen.

Niet alleen Moon komt bij ons wonen, één van haar zoontjes komt gezellig mee!




We weten nu nog niet welke kitten het wordt, dat is een beetje afhankelijk of een fokker er ééntje neemt. Doet hij dat niet dan mogen we kiezen, doet hij dat wel dan is de keuze voor ons gemaakt. :P.

(je ziet nu 3 kittens, één ervan is een adoptiekitten die ze verzorgt, wij krijgen één van haar eigen kittens).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_143236493
Zin in *O*.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:37:19 #46
163650 Greys
pi_143242446
Wat gááf! Zowel moeder als kind! Gefeliciteerd en ik verheug me al op de foto's als ze bij jullie zijn.
Wat een beauties! Zijn die kleintjes sneeuwbengalen? (Of kan dat helemaal niet als de moeder geen sneeuw is? Ze zijn zo mooi licht!).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:40:52 #47
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_143242576
Nee, het zijn geen sneeuwbengalen. Ik ken al die termen niet zo goed, ik ben meer fan van het karakter en de zachtheid van de vacht dan van hun schitterende uiterlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:22:08 #48
163650 Greys
pi_143244060
Ik ook, daarom ook mijn waarschijnlijk best domme vraag :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:52:24 #49
163650 Greys
pi_143245135
Boor heeft weer een topavond, jongens...
Klefbekken met het hondje.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143253226
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:22 schreef Greys het volgende:
Ik ook, daarom ook mijn waarschijnlijk best domme vraag :@ :D
Volgens mij heet het officieel een silver rosetted en brown rosetted (de voorste en achterste kittens dan, dat zijn haar eigen zoons :P ).
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')