grafiet, dat vind je massaal in de bergen daarquote:
Van Pyongyang naar Los Angeles is 9500km. Moderne Russische ICBM's doen een dikke 7000m/s. Dat is iets meer dan 20 minuten flight time. Maar goed, de Koreanen zijn nog ver weg van die technologie.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef Metro2005 het volgende:
Het is ongeveer 12.000km naar washington vanaf NK dus waarschijnlijk gewoon nooit.
Als ik op wikipedia kijk heeft noord korea een raket die ongeveer 2500-3500km ver komt. Dus of ze moeten een paar schepen die kant op sturen of ze moeten ineens de raketten met de langste afstand (VS RUS en CHINA) hebben overtroffen, die halen max 12.000km
"Huddled together.. the poor, the cold, the lonely, and the homosexual."quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef Ronados het volgende:
Ook leuk hoe ze de bevolking laten denken hoe wij leven:
there are no birds, again there are no birds they have all been eaten they taste good.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
"Huddled together.. the poor, the cold, the lonely, and the homosexual."
Ik neem aan dat de vertaling een grap is.
Niks mis met koffie gemaakt van sneeuwquote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef Ronados het volgende:
Ook leuk hoe ze de bevolking laten denken hoe wij leven:
nee ze krijgen gesmolten sneeuw van hun regering en die coffee krijgen ze van de Noord-Koreanenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks mis met koffie gemaakt van sneeuw
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Het is het toch net niet wat die Kim 3 allemaal doet. Het is net Britney die met haar gedrag Madonna naar de kroon probeert te steken, we hebben het allemaal al eens gezien en op een gegeven moment wordt het zielig.Zoals hij er bijloopt net of hij met ze geknikkerd heeftquote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef SteveBudin het volgende:
Het is al begonnen, hier beelden van de invasie. Kim Jong-Un komt aan land en alle kapitalisten staan al klaar om zich over te geven
Kim Jong-Un is ook een fan van Spielberg, hij heeft een meisje met een rode jas in het geheel verwerkt![]()
Ik denk het niet. Koreanen zijn zo homofoob als het maar kan dus ik denk dat de propaganda dat expres heeft gedaan om het extra afschrikwekkend te maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Gaat het nog is een keer gebeuren of wat?quote:US sends clear warning to North Korea as Pyongyang declares armistice void
Obama security adviser threatens Pyongyang with 'full range of our capabilities' and urges China to act tough on neighbour
bron:http://www.guardian.co.uk(...)-korea-truce-nuclear
Denk het nietquote:Op maandag 11 maart 2013 23:17 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Gaat het nog is een keer gebeuren of wat?
Aanklagen die hapquote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
zitten we dan al sinds gisteravond te wachten![]()
![]()
be-lach-elijk
Waarom praten we over Nk die eventueel de VS zou kunnen raken? Als ze ooit, zeer onwaarschijnlijk, een raket hebben die de VS haalt dan schieten ze dat ding 10x uit de lucht voordat die ooit in de buurt kan komen...quote:Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Van Pyongyang naar Los Angeles is 9500km. Moderne Russische ICBM's doen een dikke 7000m/s. Dat is iets meer dan 20 minuten flight time. Maar goed, de Koreanen zijn nog ver weg van die technologie.
Zoveel onschuldige mensen die dan dood gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:32 schreef Smoofie het volgende:
Noord-Korea, de arrogantie. Denk dat bij een oorlog het 4 dagen duurt en dan is heel Noord-Korea weg.
Zo'n prettig leven hebben ze nu anders ook niet met al die honger en dergelijke.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zoveel onschuldige mensen die dan dood gaan.
Behalve dat oorlog meestal niet uit rationele redenen maar uit emotionele redenen wordt gestart.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:34 schreef Questioning het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoe de elite in NK hier daadwerkelijk tegenaan kijkt. Beseffen ze echt niet dat dit in alle gevallen suïcidaal is. Stel ze hebben genoeg raketten (1) , de raketten zouden de VS bereiken (2) en de raketten zouden op één of andere manier door het "raketschild" van de VS geraken (3). Dan nog heeft Amerika subs met ICBM's en op locaties in andere landen. Mocht dat nog op enige manier falen dan zijn er velen landen die de VS zullen wreken. Zelfs in het meest positieve scenario is het suïcidaal...
Ik moest hardop lachen om die zin jaquote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
there are no birds, again there are no birds they have all been eaten they taste good.
Ik weet natuurlijk niet hoe het in NK werkt maar in dat soort regimes heerst vaak een onrealistisch beeld over het eigen kunnen omdat machthebbers zich omringen met ja-knikkers die alleen maar goed nieuws durven brengen. Zo scheen het ook te zijn met Saddam Hoessein. Die dacht daadwerkelijk dat hij de Amerikanen buiten kon houden omdat niemand hem de realiteit durfde te vertellen. Een generaal die zegt "ik kan het niet" vervang je door een die zegt "ik kan het wel".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:34 schreef Questioning het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoe de elite in NK hier daadwerkelijk tegenaan kijkt. Beseffen ze echt niet dat dit in alle gevallen suïcidaal is. Stel ze hebben genoeg raketten (1) , de raketten zouden de VS bereiken (2) en de raketten zouden op één of andere manier door het "raketschild" van de VS geraken (3). Dan nog heeft Amerika subs met ICBM's en op locaties in andere landen. Mocht dat nog op enige manier falen dan zijn er velen landen die de VS zullen wreken. Zelfs in het meest positieve scenario is het suïcidaal...
Klinkt logisch. En de generaal die zegt "ik kan het niet" zegt nooit meer iets waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:28 schreef SeLang het volgende:
Ik weet natuurlijk niet hoe het in NK werkt maar in dat soort regimes heerst vaak een onrealistisch beeld over het eigen kunnen omdat machthebbers zich omringen met ja-knikkers die alleen maar goed nieuws durven brengen. Zo scheen het ook te zijn met Saddam Hoessein. Die dacht daadwerkelijk dat hij de Amerikanen buiten kon houden omdat niemand hem de realiteit durfde te vertellen. Een generaal die zegt "ik kan het niet" vervang je door een die zegt "ik kan het wel".
en hebben we een zuid koreaans eilandquote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:32 schreef Smoofie het volgende:
Noord-Korea, de arrogantie. Denk dat bij een oorlog het 4 dagen duurt en dan is heel Noord-Korea weg.
Die N-Koreanen zijn echt totaal gebrainwasht!quote:"Send me to the trench. Give me a rifle. I want to rain bullets on the enemy to my heart's content."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |