's Werelds grootste gaming platform:http://store.steampowered.com/about/Voordelen van Steam• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals
iDEAL!Gouden regels m.b.t. gebruik van steam• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw in steamDe nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
•
Steam Big picture modeHierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•
Aparte steam Library'shiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstarten
SPOILER
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
quote:
Microsoft today announced Age of Empires II HD Edition, a reimagining of the 1999 real-time strategy game. With Ensemble Studios closed, work on the updated version is being done by Hidden Path Entertainment (Defense Grid series, Counter Strike: Global Offensive).
Age of Empires II HD Edition will launch on April 9 exclusively through Steam across the world. Gamers won't need to wait that long to play, however, as those who prepurchase (at a 10 percent discount) will be able to jump in April 5.
Age of Empires II HD Edition includes every single-player campaign from the Age of Kings original and the Conquerors expansion, totaling 18 in all. In addition, gamers can challenge other Steam players through the game's online mode.
According to Microsoft, Age of Empires II HD Edition has been remastered for high-resolution displays at 1080p. It also includes an "enhanced visual engine" sporting improved textures for terrain, water and fire, and ambient lighting effects.
Steamworks features for Age of Empires II HD Edition include achievements, leaderboards, matchmaking, and cloud support. In addition, gamers can share user created content through the Steam Workshop.
Lastly, Microsoft revealed the minimum system requirements for Age of Empires II HD Edition today. They are listed below, along with the game's debut trailer.
Minimum System Requirements:
Windows XP, Vista, 7, 8 Pro
Steam Software Platform
900x600 minimum display resolution
Direct X 9 Capable GPU
1.2GHz CPU
1GB RAM
2GB HDD
[ Bericht 0% gewijzigd door SpankmasterC op 07-03-2013 18:21:46 ]
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
De_Dakgoot
Yane no kishi
quote:
Nog even wat geld cashen

, zal het toch wel gaan kopen maar had liever een nieuwe AoE gezien.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:
Hmm, op zich niet verkeerd, maar ze hadden de visuele aspecten wel iets meer mogen pimpen.
2Happy4U
Ecchi Shiyou
quote:
Kan het geupscaled worden, nou poe poe. Zo vertiefd de staat van video games op dit moment, enkel uitmelken en uitmelken.
Sowieso zouden ze dit gratis mogen uitbrengen voor diegene die het spel al hebben.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:
mwah. ik vind het vooral awesome dat je nog steeds het idee hebt dat je AoE 2 speelt.
quote:
Maar daar hoef je deze versie niet voor te kopen. Je hebt al een resolutie patch voor de oude versie, zodat je o.a. onder Windows 7 kan spelen.
SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
EA

quote:
Amid the bug fixes in the latest server patch notes released by EA comes the incredibly important word that EA has "disabled Cheetah speed," the fastest simulation speed setting. Games set to Cheetah will now run at the noticeably slower Llama speed.
Wat een geflopte launch, ze konden toch al op basis van pre-orders zien hoe erg de belasting zou zijn?!
Volgens mij zitten ze bij EA gewoon zo:
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
De_Dakgoot
Yane no kishi
20 euro voor die hd versie

, ik houd het wel bij mijn originele kopie met wat mods/fixes erop.
heb je tenminste ook de goede oude kartonnen doos met boekjes enzo erbij.
quote:
geflopt? ik heb er vandaag zo'n 6 a 7 uur simcity op zitten... niet slecht denk ik zo..
ja er zijn issues, maar heel wat minder t.o.v. de US launch..
SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
quote:
Op vrijdag 8 maart 2013 03:51 schreef mschol het volgende:[..]
geflopt? ik heb er vandaag zo'n 6 a 7 uur simcity op zitten... niet slecht denk ik zo..
"Heel" het internet staat vol met negatieve verhalen, wel mooi dat jij wel gewoon lekker hebt kunnen spelen maar de launch is slecht gehandeld, heeft voor enorm veel negativiteit gezorgd, iets wat je uiteraard niet wil hebben, ook omdat veel games toch rond de launch nog steeds het meeste verkopen. Nu komt het weekend eraan, de dagen waarop ook de meeste games verkocht worden, en hangt er een enorm negatieve sfeer in de lucht!
quote:
EA heeft game features uit moeten schakelen in de hoop de server load wat te verlichten, Amazon zegt dat Simcity 'unavailable' is vanwege de serverproblemen, Polygon heeft de reviewscore van een 9,5 naar een 4 veranderd (of zoiets verstandig is is weer een heel ander verhaal) en er staan overal nieuwsartikelen over hoe slecht de launch wel niet gaat.
Het zou mij niets verbazen als dit letterlijk de slechtste launch uit de geschiedenis is.
2Happy4U
Ecchi Shiyou
quote:
Volgens mij ben jij de enige met die ervaring
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op vrijdag 8 maart 2013 09:53 schreef fwokker het volgende:[..]
EA heeft game features uit moeten schakelen in de hoop de server load wat te verlichten, Amazon zegt dat Simcity 'unavailable' is vanwege de serverproblemen, Polygon heeft de reviewscore van een 9,5 naar een 4 veranderd (of zoiets verstandig is is weer een heel ander verhaal) en er staan overal nieuwsartikelen over hoe slecht de launch wel niet gaat.
Het zou mij niets verbazen als dit letterlijk de slechtste launch uit de geschiedenis is.
Zolang miljoenen mensen dit soort ''online only'' games blijven kopen verwacht ik in de toekomst nog veel meer dramatische launches van games.
zelf gisteravond de essentiële Simcity 4 mods geinstalleerd, ga daar maar mee aan de slag dit weekend
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:
Nou geweldig. Een stokoude game, ff wat graphics upgraden (

) en er kan weer gecashed worden. Zelfs met die zogenaamde HD-graphics is het al lang niet meer van deze tijd. Waarom niet gewoon een nieuwe AOE ontwikkelen
2Happy4U
Ecchi Shiyou
quote:
Op vrijdag 8 maart 2013 11:00 schreef GlenSpey het volgende:[..]
Nou geweldig. Een stokoude game, ff wat graphics upgraden (

) en er kan weer gecashed worden. Zelfs met die zogenaamde HD-graphics is het al lang niet meer van deze tijd. Waarom niet gewoon een nieuwe AOE ontwikkelen

Waarom geld uitgeven aan het ontwikkelen van een spel als je geld kan verdienen door een bestaand spel voor een tweede keer kan uitgeven?
quote:
Op vrijdag 8 maart 2013 11:06 schreef 2Happy4U het volgende:[..]
Waarom geld uitgeven aan het ontwikkelen van een spel als je geld kan verdienen door een bestaand spel voor een tweede keer kan uitgeven?
Maar doe het dan goed, net zoals bij de remakes van Settlers 2 of Monkey Island 1+2.
2Happy4U
Ecchi Shiyou
quote:
Maar dat kost nog meer geld. Mensen kopen het toch wel.
De_Dakgoot
Yane no kishi
quote:
Casuals kopen toch wel alle troep dat wordt voorgeschoteld
2Happy4U
Ecchi Shiyou
quote:
Gameindustrie gaat naar de aids.