SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Stelletje zeikschuitenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:06 schreef Arachnia het volgende:
Ik doe niet aan koffie. Echt ranzig. En ik heb er ook nare herinneringen aan
.
Oude dieper de grond in slaan, nieuwe op zo'n 20cm afstand van de oude de grond in rammen en stenen over de oude heen doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Heb ik net een nieuwe droogmolen gekocht, past die niet meer in dat gat van de ene. Zat gelukkig zo'n grondanker bij. Dus ik denk, oh doe ik die nieuwe op de plek van de oude. Nu heb ik er meer dan dertig stenen uit gehaald en nog steeds niet de oude standaard uit de grond
Ik
Die oude zit in beton gegoten volgens mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oude dieper de grond in slaan, nieuwe op zo'n 20cm afstand van de oude de grond in rammen en stenen over de oude heen doen.
Altijd verstandig!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die oude zit in beton gegoten volgens mij
Vast wel, maar dat mag pap doen. Ik blijf maar overal vanaf voordat ik straks alle klinkers achterom op een hoop heb liggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd verstandig!!
Kan je met de nieuwe ook doen hoor.
Oude emmer ingraven, vullen met cement en dan die houder erin zetten.
Een droogmolen die niet past en het daardoor hier achterom nu een puinhoop isquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waar hebben jullie het nou weer over??
Als iemand dat tegen mij zei zou ik hem de aardappelen verder laten schillenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Vinden jullie mijn zoon niet grappig ofzo
Haha, onschuldig naïef meisje!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zei zou ik hem de aardappelen verder laten schillen
Had het niet specifiek over jouw zoonquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha, onschuldig naïef meisje!!
Je denkt toch niet dat een vrouwmens mijn zoon aan het werk kan krijgen in de keuken? Dat lukt mij al met moeite
jawel hoor. maar om nou steeds te reageren op opmerkingen die regelrecht uit mijn eigen strot zouden kunnen komenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Vinden jullie mijn zoon niet grappig ofzo
ik maak die opmerking en je blijft alsnog doorgaan ermee!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Had het niet specifiek over jouw zoon
Maar dan kreeg ie ook geen eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |