De staten van de VS zelf niet, maar misschien wel gebieden die onder de VS vallen zoals de relatief dichtbij gelegen Northern Mariana Islands. Officieel gezien is Barack Obama daar bijvoorbeeld ook president.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef Rezania het volgende:
Ja, dag.Ze krijgen die raketten van hun nog geen kilometer ver, laat staan tot aan de VS.
quote:Dreigement nummer zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]Dit inderdaad. Als China niet achter Noord-Korea stond had Amerika er allang wat aan gedaan lijkt mij. Ik zou het niet pikken in ieder geval...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
China is het intussen ook allang zat. Ze zaten vorige week nog om de tafel met de VS en waren het samen eens dat NK een dreiging is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als China niet achter Noord-Korea stond had Amerika er allang wat aan gedaan lijkt mij. Ik zou het niet pikken in ieder geval...
Neuh, die gaan antwoorden, geen gevoel voor humor die Amerikanenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:47 schreef ShaoliN het volgende:
Vraag me af als ze zo'n zelf in elkaar geknutselde kernbom de lucht in sturen, en dat ding stort 15 km van de kust van Noord Korea in het water, gaat de VS dan antwoorden? Of zullen ze ze alleen uitlachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Dan ruimen ze in ieder geval zichzelf op, ik zeg doen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:05 schreef themole het volgende:
Zie nog wel gebeuren dat ze hem lanceren en per ongeluk op eigen land laten vallen.Mochten ze het proberen (wat ik niet verwacht) vrees ik dat ze binnen no time een stelletje pissige amerikanen op hun dak hebben.
En NK moet steeds pikken dat ze gesanctioneerd worden? Misschien moeten de VS en de VN stoppen met het leggen van sancties op NK.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als China niet achter Noord-Korea stond had Amerika er allang wat aan gedaan lijkt mij. Ik zou het niet pikken in ieder geval...
Juist omdat de twee partijen als kemphanen elkaars reactie zitten te wachten gaat het allemaal net niet fout, tenzij een iemand de beslissing neemt op basis van de verkeerde aannames. Soort idee van de Cubacrisis.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Het moet toch een keer fout gaan zou je denken.
Jij denkt dat de VS en de VN zomer sancties opleggen? De reden hiervan is de verschillende dreigementen die Noord-Korea uitvoert.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:06 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
En NK moet steeds pikken dat ze gesanctioneerd worden? Misschien moeten de VS en de VN stoppen met het leggen van sancties op NK.
NK heeft pas kernwapens sinds 2003. De eerste sancties begonnen na de Korea Oorlog, begin jaren '50.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Jij denkt dat de VS en de VN zomer sancties opleggen? De reden hiervan is de verschillende dreigementen die Noord-Korea uitvoert.
Het Haags kwartiertje, is dat de gemiddelde tijd die iemand uit Den Haag nodig heeft om een simpel concept te begrijpen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach die gast in groningen drukte ook op een verkeerd knoppie... stond de hele markt vol met plicie...
Daar hoeven ze ook maar 1x op een 'verkeerd' knoppie te drukken
Verkeerde aannames of het simpelweg zat zijn met een constante dreiging te moeten leven. Onderschat ook Zuid-Korea niet, die hebben ook al meerdere malen aangegeven klaar te zijn voor een oorlog. Ze willen het risico van een atoombom op Seoul niet blijven lopen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:07 schreef Brembo het volgende:
[..]
Juist omdat de twee partijen als kemphanen elkaars reactie zitten te wachten gaat het allemaal net niet fout, tenzij een iemand de beslissing neemt op basis van de verkeerde aannames. Soort idee van de Cubacrisis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |