Nee, ik zei het niet voor niets toch. Arjen heeft even uitgelegd hoe het één en ander werkt met camera's en tijden enzo.quote:
India lijkt me, net als Zuid-Afrika, ook prachtigquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:52 schreef TLC het volgende:
Art weet ook al de volgende locatie van WIDM maar dat mag hij niet zeggen![]()
Ik hoop India of zo
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik zei het niet voor niets toch. Arjen heeft even uitgelegd hoe het één en ander werkt met camera's en tijden enzo.
quote:
Zou het serieus een verspreking zijn? Wel heel erg stom.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zit daar al zowat de hele week
Ja. Omdat ik niet tegen m'n verlies kanquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik roep al vanaf aflevering 1 dat het Kees is. Ik zeg straks: Ik zei het toch?!
Ben ik dan zelfingenomen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik niet tegen m'n verlies kan.
Zijn er zat die dadelijk zeggen dat ze vanaf afl 1 op de mol zaten, blijf je toch houdenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ergst aan het fout aanwijzen van de mol vind ik altijd dat de mensen die het goed hebben altijd zo zelfingenomen worden.
Paulien heeft wel tieten hoor, ben je blind.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is iig zeker dat de mol geen tieten heeft
Ik weet het nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |