ja klopt Exhibitionisme heb het net opgezocht , het is ook zo een moeilijk woord he Benquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:20 schreef BendeBielzen het volgende:
Volgens mij valt het onder de fetish exhibitionisme.
Dus dan zal het een exhibitioniste zijn?
Ik krijg t mn strot niet verder uit dan Exhibi lolquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef selam het volgende:
[..]
ja klopt Exhibitionisme heb het net opgezocht , het is ook zo een moeilijk woord he Ben
Welles. Maar jij schrijft 'Taylor' en ze heet Tyler.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al gedaan staat er nog niet op joetoep
En dan het Schaap in wolfskleren nogquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef Jian het volgende:
Wolven, mooi![]()
Apropos, ik heb me laten vertellen dat je mensen ook kunt verdelen in schapen en wolven, de schapen zijn degenen met de hoefjes, wat luidruchtig en pedant trippelend, maar als het erop aankomt eigenlijk verder ongevaarlijk. Nee, dan de wolven, pas op, dat zijn de meedogenlozen met de scherpe tanden ... De kunst is natuurlijk om te herkennen wie wat is.
oh je hebt gelijk, maar op bonnie Taylor kwam ik ook bij haar uit, maar gevonden nu, en ik luister nu live en zegquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Welles. Maar jij schrijft 'Taylor' en ze heet Tyler.
Je staat met je rug naar me toe... Hoe kan ik dat nou zien?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:28 schreef selam het volgende:
[..]
Ben zie jij het verschil van schaap en wolf niet
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je staat met je rug naar me toe... Hoe kan ik dat nou zien?
Stardust?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:30 schreef Toverheks het volgende:
Nou nu wachten op het nummer van Anouk Gert, of kan jij die ook al vinden
Vind die van Bonnie toch wat beter dan die van Anouk, is wel een heel klein stukkie maar lijkt mij een beetje zoet sappig!!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, jah een beetje niks, vlak, eentje voor op een bruiloft of bij de opening van een zonnestudio ofzo, kanshebber dus !quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
ze klinkt nu wel heel erg schor hoor Jianquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, jah een beetje niks, vlak, eentje voor op een bruiloft of bij de opening van een zonnestudio ofzo, kanshebber dus !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |