abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123764634
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123765057
FIPO gemacht!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_123765801
Volgens mij loop ik 3 topics achter :')
pi_123766631
Sorry, heb net bijgelezen maar gisternacht was bagger, 1,5 uur lang drinkende baby en huilende baby & Kleuter. Ik gok op tandenpijn bij mijn baby en kleuter vond het niet erg, dat de nacht om 2 uur voorbij zou zijn.
Nu heb ik hoofdpijn, dus ga maar gauw naar bed, in de hoop op een beter nacht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_123768579
Ik duim voor je Tinu ... klinkt idd als een pittige nacht .. nier fijn :(
pi_123769296
Slaap lekker Tinu, hopelijk nu een betere nacht :*

Bloed- en urineuitslagen waren helemaal goed en ze vonden ook dat D. goed was aangekomen dus geen probleem. *O*
pi_123769343
Oh, en :* voor Bram. Stomme prikjes.
pi_123769918
Wat fijn Kyara! Hopelijk ben je zelf dan ook wat meer geruster dat het met kleine D goed gaat :*

En fijn dat de uitslagen goed waren :)
pi_123770282
Ja absoluut. Je vergelijkt ze toch met elkaar en D is dan toch wat lichter. Denk dat J een spurtje heeft gemaakt.
pi_123770378
fijn kyara!

Prikjes zijn inderdaad stom ticootje!

Slaap lekker! Hoop voor iedereen op een goede nacht (incl. mijzelf :)) Duik er zo ook in.
pi_123777436
Goedemorgen

Kyara, wat fijn, D is ook goed aangekomen en goede uitslagen *O*

Hopelijk hadden jullie goede nachten.

Hier was het weer prut. 2.30/ 2.45 uur drinken en dan huilen. Hij krijste iedereen wakker tijdens het verschonen en daarna tijdens het liggen en ook op de arm niet meer rustig. Uiteindelijk na paracetamol en voeding lekker gaan slapen en toen lag ik wakker. Stom tandjesleed :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_123777512
Gaat lekker daar Kyara!

Tinuviel hopelijk snel betere nachten :( stomme tandjes

Hier ging het wel. 1 voeding is netjes maar ze heeft weer veel last na de voeding waardoor ze heel onrustig is. Mijn man wandelde wat met haar rond beneden en toen sliep ze ook vrij snel weer.
Nu een dagje thuis met baby en zieke kleuter. Die was vroeg op vanmorgen maar is net op de bank in slaap gevallen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_123777826
Kyara fijn dat de uitslagen goed waren. *O*

Tinu wat rot zo'n nacht. :*

Estrys wat zielig dat ze zo'n last had van de voeding

Ik kreeg vannacht een prachtige glimlach van Riley. Dus mijn nacht was super O+
pi_123778023
Kyara, fijn dat D het zo goed doet!

Tinu, wat een rotnachten, hopelijk snel meer rust voor jullie. :*

Estrys, beterschap voor je kleuter.

Wat gaaf Omen, zo'n lach maakt alles goed hè? O+

Mijnes was om onverklaarbare redenen om 4u huilend wakker... Speen en knuffelen hielp niet, dus heb hem maar bij me genomen. Heeft ie uiteindelijk nog tot 7.15 geslapen.

Vanavond gaat ie voor het eerst een nachtje alleen logeren. Wij hebben een avond met vrienden gepland.
Ik vind er niks aan. -O-
pi_123778186
Ach mango ik ken het. Als je er eenmaal bent is het vast gezellig. En morgen lekker ophalen en knuffelen O+

Kleuter was vanmorgen op de bank in slaap gevallen. Toen hij wakker werd: 'mam ik ben niet meer ziek!' Dan kan je dus naar school? 'Ik ben nog een beetje ziek' zei hij met veel gevoel voor drama.
Dus met baby en kleuter een dagje bankhangen denk ik
pi_123779048
Goedemorgen :)

Haha, Estrys, bekend. Mijn kleuter vorige week 'ik moet nog een dagje uitzieken denk ik' hebben we maar gedaan, hihi.

Mango, als je niet wilt, waarom doe je het dan? :?

Hier laatst wel een avondje weg geweest, hier woont tijdelijk een vriendin bij ons in huis (wegens onhandige omstandigheden en wij gebruiken de babykamer toch niet, dus daar kon ze zo in) om 19:00 gevoed, laten zien waar zo nodig de bv in de vriezer stond en om 22:00 weer terug. Was prima gegaan :) Maar das gewoon luxe dan, zo iemand in huis :D
pi_123779193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen :)

Haha, Estrys, bekend. Mijn kleuter vorige week 'ik moet nog een dagje uitzieken denk ik' hebben we maar gedaan, hihi.

Mango, als je niet wilt, waarom doe je het dan? :?

