Die wereld blijkbaar niet, en dat geeft niet, maar maak dan ook geen opmerking als die van net.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Klopt, ik ben heel ontwetend en snap helemaal niks van hoe de wereld werkt en ook dat soort dingen
moeilijk he, begrijpend lezen en smileys snappenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die wereld blijkbaar niet, en dat geeft niet, maar maak dan ook geen opmerking als die van net.
TS ligt inmiddels aan de hartbewaking.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Mijn god man wat een frustratie en (voor)oordelenLet op je bloeddruk.
Uit de kast lokken? Je zat al op de kast na het lezen van de OP zei je net.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
En nu druk ik op de stop volgen knop. Heb geen zin om me uit de kast te laten lokken tot een zinloze discussie
Have a nice day
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:59 schreef desiredbard het volgende:
OK misschien had dit in nieuws gekund ... of KLB maar...
Televaag/prive vandaag
[..]
Wat GVD... Eeen zwangerschap past niet....oh en opvoeden dat wel?
Een kind is geen Commodity
Totaal ongeschikt als moeder.
Zat mensen die wel zwanger zouden willen worden en niet kunnen
En voor wie het niet meemaken van een zwangerschap een alternatief is ..
Ohhhh wat eenpleuriswijf
Ze is GVD 40... net als Katherine aan de batterijen
Haar vent heeft losse handjes volgens haar inmiddels 21jarige kindquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef laziness het volgende:
Ach het originele artikel zegt dat haar vent niet wil dat ze haar figuur verliest en bang is dat ze een tijd geen geld kan verdienen.
Ik denk dat hoe dan ook de soep niet zo heet wordt gegeten als dat hij wordt opgediend.
En ziek of niet ziek geweest? Dat vind ik wel degelijk nogal een verschil. Of je door kanker wellicht nu je beperkingen hebt om kinderen te krijgen maar geen zin hebt om dat in de media te gooien.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, je speelde de hormonenkaart zie ik. De dyslexiekaart van OUD
Wat ben jij een misselijkmakend figuur, zo op de man/vrouw spelenquote:
nja, de toon enzo is niet aan haar he, da's de media. en de media, tsja. da's ongeveer zoiets als de ts hier: ongenuanceerd, gekleurd en klaar met de mening, ongeacht de feiten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oh ziek zijn veranderd alles, alleen de manier waarop het gebracht word, dan intresseert het me niet dat ze ziek is geweest.
Dat ze het niet aan de grote klok wil hangen snap ik. Maar zorg dan dat de rest er omheen ook niet zo naar buitenkomt. Het komt echt ontzettend fout en verkeerd over nu. En zeker als een bekend persoon moet je daar voor waken. Ze staat in Amerika constant in de picture, dan zijn dit soort artikelen echt niet handig, er zal namelijk ergens een kern van waarheid in zitten. Wees dan gewoon eerlijk.
Oh ja genoeg vrouwen die ziek zijn geweest of nog ziek zijn. En ja dat veranderd je kinderwens helemaal. Ti's niet dat ik vind dat ze geen draagmoeder mag hebben of een manier zoekt om zwanger te raken. Want die snap ik namelijk echt wel. Maar de toon, de manier van het stuk. En ti's niet alleen de televaag. Ook de Amerikaanse sites. Dan gaan mijn nekharen overeind staan. Het komt wat ik al eerder schreef niet zo over. Het is alsof het kind nu een accessoire is. Iets wat vooral je verdere leven niet mag beïnvloeden
* Droomvrouwtje haar hormonen kunnen niet even genuanceerd kijken nu
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef droomvrouwtje het volgende:
Misschien moet je even het RODE lezen.. Als zulke artikelen de wereld in gegooid worden terwijl je zelf ziek (endometriose is namelijk een chronische ziekte) bent en daardoor moeilijk kinderen krijgt, is dit een pijnlijk doorn in het oog. En stijf staan van hormonen helpt dan niet om daar door heen te kijken.
En verder moet ze idd zelf weten wat ze doet, maar het irriteert me mateloos als mensen dan vinden dat ik hier niet om mag reageren en me met mijn eigen zaken moet bemoeien. Ti's een publiek persoon, dan doen mensen dat. En ik dus ook. Of het nu gelogen is of niet. Bij mij wekt dit artikel ontzettend veel irritatie
verbeter de wereld begin bij jezelfquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die wereld blijkbaar niet, en dat geeft niet, maar maak dan ook geen opmerking als die van net.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij een misselijkmakend figuur, zo op de man/vrouw spelen
Heb jij Ueberhaupt gelezen wat droomvrouwtje schreef.
Ziek misselijkmakend figuur dat je er bent... dat is zwaar onder de gordel.. imbeciel
Ik heb er net 96 uur ban opzitten en het intresseert me niet of ik dat nogmaals krijg.
Eeen 40 Jarige carriere bitch wil een kind zoals andere een hond willen.
Zwangerschap komt haar agenda niet van pas of strechmarks haar nieuwe vriendje niet, danwel het klokje is uitgetikt.
Dan neem je geen kind... Droomvrouwtje is imo geheel terecvht van mening dat dat kind een commodity is.
Droomvrouwtje is als ik hed goed begrijp een van de mensen die moeilijk zwanger wordt en blijft en die dolgraag alle minder fijne kanten van 9 maanden zwangerzijjn zou willen hebben.
Een artikel over een verwend nest zoals deze tuthola..schandalig
Als je het te druk hebt voor een hond raad de ISPCA je aan er geen te nemen
Maar als je het te druk hebt voor een zwangerschap neem je gewoon een draagmoeder.
indien ze niet zwanger mag raken ivm de kanker, dan is die hormoonbehandeling bij mij weten ook een zeer slecht idee. geen idee wat een arts daarover zegt, wellicht kan dat wel omdat het dan geen 9 maanden is? ik weet het niet. maar goed; ik vraag me ook erg af wat er allemaal waar is van het artikelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
@Simmu ik ben ook boos op het artikel. En of het nu waar is of niet laten we dan maar in het midden. Dat is wat ik al eerder schreef, dat als je zoiets leest dan is dat behoorlijk pijnlijk.
Wat ik me dan afvraag, als zij kanker heeft gehad, mag ze dan wel de hormoonbehandeling krijgen die je krijgt als het gaat om het oogsten van je eitjes (beetje zoals ivf) want dat lijkt me dan ook echt niet verstandig. Want als de kanker de reden is voor het niet zwanger mogen zijn, lijkt het me eerder dat ze dan van te voren al eicellen heeft laten invriezen
nou je het zegt: wie weet is dat exact wat ze gedaan heeft. dat staat er allemaal ook al niet bijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
Want als de kanker de reden is voor het niet zwanger mogen zijn, lijkt het me eerder dat ze dan van te voren al eicellen heeft laten invriezen
Gastquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij een misselijkmakend figuur, zo op de man/vrouw spelen
Heb jij Ueberhaupt gelezen wat droomvrouwtje schreef.
Ziek misselijkmakend figuur dat je er bent... dat is zwaar onder de gordel.. imbeciel
Ik heb er net 96 uur ban opzitten en het intresseert me niet of ik dat nogmaals krijg.
Eeen 40 Jarige carriere bitch wil een kind zoals andere een hond willen.
Zwangerschap komt haar agenda niet van pas of strechmarks haar nieuwe vriendje niet, danwel het klokje is uitgetikt.
Dan neem je geen kind... Droomvrouwtje is imo geheel terecvht van mening dat dat kind een commodity is.
Droomvrouwtje is als ik hed goed begrijp een van de mensen die moeilijk zwanger wordt en blijft en die dolgraag alle minder fijne kanten van 9 maanden zwangerzijjn zou willen hebben.
Een artikel over een verwend nest zoals deze tuthola..schandalig
Als je het te druk hebt voor een hond raad de ISPCA je aan er geen te nemen
Maar als je het te druk hebt voor een zwangerschap neem je gewoon een draagmoeder.
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
@Simmu ik ben ook boos op het artikel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |