Die zijn altijd ruk,quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:36 schreef Jian het volgende:
quote:
Spleet in het ijs ofzoquote:
Kijk jij geen darten?quote:
Ohh godquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar wie wat en hoe, is dat ook een kloon
Nee, die van jouw zijn altijd Top. Dat nog eens bevestigen zou gewoon niet sjiek zijn, ik ben altijd met stomheid geslagen als ik zie hoe jij ze uit je mouw schudtquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]Dat zeg je nou nooit tegen mij he
Toevallig net even nietquote:
Premier League of Darts 2013quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar wie wat en hoe, is dat ook een kloon
Als je dat te vaak kijkt krijg je ook een raar beeld van het mannelijke deel van de bevolking.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die van jouw zijn altijd Top. Dat nog eens bevestigen zou gewoon niet sjiek zijn, ik ben altijd met stomheid geslagen als ik zie hoe jij ze uit je mouw schudt![]()
Ik zit trouwens naar Inter te kijken en die hebben het tot nu toe slecht hoor tegen Tottenham
zit ook te kijken, gelukkig ietsje meer sfeer ook in het stadion, en Leo driesen een beter kommentatorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die van jouw zijn altijd Top. Dat nog eens bevestigen zou gewoon niet sjiek zijn, ik ben altijd met stomheid geslagen als ik zie hoe jij ze uit je mouw schudt![]()
Ik zit trouwens naar Inter te kijken en die hebben het tot nu toe slecht hoor tegen Tottenham
Ah ik zie je nu, vet kort kapsel, biertjuuhhh, Bingo was net afgelopen in zaal 3quote:
god is geen kloon hequote:
Johoooo Barney, top manquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Premier League of Darts 2013
Barney heeft net zijn partij met 7-5 gewonnen.
Ik wens hem een hartverzakkingquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
god is geen kloon heen die heeft het nu razend druk om een nieuwe sinterklaas te laten kiezen
Barney maakte trouwens een tamme indruk. Hij heeft diabetes en mag dus zijn krachtvoerdieet van shoarmaschotels en bacootjes niet meer gebruiken..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Johoooo Barney, top man(ik vind het eigenlijk een lul, maar Oop vindt 'm top en ik ben in een aimabele bui )
Ik schat in dat deze aflevering met Gert Jan Verbeek ook wel aardig isquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Zondagavond GertJan Verbeek bij Derksen, heb ze nu tot nu toe allemaal gezien en moet zeggen leuk prog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |