is toch ook?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef vigen98 het volgende:
chinezen lijken best lekkerder dan nederlanders? ;o
Nou nee, de Chinese modellen die TS uit heeft gezocht zijn lekkerder dan de middelmatige Nederlandse meisjes (die hij daarom gekozen heeft).quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef vigen98 het volgende:
chinezen lijken best lekkerder dan nederlanders? ;o
bakkesquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Aldo-MC het volgende:
Chinezen worden veel sneller oud.
Daarbij hebben ze geen tieten zijn ze gewoon minder lekker dan NL of westerse vrouwen.
Ze zijn klein en je ziet hun ogen niet.
Ze doen zelfs extreme operaties om op westerse dames te lijken
nederlandse/westerse vrouwen zijn niet mooi!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Aldo-MC het volgende:
Daarbij hebben ze geen tieten zijn ze gewoon minder lekker dan NL of westerse vrouwen.
dit inderdaad. Ik vind nederlandse meiden er snel boers uitzienquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nederlandse/westerse vrouwen zijn niet mooi!
Libanese vrouwen zijn het mooist! daarna egyptische, daarna perzische, daarna marokkaanse arabieren, daarna mexicanen etc.
Zou je dat gek vinden?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vind jij Chinese meisjes echt mooier dan Nederlandse, over het algemeen?
Ja man.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Libanese vrouwen zijn het mooist! daarna egyptische, daarna perzische, daarna marokkaanse arabieren, daarna mexicanen etc.
lul niet manquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Schattig deze stereotypenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Aldo-MC het volgende:
nee dan kan je beter naar meisjes uit de scandinavische landen gaan kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
dit inderdaad. Ik vind nederlandse meiden er snel boers uitzien
Wat ik wel echt mooi vind bij Nederlandse meiden is blond haar en bruine ogen
ik vind ze inderdaad nogal vormeloos en van een a-cupje gemiddeld krijg ik ook geen stijve plasserquote:
hahaahahah ben je nu serieus???quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
lul niet man![]()
nederlandse dames gelden wereldwijd als de mooiste
we hebben het mooie blonde van scandinavie en het vurige van spanje
niks mis met onze dames
Dat vurige van Spanje? Ben jij wel eens in Zuid- Europa geweest? Die vrouwen daar hebben niks gemeen met de vrouwen hier. Wat overigens voor beide partijen niets negatiefs hoeft te betekenen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
lul niet man![]()
niks mis met onze dames
Nee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vind jij Chinese meisjes echt mooier dan Nederlandse, over het algemeen?
Hoi maagd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
lul niet man![]()
niks mis met onze dames
rot toch opquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja man.Arabieren
[ afbeelding ]
Whatup met die chocomelk in mondhoek!quote:
Bedoel dat we er geografisch precies tussenin zittenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat vurige van Spanje? Ben jij wel eens in Zuid- Europa geweest? Die vrouwen daar hebben niks gemeen met de vrouwen hier. Wat overigens voor beide partijen niets negatiefs hoeft te betekenen.
Als ik moet kiezen tussen een chinezen dame met een a cupje of een Nederlandse boerentrien met cup c die tijdens de seks nog de klompen aan heeft, dan kies ik voor de chinees.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
ik vind ze inderdaad nogal vormeloos en van een a-cupje gemiddeld krijg ik ook geen stijve plasser
zijn imo meer meisjes dan vrouwen
Ja, alleen lijken Nederlandse meisjes over het algemeen totaal niet op Spaanse meisjes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bedoel dat we er geografisch precies tussenin zitten
Alleen al het feit dat je hier blond haar, blauwe ogen maar ook brunettes met reebruine ogen. Tenger postuur of dikke D-cup maakt ons superieur aan de chineesjes die allemaal zwart haar en donkere ogen hebben
Ik snap wat je bedoelt, maar Nederlandse meisjes met bruin haar zien er nog niet Spaans uit. Ook niet heel vurig. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bedoel dat we er geografisch precies tussenin zitten
Alleen al het feit dat je hier blond haar, blauwe ogen maar ook brunettes met reebruine ogen. Tenger postuur of dikke D-cup maakt ons superieur aan de chineesjes die allemaal zwart haar en donkere ogen hebben
Het is Chinese. Niet 'chineze'.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:57 schreef CristinaYang het volgende:
Iedereen die hier meteen met stereotypen en vooroordelen aan komt zetten
Er zijn mooie Nederlandse meisjes en mooie Chineze meisjes. TS valt kennelijk eerder op het tweede, en dat is zijn goed recht.
Maar ik herken je klacht wel TS. Bij mij op de opleiding zijn het ook echt groepjes die alleen maar met elkaar omgaan. En ze daten ook alleen met elkaar, nooit met Nederlanders. De Chineze jongens trouwens ook niet.
En ze gaan ook gezamenlijk 1x in de maand uit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:57 schreef CristinaYang het volgende:
Iedereen die hier meteen met stereotypen en vooroordelen aan komt zetten
Er zijn mooie Nederlandse meisjes en mooie Chineze meisjes. TS valt kennelijk eerder op het tweede, en dat is zijn goed recht.
Maar ik herken je klacht wel TS. Bij mij op de opleiding zijn het ook echt groepjes die alleen maar met elkaar omgaan. En ze daten ook alleen met elkaar, nooit met Nederlanders. De Chineze jongens trouwens ook niet.
Oh dat kan best, ken wel spaanse meisjes maar in spanje heb je minder keus dan hier. Al zijn er best lekkere wijven daarquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:57 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, alleen lijken Nederlandse meisjes over het algemeen totaal niet op Spaanse meisjes.
Ze zien er iig bijna nooit uit zoals op dat plaatje. Meer op die van het plaatje dat ik postte. Als je blanke meisjes met blauwe ogen mooi vindt, moet je niet doen alsof je arabieren mooi vindt.quote:
Dat zijn Thai, geen Chinezen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het bij Chinezen (Aziaten) altijd tamelijk gevaarlijk. Met al die ladyboys daar weet je nooit of er een snikkel tussen de benen van de 'dame' hangt of niet.
Ik ben zelf niet arabisch, maar volgens mij kunnen arabische meisjes ook een lichte huid en blauwe ogen hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ze zien er iig bijna nooit uit zoals op dat plaatje. Meer op die van het plaatje dat ik postte. Als je blanke meisjes met blauwe ogen mooi vindt, moet je niet doen alsof je arabieren mooi vindt.
Jaloers?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Whatup met die chocomelk in mondhoek!
Ja, dat KAN. duh. Het is alleen een uitzondering. Blank en blauwe ogen is hier standaard.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet arabisch, maar volgens mij kunnen arabische meisjes ook een lichte huid en blauwe ogen hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |