quote:Ook gezien eerdere posts van 'm, zou het mij niet verbazen als ie daar vandaan kwam...
Op donderdag 19 september 2002 19:54 schreef sp3c het volgende:aha dus jij praat liever alleen met mensen die het met je eens zijn
misschien moet je op maroc.nl een kijkje nemen anders?
quote:Niemand kent alle feiten
Op donderdag 19 september 2002 18:28 schreef PimpShaggy het volgende:
SCHATJE, jij bent iemand die de feiten kent. Om die reden kan ik ook met jou praten, zonder elke keer alles te moeten uitleggen. Dat is namelijk vrij vermoeiend![]()
quote:ze kent de feiten die hij wilt horen dus is hij er blij mee ...
Op donderdag 19 september 2002 20:11 schreef BAZZA het volgende:[..]
Niemand kent alle feiten
als alle moslims zo als jou zijn zal er nooit een moslim land meer tot de beschaving gerekent worden...
quote:Dus een hekel hebben aan extremisten en personen zoals Sharon maakt mij tot debiel? Wat denk je wel niet dat je bent Amerikaanse sukkel? Je gaat me toch niet vertellen dat je fan bent van Sharon?
Op donderdag 19 september 2002 20:28 schreef BAZZA het volgende:
Gelukkig is onschuldig er die laat zien hoe debiel zijn enige bijdrage van deze discussie isals alle moslims zo als jou zijn zal er nooit een moslim land meer tot de beschaving gerekent worden...
Alsof de VS beschaafd is
hahaahahahah
quote:Als dit je enige bijdrage is bij deze discussie en nog nooit in al deze delen ook maar iets normaals post ben je voor mij een debiel.
Op donderdag 19 september 2002 20:30 schreef onschuldig het volgende:
Dus een hekel hebben aan extremisten en personen zoals Sharon maakt mij tot debiel? Wat denk je wel niet dat je bent Amerikaanse sukkel? Je gaat me toch niet vertellen dat je fan bent van Sharon?Alsof de VS beschaafd is
hahaahahahah
ik een sukkel ? misschien maar liever dat als een debiel
fan van Sharon ? mwah heb wel respect voor hem maar ben geen fan.
And America rules
quote:Je komt verdacht veel over als Bush!
Op donderdag 19 september 2002 20:38 schreef BAZZA het volgende:
Als dit je enige bijdrage is bij deze discussie en nog nooit in al deze delen ook maar iets normaals post ben je voor mij een debiel.
quote:Waar is de respect voor Sharon op gebasseerd? Op de dood van duizenden Palestijnen? Dan heb je zeker ook respect voor Hitler?
ik een sukkel ? misschien maar liever dat als een debielfan van Sharon ? mwah heb wel respect voor hem maar ben geen fan.
quote:EUROPA RULEZZZZZZZ
And America rules
quote:Wederom een geweldig argument !!! jihad Johnny !
Op donderdag 19 september 2002 20:41 schreef onschuldig het volgende:Je komt verdacht veel over als Bush!
jou negeer ik dus maar eventjes.
quote:Waarom bombardeer je mij niet preventief? Valt me tegen van je Yank!
Op donderdag 19 september 2002 20:42 schreef BAZZA het volgende:[..]
Wederom een geweldig argument !!! jihad Johnny !
jou negeer ik dus maar eventjes.
[Dit bericht is gewijzigd door onschuldig op 19-09-2002 20:49]
quote:Ga eens on-topic?
Op donderdag 19 september 2002 20:44 schreef onschuldig het volgende:[..]
Waarom bombardeer je mij niet preventief? Valt me tegen van je Yank!
quote:Wilt u de volgende keer proberen enige algemeen geaccepteerde beleefdheden in acht te nemen en zich niet verder te verlagen tot het niveau van diegenen welke u meent te verdedigen dan wel te vertegenwoordigen.
Op donderdag 19 september 2002 20:25 schreef onschuldig het volgende:
Fuck Sharon en alle extremistische Joden!![]()
quote:ik heb het ff vet gedrukt want volgens mij hebben mensen het gemist.
Op donderdag 19 september 2002 20:24 schreef golfer het volgende:
Misschien dat jullie nog even de regels in de openingspost (en alle voorgaande 21 delen hiervan) willen doornemen en gewoon weer inhoudelijk willen gaan discussiëren, i.p.v. het gehakketak en op de persoon spelen?
ontopic:
om nog ff terug te komen op die taxi.
Jullie noemen Sharon een moordenaar omdat hij indirect schuldig zou zijn aan de slachtingen in de kampen sabri en shatilla (ofzo namen zijn me min of meer ontschoten).
Mijn vraag is: Is die terrorist die in die taxi zit dan ook niet medeplichtig aan de dood van degenen die met hem in die taxi zitten?
hij weet donders goed dat hij gezocht word en dat hij als hij gevonden word met grof geweld word uitgeschakeld.
quote:Zie 't ban-meld-topic
Op donderdag 19 september 2002 21:25 schreef machteld het volgende:Wilt u de volgende keer proberen enige algemeen geaccepteerde beleefdheden in acht te nemen en zich niet verder te verlagen tot het niveau van diegenen welke u meent te verdedigen dan wel te vertegenwoordigen.
On-topic: Eens kijken hoe lang 't gaat duren voordat Arafat die 19 vermeende terroristen uitlevert. Blijkbaar is hij overtuigd van hun onschuld, anders had hij ze zelf wel opgepakt.
quote:tja was te verwachten hé die actie.
Op donderdag 19 september 2002 21:23 schreef schatje het volgende:
Israelische tanks hebben opnieuw het hoofdkwartier van Arafat in Ramallah omsingeld.Israel wil dat Arafat 19 radicale Palestijnen uitlevert.De betrokkenen worden verantwoordelijk gehouden voor aanslagen in Israel.Die zouden zich schuilhouden in Arafats hoofdkwartier.
quote:jah net als die gasten die ze'evi hadden doodgeschoten ...
Op donderdag 19 september 2002 21:29 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zie 't ban-meld-topic
On-topic: Eens kijken hoe lang 't gaat duren voordat Arafat die 19 vermeende terroristen uitlevert. Blijkbaar is hij overtuigd van hun onschuld, anders had hij ze zelf wel opgepakt.
quote:Waardoor Arafat weer populairder zou worden onder de Palestijnen. En dat is ook niet echt Sharon's beleid, geloof ik.
Op donderdag 19 september 2002 21:31 schreef sp3c het volgende:tja was te verwachten hé die actie.
Maar als Arafat echt zo dom is om die figuren wederom in zijn hoofdkwartier te laten schuilen dan zou Arafat wel is gearresteerd en gedeporteerd kunnen worden.
Is er al een vervanger voor Arafat?
quote:Saeb Erekat lijkt me een betrouwbaar figuur (ik ken zijn verleden wel niet maar hij komt over als iemand die het beste met zijn volk voor heeft) laat ze hem maar nemen totdat dr verkiezingen zijn geweest.
Op donderdag 19 september 2002 21:33 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Waardoor Arafat weer populairder zou worden onder de Palestijnen. En dat is ook niet echt Sharon's beleid, geloof ik.
Is er al een vervanger voor Arafat?
Als er nu weer terroristen in arafat's compound worden gevonden dan is dr geen westers land dat zal protesteren als arafat aangepakt word.
quote:volgens mij dwaal je alwéér af van het onderwerp.
Op donderdag 19 september 2002 19:54 schreef sp3c het volgende:[..]
aha dus jij praat liever alleen met mensen die het met je eens zijn
misschien moet je op maroc.nl een kijkje nemen anders?
en wat heeft maroc.nl ermee te maken?
daarom praat ik liever met mensen die me begrijpen, lijkt me vrij logisch
quote:'k Zou niet graag in Erekat's schoenen staan
Op donderdag 19 september 2002 21:39 schreef sp3c het volgende:Saeb Erekat lijkt me een betrouwbaar figuur (ik ken zijn verleden wel niet maar hij komt over als iemand die het beste met zijn volk voor heeft) laat ze hem maar nemen totdat dr verkiezingen zijn geweest.
quote:'t Zal je verbazen...
Als er nu weer terroristen in arafat's compound worden gevonden dan is dr geen westers land dat zal protesteren als arafat aangepakt word.
quote:Voor de Palestijnen is de naam Sharon onafscheidelijk verbonden met de vluchtelingenkampen Sabra en Shatila in Libanon. Deze oud-minister van Defensie leidde in 1982 de inval van Israël in Libanon. In de kampen Sabra en Shatila, iets ten zuiden van Beiroet, werden toen onder toeziend oog van het Israëlische leger honderden mensen vermoord door Libanese milities.
Op donderdag 19 september 2002 21:28 schreef sp3c het volgende:[..]
Jullie noemen Sharon een moordenaar omdat hij indirect schuldig zou zijn aan de slachtingen in de kampen sabri en shatilla/
De massamoorden staan in het Palestijnse geheugen gegrift. Een Israëlisch onderzoekstribunaal oordeelde in 1983 dat Sharon indirect verantwoordelijk was voor de massamoorden. Sharon moest aftreden, maar bleef prominent aanwezig in de Israëlische politiek.
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/dossiers/israel_sharon/algemeen/achtergrondartikelen/portret_sharon.html
quote:ik zit te speuren maar ik zie er geen antwoord op mijn vraag in
Op donderdag 19 september 2002 21:43 schreef schatje het volgende:[..]
Voor de Palestijnen is de naam Sharon onafscheidelijk verbonden met de vluchtelingenkampen Sabra en Shatila in Libanon. Deze oud-minister van Defensie leidde in 1982 de inval van Israël in Libanon. In de kampen Sabra en Shatila, iets ten zuiden van Beiroet, werden toen onder toeziend oog van het Israëlische leger honderden mensen vermoord door Libanese milities.
De massamoorden staan in het Palestijnse geheugen gegrift. Een Israëlisch onderzoekstribunaal oordeelde in 1983 dat Sharon indirect verantwoordelijk was voor de massamoorden. Sharon moest aftreden, maar bleef prominent aanwezig in de Israëlische politiek.
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/dossiers/israel_sharon/algemeen/achtergrondartikelen/portret_sharon.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |