Volledig nieuwe installatie incl de partities waar je normaal niet bij komt.quote:
Het is altijd hetzelfde verhaal met dat soort.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1x noemen ze een vrouwjte 'mager' terwijl het in de volksmond normaal zal zijn.. of iets dikker dan dat (afhankelijk wie je het vraagt natuurlijk)
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:40 schreef Redbaron het volgende:
Als iedereen nou t figuur van Henrike zou hebben... bohhhhh
Niks zeis!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mager ben ik al ja. Nu nog even wat black magic leren, een zeis vinden en rellen maar \m/
Het is maar waar je van houdt, maar ze heeft wel een mooi figuurtje jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde verhaal met dat soort.
[..]
[ afbeelding ]
Is dat wat ja?Ik weet het niet.
true thatquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks zeis!Een buttplug past beter bij jou.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:06 schreef ACT-F het volgende:
Nieuwe router binnenKan ik eindelijk (hoop ik) genieten van de 120mbit die ik al jaren heb
Met al dat gesport verwacht ik wel wat moois ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is maar waar je van houdt, maar ze heeft wel een mooi figuurtje ja
Misschien moet jij het goede voorbeeld geven mbt foto'squote:Op donderdag 7 maart 2013 16:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi man!
[..]
Met al dat gesport verwacht ik wel wat moois ja.Misschien kan Henrike het ons nog even bevestigen met wat foto's?
WiFi en zo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En het werkt inmiddelsNu nog de andere 1000+ opties aanpassen
Ik wacht heel even, Baron.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Misschien moet jij het goede voorbeeld geven mbt foto's
Beetje jammer Rukkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
WiFi en zo?
[..]
Ik wacht heel even, Baron.
Dat is zojuist gefixt. Ik heb nu een ander IP-adres gekregen, dus DNS aanpassen, IPv6-tunnel, web- en FTP-server, etc.quote:
Straks gaat Hen me stalken.quote:
Je vermaakt je vanavond dus wel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is zojuist gefixt. Ik heb nu een ander IP-adres gekregen, dus DNS aanpassen, IPv6-tunnel, web- en FTP-server, etc.
Nee hoor, dan krijgen ze met mij te makenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Straks gaat Hen me stalken.Of Drizzt.
[..]
Je vermaakt je vanavond dus wel?
Hommo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee hoor, dan krijgen ze met mij te maken![]()
Vanavond weer paar pijltjes gooien
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is maar waar je van houdt, maar ze heeft wel een mooi figuurtje ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |