quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:41 schreef hansieb112 het volgende:
Nog een mini review over de Xoami kloon die shiz en lamjanus ook binnen hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De telefoon voelt snappy aan en reageert prima. Met een kleine moeite nog wat chinese meukapps eraf gehaald. Gps en 3g functionaliteit is niet beschikbaar dus internetten gaat met whopping GPRS/EDGE snelheid
- Root met MTK Root tooltje
- Play store via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=31236432
- Mac adress WIFI fix via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=31456837
Conclusie voor 78 euro:
+ Snelheid processor MTk6577
+ Ram/Rom genoeg
+ Dual SIM
+ Blij zusje
- Scherm heeft belabberde kijkhoeken
- Telefoonspeaker klinkt middelmatig
- Gesprekskwaliteit is zeer middelmatig
- Geen 3g en GPS
- Matige camera

Ik raad aan gewoon een telefoon van een reputabel merk te kopen, bij voorkeur Samsung. Gaat langer mee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:54 schreef Kuhly het volgende:
Elke keer denk ik van, Ja! deze neem ik.. Maar dan toch weer verder kijken en wat mooiers zien dat nog niet uit is
Einde van de maand koop ik gewoon maar eens iets.
Is fastcardtech betrouwbaar genoeg?

quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:28 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Ik raad aan gewoon een telefoon van een reputabel merk te kopen, bij voorkeur Samsung. Gaat langer mee.
 Sjezus.. mjah
  Sjezus.. mjah   
 Niet heel erg, zijn wel mensen die er dingen besteld hebben en ontvangen hebben, maar volgens mij ook twee mensen die er een hoop gezeik aan overgehouden hebben..quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:54 schreef Kuhly het volgende:
Elke keer denk ik van, Ja! deze neem ik.. Maar dan toch weer verder kijken en wat mooiers zien dat nog niet uit is
Einde van de maand koop ik gewoon maar eens iets.
Is fastcardtech betrouwbaar genoeg?

Wat zijn de problemen die je hebt met je agenda dan? (Niet goed, is dat wel, helemaal niet, of een beetje?quote:Op zondag 7 april 2013 08:35 schreef Henkie1977 het volgende:
Ik heb op aanraden van een vriend een Xiaomi 2 besteld. Hij werkt super, maar ik krijg mn agenda niet goed gesynchroniseerd. Hebben mensen meer ervaring met deze telefoon?

Goedkoper dan andere sites maar idd wel verplicht dhl.quote:Op zondag 7 april 2013 08:49 schreef lamjanus het volgende:
Is er ook een korting beschikbaar bij mixeshop? Weet even niet hoe ze daar prijstechnisch zitten. Boven 150 dollar verplicht dhl zag. Ik.

We willen wel een unboxing en een mooie review he!quote:Op zondag 7 april 2013 02:42 schreef Maxbet het volgende:
Zojuist nog eens naar de tracking van mijn Star S5 gekeken: 06-04-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)

Oh nice, ga ik die alvast even opzoekenquote:Op zondag 7 april 2013 14:11 schreef Maxbet het volgende:
Op het Tweakers forum staat al een kleine review van iemand die hem al binnen heeft
Maar ik zal mijn ervaringen hier ook wel posten hoor.

Kijk gewoon ff op Tweakers in hun topic: http://gathering.tweakers(...)ge/40040560#40040560quote:

Nou hij synct helemaal niet met mijn Google agenda, ook de contacten niet trouwens.quote:Op zondag 7 april 2013 10:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat zijn de problemen die je hebt met je agenda dan? (Niet goed, is dat wel, helemaal niet, of een beetje?
(Of heb je je speciaal geregistreerd om de link naar je site/site van je vriend te kunnen posten?)

Heb je er MI market of zoiets op staan? Zo ja, zoeken op Google Play al geprobeerd? Zou je moeten kunnen vinden en installeren, lees ik her en der.quote:Op zondag 7 april 2013 08:35 schreef Henkie1977 het volgende:
Ik heb op aanraden van een vriend een Xiaomi 2 besteld bij een winkel die niet boeit. Hij werkt super, maar ik krijg mn agenda niet goed gesynchroniseerd. Hebben mensen meer ervaring met deze telefoon?

zelfde idee heb ik ook, voor mij zijn die chinese phones juist leuk door de in verhouding goedkope prijs van de toestellen..quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Bilge het volgende:
De Meizu MX2 ziet er prachtig uit, maar ik vind de prijs toch wat risky voor een telefoon zonder garantie.

DIG / Chinese Smartphones #17 - Waar de quadcore MTK6589 de toon zet! (hansieb112's sum-up).quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef marco_sire het volgende:
Wat is op dit moment een goede koop voor een klein budget: 60/70¤? Is voor mijn pa en die heeft geen toeters en bellen nodig maar een leuk 4 inch toestel met hoge resolutie, snelle processor en goede accu is toch wel leuk.
Shiz had pas geleden een ontdekking gedaan die volgens daar bij in de buurt kwam maar weet niet wat de conclusies over dat toestel waren......zijn er anders alternatieven?

Thanks!quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
DIG / Chinese Smartphones #17 - Waar de quadcore MTK6589 de toon zet! (hansieb112's sum-up).
Was geloof ik iets van 90 euro. Qua niet echt toeters en bellen klopt die wel inderdaad.
Was natuurlijk too good to be true, all die specs, maar lag verder in de verwachting, verder nog best te gebruiken hoor. Al denk ik niet dat je voor die prijs veel beter hebt. Dan moet je gaan kijken richting een Jiayu G2 of G2s ofzo.
Alleen ik heb ook een Jiayu G3 en Neomobile N002 liggen, die laatste gebruik ik liever nog altijd tot een echte MTK6589 hier komt (Jiayu G4 met 2GB en 3000mAh ofzo).

Daar ben ik altijd te lui voor, dan moet je een foto en bijgaand verhaaltje maken en dan wil geen hond het hebben, is de moeite voor niks, lol. Ik heb dan ook 20 headphones, 40 oordopjes en 7 tablets liggen ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Thanks!
Moet jij trouwens niet eens een paar toestellen weg doen

quote:Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is niet zozeer een bepaald batchprobleem denk ik, maar gewoon een gebrek aan wat betere productie en qualitycontrol. Is al vaker aangegeven dat Chinese toestellen natuurlijk niet helemaal meekomen met de high standaard die we in West-Europa gewend zijn. Bij mij is het ook niet zo ernstig als uit dat voorbeeld. Zie:
Aangedrukt
Na een tijdje sluipt het 'opstaande schermrandje' er weer in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |