Ben zelf niet zo goed in schatten. Hij heeft zelf wel gezeg op 7-8 te zitten, maar is misschien een andere foto. Zal even zoeken.quote:
Op die foto sowieso niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo goed in schatten. Hij heeft zelf wel gezeg op 7-8 te zitten, maar is misschien een andere foto. Zal even zoeken.
Op 7-8% zou je toch verwachten dat het gedeelte rond de abs veel gedefiniëerder is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lager. Met 10% krijg je neverdenooit niet zo'n definitie.
1.8 MB .png fotoquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel % is dit dan ongeveer? Foto van een tijdje daarvoor.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het je mee gaat vallen als je ooit 12% gaat halenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op 7-8% zou je toch verwachten dat het gedeelte rond de abs veel gedefiniëerder is.
Hij heeft z'n schouders volgens mij erg naar voren hangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
kvin dit niet eg een sexy back ofzo as je begrijpt wat k bedoel
Juli ~ 8%. We'll see. :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat het je mee gaat vallen als je ooit 12% gaat halen
Hoe ver ben je nu dan? Hopelijk weer een stuk verder dan de laatste foto?quote:
Ja is ook gewoon een back/lat spread foto.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft z'n schouders volgens mij erg naar voren hangen.
VP weet ik niet exact. Stuk verder dan de laatste foto ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu dan? Hopelijk weer een stuk verder dan de laatste foto?
Je uiteindelijk gewicht op laag vp is altijd lager dan je denkt, tenzij je door-en-door getrained bent. wat is je BMI nu? 23 zo ergens?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
VP weet ik niet exact. Stuk verder dan de laatste foto ja.Zit nu op 82.5kg. Juli 2012 op 98/99. Vind dat ik erg licht wordt maar toch zit er massa, apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |