SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een ergonomische drager en niet-ergonomische drager (bijvoorbeeld Babybjorn of Chicco):
Zo hoort een pasgeboren baby in de doek te zitten:
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef Phaidra het volgende:
Rekbare doeken, geweven doeken, ringslings, mei tai's, bondolino's, manduca's, papatum's en nog veel meer. Welkom in het draagdoekentopic!
Stel hier al je vragen, show hier je foto's, vertel hoe handig het is en hoe fijn jij en je kindje het vinden!
Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai met slaapkapje zelf maken - engels
Mei Tai zelf maken
Mei Tai/Poppenlifter voor je kind maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes
Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekbare doek en niet rekbare doek
Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder.
. Als ik ooit mama word, ga ik er zeker zo een halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Verschil tussen een ergonomische drager en niet-ergonomische drager (bijvoorbeeld Babybjorn of Chicco):
[ afbeelding ]
Zo hoort een pasgeboren baby in de doek te zitten:
[ afbeelding ]![]()
wow hij is mooi, heb je hem laten maken ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef Phaidra het volgende:
Gister is mijn wompat binnengekomen en ik ben er superblij mee!!
Ja, hij is inderdaad custom madequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:28 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
wow hij is mooi, heb je hem laten maken ?
Ja ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:02 schreef Tinuviel het volgende:
Zijn er hier nog mensen, die van een doek of drager af willen? Ik overweeg om er eentje te kopen als kraamcadeau voor mijn zus. Moet het dan nog wel bespreken met haar.
Hoe zit hij in vergelijking met de wompat? En wil Faye dan ook niet in de wompat op je rug?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:39 schreef Marjolijntje het volgende:
Yes! Een rondje kunnen lopen met baby op mn rug die nu eens niet ging huilenWennen aan rugdragen komt goed dus! Komen die doeken later wel weer
Ik heb een neobulle Simon te koop staan!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:02 schreef Tinuviel het volgende:
Zijn er hier nog mensen, die van een doek of drager af willen? Ik overweeg om er eentje te kopen als kraamcadeau voor mijn zus. Moet het dan nog wel bespreken met haar.
Ik mijn Girasol Chi Chi Red!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:02 schreef Tinuviel het volgende:
Simon is die blauw- bruin gestreepte toch? We weten namelijk niet of het een jongen of meisje wordt. Kan ik hem bekijken ergens?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:27 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Ik heb een neobulle Simon te koop staan!
Faye wil moeilijk op mijn rug, ook in de wompat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe zit hij in vergelijking met de wompat? En wil Faye dan ook niet in de wompat op je rug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |