Thanks. Deze shops verzenden wel snel bedoel je?quote:
Ik haal 6785 punten met de kloon, geen idee of dat veel is voor dat ding. cpu 1700 mhz maxquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Jawohl Leute... hij is gewoon multilanguage!
De voorgeïnstalleerde Antutu geeft een score van 21660.![]()
Ik zal in de loop van de dag wel ff de éckte benchmarks doorvoeren en kijken wat er nu eigs in zit.
Volgens diezelfde Antutu-app is het namelijk een MSM8960.
Amoled is het ook niet, gewoon TFT. Geen Play-store, maar HiMarket.
Bij de G3 met 720P krijg je meer van het instellingen menu te zien, dus is vast maar 480P of 540P.
Desondanks voelt 'ie erg degelijk aan hoor, design bevalt me ook wel. Lag vertoont 'ie überhaupt niet.
Meer later in de loop v/d dag.
Met mijn Neo haal ik 6356 op 1001mHzx2 (540x960)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:43 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Ik haal 6785 punten met de kloon, geen idee of dat veel is voor dat ding. cpu 1700 mhz max
Zit geen gps in lijkt het.. Heb er verder nog geen simkaart in gehad dus dat moet ik nog even testen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef hansieb112 het volgende:
@lamjanus
Heb je nog wat meer info over dat ding? Gps werkend en 3g mogelijk?
Gaat mijn interesse ook naar uit. Zodra ie goed beschikbaar is en de reviews niet te negatief dan bestel ik mquote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef alan_garner het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)rder-begins-march-6/
deze ziet er erg goed uit!
De 'CEO' cq oprichter van Iocean is een Chinees die bij Motorola vandaan komt.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:59 schreef alan_garner het volgende:
Dat was ook mijn plan! ben zeer benieuwd. heeft ook een erg strak design. even afwachten dus
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Een vriendin van mij haar moeder zoekt een nieuwe telefoon.
Ongeveer 100 euro, meer om bereikbaar te zijn en te whatsappen.
Heeft iemand een aanrader en graag met Nederlandse taal en zonder te rooten etc
De neo n02-m/N002 is in iedergeval al van hun site zo te zien..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:49 schreef jonasr het volgende:
Zou Lighttake aan de Neo N003 geraken?
Daar ben ik wel in geïnteresseerd.
Niet weer een fakie? Update m.b.t. de Lanstar:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:06 schreef Joosie200 het volgende:
Laat die Lanstar Z maar voor wat het is.. next!![]()
[ link | afbeelding ]
Small Cosmic
Schermgrootte: 4,5'
Schermresolutie: 720p
SoC: MTK6589
Afmetingen: 135x68x9mm
Prijs: 799 CYN / $129 / ¤100
Me likes, Xiaomi style en mooi affordable en dual-sim!
Die Lanstar kwam niet bij Gizchina voorbij, deze wel. Dus dat geeft verder geen garantie, maar ik zie Gizchina niet een kloon van een kloon veel aandacht geven. Dus dit is een geïnspireerde phone, gelijk aan de G5 naar de iPhone 5 van Jiayu. Hij komt in april uit, dus dan maar zien of ie bij de bekende shops te bestellen valt. Taobao is wat dat betreft meer shady.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:58 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Niet weer een fakie? Update m.b.t. de Lanstar:
Mooi kado voor m`n nichtje van 13. Whatsapp, twitter en facebook werken prima!quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die Lanstar kwam niet bij Gizchina voorbij, deze wel. Dus dat geeft verder geen garantie, maar ik zie Gizchina niet een kloon van een kloon veel aandacht geven. Dus dit is een geïnspireerde phone, gelijk aan de G5 naar de iPhone 5 van Jiayu. Hij komt in april uit, dus dan maar zien of ie bij de bekende shops te bestellen valt. Taobao is wat dat betreft meer shady.
Balen dat die Lanstar niet brengt wat ie op het oog zou moeten. Voor mij een geluk bij een ongeluk dan!
Prive - 06 op bijv. marktplaats in mijn geval.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:49 schreef neilpad het volgende:
Waarom zijn die dual sim toestellen eigenlijk zo populair?
Ken in mijn omgeving amper mensen die het gebruiken. Is dat vooral om werk/privé gescheiden te houden?
Ik vermoed dat dat hetzelfde zal zijn als bij de Neo. Daar kan je bij het aanzetten van het internet kiezen met welke simkaart je dit wil doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:52 schreef Kuhly het volgende:
Mijn oog is een beetje op de volgende gevallen.
http://android-sale.com/goophone-i9.html
Voor zover ik kan lezen doet hij het gewoon in Nederland.
En nog even een vraag over dual sim, vraagt hij steeds via welke je op internet gaat of moet je dat ergens aangeven?
http://www.viddler.com/v/181a9b18?secret=10120626quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef Joosie200 het volgende:
Een opvolger voor de Beidou Little Pepper maar dan quadcore?
[ afbeelding ]
Schermresolutie: qHD
SoC: Snapdragon MSM8225Q 1,2Ghz
RAM: 1GB
ROM: 4GB
Afmetingen: 133x68x10mm
Quanta costa699 CYN / $112,5 / ~¤87
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Helaas geen hd scherm, maar he wat wil je voor dat geld..quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:18 schreef Joosie200 het volgende:
Een opvolger voor de Beidou Little Pepper maar dan quadcore?
[ afbeelding ]
Schermresolutie: qHD
SoC: Snapdragon MSM8225Q 1,2Ghz
RAM: 1GB
ROM: 4GB
Afmetingen: 133x68x10mm
Quanta costa699 CYN / $112,5 / ~¤87
Ik kan het nu wel bevestigen dat ze de N003 gaan krijgen..;)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:49 schreef jonasr het volgende:
Zou Lighttake aan de Neo N003 geraken?
Daar ben ik wel in geïnteresseerd.
lijstje inderdaad al gezienquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:42 schreef shiznuts het volgende:
Ga ik ook halen inderdaad.Vind het de mooiste dualSIM Chinaphone, lekker clean.
4.7", maar niks groter (kleiner zelfs) dan de G3. Prima. 5.0" hoeft niezo.
Maar mensen lijken hier geloof ik benieuwder naar de X7, N003, X2 en K1.
Zal best wel wat verschil in zitten, maar je hebt wel gelijk..quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:54 schreef 16meter het volgende:
Full HD heeft weinig meerwaarde en slurpt meer accu. Ik neig ook naar de G4.
Linkje?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef glsf het volgende:
Volgens mij is er ook weer een nieuwe ROM voor de NEO N002 op de neomobile site.
Staat alleen niets bij over de wijzigingen.
Volgens mij is het dit topic: http://bbs.neomobile.com.cn/thread-42952-1-1.html. Als ik het goed begrijp gaat het hier over een T15 rom van 2 maart. Die was toch al uit ? Of ben ik in de war met de T12 ? Affijn, de rom die ik nu download heeft als naam 'LeWa_NEO_N002i_ROM_13.03.15_1919d.zip' en is al geroot (denk ik). Klinkt goed maar wat er nu gefixt is.... Ik download ook de 'NEO-T15update.zip' wat de officiële NeoMobile versie is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:35 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Linkje?
(Zie m nergens staan, wellicht zoek ik niet goed)
Hoe kan ik deze roms eventueel 'vernederlandsen' en testen voordat ik het op mijn N002i zet ?quote:De vrienden als Rio N002 telefoon Gezegende. Deze technici transplantatie de belangrijkste populaire modellen muziek wow, gierst MIUI, Oppo , Lenovo muziek telefoon systeem voor de neo-N002 oh! Uw Rio N002 moet wow muziek het herstel -kaart borstel systeem kan poetsen na onze technische staf gewijd aan de grote merken modellen getransplanteerd naar Rio N002 telefoon te gebruiken systeem. Opgelet, het non Rio N002 kan de telefoon niet poetsen. Zuiver persoonlijke preferent aandeel, ik ben niet verantwoordelijk voor het risico van de Brush. Na transplantatie pro-test Rio N002 perfecte run.
Tutorial, kopieert u de volgende bijbehorende Baidu wolk schijf link in de adresbalk om te downloaden, het downloaden is voltooid Brush Pack zip -bestand (zonder winning) gekopieerd naar de sd -kaart ( c4 -niveau), de batterij, drukt u op de uit-knop 1 seconde na de pers lager volume + , terwijl u tot het heldere scherm, wacht 2 seconden ingedrukt om de muziek wow Chinese voer recovery Brush-modus, selecteert u de Brush Pack, de eerste naar voren te komen binnen de externe schakelaar, en vervolgens het selecteren zip- pakket dat u vooraf een kopie naar de sd -kaart u wilt als NEO_N002i_MIUI klik erop en trek de pijl verleden, Brush begon te wachten op de voltooiing. Direct na een succesvolle herstart van het systeem, wacht op de boot, eerste boot tijd is relatief lang, even geduld. Ok je slagen! Tip: wit als hem om te kijken naar de tutorial, borstel het nieuwe systeem, alles voor u verdwijnen, back-up, oh! Indien in de toekomst is om het proces te gebruiken in geval van twijfel, borstel de rug van de officiële T15 systeem. Op dezelfde manier! Deze tutorial doeleinden uitwisseling, wit met de nodige voorzichtigheid! Dank je wel Rio telefoon!
Kom op zeg... even google en je hebt al hits genoeg. Hier bijvoorbeeld: http://lmgtfy.com/?q=neomobile+n003quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:27 schreef L-royke het volgende:
Neo n003? zijn ze al te pre-orderen? foto's vrijgegeven?
Doe dan maar voluit Little Chili pepper want die zie je ook terug komen in menig advertentie van verkopers op Taobaoquote:
daar ben ik het na een paar weken gebruik van een telefoon met 5" 1080P toch niet met je eensquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:54 schreef 16meter het volgende:
Full HD heeft weinig meerwaarde en slurpt meer accu. Ik neig ook naar de G4.
Ik heb even wat gemist kennelijk, welk toestel heb je nu dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
daar ben ik het na een paar weken gebruik van een telefoon met 5" 1080P toch niet met je eens![]()
Tis gewoon allemaal net wat scherper.
Nee dat is hem niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:09 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Volgens mij is het dit topic: http://bbs.neomobile.com.cn/thread-42952-1-1.html. Als ik het goed begrijp gaat het hier over een T15 rom van 2 maart. Die was toch al uit ? Of ben ik in de war met de T12 ? Affijn, de rom die ik nu download heeft als naam 'LeWa_NEO_N002i_ROM_13.03.15_1919d.zip' en is al geroot (denk ik). Klinkt goed maar wat er nu gefixt is.... Ik download ook de 'NEO-T15update.zip' wat de officiële NeoMobile versie is.
De briljante nederlandse vertaling:
[..]
Hoe kan ik deze roms eventueel 'vernederlandsen' en testen voordat ik het op mijn N002i zet ?
De LeWa 13.03.15 Rom is de laatste Rom die geschikt is voor de Neo n002. Een Rom met een MIUI gelijkende interface. Deze Rom is een "transplant" versie die iemand heeft samengesteld. T16 is de laatste officiele versie. De meeste verschenen "transplant" Rom's zijn hierop gebaseerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:09 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Volgens mij is het dit topic: http://bbs.neomobile.com.cn/thread-42952-1-1.html. Als ik het goed begrijp gaat het hier over een T15 rom van 2 maart. Die was toch al uit ? Of ben ik in de war met de T12 ? Affijn, de rom die ik nu download heeft als naam 'LeWa_NEO_N002i_ROM_13.03.15_1919d.zip' en is al geroot (denk ik). Klinkt goed maar wat er nu gefixt is.... Ik download ook de 'NEO-T15update.zip' wat de officiële NeoMobile versie is.
De briljante nederlandse vertaling:
[..]
Hoe kan ik deze roms eventueel 'vernederlandsen' en testen voordat ik het op mijn N002i zet ?
Xperia Zquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:03 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik heb even wat gemist kennelijk, welk toestel heb je nu dan?
Het is idd te doen bij de Z Maar zoals ik al zei moet je denk ik wel rekening houden met het feit dat de Z knoppen op het scherm heeft. Al die china mobiles hebben die onder het scherm wat toch nog wat aan de grootte toevoegt hé...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Xperia Z![]()
Ik dacht eerder dat een 1080P scherm niks zou toevoegen maar daar zat ik toch even fout
Verschil met het scherm van de Xperia S of de Jiayu G3 is gewoon makkelijk te zien
Mocht ik nog weer een telefoon importeren (wat ik vast ga doen) dan is de kans groot dat het een 1080P scherm. 5'' lijkt in het begin ook best groot maar bij de Xperia Z valt dat allemaal best mee hij is ongeveer groot als een SIII of Jiayu G3.
De volgende telefoon uit china krijgt van mij het volgende lijstje must have specs mee:
- 5'' 1080P scherm
- ''Compact'' - De Jiayu is vrij groot voor 4.5'' bij 5'' moet dit kleiner zijn
- 2GB RAM - 1GB RAM is leuk maar 2GB ram beidt toch meerwaarde leert de ervaring.
- Micro SD
- Quadcore
Dan moeten ze maar snel opschieten met het ontwikkelen van telefoons waar dit wel zo isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Het is idd te doen bij de Z Maar zoals ik al zei moet je denk ik wel rekening houden met het feit dat de Z knoppen op het scherm heeft. Al die china mobiles hebben die onder het scherm wat toch nog wat aan de grootte toevoegt hé...
De Z is compact genoeg, de ZL was ook wel leuk geweest maar die is helaas niet beschikbaar in Nederland (en toen ook nog niet in Duitsland).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:33 schreef Joosie200 het volgende:
Waarom nam je dan geen Xperia ZL Robert? Alle pluspunten van de Z in een compacte body! Als grootte mij niet uit zou maken wist ik het wel. Doe mij maar de Neo 3, goedkoopste van alle 5' en i.t.t. anderen heb je bij de youth versie ook gewoon 3000mAh!
Oh ja, de Sony wilde je hebben, die heb je nu dusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De Z is compact genoeg, de ZL was ook wel leuk geweest maar die is helaas niet beschikbaar in Nederland (en toen ook nog niet in Duitsland).
De Neo N003 lijkt mij ook wel een mooi toestel (even als de Iocean i7). Zelf zou ik toch dat beetje meer geld uitgeven om voor de premium versie te kopen. 2GB Ram is en blijft gewoon een groot pluspunt.
Alloceren van apps maakt voor het RAM geheugen niks uit. De implementatie in de firmware is nog niet helemaal feilloos inderdaad maar zover ik weet wordt dat gefixt door Mediatek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:58 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Oh ja, de Sony wilde je hebben, die heb je nu dus
Ik las dat 2gb ram en de mtk6589 nog niet zo'n feilloze combi is. Kun je nu dus net zo goed zo'n 1gb ram youth-versie nemen en dan deel van je apps alloceren op je rom geheugen.
Voor mij zijn Neo3 en Iocean x7 grootste favorieten, vooral laatste maakt me nieuwsgierig :-)
Dan zal ik me vergissen. Had begrepen dat je deel ram kon gebruiken als 'overloop' voor je rom... :pquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alloceren van apps maakt voor het RAM geheugen niks uit.
....
2GB ram betekend gewoon dat er nog minder apps gesloten hoeven te worden waardoor apps opstarten (nog) sneller gaat.
Nee, Random Acces Memory is er puur voor apps/processen die op dat moment open staan. Meer RAM betekend meer apps ''open''. Daarnaast is RAM vaak veel sneller dan ROM geheugen (en daarom ook duurderquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:42 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Dan zal ik me vergissen. Had begrepen dat je deel ram kon gebruiken als 'overloop' voor je rom... :p
Thanks voor de update. Ik gok dat ik hem volgende week binnenkrijg. Nog maar even wat mee prutsen en klaar maken voor mijn zusjequote:Op woensdag 20 maart 2013 07:58 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Niet weer een fakie? Update m.b.t. de Lanstar:
*Root d.m.v. Root Many
*Playstore werkt, heb het e.e.a. vanuit een Gapps package 4.1.2 naar de system/app dir verplaatst en de rechten aangepast. Na deze actie werkt de playstore.
*Standaard launcher brak, vervangen door Nova
*Geen GPS
*Geen location services
*Geen sync van Google contacts, wel gmail e.d.
*Geen 3G
Dat zaken niet werken kan aan mij liggen maar het lijkt er toch op dat er enkele dingen ontbreken in de JB versie die erop staat.
Al met al geen volledige telefoon zoals ik `m nu heb. Whatsapp e.d. werkt wel prima overigens, de build.prop geeft een MI2 aan en schijnbaar is dat genoeg dus daar heb ik geen werk van gemaakt.
Ow direct eens checken of die er bij mij ook opstaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:28 schreef elinx het volgende:
Weet iemand meer van de systeemapplicaties smsreg.apk, modemlog.apk en mobilelog.apk? Veelal zijn die aanwezig in de firmware van Chinese smartphones.
Op diverse sites wordt vermeld dat het raadzaam is om deze te verwijderen omdat het om spyware gaat. (smsreg zou zelfs in het geniep smsjes sturen naar unicom tbv imei verivicatie)
Ik heb ze dan maar ook verwijderd en merk niks mbt gewijzigde functionaliteit.
Ja dat is de locatie. Ik heb trouwens gewoon de extentie van de bestanden hernoemd (smsreg.apk.not) ipv gewist voor het geval dat ze toch nodig zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:16 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ow direct eens checken of die er bij mij ook opstaan.
Staan die gewoon bij System/app ?
Ok thx voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:39 schreef elinx het volgende:
[..]
Ja dat is de locatie. Ik heb trouwens gewoon de extentie van de bestanden hernoemd (smsreg.apk.not) ipv gewist voor het geval dat ze toch nodig zijn.
Ik heb ook bij mijn provider gecontroleerd of er onbekende smsjes zijn doorberekend, maar dat was niet het geval.
Niemand?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:57 schreef Helly het volgende:
Zit er qua kleinere schermen ook nog iets aan te komen of is dan de Jiayu G2s nog steeds de enige aardige optie?
4.5" of groter is het tegenwoordig wel zo'n beetje. Maar troost is dat de beeldschermen zelf wel groter worden, maar de bezels eromheen kleiner, dus echt huge valt wel mee.quote:
verkeerd linkje geplakt, ik denk dat het hier om de Jiayu G4 gaat ?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:38 schreef 16meter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=
Jammer van het chromen randje, maar nog steeds wel een leuke telefoon om te zien. Scherm ziet er goed uit en toestel lijkt behoorlijke vlot.
Mja, het is voor m'n vriendin die van een HTC Desirte S afkomt dus dan is alles toch wel huge eigenlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
4.5" of groter is het tegenwoordig wel zo'n beetje. Maar troost is dat de beeldschermen zelf wel groter worden, maar de bezels eromheen kleiner, dus echt huge valt wel mee.
Kijk eens in de lijst die Andi heeft opgesteld: http://www.gizchina.com/2(...)-now-over-60-phones/
UMI X1s misschien?
thanks, ik had op beamer gegoogled, vond ie niet zoveel alleen die samsung beam phone...quote:Op maandag 25 maart 2013 23:49 schreef funky_fart het volgende:
Google is your friend. Eh... fliend.
http://www.dhgate.com/wholesale/projector+phone.html
China prices vind er ook genoeg:quote:Op maandag 25 maart 2013 23:56 schreef slaveloos het volgende:
[..]
thanks, ik had op beamer gegoogled, vond ie niet zoveel alleen die samsung beam phone...
Mixeshop had dat bij mij gedaan met de G3quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:33 schreef greatgonzo het volgende:
Las laatst al een "truuk" om de douane te omzeilen: je laat het verzeden als MP3 speler met een waarde van ¤50. Wie kent een webshop die dit op deze manier kan doen? Of ben je dan altijd gebonden aan een individuele verkoper als op aliexpress?
Geeft helemaal niet zoveel garanties als sommige mensen willen toegeven. Al wel eens tablets gehad die gewoon als tablet op de bon stonden en waar ik niets over hoefde te betalen.Aanpassen geeft geen garanties en je mag verkopers niet vragen om valsheid in geschrifte te plegen. Daarom hebben wij het er hier niet over.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:33 schreef greatgonzo het volgende:
Las laatst al een "truuk" om de douane te omzeilen: vraagt of ze er de officele waarde op willen zetten. Wie kent een webshop die dit op deze manier kan doen? Of ben je dan altijd gebonden aan een individuele verkoper als op aliexpress?
ChinaPost, HKpost, Singapore post worden steekproefgewijs gecontroleerd. DHL, UPS en andere premium verzenders hebben een hogere pakkans.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:39 schreef greatgonzo het volgende:
ok, eens kijken... of zijn er ook postservice's waar de "pakkans" minder groot is?
Een webshop doet gewoon wat jij vraagt, maar je denkt toch niet dat de douane achterlijk is he? Daarnaast is bewust belasting omzeilen gewoon niet toegestaan. Betaal gewoon je belasting zoals het hoort.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:33 schreef greatgonzo het volgende:
Las laatst al een "truuk" om de douane te omzeilen: je laat het verzeden als MP3 speler met een waarde van ¤50. Wie kent een webshop die dit op deze manier kan doen? Of ben je dan altijd gebonden aan een individuele verkoper als op aliexpress?
De meesten zullen niet zo veel problemen hebben met het betalen van die belasting, maar daar bovenop komt ook nog 'inklaringskosten', en je moet langer op je pakje wachten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:19 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Een webshop doet gewoon wat jij vraagt, maar je denkt toch niet dat de douane achterlijk is he? Daarnaast is bewust belasting omzeilen gewoon niet toegestaan. Betaal gewoon je belasting zoals het hoort.
Jiayu heeft al market en Nederlandse taal bij levering.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef Maxbet het volgende:
Ok, ik ben dringend aan een nieuwe telefoon toe, ik heb flink lopen zoeken naar telefoons <250 dollar.
Tot nu toe kom ik uit op de Jiayu G3 of een Star s5, waarbij de star net wat meer bang for the buck lijkt te geven.
Welke van de 2 zouden jullie aanraden?
Verder heb ik natuurlijk de google play market nodig, daarvoor zou ik het toestel moeten rooten, correct?
Van de Jiayu weet ik dat het vrij makkelijk zou moeten zijn, is dat voor de star ook zo?
Als je G3 geen last heeft van een wakelock is et een geweldig toestel die echt makkelijk 3 dagen mee gaat (alleen wat ''lomp'') De Neo Noo3I is dan weer wat dunner maar heeft weer een veel mindere batterij, geen Nederlands en Play store.quote:Zo die batterij van dit ding is geweldig, vanochtend van de lader en nu op 78%...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |