SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winnaars
2003 Alexandre Vinokourov (KAZ) Team Telekom
2004 Jörg Jaksche (GER) Team CSC
2005 Bobby Julich (USA) Team CSC
2006 Floyd Landis (USA) Phonak
2007 Alberto Contador (ESP) Discovery Channel
2008 Davide Rebellin (ITA) Gerolsteiner
2009 Luis León Sánchez (ESP) Caisse d'Epargne
2010 Alberto Contador (ESP) Astana
2011 Tony Martin (GER) HTC-Highroad
2012 Bradley Wiggins (GBR) Team Sky
Blanco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Argos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vacansoleil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het openingsweekend is geweest. Een week later gaan we fietsen naar de zon. Vorig jaar werd Westra tweede op acht tellen achter Wiggins. Wat kan hij dit jaar? Afijn koers.![]()
Nou, volgens het tijdschemaquote:
http://www.letour.fr/paris-nice/2013/us/stage-5.html
zou het net moeten lukken.![]()
Ze moeten nog 17 kilometer klimmen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, volgens het tijdschema
![]()
Zo'n schema gaat uit van de gemiddelde snelheid, maar ze gaan natuurlijk op de slotklim een stuk tragerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, volgens het tijdschema
![]()
Was denk ik ook de bedoeling, vooraan beginnen aan de afdaling en tegelijk de voorsprong van de koplopers wat terugbrengen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:27 schreef Chiappucci het volgende:
Gesink in ieder geval attent voorin gebracht nu.![]()
't Beest moet wel weer helemaal aleen voor zijn plekje knokken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zou iemand die een bedreiging is voor het klassement Talansky kunnen lossen? Ik zie bar weinig gegadigden.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Zou iemand die een bedreiging is voor het klassement Talansky kunnen lossen? Ik zie bar weinig gegadigden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Lossen lijkt me op deze klim inderdaad lastig, maar Porte en Van Garderen zullen wel bijblijven en dan kunnen ze het zondag uitvechten op de Col d'Eze.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Zou iemand die een bedreiging is voor het klassement Talansky kunnen lossen? Ik zie bar weinig gegadigden.![]()
Westra trekt even een sprintje.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wel erg doorzichtig, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:46 schreef baggerbaas het volgende:
Titi gaat maar even stilstaan om de camera op te wachten![]()
Kruijswijk is al lang gelost volgens mij, Wuyts. Was Gesink."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Maar die heeft hij nooit gehad.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Robert die vol gaat en 40 man die niet blikt of verbloost. Hier klopt iets niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Het is maar 5% hier, daar kan je ook geen verschil op maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:56 schreef marcodej het volgende:
Robert die vol gaat en 40 man die niet blikt of verbloost. Hier klopt iets niet.![]()
Niet echt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, hij is met alle respect altijd een aanklamper geweest."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jammer dat ik de finish niet ga zien, ik zal fok zo in de gaten houden in de bus, dus post allemaal heel levendig![]()
![]()
Als je veel koekoeks leest, dan weet je dat het goed zit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ik de finish niet ga zien, ik zal fok zo in de gaten houden in de bus, dus post allemaal heel levendig![]()
![]()
Kelderman weg en ook Gesink met moeite."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nou laat de reacties maar weer losbarsten
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Blanco kan niet volgen en Westra doet goed mee!
Komaan Verhoeven, waar blijven die insinuaties?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Gesink
Blanco
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blanco kan niet volgen en Westra doet goed mee!
Komaan Verhoeven, waar blijven die insinuaties?![]()
![]()
Nee dit klopt idd niet.quote:
Op Mallorca als enige Valverde, Henao en Costa kunnen volgen en hier niet eens met Grivko meekunnen![]()
![]()
Mallorca was een veredelde trainingsrit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dit klopt idd niet.
Op Mallorca als enige Valverde, Henao en Costa kunnen volgen en hier niet eens met Grivko meekunnen![]()
Trainingsrit waar die gasten toch ook wel erg hun best deden aan de beelden te zienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mallorca was een veredelde trainingsrit.![]()
![]()
Westra ken ook niet mee.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Menchov
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Menchov
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Deze etappe is wel een kolfje naar de hand van de NOS."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sky
Precies hetzelfde als vorig jaar in Algarvequote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:13 schreef Zelva het volgende:
Volstrekt ongeloofwaardig, wat mij betreft.
Porte heeft zoiets nog nooit gekund.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: