zijn we ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is dit, ik dacht dat we vrienden waren
Ik kan echt wel zwemmen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet zwemmen, anders was je er niet bang voor
Nou dan, waarom wil je me dan doodquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zijn we ook
tenzij met heppie en zo
Glijbanen zijn leuk he.quote:
somsquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou dan, waarom wil je me dan dood![]()
*
Als je met heppie bent geloof je in geesten ja? Misschien is heppie bezeten
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Glijbanen zijn leuk he.
Ik weet nog dat ik in het kamp zat, ik zat in groep 8 zat, en we gingen op kamp, en zwemmen, en er was een waterglijbaan, en het zou sneller gaan als je met blote billen van de glijbaan afging, en toen verloor iemand zijn zwembroek bijna want diegene had m tever uitgedaan.
True story.
quote:
hahahahahaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Glijbanen zijn leuk he.
Ik weet nog dat ik in het kamp zat, ik zat in groep 8 zat, en we gingen op kamp, en zwemmen, en er was een waterglijbaan, en het zou sneller gaan als je met blote billen van de glijbaan afging, en toen verloor iemand zijn zwembroek bijna want diegene had m tever uitgedaan.
True story.
Wat is ditquote:
Waarom nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahaha
ik vind glijbanen niet leukin sommige kan ik geen adem meer halen
![]()
hoogtes, achtbanen die over de kop gaan, vieze insecten, zoietsquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef Hypocriet het volgende: [..] pxe heb jij ook een angstenlijstje?
![]()
omdat je lief bentttquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is ditwaarom dan
Als je horror kijkt ben je niet bang voor heppie door relativering ja?
Oke ga je mee in de Goliath, die gaat niet over de kop en is leukquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoogtes, achtbanen die over de kop gaan, vieze insecten, zoiets
oh dat valt wel mee. Jammer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoogtes, achtbanen die over de kop gaan, vieze insecten, zoiets
gewoon. ik kreeg geen ademquote:
goliath ga ik inderdaad te vaak in omdat ik die over de kop dingen doodeng vindquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke ga je mee in de Goliath, die gaat niet over de kop en is leuk
Afgelopen jaar een keer 6x achterelkaar ingeweest want studiedag vrij dus lekkar rustig in park enzo.
Nice, maar daar gaat alles over sprookjes enzo toch en bijna geen coole achtbanen...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
22 maart naar de Efteling met school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |