Ik denk vrij weinig, want ik krijg niet de melding dat de servers vol zijn en kan gewoon met gemak inloggen op een server. De vraag is dus ook, kan jij hard maken dat je niet in kan loggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Even een simpele vraag
EA released vandaag SimCity in de EU, eerder deze week in Amerika en morgen nog wat landen.
Nu is de Release dus danig slecht, dat je het spel niet kunt starten, en als je het spel kan starten kom je er niet in, omdat er simpel weg te weinig servers zijn ( alles is vol). Er is nota bene een speciale stress test geweest dmv een beta om te zien als de servers de capaciteit hadden, dit was het geval volgens EA.
Nu krijg je bij elke server ( 9 stuks![]()
) de melding server vol.
Wat kun je op juridisch vlak hier mee ?
Genoeg getuigen op alle sites, fok, bol.comquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk vrij weinig, want ik krijg niet de melding dat de servers vol zijn en kan gewoon met gemak inloggen op een server. De vraag is dus ook, kan jij hard maken dat je niet in kan loggenWie eist bewijst
En ook genoeg getuigen die er wel in kunnenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Genoeg getuigen op alle sites, fok, bol.com
Dus je moet tevreden zijn met een defect product omdat het bij anderen wel werkt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef Troel het volgende:
[..]
En ook genoeg getuigen die er wel in kunnen
Je kan alleen niet hard maken dat het defect isquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus je moet tevreden zijn met een defect product omdat het bij anderen wel werkt?
Ja hoor print screens maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan alleen niet hard maken dat het defect is
Nope. Je kunt een product wat niet in de winkel maar wel in Nederland gekocht is en in nieuwstaat verkeerd retourneren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef macca728 het volgende:
je moet toch elk product kunnen retourneren binnen 30 dagen in Nederland ? Hoe zit dat met computergames ?
Tijd voor wat nieuwe wetten voor 2013.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:33 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Nope. Je kunt een product wat niet in de winkel maar wel in Nederland gekocht is en in nieuwstaat verkeerd retourneren.
Ik gok zomaar dat in dit geval er een activatiecode bij zit om een account aan te maken. Heb je dat eenmaal gedaan dan verkeerd het product dus niet meer in nieuwstaat en kun je het dus niet meer terug sturen.
Tijd voor de consument om eens wakker te worden. EAs track record is enorm slecht en toch zijn er weer miljoenen ingetrapt. Volgende keer gewoon wat sceptischer zijn met de aankoop en wat vooronderzoek doen naar de makers dan had dit hele gebeuren voorkomen kunnen worden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:37 schreef macca728 het volgende:
Tijd voor wat nieuwe wetten voor 2013.
foto's met een brief met daar op tijd en datum welquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zal het echt houden in de rechtbank
Voor een dergelijk bedrag bij een rechtbank komen is uiteraard een utopie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zal het echt houden in de rechtbank
Dus een auto die het vaak wel doet, maar niet altijd is ook wel oke ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef Hallmark het volgende:
Product functioneert, maar niet direct op het tijdstip dat jij wilt. Dat ontneemt enigszins iets van je plezier, maar nou ook weer niet dramatisch veel, natuurlijk.
het probleem is er al sinds dinsdag en ze hebben enkel diensten van het spel uit gezet. maw het spel bevat niet de content wat het zou moeten leverenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:10 schreef snabbi het volgende:
TS wat wil je bereiken? Wil je het spel terugsturen niet-goed-geld-terug?
Dan is de vraag misschien meer hoe kan ik voldoende aantonen dat het product niet voldoet aan wat je er van had mogen verwachten.
Op zich denk ik dat het ook redelijk is om EA een tijd te geven om het product te herstellen. Hetzij capaciteit te vergroten.
Het is een beetje lastig inderdaad, waar trek je de streep? Het product werkt nu even niet, maar waarschijnlijk zal het een week of zo later wel goed werken. Het is nou ook weer niet zo dat het onbruikbaar is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef macca728 het volgende:
Dus een auto die het vaak wel doet, maar niet altijd is ook wel oke ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |