Vervuiling etc. gaat wel over naar andere steden dacht ik, net als criminelen. Maar dat lijkt mij zo miniem dat het mij geen problemen zou moeten opleveren. Ben blij dat ik het niet gekocht heb, ik blijf bij deel 4.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:20 schreef Danny het volgende:
[..]
precies. je stad is in no-time vol en vervuilende shit en alles dump je even in een externe stad waar je geen omkijken meer naar hebt. het is simcity for dummies imo. Niet dat het geen leuk spel is, maar het is geen echte vooruitgang tov SC4.
ja die krengen verbruiken pleuris veel water, had op een gegeven moment 10 pompen staatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dit is wel gek... één hoek van mijn stad kreeg steeds geen water terwijl ik 80k liter teveel had of zo. Bleek dat de kolenmijnen al het water gebruikten daar... extra weg aangelegd en nu is het opgelost.
helaas niet, zelfde probleem hierquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Khaelos het volgende:
godverdomme probeer alweer een half uur op welke server dan ook te komen maar ze zijn steeds offline of ik kan geen verbinding maken of ik kan niet claimen.... houdt het nou nooit op?!
Ik denk dat het pas na een week of zo beter gaat worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Khaelos het volgende:
godverdomme probeer alweer een half uur op welke server dan ook te komen maar ze zijn steeds offline of ik kan geen verbinding maken of ik kan niet claimen.... houdt het nou nooit op?!
Hahah, ik zie je ook elke keer offline/online gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:26 schreef Khaelos het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:29 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Hahah, ik zie je ook elke keer offline/online gaan.
ik zit weer lekker vast bij het verifiëren
moet je toch even kijken wat de exacte oorzaak is...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:34 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Koop ik allemaal afvalwerkingen en rioleringen, zitten ze nog te zeiken dat het er niet gezond is
Kijk even naar de windrichting van je stad, en of de fabrieken hun lucht over de woongebieden gaat, even kijken of je waterpomp niet in een vervuild gebied staat, en kijken of je rioleringen niet overbelast zijn waardoor je ground pollution krijgt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:34 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Koop ik allemaal afvalwerkingen en rioleringen, zitten ze nog te zeiken dat het er niet gezond is
bij mij is het radiation door kut 5x rollback op een nuclear facilityquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:34 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
De korte uitleg is: EA heeft te weinig server capaciteit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:37 schreef prefix1 het volgende:
echt pfff FFFFFFFFFFFFS wrom doet dat hoere ding het niet![]()
![]()
Ik denk dat het inderdaad die overbelaste riolen zijn, maar ze hebben ook last van bacteriën zeggen ze. Ik weet niet of dat iets met die riolen te maken heeftquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:36 schreef garriej het volgende:
[..]
Kijk even naar de windrichting van je stad, en of de fabrieken hun lucht over de woongebieden gaat, even kijken of je waterpomp niet in een vervuild gebied staat, en kijken of je rioleringen niet overbelast zijn waardoor je ground pollution krijgt.
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bij mij is het radiation door kut 5x rollback op een nuclear facility
moeten dus nog veel meer servers bijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan zijn er vier Europese west servers en drie Europese oost servers en nog zijn er problemen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
moeten dus nog veel meer servers bij
Natuurlijk. Waarom nietquote:
Ja, dat wordt van 't weekend, dus iets anders gaan doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
morgen en zondag wordt het helemaal feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |