ja klopt Exhibitionisme heb het net opgezocht , het is ook zo een moeilijk woord he Benquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:20 schreef BendeBielzen het volgende:
Volgens mij valt het onder de fetish exhibitionisme.
Dus dan zal het een exhibitioniste zijn?
Ik krijg t mn strot niet verder uit dan Exhibi lolquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef selam het volgende:
[..]
ja klopt Exhibitionisme heb het net opgezocht , het is ook zo een moeilijk woord he Ben
Welles. Maar jij schrijft 'Taylor' en ze heet Tyler.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al gedaan staat er nog niet op joetoep
En dan het Schaap in wolfskleren nogquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef Jian het volgende:
Wolven, mooi![]()
Apropos, ik heb me laten vertellen dat je mensen ook kunt verdelen in schapen en wolven, de schapen zijn degenen met de hoefjes, wat luidruchtig en pedant trippelend, maar als het erop aankomt eigenlijk verder ongevaarlijk. Nee, dan de wolven, pas op, dat zijn de meedogenlozen met de scherpe tanden ... De kunst is natuurlijk om te herkennen wie wat is.
oh je hebt gelijk, maar op bonnie Taylor kwam ik ook bij haar uit, maar gevonden nu, en ik luister nu live en zegquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Welles. Maar jij schrijft 'Taylor' en ze heet Tyler.
Je staat met je rug naar me toe... Hoe kan ik dat nou zien?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:28 schreef selam het volgende:
[..]
Ben zie jij het verschil van schaap en wolf niet
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je staat met je rug naar me toe... Hoe kan ik dat nou zien?
Stardust?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:30 schreef Toverheks het volgende:
Nou nu wachten op het nummer van Anouk Gert, of kan jij die ook al vinden
Vind die van Bonnie toch wat beter dan die van Anouk, is wel een heel klein stukkie maar lijkt mij een beetje zoet sappig!!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, jah een beetje niks, vlak, eentje voor op een bruiloft of bij de opening van een zonnestudio ofzo, kanshebber dus !quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
ze klinkt nu wel heel erg schor hoor Jianquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, jah een beetje niks, vlak, eentje voor op een bruiloft of bij de opening van een zonnestudio ofzo, kanshebber dus !
Ik hou wel van dat rauwe in haar stem!!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, jah een beetje niks, vlak, eentje voor op een bruiloft of bij de opening van een zonnestudio ofzo, kanshebber dus !
Ze gaat het op het songfestival echt niet zo uit het vuistje, a capella zingen hoor, daar komt echt nog wel een goed stuk ondersteuning achter.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die van Bonnie toch wat beter dan die van Anouk, is wel een heel klein stukkie maar lijkt mij een beetje zoet sappig!!!
Ik vind het liedje van Anouk helemaal niks. Ze heeft zoveel betere gezongen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze gaat het op het songfestival echt niet zo uit het vuistje, a capella zingen hoor, daar komt echt nog wel een goed stuk ondersteuning achter.
Als het overigens slechter wordt dan Bonnie Tyler dan ga ik 'r persoonlijk smeken om thuis te blijven
Ja, ja, ik snap wat je bedoelt:quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:38 schreef Toverheks het volgende:
een songfestival nummer bestaat uit een langzame opbouw, een refrein niet te kort maar zinnen herhalen met een bas eronder, dan weer langzaam en met violen op de achtergrond of een harp. en eind van het lied opzwepend met een finale met alle toeters en bellen, ga maar songfestivalsnummers na, vooral die van vroeger.
Jij hebt het al gehoord? waar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het liedje van Anouk helemaal niks. Ze heeft zoveel betere gezongen.
Wat heeft ze trouwens te zoeken op het songfestival?
quote:
Dies dan wel weer ontopicquote:
heb je het hele nummer al gehoord lavenderr??? met muziek erbij enzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou heks, die nummers lijken erg op elkaar zegquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze zelfde opbouw, en veel nummers van het eurodivisie zijn echte winnaars
ja, maar dat zei ik toch, langzaam beginnen, pakkend reffrein, weer ff langzaam en de finale alles uit de kast, dat is een songfestivalnummer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou heks, die nummers lijken erg op elkaar zeg
Ik heb laatst een stukje gehoord. Weet niet meer bij welk programma. Langzaam nummer. Vond het saai.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je het hele nummer al gehoord lavenderr??? met muziek erbij enzo
ben wel benieuwt als het helemaal af is, met muziek eronder enzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb laatst een stukje gehoord. Weet niet meer bij welk programma. Langzaam nummer. Vond het saai.
Kijk nog elk jaar, alleen afgelopen jaar vond ik echt 4 keer niks met die jojanka hoe heten die indiaan ook weer, wat een aanfluitingquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:48 schreef Margo37 het volgende:
Heb helemaal niks meer met dat songfestival, kijk er niet eens naar, vroeger was het met ze allen op de bank en met spanning kijken naar de punten.
Tis een soort doping in de muziekwereld
mm, ja ik heb alleen dat stukje a capella nog gehoord en daar kun je zo weinig van zeggen. Haal de muziek bij Lost maar eens weg, dan blijft er zeker van de intro/aanvang weinig over. Ik moet het eerst maar eens horen, we wachten dus nog maar even af.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb laatst een stukje gehoord. Weet niet meer bij welk programma. Langzaam nummer. Vond het saai.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze gaat het op het songfestival echt niet zo uit het vuistje, a capella zingen hoor, daar komt echt nog wel een goed stuk ondersteuning achter.
Als het overigens slechter wordt dan Bonnie Tyler dan ga ik 'r persoonlijk smeken om thuis te blijven
Mijn idee, het lijkt er op dat ze alles uit \de kast willen trekken om een keer van die onderste tree af te komen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als er een leuk liedje uitrolt dan hoor ik het vanzelf wel, zo denk ik er een beetje over.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:18 schreef Poezewoes het volgende:
Zelf kijk ik nooit naar songfestival, duurt veel te lang.
Puntentelling is nog wel leuk!
Al zingt ze als een engel, we krijgen toch geen punten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn idee het lijkt er op dat ze alles uit \de kast willen trekken om een keer van die onderste tree af te komen.
Nope daarom ook,quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Al zingt ze als een engel, we krijgen toch geen punten.
Wij gaan toch altijd winnen, met voetbal ook, heel het land oranje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als er een leuk liedje uitrolt dan hoor ik het vanzelf wel, zo denk ik er een beetje over.
Gewoon niet kijken lijkt me de simpelste oplossing.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:14 schreef Gert het volgende:
Ik vind die jaarlijks terugkerende heisa rond het Songfestival, de vele verschrikkelijke inzendingen en het enkele juweeltje, de aanstellerige choreografie, de (in Westerse ogen) bombastische wansmaak uit Oost-Europa etcetera, altijd leuk!
Dat Nederland al jaren steevast wordt uitgeschakeld in de halve finale, nadat diverse 'deskundigen' in de aanloop hebben geroepen dat het liedje dit jaar zó goed is dat 'we' een finaleplaats haast niet mis kunnen lopen, eveneens ééénig!![]()
Wat me altijd verbaast, aangezien het ESF maar één keer per jaar is en er ook geen belastinggeld (meer) heen gaat, is dat er zoveel songfestivalhaters zijn die willen dat het afgeschaft wordt, of op zijn minst dat Nederland niet meer meedoet. De 'overlast' staat m.i. niet in verhouding tot de felheid waarmee het bestreden wordt. Vraag me af hoe dat komt.
Ja, kort gezegd ben ik gewoon van mening dat het nergens op slaat. Ik vind het niet leuk om naar te luisteren, ik vind het niet leuk om te zien. Of Nederland wel of niet wint, of hoog of laag eindigt interesseert me werkelijk niets want het is geen zangwedstrijd, het is een (politieke) sympathie contest meer niet. Dat is ook een belangrijke reden dat ik het beneden het niveau van een zangeres als Anouk vind om aan die schertsvertoning mee te doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:14 schreef Gert het volgende:
Ik vind die jaarlijks terugkerende heisa rond het Songfestival, de vele verschrikkelijke inzendingen en het enkele juweeltje, de aanstellerige choreografie, de (in Westerse ogen) bombastische wansmaak uit Oost-Europa etcetera, altijd leuk!
Dat Nederland al jaren steevast wordt uitgeschakeld in de halve finale, nadat diverse 'deskundigen' in de aanloop hebben geroepen dat het liedje dit jaar zó goed is dat 'we' een finaleplaats haast niet mis kunnen lopen, eveneens ééénig!![]()
Wat me altijd verbaast, aangezien het ESF maar één keer per jaar is en er ook geen belastinggeld (meer) heen gaat, is dat er zoveel songfestivalhaters zijn die willen dat het afgeschaft wordt, of op zijn minst dat Nederland niet meer meedoet. De 'overlast' staat m.i. niet in verhouding tot de felheid waarmee het bestreden wordt. Vraag me af hoe dat komt.
Geen hoge kijkcijfers songfestival!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, kort gezegd ben ik gewoon van mening dat het nergens op slaat. Ik vind het niet leuk om naar te luisteren, ik vind het niet leuk om te zien. Of Nederland wel of niet wint, of hoog of laag eindigt interesseert me werkelijk niets want het is geen zangwedstrijd, het is een (politieke) sympathie contest meer niet. Dat is ook een belangrijke reden dat ik het beneden het niveau van een zangeres als Anouk vind om aan die schertsvertoning mee te doen.
Maar goed ze mogen er van mij mee blijven doorgaan hoor, als ik het het maar niet hoef aan te zetten dan.
Dit dus, en de context natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
De puntentelling vind ik geweldig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
douze points pour Holland Bosnië Herzegovina
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
De puntentelling vind ik geweldig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
douze points pour Holland Bosnië Herzegovina
Dus jij kijkt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:29 schreef Toverheks het volgende:
eurosongcontext, elk jaar weer een feest
Da's gewoon een hele andere eurodivisie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus, en de context natuurlijk.
Echt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's gewoon een hele andere eurodivisie.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt?
Sorry, lig echt even in een deuk hier.![]()
quote:
Lang geleden dat ik dit gehoord heb.quote:
Ik was wel vaste luisteraar destijds.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik dit gehoord heb.![]()
Precies. En dat laatste: ongetwijfeld. Vorig jaar nog wel geloof ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken lijkt me de simpelste oplossing.![]()
Kijken en zingen CarO en APK nog steeds fanatiek mee?
Dat heeft juist zijn charme, vind ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:25 schreef Jian het volgende:
want het is geen zangwedstrijd, het is een (politieke) sympathie contest meer niet.
Ik ook, gezellig op het werk meeluisteren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was wel vaste luisteraar destijds.
ik zou de laatste zijn die bq uitscheld.. dan doe ik het wel rechtstreeks .;)quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef Toverheks het volgende:
Zit je BQ nu uit te schelden voor zure zultik zou dat niet durven hoor
Ik dacht even dat het alleen maar op zondagmiddag uitgezonden werd maar lees net dat het de eerste jaren op woensdag was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, gezellig op het werk meeluisteren.
quote:Het zonnetje komt hier voorzichtig door. Nog maar even wat boodschapjes doen, ik ben door mijn augurken heen. Laterzzz.
Ik zit in mijn eigen wereld!quote:
Ik vond de nummers bij het Open Podium van Vlemmix toch beter en de jury was ook eerlijkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. En dat laatste: ongetwijfeld. Vorig jaar nog wel geloof ik.
[..]
Dat heeft juist zijn charme, vind ik.![]()
En ja er wint weleens een (in mijn oren) slecht liedje. Maar over het algemeen snap ik prima waarom een nummer wint of heel hoog eindigt, ook al is het mijn smaak niet. Dat het alleen maar om sympathy-votes zou draaien klopt m.i. niet.
En qua 'politiek': De veelgehoorde klacht dat het ESF oneerlijk is omdat het Oostblok onderling toch wel uitmaakt wie er wint, klopt niet. Kijk gewoon de lijst met winnaars van de afgelopen jaren er op na, en je ziet minstens de helft West-Europese landen.
Wolvenshirts, shirts met dooie herdershonden ... it all makes sense.quote:
neem wat zuurkool mee en hema worst .;)quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:48 schreef beequeen het volgende:
Nee, niet hier, dat uitschelden.
Oh ja, boodschappen doen.
Ik zie zo af en toe zure bommetjes voorbij komenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
neem wat zuurkool mee en hema worst .;)
preciesquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie zo af en toe zure bommetjes voorbij komen![]()
En daarna niks meer van vernomen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:51 schreef Toverheks het volgende:
vond ik een mooi nummer, beetje Clannad
Oh jee, daar had ik nu helemaal niet aan gedacht. En dat wilde ik ook graag zo houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Wolvenshirts, shirts met dooie herdershonden ... it all makes sense.
Zure schapen in wolfskleren is het wachtwoordquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt wel of elke post hier een dubbele betekenis heeft.
Ik begrijp de code niet
weet ik niet, maar is heel mooi nummer, zal wel in 1 of ander koor zitten, daar stikt het in Ierland vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En daarna niks meer van vernomen?
Is wel zo veilig, toch?! Fijn je ideetjes in doosjes doen, als keurig verpakte conceptjes, die je dan in elke situatie ter beschikking staan, zodat je dan tenminste het idee hebt dat je controle hebt. Nou heerlijk hoor, ik ben jaloers m'n schoapiequote:
Bestaan die andere topics nog?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee, daar had ik nu helemaal niet aan gedacht. En dat wilde ik ook graag zo houden.
Daar zijn andere topics voor.
Dat zal toch wel? Daar is geen kruid tegen gewassen. Laat staan een pil van Drion.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie zo af en toe zure bommetjes voorbij komen![]()
Kijk en daar gaat ook nog en trammetje, ding, ding, ding, oeps ...quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:53 schreef Toverheks het volgende:
zure bommetje, wolven en dooie herdershonden, de Sc wordt een allergaartje
Die is wel redelijk geniaal. Tevens de eerste die ik aanklik.quote:
Ja?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ah! land der blinden
eenoog
herdershond
it all makes sense nu
Ik ben de weg kwijt. Dus het zou zo maar kunnen.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:58 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Kijk en daar gaat ook nog en trammetje, ding, ding, ding, oeps ...
klinkt lekker romigquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben de weg kwijt. Dus het zou zo maar kunnen.
Random woord: banshee.
Da's pas twee dagenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:01 schreef jacqhassel het volgende:
Scrutz hoe gaat het nu je minder sport?
Stiekem wel een vermakelijke serie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben de weg kwijt. Dus het zou zo maar kunnen.
Random woord: banshee.
Leeft hij eigenlijk nog? FOK!iaans gesproken, dan.quote:
Geweld, sex en een zwakke verhaallijn. Ik vermaak me prima.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Leek mij ook wel aardig, ik wilde er al een paar weken aan beginnen.
watjequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's pas twee dagenBovendien heb ik nog behoorlijk spierpijn van de laatste, overdreven zware, sessie.
Heeft al een maand niet meer gepost maar die duikt vast wel weer op om wat boys en girls de les te lezen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leeft hij eigenlijk nog? FOK!iaans gesproken, dan.
Toevalstreffer!quote:
Al een poosje niets meer van deze hitsige boy gelezen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leeft hij eigenlijk nog? FOK!iaans gesproken, dan.
had je beter kunnen verdelen maar goed. Je hebt je doel behaald.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
2,5 uur bij een zomerse kamertemperatuur van 22,5 graden.
Nou ja, vooralsnog gedeeltelijk. Nu wil ik onder de 75 blijven.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:09 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
had je beter kunnen verdelen maar goed. Je hebt je doel behaald.
ik hoop het voor jequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, vooralsnog gedeeltelijk. Nu wil ik onder de 75 blijven.
Afvallen is moeilijk, op gewicht blijven nog moeilijker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, vooralsnog gedeeltelijk. Nu wil ik onder de 75 blijven.
Eerst EE dan ga ik ook kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:19 schreef Toverheks het volgende:
vanavond laatste uitzending WIDM, ben benieuwt
Gaat vast lukken. Ik vind het wel prettig nu ik een goede conditie heb en geen extra ballast hoef mee te slepen.quote:
Vanaaf ff verjaardag eerst en dan nog ff een filmpje zoeken, ben er doorheenquote:
Dat is ook prettigquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat vast lukken. Ik vind het wel prettig nu ik een goede conditie heb en geen extra ballast hoef mee te slepen.
Bang Bang clup vond ik goede filmquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vanaaf ff verjaardag eerst en dan nog ff een filmpje zoeken, ben er doorheen
Had de trailer gezien maar is niet echt mijn film denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bang Bang clup vond ik goede film
vond hem wel leuk, ze kenne lekker vloeken die Rotterdammers, maar vond het wel weer eens een goede nederlandse film.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:24 schreef Margo37 het volgende:
Gister trouwens de Marathon gezienMoest wel ff goed luisteren soms, wat een taaltje
Ik denk/hoop dat ik met twee keer een uurtje sporten in de week m'n stofwisseling wel hoog genoeg kan houden om op gewicht te blijven.quote:
Ja, ik ben niet vd Nederlandse films, zal ook wel door vroeger komen, kots en sexquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond hem wel leuk, ze kenne lekker vloeken die Rotterdammers, maar vond het wel weer eens een goede nederlandse film.
Karakter ( aanrader super mooie film) en de tweeling vond ik mooi, zullen er nog wel een paar zijn wat ik niet zo gauw weet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet vd Nederlandse films, zal ook wel door vroeger komen, kots en sex
Ja die ken ik allemaal wel, zit iig al wat meer inhoud in.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Karakter ( aanrader super mooie film) en de tweeling vond ik mooi, zullen er nog wel een paar zijn wat ik niet zo gauw weet.
Vooral dat laatste stukje met die rolstoelquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:24 schreef Margo37 het volgende:
Gister trouwens de Marathon gezienMoest wel ff goed luisteren soms, wat een taaltje
Wel een beetje voorspelbaar maar heb um helemaal uitgekekenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vooral dat laatste stukje met die rolstoel
Ga zo nog even Flikken Maastricht kijken, die vergeet ik steeds, en morgen komt er alweer nieuwe aflevering!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wel een beetje voorspelbaar maar heb um helemaal uitgekeken
juist en gezonde voeding ernaast en je red het prima...quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat ik met twee keer een uurtje sporten in de week m'n stofwisseling wel hoog genoeg kan houden om op gewicht te blijven.
Laterr, ik duik de keuken ff snel in, oudste zo ophalen van stagequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ga zo nog even Flikken Maastricht kijken, die vergeet ik steeds, en morgen komt er alweer nieuwe aflevering!
Denk het ook. Ga nu wat bewuster met voedsel om en dat bevalt eigenlijk prima.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:36 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
juist en gezonde voeding ernaast en je red het prima...
ja hier al maanden gestart met gezonde voeding ben al maanden stabiel gebleven. En ja bevalt mij ook enorm goed..quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het ook. Ga nu wat bewuster met voedsel om en dat bevalt eigenlijk prima.
Ik zou ook niet weten waarom ik nog zulke grote hoeveelheden rijst en pasta zou willen eten. Ik mis niks aan die 150 gram extra, ik heb 's avonds echt geen honger of zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:47 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja hier al maanden gestart met gezonde voeding ben al maanden stabiel gebleven. En ja bevalt mij ook enorm goed..
nee als je drie maaltijden neem en drie tussendoortjes moet het voldoende zijn...quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik nog zulke grote hoeveelheden rijst en pasta zou willen eten. Ik mis niks aan die 150 gram extra, ik heb 's avonds echt geen honger of zo.
Het heeft inderdaad met discipline en zelfbeheersing te maken. En zo nu en dan moet je gewoon even zondigen, dan kan ook niet veel kwaad als je het niet te vaak doet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:54 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nee als je drie maaltijden neem en drie tussendoortjes moet het voldoende zijn...
ik hou mij daar eigenlijk wel heel strak aan... met heel af en toe een extraatje..
op verjaardagen kan ik nu veel dingen afslaan.. en of eet ik dingen met mate..
dat alleen al geeft al een kick
Ik overweeg zelfs om te gaan hardlopen. Eens kijken of ik een loop van 10 km kan doen of zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:57 schreef BendeBielzen het volgende:
Stelletje gezondheid freaks! Boom knuffelaars!
juist als je dat doet erna je basis menu op pak kan het totaal geen kwaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad met discipline en zelfbeheersing te maken. En zo nu en dan moet je gewoon even zondigen, dan kan ook niet veel kwaad als je het niet te vaak doet.
hey middag benquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:57 schreef BendeBielzen het volgende:
Stelletje gezondheid freaks! Boom knuffelaars!
1 ding is zeker, ik doe het je niet naquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik overweeg zelfs om te gaan hardlopen. Eens kijken of ik een loop van 10 km kan doen of zo.
oke ja ik ben niet zo goed in hardlopen. ik loop wel vaak op de loopbandquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik overweeg zelfs om te gaan hardlopen. Eens kijken of ik een loop van 10 km kan doen of zo.
Lopen doe ik graag, een blokje om duurt bij mij vaak een kilometer of 15. Hardlopen is weer een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:01 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
oke ja ik ben niet zo goed in hardlopen. ik loop wel vaak op de loopband
ja ik skeeler dan liever of op de step sportschoolquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lopen doe ik graag, een blokje om duurt bij vaak een kilometer of 15. Hardlopen is weer een heel ander verhaal.
De Munnikenweg in Alkmaar, ofwel "het Abortusweggetje" is ook geen succesquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Skeeleren in Amsterdam met al z'n bruggetjes en klinkerstraatjes, lijkt me niet zo'n succes.
Dit werk dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De Munnikenweg in Alkmaar, ofwel "het Abortusweggetje" is ook geen succes
nee. lijkt mij ook niet handig. zijn er geen plaatsen waar je wel goed kan skeeleren?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Skeeleren in Amsterdam met al z'n bruggetjes en klinkerstraatjes, lijkt me niet zo'n succes.
Jahoor die zijn er zat buiten het centrum en in het Vondelpark is het ook prima skeeleren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nee. lijkt mij ook niet handig. zijn er geen plaatsen waar je wel goed kan skeeleren?
Skeeleren is echt heerlijk( vind ik dan he)
Jawel, maar je bent dan wel beperkter in je keuze. 's Zomers komen ze 's avonds in grote groepen hier voor de deur langs.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nee. lijkt mij ook niet handig. zijn er geen plaatsen waar je wel goed kan skeeleren?
Skeeleren is echt heerlijk( vind ik dan he)
Het GeestmerAmbacht kun je nog vrij lekker op die dingen losquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:34 schreef jacqhassel het volgende:
Hier hebben we polders met heerlijke asvaltwegen . skeeler je zo heerlijk wat km op weg
Gym jij ook?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het GeestmerAmbacht kun je nog vrij lekker op die dingen los
Mijn dochter heeft dat ook gedaan toen ze aan het afvallen was, ze heeft van de zomer meegedaan aan de marathon van Enschedequote:Op donderdag 7 maart 2013 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lopen doe ik graag, een blokje om duurt bij mij vaak een kilometer of 15. Hardlopen is weer een heel ander verhaal.
Misschien val je wel af door al dat gedrilquote:
Is bij jou ook niet nodigquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
1 ding is zeker, ik doe het je niet naAl zou ik het willen/kunnen
Eerder omquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien val je wel af door al dat gedril
echt hoor veel goeds over die serie, maar nog nooit gezien, valt ook met VI dus stem daar op af.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:33 schreef Poezewoes het volgende:
Net even flikken Maastricht terug gekeken, was wel een bloederige aflevering!
Ik weet het. Daar moet ik me nog eens in gaan verdiepen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Een tip koop goede schoenen als je wilt gaan hardlopen!! ( als je ze nog niet hebt)
Kijk dan ook bij gemist!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hoor veel goeds over die serie, maar nog nooit gezien, valt ook met VI dus stem daar op af.
ik moet nog zoveel kijken, maar dan ontdek ik weer een mooie docu en dan zit ik daar weer te kijken, en na een docu krijg je reklame over weer een docu en ga zo maar door, ben niet zo gek op serie`squote:
Zijn aparte verhalen met een rode draad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik moet nog zoveel kijken, maar dan ontdek ik weer een mooie docu en dan zit ik daar weer te kijken, en na een docu krijg je reklame over weer een docu en ga zo maar door, ben niet zo gek op serie`s
Ja, was ook reuze trots op haar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het. Daar moet ik me nog eens in gaan verdiepen.
Wel stoer, een marathon lopen. Heeft ze 'm uitgelopen?
het leven zit apart in elkaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zijn aparte verhalen met een rode draad.
Ja ff journaal kijken en jij eet smakelijk!quote:
Bij sommige mensen werkt het verslavend.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was ook reuze trots op haar.
En ze liep ook echt iedere dag hé, zelfs als ze hier het weekend was ging ze gewoon hardlopen.
quote:Tot op een keer een vent haar bij de kont pakte tijdens het hardlopen, daar is ze zo van geschrokken dat ze gelijk gestopt is. Was gewoon op overdag,
ja bij velen werkt het verslavendquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij sommige mensen werkt het verslavend.
[..]Jammer dat ze niet ook nog wat lesjes karate had gevolgd.
jij zwaait schijnbaar altijd met het vlaggetje, al is me dat nooit opgevallenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:09 schreef Soury het volgende:
Ik snap trouwens niet wat dezeook maar iets te maken heeft met mij.
whaa Cc heeft het goed, Soury je had ooit een gerecht gemaakt met allemaal vlaggetjes erin gestoken, weet alleen niet meer welk gerecht , je had er een foto van gepost toen.....en nee het waren geen sardientjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:10 schreef Copycat het volgende:
Ik stak eergisteren een vlaggetje in 'jouw' Carbonara.
Goeie tekst voor de 0900 lijnen 's nachts !quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:10 schreef Copycat het volgende:
Die heb ik dan gemist, wel wat in 40 plusquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:10 schreef Copycat het volgende:
Dan was het wel héél laat met veel drank ofzoquote:
Ik doe dat zeldenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zwaait schijnbaar altijd met het vlaggetje, al is me dat nooit opgevallen
Het was binnen de privacy van mijn eigen huis. En niet helemaal waarquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:14 schreef Soury het volgende:
Die heb ik dan gemist, wel wat in 40 plus![]()
Maar die is goed lekker he?Wel een beetje klooien met eieren. Maar je merkt vanzelf wanneer het te droog is qua mengsel.
Met room is ook heerlijk maar toch anders. Leuk dat je het gemaakt
Ik neem voorgeschreven recepten vaak niet al te letterlijk. Een vleug gevoel maakt het afquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was binnen de privacy van mijn eigen huis. En niet helemaal waar.
Maar ik had wel weer je recept gebruikt. Met succes. Zonder vlaggetjes.
Als ie wat te droog is, giet ik er een beetje pastakookvocht bij.
Hahaha maar wat doet die gast met die motorquote:
Dat is me ook niet helemaal duidelijk. Hij maakt de foto in ieder geval wel leuker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha maar wat doet die gast met die motor
Goddank heeft hij zijn ondergoed nog aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is me ook niet helemaal duidelijk. Hij maakt de foto in ieder geval wel leuker.
Ik bedank.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:32 schreef Toverheks het volgende:
Prima idee, zo kan je zelf beslissen of je wil doneren aan een aktie of niet, ik zeg alle supermarkten moeten gewoon dit gaan volgen![]()
Goede doelen steunen via uw statiegeld APELDOORN - Lidl Nederland heeft alle emballageautomaten voorzien van een speciale donatieknop voor statiegeld. Hiermee biedt de supermarktketen haar klanten de mogelijkheid om bij het inleveren van lege flessen wisselende goede doelen te steunen.
De eerste stichting waar klanten hun statiegeld aan kunnen doneren is KiKa, aldus de supermarkt. Met de actie 'Draag je steentje bij!' wordt geld ingezameld voor het grootste kinderkankercentrum van Europa: het Prinses Máxima Centrum. Indien klanten gebruikmaken van de donatieknop, komt het volledige statiegeldbedrag ten goede aan KiKa.
En die dikbalgen die alles in hun zak steken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:32 schreef Toverheks het volgende:
Prima idee, zo kan je zelf beslissen of je wil doneren aan een aktie of niet, ik zeg alle supermarkten moeten gewoon dit gaan volgen![]()
Goede doelen steunen via uw statiegeld APELDOORN - Lidl Nederland heeft alle emballageautomaten voorzien van een speciale donatieknop voor statiegeld. Hiermee biedt de supermarktketen haar klanten de mogelijkheid om bij het inleveren van lege flessen wisselende goede doelen te steunen.
De eerste stichting waar klanten hun statiegeld aan kunnen doneren is KiKa, aldus de supermarkt. Met de actie 'Draag je steentje bij!' wordt geld ingezameld voor het grootste kinderkankercentrum van Europa: het Prinses Máxima Centrum. Indien klanten gebruikmaken van de donatieknop, komt het volledige statiegeldbedrag ten goede aan KiKa.
voor bijvoorbeeld Kika of Cliniclowns wil ik wel mijn flessen doneren, of de daklozekrant. zulke doelenquote:
die paar lege flessen, ligt er ook aan welk doel he.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En die dikbalgen die alles in hun zak steken?
Steek het in je eigen zak. Dat is een beter doel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor bijvoorbeeld Kika of Cliniclowns wil ik wel mijn flessen doneren, of de daklozekrant. zulke doelen
geef ook altijd aan de daklozekrant en hoef geen krant, weet je een euro of 2 euro ach dat kan ik zelf missenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Steek het in je eigen zak. Dat is een beter doel.
Heb wel eens lege flessen meegegeven voor een vereniging hier, verder over de grens ga ik niet meer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die paar lege flessen, ligt er ook aan welk doel he.
Daar zijn die oplichters ook blij mee. Oh en wat dat betreft kan je wel beter een krant nemen. De oplage is al niet zo grootquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef ook altijd aan de daklozekrant en hoef geen krant, weet je een euro of 2 euro ach dat kan ik zelf missen
mijn lege flessen gingen vroeger naar Hans, heel jaar spaarde hij ze op, en op mijn werk de meiden dronken ook, vond ik altijd lege flessen en stopte ze in vuilniszak en gaf het mee aan een zwerver , er kwam er altijd eentje speciaal kijken of ik nog een zak had staan, ach en ben er niet armer van gewordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb wel eens lege flessen meegegeven voor een vereniging hier, verder over de grens ga ik niet meer.
nee geef wel geld voor de krant, maar zeg altijd hou de krant maar die kunnen ze dan weer extra verkopen, valt me wel op de laatste tijd zie ik steeds meer mensen met de daklozekrant overal staanquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn die oplichters ook blij mee. Oh en wat dat betreft kan je wel beter een krant nemen. De oplage is al niet zo groot
Dat zijn niet de daklozen die je wilt helpen Heks. Die staan niet met krantjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee geef wel geld voor de krant, maar zeg altijd hou de krant maar die kunnen ze dan weer extra verkopen, valt me wel op de laatste tijd zie ik steeds meer mensen met de daklozekrant overal staan
Hier heb je er alvast éénquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:43 schreef Toverheks het volgende:
nu ik mezelf zo terug lees verdien ik toch wel op 30 april een lintje he
![]()
nee maar is gewoon waar, vind die paar centen naar een doel waar ik wel oren naar heb het waard
wat is dat voor lintje, ik wil er eentje van de Koningin zelf ontvangenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier heb je er alvast één![]()
[ afbeelding ]
Vlag van Roemeniëquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is dat voor lintje, ik wil er eentje van de Koningin zelf ontvangen
de engelse clups, het lijkt wel of ze het verleerd zijn een mooi potje voetbal...nou 2e helft begintquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:37 schreef Jian het volgende:
En Steaua op 1-0 tegen Chelsea. Ik word een beetje verdrietig als ik eraan denk dat dit zich zomaar in de Arena had kunnen afspelen
Dat zou best kunnen.quote:
Sneek, what the fuck ga je daar verdienen...quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die het hartstikke druk. Die opent binnenkort z'n café in Sneek.
Snitsquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die het hartstikke druk. Die opent binnenkort z'n café in Sneek.
Is in de zomer erg toeristisch. En zeilers zuipen, that's a fact.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sneek, what the fuck ga je daar verdienen...
Zijn kroeg ziet er goed uit hoor. Hij gaat over 2 weken open.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:37 schreef Dementor het volgende:
Sneek, what the fuck ga je daar verdienen...
Dat is zeker zo, zeker 's nachts.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is in de zomer erg toeristisch. En zeilers zuipen, that's a fact.
Als ik er ben zal ik eens gaan kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn kroeg ziet er goed uit hoor. Hij gaat over 2 weken open.
Ik lolde.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Dementor het volgende:
En hij deed aardig tegen mij, zoveel Fokkers zijn dat niet.
Herkenbaarquote:
Nee joh, ik werk fuckin hard maar dit bedacht ik vanmorgen in de auto.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Ben je daar nu nog mee bezig Dementor, laat het los zeg ik je, laat het los
straks durft die Michiel niet meer hier te posten en raakt er helemaal van in de warrie
Ik hoop dat het een succes wordt. Dat gun ik hem wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn kroeg ziet er goed uit hoor. Hij gaat over 2 weken open.
hahaha in de auto nog wel, dan hoor je helemaal niet aan FOK te denken maar op de weg te lettenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee joh, ik werk fuckin hard maar dit bedacht ik vanmorgen in de auto.
Ik weer niet wat er aan de hand is maar wat heeft Michiel er mee te maken. Die kloon hunt gaat een beetje zielig wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Ben je daar nu nog mee bezig Dementor, laat het los zeg ik je, laat het los
straks durft die Michiel niet meer hier te posten en raakt er helemaal van in de warrie
Met lichtsnelheid reizen geeft tijd om na te denken onderweg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha in de auto nog wel, dan hoor je helemaal niet aan FOK te denken maar op de weg te letten
zo een teletijdmachinequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met lichtsnelheid reizen geeft tijd om na te denken onderweg.
Ja snap. Gezeik op niks afquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een teletijdmachine![]()
Soury gisteren ging het erover wie MichieldeR werkelijk is
Ik ook! Hij is er volgens mij ook voor in de wieg gelegd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat het een succes wordt. Dat gun ik hem wel.
Zeker, alleen nu schiet de PH waarde van deze reeks wel heel snel omhoog.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach het was ff gesjellig posten gisteren
Hij kan wel een goede gastheer zijn, denk ik. Hij moet het alleen niet overdrijven.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook! Hij is er volgens mij ook voor in de wieg gelegd.![]()
quote:Ik ga bankhangen. Fijne avond peeps.
Ach ja geroddel is best grappig somsquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach het was ff gesjellig posten gisteren
heel soms, maar Ian of NMNS zullen als ze mee willen posten weer hier in de Sc gewoon onder hun eigen naam komen denk ik, denk ik dan hequote:
Een verhoging van de PH-waarde betekent dat het minder zuur wordt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeker, alleen nu schiet de PH waarde van deze reeks wel heel snel omhoog.
Kippenvel Eastendersquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel soms, maar Ian of NMNS zullen als ze mee willen posten weer hier in de Sc gewoon onder hun eigen naam komen denk ik, denk ik dan he
Ik snap niet wat jij met Ian hebt, sukkeltje die zelfs in het donker een zinnenbril op heeft. En je goeie vriendin Kally op haar hart traptquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel soms, maar Ian of NMNS zullen als ze mee willen posten weer hier in de Sc gewoon onder hun eigen naam komen denk ik, denk ik dan he
Zeker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een verhoging van de PH-waarde betekent dat het minder zuur wordt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij met Ian hebt, sukkeltje die zelfs in het donker een zinnenbril op heeft. En je goeie vriendin Kally op haar hart trapt
Daar is een topic voorquote:
Ik heb zo'n vermoeden van niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:59 schreef Dementor het volgende:
Dus Ian is uiteindelijk niet getrouwd met Kally?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:59 schreef Dementor het volgende:
Dus Ian is uiteindelijk niet getrouwd met Kally?
Ik geloof er niks van, jij bent Ian kampquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik bemoei me niet met relaties dus dat en mag ze alle2 graag
Paul van Loon? Dat is toch een kinderboekenschrijver die ook verhaaltjes voor de Donald Duck schreef?quote:
geloof me op mijn woord, ben van geen 1 kampquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, jij bent Ian kamp
Minus style, als dat al konquote:
Dan is er nog pm/dm dusquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog zo'n gast die in het donker een zonnebril draagt
En in zijn griezelperiode altijd een zonnebril droeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Paul van Loon? Dat is toch een kinderboekenschrijver die ook verhaaltjes voor de Donald Duck schreef?
Het slikt niet lekker weg he? Beetje melk erbijquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
De pH waarde van gootsteenontstopper is 14, da's best erg hoog
Wat slikt niet lekker weg? gootsteenontstopper? Ik waag me daar niet aan, ook niet aan melk trouwens.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het slikt niet lekker weg he? Beetje melk erbij
Whutquote:
Ik lachte me een kriek toen men hier op FOK! Kees_Knalpiemel probeerde te ontmaskeren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef pullup het volgende:
Ik heb diepe bewondering voor mensen die aan het postgedrag van klonen kunnen zien van wie het een kloon is![]()
Ik zou mezelf niet eens herkennen denk ik.
Ik snap het probleem niet zo. Soury als nick is bekend bij vrienden en zelfs collega's . Maar als ik wat persoonlijk kwijt wil gebruik ik een kloon. Simpelquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef pullup het volgende:
Ik heb diepe bewondering voor mensen die aan het postgedrag van klonen kunnen zien van wie het een kloon is![]()
Ik zou mezelf niet eens herkennen denk ik.
Hioezo probleem? wat mij betreft gewoon nieuwsgierigheid, Michiels account is 2 maanden oud, maar hij kent zo'n beetje iedereen, dan denk ik, heej wie ben/was jij, meer niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet zo. Soury als nick is bekend bij vrienden en zelfs collega's . Maar als ik wat persoonlijk kwijt wil gebruik ik een kloon. Simpel
Ik ben blij dat je er tijd voor vrij maaktquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Hioezo probleem? wat mij betreft gewoon nieuwsgierigheid, Michiels account is 2 maanden oud, maar hij kent zo'n beetje iedereen, dan denk ik, heej wie ben/was jij, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |