ik vind het heel leuk om weer eens op stap te gaan. En ik hoop dat ik kan uitslapen. Het lijkt me ook wel goed voor onze relatie (niet dat daar iets verkeerd zit trouwens). Maar het idee dat mijn kindje niet thuis slaapt, dat hoort voor mijn gevoel niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Haha, Estrys, bekend. Mijn kleuter vorige week 'ik moet nog een dagje uitzieken denk ik' hebben we maar gedaan, hihi.
Mango, als je niet wilt, waarom doe je het dan?
Hier laatst wel een avondje weg geweest, hier woont tijdelijk een vriendin bij ons in huis (wegens onhandige omstandigheden en wij gebruiken de babykamer toch niet, dus daar kon ze zo in) om 19:00 gevoed, laten zien waar zo nodig de bv in de vriezer stond en om 22:00 weer terug. Was prima gegaanMaar das gewoon luxe dan, zo iemand in huis
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik vind het heel leuk om weer eens op stap te gaan. En ik hoop dat ik kan uitslapen. Het lijkt me ook wel goed voor onze relatie (niet dat daar iets verkeerd zit trouwens). Maar het idee dat mijn kindje niet thuis slaapt, dat hoort voor mijn gevoel niet.
Maar is dat niet iets waar ik even doorheen moet?
Ik heb precies hetzelfde. Mijn ouders vonden laatst dat ze even op onze mini moesten passen zodat wij eens weg konden met zn tweeen. Wij vonden dat eigenlijk helemaal niet nodig, maar zijn maar ergens gaan lunchen of zo (het was overdag), omdat we ook hen even een plezier wilden doen. Maar vooral omdat ik wilde dat mijn moeder ook eventjes oefende zonder dat ik erbij was. Ze past nl één dag in de week op hem en was op dat moment, een paar weken voor ik ging werken, nog niet met hem geweest zonder dat ik erbij was.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik vind het heel leuk om weer eens op stap te gaan. En ik hoop dat ik kan uitslapen. Het lijkt me ook wel goed voor onze relatie (niet dat daar iets verkeerd zit trouwens). Maar het idee dat mijn kindje niet thuis slaapt, dat hoort voor mijn gevoel niet.
Maar is dat niet iets waar ik even doorheen moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |