abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123737543
Noord-Korea heeft donderdag gedreigd met een preventieve atoomaanval op de Verenigde Staten.

Dat heeft het regime verkondigd voorafgaand aan een stemming van de Verenigde Naties over verdere sancties voor Noord-Korea. Deze wordt donderdag vermoedelijk gehouden.
"Aangezien de Verenigde Staten op het punt staat om een nucleaire oorlog starten, zullen we ons recht uitoefenen om een preventieve atoomaanval op het hoofdkwartier van de agressor uit te voeren en onze belangen te beschermen", zei een woordvoerder van Noord-Koreaanse ministerie van Buitenlandse Zaken tegen persbureau KCNA.
Van Noord-Korea wordt aangenomen dat ze niet in staat zijn om een atoomaanval op het Amerikaanse vaste land uit te voeren.
Spanningen
Noord-Korea had woensdag al bekendgemaakt dat er niet door het Noord-Koreaanse luchtruim mag worden gevlogen en er ook niet langs de kusten mag worden gevaren of gevlogen. Dat meldde het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap.
De melding kwam tijdens oplopende spanningen als gevolg van provocerende stellingen van het regime in de Noord-Koreaanse hoofdstad Pyongyang.
Dinsdag zei de Noord-Koreaanse generaal Kim Yong-chol op de staatstelevisie dat het land de wapenstilstand van 1953 opzegt als Zuid-Korea en de VS hun jaarlijkse militaire oefeningen niet onmiddellijk stopzetten.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-atoomaanval-vs.html
  PR/Manusje van alles donderdag 7 maart 2013 @ 10:39:54 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_123737568
:D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_123737587
Ja, dag. _O- Ze krijgen die raketten van hun nog geen kilometer ver, laat staan tot aan de VS.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_123737675
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef Rezania het volgende:
Ja, dag. _O- Ze krijgen die raketten van hun nog geen kilometer ver, laat staan tot aan de VS.
De staten van de VS zelf niet, maar misschien wel gebieden die onder de VS vallen zoals de relatief dichtbij gelegen Northern Mariana Islands. Officieel gezien is Barack Obama daar bijvoorbeeld ook president.

http://en.wikipedia.org/wiki/Northern_Mariana_Islands

Geen idee of Noord-Korea zo'n eiland kan bereiken trouwens...
PWBF
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:45:12 #5
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_123737718
quote:
Dreigement nummer zoveel :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:45:36 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_123737728
Er komt een moment dat de rest van de wereld dat land zat is...
censuur :O
pi_123737761
quote:
2s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Dit inderdaad. Als China niet achter Noord-Korea stond had Amerika er allang wat aan gedaan lijkt mij. Ik zou het niet pikken in ieder geval... :')
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:47:25 #8
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_123737791
Vraag me af als ze zo'n zelf in elkaar geknutselde kernbom de lucht in sturen, en dat ding stort 15 km van de kust van Noord Korea in het water, gaat de VS dan antwoorden? Of zullen ze ze alleen uitlachen?
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:49:57 #9
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_123737863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:46 schreef Infection het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Als China niet achter Noord-Korea stond had Amerika er allang wat aan gedaan lijkt mij. Ik zou het niet pikken in ieder geval... :')
China is het intussen ook allang zat. Ze zaten vorige week nog om de tafel met de VS en waren het samen eens dat NK een dreiging is.

Bovendien heeft een hoge chinese politicus al eens gezegd dat NK een beetje een vervelend aanhangsel begint te worden. Een beetje als een jengelend kind :') En gelijk hebben ze, China is bijna niet communistisch meer en NK houdt ze eigenlijk zelfs een beetje tegen in hun groei. Het is een last voor ze geworden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:50:25 #10
241662 Jian
Well, well, well
pi_123737884
quote:
2s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef ShaoliN het volgende:
Vraag me af als ze zo'n zelf in elkaar geknutselde kernbom de lucht in sturen, en dat ding stort 15 km van de kust van Noord Korea in het water, gaat de VS dan antwoorden? Of zullen ze ze alleen uitlachen?
Neuh, die gaan antwoorden, geen gevoel voor humor die Amerikanen :N
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:50:41 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_123737890
Dat zal veel indruk maken..

SPOILER
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_123737981
Volgens mij hebben ze in Noord Korea zo'n bandje ingesproken wat constant op repeat staat ofzo...
Wat bij ons iedere eerste maandag van de maand het lucht alarm is dat is bij hun iedere maand zo'n zelfde boodschap richting Amerika...
Zonder wrijving geen glans
pi_123737984
Het moet toch een keer fout gaan zou je denken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_123738050
Ik las net ook ergens dat ze hem voor vanmiddag 15:00 uur al willen lanceren. Ik zal de bron er even bij zoeken.
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:04:54 #15
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_123738342
"De melding kwam tijdens oplopende spanningen als gevolg van provocerende stellingen van het regime in de Noord-Koreaanse hoofdstad Pyongyang."

wat?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:05:19 #16
302853 themole
graaft totaal door.
pi_123738354
Zie nog wel gebeuren dat ze hem lanceren en per ongeluk op eigen land laten vallen. :') Mochten ze het proberen (wat ik niet verwacht) vrees ik dat ze binnen no time een stelletje pissige amerikanen op hun dak hebben.
Niet altijd serieus
pi_123738394
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:05 schreef themole het volgende:
Zie nog wel gebeuren dat ze hem lanceren en per ongeluk op eigen land laten vallen. :') Mochten ze het proberen (wat ik niet verwacht) vrees ik dat ze binnen no time een stelletje pissige amerikanen op hun dak hebben.
Dan ruimen ze in ieder geval zichzelf op, ik zeg doen!
pi_123738397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:46 schreef Infection het volgende:

[..]

En NK moet steeds pikken dat ze gesanctioneerd worden? Misschien moeten de VS en de VN stoppen met het leggen van sancties op NK.
pi_123738416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Het moet toch een keer fout gaan zou je denken.
Juist omdat de twee partijen als kemphanen elkaars reactie zitten te wachten gaat het allemaal net niet fout, tenzij een iemand de beslissing neemt op basis van de verkeerde aannames. Soort idee van de Cubacrisis.
pi_123738425
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:06 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

En NK moet steeds pikken dat ze gesanctioneerd worden? Misschien moeten de VS en de VN stoppen met het leggen van sancties op NK.
Jij denkt dat de VS en de VN zomer sancties opleggen? De reden hiervan is de verschillende dreigementen die Noord-Korea uitvoert.
pi_123738505
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:07 schreef Infection het volgende:

[..]

Jij denkt dat de VS en de VN zomer sancties opleggen? De reden hiervan is de verschillende dreigementen die Noord-Korea uitvoert.
NK heeft pas kernwapens sinds 2003. De eerste sancties begonnen na de Korea Oorlog, begin jaren '50.
pi_123738525
Ach die gast in groningen drukte ook op een verkeerd knoppie... stond de hele markt vol met plicie...

Daar hoeven ze ook maar 1x op een 'verkeerd' knoppie te drukken
Zonder wrijving geen glans
pi_123738632
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach die gast in groningen drukte ook op een verkeerd knoppie... stond de hele markt vol met plicie...

Daar hoeven ze ook maar 1x op een 'verkeerd' knoppie te drukken
Het Haags kwartiertje, is dat de gemiddelde tijd die iemand uit Den Haag nodig heeft om een simpel concept te begrijpen?
PWBF
pi_123738858
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:07 schreef Brembo het volgende:

[..]

Juist omdat de twee partijen als kemphanen elkaars reactie zitten te wachten gaat het allemaal net niet fout, tenzij een iemand de beslissing neemt op basis van de verkeerde aannames. Soort idee van de Cubacrisis.
Verkeerde aannames of het simpelweg zat zijn met een constante dreiging te moeten leven. Onderschat ook Zuid-Korea niet, die hebben ook al meerdere malen aangegeven klaar te zijn voor een oorlog. Ze willen het risico van een atoombom op Seoul niet blijven lopen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_123739268
Eerlijk gezegd hoop ik dat ze het doen, is het meteen voorgoed afgelopen met die horken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')