Hier laatst wel een avondje weg geweest, hier woont tijdelijk een vriendin bij ons in huis (wegens onhandige omstandigheden en wij gebruiken de babykamer toch niet, dus daar kon ze zo in) om 19:00 gevoed, laten zien waar zo nodig de bv in de vriezer stond en om 22:00 weer terug. Was prima gegaan :) Maar das gewoon luxe dan, zo iemand in huis :D
ik vind het heel leuk om weer eens op stap te gaan. En ik hoop dat ik kan uitslapen. Het lijkt me ook wel goed voor onze relatie (niet dat daar iets verkeerd zit trouwens). Maar het idee dat mijn kindje niet thuis slaapt, dat hoort voor mijn gevoel niet.
Maar is dat niet iets waar ik even doorheen moet?
pi_123779288
Ik heb het na vier jaar nog steeds.
Je mist toch iets als hij logeren is. Mijn man heeft dat totaal niet overigens.
pi_123779346
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef Mangostine het volgende:

[..]

ik vind het heel leuk om weer eens op stap te gaan. En ik hoop dat ik kan uitslapen. Het lijkt me ook wel goed voor onze relatie (niet dat daar iets verkeerd zit trouwens). Maar het idee dat mijn kindje niet thuis slaapt, dat hoort voor mijn gevoel niet.
Ik heb geen idee :)
Onze oudste is pas gaan logeren toen hij van de borst was, toen was hij al een jaar geweest. En nu kan hij prima uit logeren zonder dat ik daar last van heb ;) (ok, ok, als het meer dan 2 nachten is, gaat het wel kraken ;) )
Middelste gaat ook wel eens naar opa en oma oid, gaat ook prima.
Jongste blijft nog dicht bij mij voorlopig. Al heb ik deze zomer nog wel 2 trouwerijen waar ik heen moet... En baby mee is dan echt niet handig.
pi_123780171
Ik vind het heerlijk als de kinderen uit logeren zijn. Mijn lief vind het helemaal niks. Maar het komt eigenlijk nooit meer voor dat ze alle 4 weg zijn. We gaan Liné wel iets vaker bij mijn ouders laten slapen zodat ze daar beetje bekend is. We hebben van het zomer paar feesten dus dan moet ze logeren zodat de oppas hier alleen Matthias heeft. Die wil namelijk nergens anders slapen als wij er niet bij zijn. Leander ook niet maar die kan gewoon mee.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_123780193
Morning dames !

Hier een hyper baby :D Ze moet en zal bewegen. In dr bed, op de grond in de box.
Denk dat we heel snel de boel veilig moeten gaan maken en het bedje omlaag. Wat gaat dit snel. Vooruit kruipen lukt nog niet.
Het is spartelen, droogzwemmen, optrekken, rollen, achteruitkruipen................. wat een energie. :D
Vannacht sliep ze opeens voor het eerst op haar buik. Nog nooit gebeurd.

Coco: mega post ! _O_ We zijn er nog niet uit. Maar hebben nog even. Heb het even in de vriezer gestopt. Werd er te emo van.

Estrys: Nu niet meer *O*

Kyara: Fijn dat alles goed is O+

Logeren: Hier nog niet. Lekker thuis. Neem haar overal mee naar toe en laat haar dan daar slapen of ga vroeg terug. Ben ik erg ? Heb haar te graag bij me.

Enf: al weer beter ?

Verder: c_/ c_/
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_123780242
Oh, ze gaat een DVD aanzetten :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_123780244
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Mijn ouders vonden laatst dat ze even op onze mini moesten passen zodat wij eens weg konden met zn tweeen. Wij vonden dat eigenlijk helemaal niet nodig, maar zijn maar ergens gaan lunchen of zo (het was overdag), omdat we ook hen even een plezier wilden doen. Maar vooral omdat ik wilde dat mijn moeder ook eventjes oefende zonder dat ik erbij was. Ze past nl één dag in de week op hem en was op dat moment, een paar weken voor ik ging werken, nog niet met hem geweest zonder dat ik erbij was.

Logeren hoeft dus ook helemaal nog niet van mij...

[ Bericht 1% gewijzigd door Mineola op 08-03-2013 11:34:26 ]
pi_123780418
Er komt hier een avondje theater aan. Mijn zus komt oppassen. Heb liever dat mijn moeder oppast maar die is met vakantie. Heb ook overwogen om het af te zeggen maar gaan het toch gewoon doen. Nou ligt oudste al op bed en Jolie ga ik voeden net voordat we gaan dus zoveel stelt het niet voor. En iets samen doen is ook wel weer eens fijn.

Seb was 6 maanden toen hij ging logeren. Maar alleen als wij weg moesten. Niet zomaar. Dat doen we pas sinds hij er zelf om vraagt.
pi_123780615
ik kan me echt niet voorstellen dat ik F.leur nu al zou laten logeren. Ik weet zeker dat ik dan niet slaap omdat ik haar zo mis..
Ik heb loslaat issues denk ik. :P Maar dat komt omdat ik het liefste leukste en mooiste kindje van de hele wereld heb O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')