Oh we begrijpen het gewoon niet!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:04 schreef zovty het volgende:
Ik denk eigenlijk dat mensen die politici van liegen en bedriegen beschuldigen de politici in eerste en tweede instantie niet begrepen hebben.
Ja, die indruk krijg ik vaak ja. Let er maar eens op, vraag maar eens door waarom die mensen nu weer boos zijn.quote:
Volgens mij kan een groot deel van de bevolking dat prima beoordelen. Maar niet iedereen heeft tijd zich daar in te verdiepen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, die indruk krijg ik vaak ja. Let er maar eens op, vraag maar eens door waarom die mensen nu weer boos zijn.
ik mag hopen dat jij mark rutte niet op je sandwich doetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het zal mij eerlijk gezegd boterhamworst zijn
Lief naief.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Volgens mij kan een groot deel van de bevolking dat prima beoordelen.
Ik weet niet waar het over gaat maar het is allemaal gelogen!quote:Maar niet iedereen heeft tijd zich daar in te verdiepen.
Geheel eens. De reacties van de bevolking zijn vaak ernstig stupidequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:04 schreef zovty het volgende:
Ik denk eigenlijk dat mensen die politici van liegen en bedriegen beschuldigen de politici in eerste en tweede instantie niet begrepen hebben.
Een systeem waarbij de overheid er voor het volk is, en niet andersom.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:02 schreef BasEnAad het volgende:
alle normen en waarden aan hun aars lapt?
Ach er zijn genoeg mensen die mijn verhaal hier gelezen hebben, dus zinloos is het niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef Uberkullie het volgende:
Gelukkig heb je er een topic over geopend. Nu komt alles goed!
Dat afrekenen kunnen we iedere 4 jaar doen, lijkt me ook een goede manier. En wij, de bevolking, kunnen natuurlijk stemmen op partijen die zich zorgen maken om de lange termijn. Dat hebben we gewoon zelf in de hand.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een systeem waarbij de overheid er voor het volk is, en niet andersom.
Is lastig natuurlijk. Politici zouden wat harder afgerekend mogen worden en wellicht moet iets in de democratie ingebouwd worden, zodat politiek verplicht wordt ook naar de lange termijn te kijken.
Democratie is ook maar een verzinsel en vier jaar vind ik geen lange termijn. Ik denk alleen dat het beter kan, ik zeg ook niet dat ik weet hoe. Maar ik heb het idee dat de politiek een beetje de weg kwijt is en geen prioriteiten kan stellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat afrekenen kunnen we iedere 4 jaar doen, lijkt me ook een goede manier. En wij, de bevolking, kunnen natuurlijk stemmen op partijen die zich zorgen maken om de lange termijn. Dat hebben we gewoon zelf in de hand.
Ik vind 4 jaar een goede termijn. Je moet iemand de kans geven zich te ontwikkelen en een beleid te ontwikkelen en uit te voeren. Je hoeft niet iedereen om het minste of geringste neer te sabelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Democratie is ook maar een verzinsel en vier jaar vind ik geen lange termijn.
Er moet veel gebeuren in een land he. Het is niet de bakker om de hoek.quote:Maar ik heb het idee dat de politiek een beetje de weg kwijt is en geen prioriteiten kan stellen.
Democratie is volgens mij toch realiteit en geen verzinsel?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Democratie is ook maar een verzinsel en vier jaar vind ik geen lange termijn. Ik denk alleen dat het beter kan, ik zeg ook niet dat ik weet hoe. Maar ik heb het idee dat de politiek een beetje de weg kwijt is en geen prioriteiten kan stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |