abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123752853
Ik ben op zoek naar een BMW 7 serie, E65, 745i of 760i, 2002/2003, weinig km, onderhoudshistorie, ± full options, niet afgetrapt. Er staan er alleen niet heel erg veel van te koop die degelijk zijn. De meesten hebben meer dan 2 ton gelopen, of zijn "kaal". De bekende sites als marktplaats/autotrader/autoscout/autotrack/dealer zijn allemaal de revue gepasseerd maar wat daar op staat is vrijwel allemaal hetzelfde en er zit bijna niets degelijks tussen...

Weet iemand bijvoorbeeld een site van een lokale groep garages, een BMW specialist, of een site van liefhebbers, waar wél fatsoenlijke 7 series te koop staan die op de gangbare sites niet staan?
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:27:41 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_123753120
Is Duitsland een optie?
censuur :O
pi_123753308
Niet echt. Importeren is op zich niet zo'n probleem, maar vanwege de afstand zal het in 1x raak moeten zijn en dat zie ik niet gebeuren. Op mobile.de staat het inmiddels ook helemaal vol met zogenaamde export auto's. Bovendien is een geimporteerde auto van dit kaliber bijna onverkoopbaar in Nederland dus het liefst sla ik deze optie over.
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:34:29 #4
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123753449
http://www.autotekoop.nl/(...)high-l-671096/photos

in hoeverre die km-stand realistisch is....
pi_123753547
Dat is het oude type (e38 ipv e65), maar heb wel even de site doorzocht verder. Er staat helaas precies hetzelfde als op de andere sites. Het is zo moeilijk om echt een goed te vinden.
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:37:23 #6
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123753557
Oh crap, ik wilde net posten, E65. :').
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:40:45 #7
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_123753677
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:41:13 #8
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123753955
De kilometer stand mag tot ± 125.000 en max 150.000, het hoeft geen bijna nieuwe te zijn. :)

Verder is die ene helaas duits (ken het forum wel) en op autokopen.nl kan ik ook niet veel vinden. Weet iemand niet zo'n site als dat duitse 7-forum? Op google krijg ik enorm veel hits als ik op bmw forum/club zoek, maar de meeste hadden weer geen 7 series te koop.
pi_123754280
Gewoon in (Zuid)Duitsland kijken veeeel meer keus :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:06:09 #11
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_123754601
BMW specialistje in het hoge noorden (Afsluitdijk 1e rechts)
Heeft een zo te zien wel aardige 735

http://www.heeresautos.nl/18/Voorraad/Voorraad.aspx

km. stand moet je wat flexibel bekijken volgens mij. Goed onderhoud is duur bij deze dingen. Kan je beter een nette "Scheckheft" met 2 ton op de teller hebben, dan een afgetrapte 1,5 tonner.
Let er ook op dat bv. alles in Italië ongeveer op 120.000 kms staat. :') Bewijs/historie is alles.

[ Bericht 24% gewijzigd door Hyperdude op 07-03-2013 18:11:52 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_123754652
Wat is het maximale wat je er aan wil besteden?
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_123756069
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef Hyperdude het volgende:
BMW specialistje in het hoge noorden (Afsluitdijk 1e rechts)
Heeft een zo te zien wel aardige 735

http://www.heeresautos.nl/18/Voorraad/Voorraad.aspx

km. stand moet je wat flexibel bekijken volgens mij. Goed onderhoud is duur bij deze dingen. Kan je beter een nette "Scheckheft" met 2 ton op de teller hebben, dan een afgetrapte 1,5 tonner.
Let er ook op dat bv. alles in Italië ongeveer op 120.000 kms staat. :') Bewijs/historie is alles.
Ik heb hem zien staan, maar ben op zoek naar minimaal een 745i. Ik ben het met je eens dat goed onderhoud belangrijker is dan de kilometerstand. De hoofdreden dat ik een lage kilometerstand zoek is dat ik er voorlopig nog een paar jaar mee kan rijden (12.000 per jaar) zonder dat hij over de 2 ton gaat. Als ik hem uiteindelijk doorverkoop zit hij nog steeds onder de 2 ton en dat scheelt behoorlijk veel in de verkoopprijs, plus dat verkopen veel sneller gaat. Mij maakt de km stand niet veel uit, maar de meeste autokopers kijken daar het eerst naar.

Een extra voordeel bij een goed onderhouden auto met lage kilometers is dat bepaalde zaken als draagarmen, automaatbakken, dynamo, etc.. meestal nog in goede staat zijn waardoor reparaties minder frequent voorkomen en goedkoper zijn dan wanneer je een hoge km stand hebt. Met een 7 serie is die wetenschap wel lekker.
pi_123756135
E65 :')

Koop dan een E38, veel mooiere auto's.

http://www.autohan.nl/aanbod/649/BMW-740i-Individual.html

Dit is toch veel mooier.
Putin for President _O_
pi_123756204
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:07 schreef FAUSTINO het volgende:
Wat is het maximale wat je er aan wil besteden?
De meest gangbare prijzen voor deze modellen liggen tussen de 9.000 en 13.000. In die orde van grootte zoek ik dan ook.

Tussen 6.000 en 8.000 heb je in de regel > 200.000km en weinig onderhoud.
Tussen 8.000 en 9.500 heb je een redelijk gemiddelde auto
Tussen 9.500 en 13.000 heb je in de regel een fatsoenlijke, maar in deze prijsklasse staan er bijna geen te koop.
pi_123756290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:50 schreef tpeene het volgende:

[..]

De meest gangbare prijzen voor deze modellen liggen tussen de 9.000 en 13.000. In die orde van grootte zoek ik dan ook.

Tussen 6.000 en 8.000 heb je in de regel > 200.000km en weinig onderhoud.
Tussen 8.000 en 9.500 heb je een redelijk gemiddelde auto
Tussen 9.500 en 13.000 heb je in de regel een fatsoenlijke, maar in deze prijsklasse staan er bijna geen te koop.
Jij weet wel dat een E65 uit 2002/2003 veel elektrische problemen hebben? Vooral iDrive geeft vaak de geest.
Putin for President _O_
pi_123756340
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef Prullenbak6 het volgende:
E65 :')

Koop dan een E38, veel mooiere auto's.

http://www.autohan.nl/aanbod/649/BMW-740i-Individual.html

Dit is toch veel mooier.
Kwestie van smaak denk ik. Ik zie zelf veel liever de E65.
pi_123756386
quote:
5s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:52 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

Jij weet wel dat een E65 uit 2002/2003 veel elektrische problemen hebben? Vooral iDrive geeft vaak de geest.
Ja daar ben ik bekend mee. Als de auto zijn onderhoud heeft gehad zijn de meeste softwarefouten er dmv updates al uit. Dit was vooral in de eerste jaren een probleem maar het meeste is inmiddels verholpen. Horrorverhalen op internet her en der uitgesloten. :)
pi_123757131
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:50 schreef tpeene het volgende:

[..]

De meest gangbare prijzen voor deze modellen liggen tussen de 9.000 en 13.000. In die orde van grootte zoek ik dan ook.

Tussen 6.000 en 8.000 heb je in de regel > 200.000km en weinig onderhoud.
Tussen 8.000 en 9.500 heb je een redelijk gemiddelde auto
Tussen 9.500 en 13.000 heb je in de regel een fatsoenlijke, maar in deze prijsklasse staan er bijna geen te koop.
al eens in op Zwitserse websites gekeken?
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_123757332
Nee daar heb ik niet gekeken omdat ik niet wil importeren.
pi_123757515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:20 schreef tpeene het volgende:
Nee daar heb ik niet gekeken omdat ik niet wil importeren.
Dan blijft er weinig over dan door alles iedere dag door te blijven spitten. En misschien heb je zelf te hoge eisen voor een auto van bijna 10 jaar oud.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_123759625
Ik denk dat mijn eisen wel meevallen. BMW 7 serie, E65, 745i of 760i, 2002/2003, max ± 150.000km., onderhoudshistorie, ± full options, niet afgetrapt. Het probleem zit hem erin dat het aanbod van BMW 7 series uiteraard ook niet gelijk is aan die van 5 of 3 series vanwege de veel hogere originele aanschafprijs. Mijn vraag was daarom ook of niemand club/forum websites of sites van bmw specialisten kent waar autos op staan die niet op de standaard sites staan.

Ik weet dat veel forumleden nogaleens hun auto eerst aanbieden op een forum voordat hij de markt op komt.
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:17:06 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_123760276
Stiekem ben je misschien toch wel een beetje een speld in een hooiberg aan het zoeken. Om precies dezelfde redenen die jij hebt bedacht blijft de huidige eigenaar doortuffen in zijn goed onderhouden 745. Of zet 'm aan de kant voor ritjes in het weekend. Tov.. van wat de huidige eigenaar heeft uitgegeven aan aanschaf, afschrijving en onderhoud is de 10K oid. die zo'n bak nu oplevert peanuts.

Ze zijn er vast wel, maar niet in ruime mate.
Zeker niet in NL.

Ach, de jacht is leuker dan het bezit. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_123760995
Haha het zou kunnen... ik blijf zoeken want de aanhouder wint. :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:55:59 #25
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_123762660
Ik heb ruim 2 jaar een 730d van 2006 gereden en kan je zeker een model van na de facelift aanraden.

Je zegt geen import te willen maar wellicht is Belgie een tip.
Sinds vorig jaar is de belasting / bijtelling op wagens hier drastisch veranderd en zijn met name luxe zware benzine wagens niet populair.

Er staat ondermeer op autoscout een 750il van 2005 met 143000 op de teller voor 16700. Hier kan je makkelijk een paar duizend vanaf krijgen.

Meer info:http://nl.kapaza.be/limburg/bmw-750-750ia-70838206.htm

Succes ermee
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
pi_123765206
Dankje voor het advies. Ik zal er eens kijken. :)
pi_123765905
Bijzondere auto heb ik die E65 altijd gevonden. Hij heeft iets wat je toch 'pakt' al blijft de E38 mijn favoriete 7serie. Maar zo'n E65 is zeker ook mooi en leuk omdat je ze toch niet vaak ziet.
Veel succes met je zoektocht in ieder geval! :)
pi_123765962
Ik zou toch echt in Duitsland zoeken want voor rond de 15k heb je er een boel die rond de ton (of eronder) hebben gelopen, allemaal 760i allemaal vrijwel vol met opties.

Kijk deze beest eens:

http://suchen.mobile.de/a(...)ativeFeatures=EXPORT

2005 model, ietsje hoger km stand (150k)

http://suchen.mobile.de/a(...)ativeFeatures=EXPORT

Je kan wel allerlei argumenten verzinnen om niet in D te zoeken, maar in mijn ogen is er hier geen enkel ander beter optie dan Duitsland om een dikke 7 te kopen. Wat jij vergeet is dit, als iemand zo een ding importeert in Nederland wilt hij zowiezo de betaalde BPM + een dikke winstmarge erop want zo een ding is "zeldzaam". In Duitsland word je doodgegooid met dikke Duitse automobielen met lage km standen.

Zowiezo ga je bij Autohan achtigen de hoofdprijs betalen, niks mis mee, iedereen zijn brood, maar ik zou zelf in Duitsland zoeken. Een boel zijn je voorgegaan.

Open gewoon mobile.de , voer een minimale bouwjaar + maximale bedrag in en veel plezier met fappen. Google naar postcodes van Duitsland en dan kan je zien wat redelijk dichtbij de NL grens is.

Oh ja, ik zou zowiezo zo een ding zo ver mogelijk in Duitsland halen. Kan je de hele weg op de Autobahn met 250 km/u op de cruise terugrijden naar NL. En nee dat was geen grap ;)
pi_123766152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef yup het volgende:
Ik zou toch echt in Duitsland zoeken want voor rond de 15k heb je er een boel die rond de ton (of eronder) hebben gelopen, allemaal 760i allemaal vrijwel vol met opties.

Kijk deze beest eens:

http://suchen.mobile.de/a(...)ativeFeatures=EXPORT

2005 model, ietsje hoger km stand (150k)

http://suchen.mobile.de/a(...)ativeFeatures=EXPORT

Je kan wel allerlei argumenten verzinnen om niet in D te zoeken, maar in mijn ogen is er hier geen enkel ander beter optie dan Duitsland om een dikke 7 te kopen. Wat jij vergeet is dit, als iemand zo een ding importeert in Nederland wilt hij zowiezo de betaalde BPM + een dikke winstmarge erop want zo een ding is "zeldzaam". In Duitsland word je doodgegooid met dikke Duitse automobielen met lage km standen.

Zowiezo ga je bij Autohan achtigen de hoofdprijs betalen, niks mis mee, iedereen zijn brood, maar ik zou zelf in Duitsland zoeken. Een boel zijn je voorgegaan.

Open gewoon mobile.de , voer een minimale bouwjaar + maximale bedrag in en veel plezier met fappen. Google naar postcodes van Duitsland en dan kan je zien wat redelijk dichtbij de NL grens is.

Oh ja, ik zou zowiezo zo een ding zo ver mogelijk in Duitsland halen. Kan je de hele weg op de Autobahn met 250 km/u op de cruise terugrijden naar NL. En nee dat was geen grap ;)
De velgen op die 2e :X zien die standaardvelgen die de 1e heeft er toch beter uit. :P
pi_123768403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef Actaeon het volgende:
Bijzondere auto heb ik die E65 altijd gevonden. Hij heeft iets wat je toch 'pakt' al blijft de E38 mijn favoriete 7serie. Maar zo'n E65 is zeker ook mooi en leuk omdat je ze toch niet vaak ziet.
Veel succes met je zoektocht in ieder geval! :)
Ik heb zelf een E39 gehad en die beviel me altijd erg goed. Een E38 vond ik destijds mooi maar inmiddels begin je de leeftijd eraan af te zien. De E65 is de eerste paar jaar lelijk geweest in mijn ogen, omdat hij blijkbaar qua stijl een paar jaar voor liep, want nu vind ik hem wel mooi en ziet hij er nog modern genoeg uit. Ook binnenin zie je veel verschil in positieve zin. Ik ben verkocht. :)
pi_123768665
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:48 schreef yup het volgende:
Ik zou toch echt in Duitsland zoeken want voor rond de 15k heb je er een boel die rond de ton (of eronder) hebben gelopen, allemaal 760i allemaal vrijwel vol met opties.

Kijk deze beest eens:

http://suchen.mobile.de/a(...)ativeFeatures=EXPORT

2005 model, ietsje hoger km stand (150k)

http://suchen.mobile.de/a(...)ativeFeatures=EXPORT

Je kan wel allerlei argumenten verzinnen om niet in D te zoeken, maar in mijn ogen is er hier geen enkel ander beter optie dan Duitsland om een dikke 7 te kopen. Wat jij vergeet is dit, als iemand zo een ding importeert in Nederland wilt hij zowiezo de betaalde BPM + een dikke winstmarge erop want zo een ding is "zeldzaam". In Duitsland word je doodgegooid met dikke Duitse automobielen met lage km standen.

Zowiezo ga je bij Autohan achtigen de hoofdprijs betalen, niks mis mee, iedereen zijn brood, maar ik zou zelf in Duitsland zoeken. Een boel zijn je voorgegaan.

Open gewoon mobile.de , voer een minimale bouwjaar + maximale bedrag in en veel plezier met fappen. Google naar postcodes van Duitsland en dan kan je zien wat redelijk dichtbij de NL grens is.

Oh ja, ik zou zowiezo zo een ding zo ver mogelijk in Duitsland halen. Kan je de hele weg op de Autobahn met 250 km/u op de cruise terugrijden naar NL. En nee dat was geen grap ;)
Ik zal er nog eens goed naar kijken en wat kwijlen over de autos. Je maakt goede argumenten maar ik blijf toch twijfelen aan of het iets voor mij is. De autos die je linkt zijn erg netjes! :)
pi_123769186
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef tpeene het volgende:

[..]

Ik heb zelf een E39 gehad en die beviel me altijd erg goed. Een E38 vond ik destijds mooi maar inmiddels begin je de leeftijd eraan af te zien. De E65 is de eerste paar jaar lelijk geweest in mijn ogen, omdat hij blijkbaar qua stijl een paar jaar voor liep, want nu vind ik hem wel mooi en ziet hij er nog modern genoeg uit. Ook binnenin zie je veel verschil in positieve zin. Ik ben verkocht. :)
Ik heb ook E39 gehad! Haha toeval. En je hebt een punt ja, de E38 begint echt 'oud' te ogen. Net als de E39 overigens. Al kan de E38 het heel goed hebben naar mijn mening. Het is natuurlijk heel persoonlijk, zelf hoeft een auto er voor mij niet modern oid uit te zien maar ik snap wel dat veel mensen dat toch liever wel hebben.
pi_123770393
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef tpeene het volgende:

[..]

Ik zal er nog eens goed naar kijken en wat kwijlen over de autos. Je maakt goede argumenten maar ik blijf toch twijfelen aan of het iets voor mij is. De autos die je linkt zijn erg netjes! :)
Laat ik mijn punt verduidelijken.

Als ik 760i intik op marktplaast krijg ik maar liefst 3 resultaten. Dit is dus zonder bouwjaar en andere ongein.

Als ik 760 (i heb je niet op mobile) bij mobile.de kies krijg ik 118 resultaten... En dit zijn allemaal E65 modellen...

De rest mag je zelf bedenken.
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:59:23 #34
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_123771257
Gezien het (gebrek aan) aanbod in NL, lijkt het me niet meer dan logisch dat je er eentje uit Duitsland haalt als je er serieus eentje wilt bezitten. Ik moet trouwens zeggen dat ik de E65 ook mooier vind als de E38, Ik vind het verschil tussen de modellen wel erg root als je ze zo naast elkaar zet. Een beetje een taylor-made maatpak tegen een flashy Armani suit zeg maar.. Ik vind de oude nog steeds een sjieke dikke bak, maar die E65 is gewoon mooier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_123779023
Succes:

http://www.gaspedaal.nl/B(...)002&bmax=2003&srt=pr
Idem aan autotrader/marktplaats/etc

Edit:

745:
http://www.autotrader.nl/auto/3GRLG/detail/
Reeds verkocht, nog niet verwijderd.

http://www.autoscout24.nl(...)011690000000&asrc=st
Was misschien een kandidaat geweest als hij niet gepimpt was.

http://www.autotrader.nl/auto/4ZL37/detail/
Geen APK en zeer kaal mbt options.

http://www.autodealers.nl(...)1541540/details.aspx
Import.

760:
http://www.autotrader.nl/auto/4PNZ5/detail/
Import, en vraagt 4000 meer dan hij nu waard is.

http://www.autoscout24.nl(...)698570000000&asrc=st
Ook import, en vraagt ook iets meer dan de hoofdprijs.

Zat keuze dus...

Al deze sites heb ik uiteraard al helemaal doorgespit en ik kan ze ondertussen dromen. ;) Die zat keuze valt echt erg tegen als je ze stuk voor stuk naloopt.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:21:40 #37
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_123779211
quote:
...

760:
http://www.autotrader.nl/auto/4PNZ5/detail/
Import, en vraagt 4000 meer dan hij nu waard is.
...
Dit lijkt op iemand die hetzelfde heeft gedaan als wat jij wilt gaan doen. :)

Import, mits met complete historie, is in dit geval bijna niet aan te ontkomen vlgns. mij.
Deze auto zou ik niet kopen omdat de huidige eigenaar er binnen een jaar al weer vanaf wil.Niet omdat het import is.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_123779550
Niet helemaal. Ik koop zo'n auto niet om winst op te gaan maken. Ik wil er alleen een paar jaar mee kunnen rijden zonder dat hij over de 2 ton heen gaat. Dat is me niet om het geld te doen, hoewel het meegenomen is, maar meer om de snelheid van verkoop zodat ik er later niet 2 jaar mee moet gaan leuren.

De man die die 760 heeft gekocht heeft hem gekocht als status symbool. Op de interieur foto's zie je heel opvallend een iPhone (oud model) en een (dure) zonnebril liggen. Waarschijnlijk heeft hij die BMW voor heel weinig geld uit Duitsland gehaald met de gedachte om in NL helemaal het mannetje te zijn. Na een paar maanden krijg je dan een eerste dure reparatie of heb je inmiddels 400x getankt en gaat de lol er voor zulke mensen af. Dan zetten ze vervolgens de auto voor een absurd hoog bedrag te koop in de hoop om uit de kosten te komen, of omdat ze oprecht vinden dat hun spullen veel beter zijn dan die van een ander. Om beide redenen zou ik hem niet kopen zolang dat bedrag ervoor wordt gevraagd.
pi_123779830
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
Gezien het (gebrek aan) aanbod in NL, lijkt het me niet meer dan logisch dat je er eentje uit Duitsland haalt als je er serieus eentje wilt bezitten. Ik moet trouwens zeggen dat ik de E65 ook mooier vind als de E38, Ik vind het verschil tussen de modellen wel erg root als je ze zo naast elkaar zet. Een beetje een taylor-made maatpak tegen een flashy Armani suit zeg maar.. Ik vind de oude nog steeds een sjieke dikke bak, maar die E65 is gewoon mooier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah dat doe ik maar niet. :+ En serieus, die velgen passen toch totaaaaaal niet bij zo'n auto? Tenzij je er als een of andere shady handelaar bij wilt rijden.
pi_123783090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:12 schreef tpeene het volgende:
Succes:

http://www.gaspedaal.nl/B(...)002&bmax=2003&srt=pr
Idem aan autotrader/marktplaats/etc

Edit:

745:
http://www.autotrader.nl/auto/3GRLG/detail/
Reeds verkocht, nog niet verwijderd.

http://www.autoscout24.nl(...)011690000000&asrc=st
Was misschien een kandidaat geweest als hij niet gepimpt was.

http://www.autotrader.nl/auto/4ZL37/detail/
Geen APK en zeer kaal mbt options.

http://www.autodealers.nl(...)1541540/details.aspx
Import.

760:
http://www.autotrader.nl/auto/4PNZ5/detail/
Import, en vraagt 4000 meer dan hij nu waard is.

http://www.autoscout24.nl(...)698570000000&asrc=st
Ook import, en vraagt ook iets meer dan de hoofdprijs.

Zat keuze dus...

Al deze sites heb ik uiteraard al helemaal doorgespit en ik kan ze ondertussen dromen. ;) Die zat keuze valt echt erg tegen als je ze stuk voor stuk naloopt.
Oh, je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Heel veel succes dan.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 11:48:14 #41
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_123784075
Wat boeit import nou. Uiteindelijk komen ze toch allemaal uit Duitsland.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:18:47 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_123785222
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat boeit import nou. Uiteindelijk komen ze toch allemaal uit Duitsland.
Bedrijven die importeren willen nog wel eens wat rommelen met kilometerstanden, voorbeelden zat te vinden op het net. Als je importeert wordt bij de RDW de kilometerstand pas geregistreerd, dus alles wat je daarvoor uitspookt blijft onopgemerkt, en je begrijpt neem ik aan wel, dat een auto met een ton erop een beetje meer opbrengt als eentje met 2 ton erop .. Zo kun je dus voor een auto met teruggedraaide km-stand gewoon een NAP uitdraai maken zonder dat er een haan naar kraait, dat weet alleen de vorige eigenaar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:34:43 #43
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_123785779
Je moet die dingen dan ook zelf halen.
De Duitsers stonden binnen 1 dag op het strand. Kan je nagaan hoe snel je nu in Duitsland kunt zijn. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:35:16 #44
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_123788200
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bedrijven die importeren willen nog wel eens wat rommelen met kilometerstanden, voorbeelden zat te vinden op het net. Als je importeert wordt bij de RDW de kilometerstand pas geregistreerd, dus alles wat je daarvoor uitspookt blijft onopgemerkt, en je begrijpt neem ik aan wel, dat een auto met een ton erop een beetje meer opbrengt als eentje met 2 ton erop .. Zo kun je dus voor een auto met teruggedraaide km-stand gewoon een NAP uitdraai maken zonder dat er een haan naar kraait, dat weet alleen de vorige eigenaar.
Tja, het is maar net waar je je druk over maakt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_123791428
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:23 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Oh, je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Heel veel succes dan.
Nee dat wil ik gelukkig niet. Ik heb het aanbod van de E65 uit dat jaartal nu een paar maanden lang bekeken en kan je vertellen dat de meesten rond de ¤9000,- kosten. Ik ben juist bereid om een paar duizend (maakt niet eens echt uit hoeveel) meer uit te geven voor goed onderhoud, meer opties, en minder kilometers. Ik wil juist voor een grof bedrag op de eerste rij zitten, maar er zijn zo weinig kaartverkopers. ;)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:04:54 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123792099
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:21 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Dit lijkt op iemand die hetzelfde heeft gedaan als wat jij wilt gaan doen. :)

Import, mits met complete historie, is in dit geval bijna niet aan te ontkomen vlgns. mij.
Deze auto zou ik niet kopen omdat de huidige eigenaar er binnen een jaar al weer vanaf wil.Niet omdat het import is.
Grappig, want al is het kenteken niet ingevuld (en uit de foto's weggesoept), staat er "toevallig" een kenteken van een 760 in de Ditzoreclame onderaan de pagina....
quote:
IN PRIJS VERLAAGD !!! Zeer nette, goed onderhouden, BMW 760i. Onderhoudsgeschiedenis aanwezig. Ben zelf 2e eigenaar van de 760i en heb deze vorig jaar uit Duitsland geïmporteerd. Geïnteresseerd ? Stuur s.v.p. even een mail met je contactgegevens. Telefoonnummer dat vermeldt staat is niet meer in gebruik.
Oh?
Dit zegt de RDW:

Datum eerste toelating: 13-02-2003
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 09-01-2013
Datum eerste afgifte Nederland: 17-06-2011
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123792699
Er klopt wel meer niet aan, alhoewel de auto er wel uitziet alsof er goed mee om is gegaan:

Aantal Eigenaren tot nu toe: 3
Datum eerste toelating NL: 17 juni 2011
APK verloopdatum: 31 mei 2013
Import auto: Ja

Huidige Eigenaar
Type Eigenaar: Rechtspersoon
Eigenaar van: 12 december 2011
Dagen Eigenaar: 453
Eigenaar tot: heden

Eigenaar 2
Type Eigenaar: Rechtspersoon
Eigenaar van: 06 juli 2011
Dagen Eigenaar: 159
Eigenaar tot: 12 december 2011

Eigenaar 1
Type Eigenaar: Rechtspersoon
Eigenaar van: 17 juni 2011
Dagen Eigenaar: 19
Eigenaar tot: 06 juli 2011
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:20:02 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123792755
Zomoto loopt achter, maar degene die hem verkoopt is iig niet degene die hem (vorig jaar :')) geïmporteerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 17:07:57 #49
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_123797195
Stelletje internet Sherlocks :D

Maar wordt ie nu zo vaak verkocht omdat er iets niet aan spoort of omdat de meeste mensen na 400x tanken (TS in eerdere post) er genoeg van hebben?

Ding kan toch ook door wat handelaren heen en weer geschoven zijn? Kan mij goed voorstellen als je een hal vol Polo's hebt, een 760 niet echt 123 weer verkocht is.

NB. Ik zie best mooie A8 3,7 en 4.2 staan van het vorige model voor 11-13K met rond de100K kms.
Die vind ik als, BMW rijder :P , eigenlijk veel mooier/aantrekkelijker. Maar minder markant dan een 7 idd.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 17:57:41 #50
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123799047
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:07 schreef Hyperdude het volgende:
Stelletje internet Sherlocks :D

Maar wordt ie nu zo vaak verkocht omdat er iets niet aan spoort of omdat de meeste mensen na 400x tanken (TS in eerdere post) er genoeg van hebben?

Ding kan toch ook door wat handelaren heen en weer geschoven zijn? Kan mij goed voorstellen als je een hal vol Polo's hebt, een 760 niet echt 123 weer verkocht is.

NB. Ik zie best mooie A8 3,7 en 4.2 staan van het vorige model voor 11-13K met rond de100K kms.
Die vind ik als, BMW rijder :P , eigenlijk veel mooier/aantrekkelijker. Maar minder markant dan een 7 idd.
Dikke kans dat dit ding in DLD van een rijke oude heer geweest is en dat hij 200% dealer onderhouden is geweest maar dat de kmstand op 300k stond. Relatief goedkoop in aanschaf, kmstand 200k terug draaien, importeren, paar rondjes rijden en proberen te verkopen.

Orgineel nederlandse wagens lopen al aardig over de 2 ton, dat geimporteerde spul uit een veel groter land staat gek genoeg wel te koop met <200k
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')