Mooie meid juist.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:33 schreef Kyubey het volgende:
Ah jullie viel het ook al op
Lara Stone vind ik erger met haar Goofygebit.
[ afbeelding ]
nu niet meer hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, 3 mensen in dit topic kennen haar. Bizar.
Was een icoon in de jaren 90.
Kuiltjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kuiltjes als ik lach. Watchu gonna do now.
Je faalt vreselijk met je klacht want dit is het topmodel van de jaren 90 geweest die zelfs anno 2013 er nog mag zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:48 schreef GoobyPls het volgende:
Gatverdamme, ik snap dat die paupers bij C&A niet meer kunnen betalen, maar dit is toch gewoon te smerig om naar te kijken.
Dat jij valt op dikke smerige moedervlekken maakt het geen faal voor mij, kijk het topic door en zie dat de mensheid het met mij eens is. Mensen die het niet eens zijn met de klacht hebben zelf waarschijnlijk ook van die gore bult moedervlekken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je faalt vreselijk met je klacht want dit is het topmodel van de jaren 90 geweest die zelfs anno 2013 er nog mag zijn.
Laat anders maar zien met voor geweldige meid jij thuis mee op de bank zit,of beproef jij je geluk nog steeds met het boekje rode oortjes?
Oude kaas is juist veel lekkerder dan jonge kaas. Dat is geen metafoor trouwens.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze oogt natuurlijk wel goed voor haar leeftijd, maar ja het is net als met kaas, liever jonge kaas dan oude.
Tsja wijven.... het is dat je ze nodig hebt om seks te bedrijven. Anders mochten ze van mij wegblijven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:54 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
Maar vrouwen vinden dus dat mooi ofzo. Ik zie best vaak chicks die dan zo'n piercing boven hun lip geboord hebben, omdat ze geen moedervlek daar meekregen van de natuur
Zullen we samen eens onze kuiltjes bestuderen?quote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zullen we samen eens onze kuiltjes bestuderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |