Het is ochtend dus is het gewoon vroeg Dientjequote:Op donderdag 7 maart 2013 08:17 schreef Dientje12 het volgende:
Het is best vroeg maar ook wel weer laat
Ik was heel de nacht wakkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is ochtend dus is het gewoon vroeg Dientje
Ja 12 en half uur ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo lekker lang geslapen dan
Ik weet nog niet wat ik morgen moet doenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo toe maarhoe laat ga je vandaag slapen dan?
ach soquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik morgen moet doen
ja ik ga er nu uitquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik wil er weer in
hoiquote:
Het regent hier al de hele ochtendquote:
Jammer na de 2 redelijk mooie dagen die we hebben gehadquote:
quote:
hoiquote:
hahahahaquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:44 schreef Dientje12 het volgende:
De dientje van gister gaf geef fuck aan de dientjr van vandaag, vandaag zal ik goed voor de dientje voor morgen zorgen
Van jou ja :$$quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je er een stijfje van ja?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:44 schreef Dientje12 het volgende:
De dientje van gister gaf geef fuck aan de dientjr van vandaag, vandaag zal ik goed voor de dientje voor morgen zorgen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat je het nooit zo vragen :$ :$![]()
jerrrrrquote:
ja die vind ik idd wel leukquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef JRRY het volgende:
Sof deze vind jij wel leuk, jij vond caroemerald wel tof toch
schatjequote:
Ik kreeg een keer een 1 voor tekenen omdat ik de schetsen er niet bij had gedaanquote:
Wat een slet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een 1 voor tekenen omdat ik de schetsen er niet bij had gedaan
was een man. en hij was een vieze pedoquote:
Waaraan heb ik dit onthaal verdiend?quote:
Ja klopt maar nu ben ik niet meer de enige die nog nooit een 1 heeft gehaald, want iedereen had eens een 1 voor een toets waar iedereen afkeek en ik was toen ziek, ik mocht 'em inhalen. WHIHAHAOHHAHOAHAHAHAOOquote:
hoiquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Taksi, fruitbakje. Mijn dag is top
Leraren die iets met kunst doen zijn of pedo of gay ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
was een man. en hij was een vieze pedo
Maar hij was het echtquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leraren die iets met kunst doen zijn of pedo of gay ja.
hoewel ik het een klein beetje bruggercultuur vind om een leraar pedo te noemen als je geen bewijz hebt dat ie het is
wat zag j'm doen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar hij was het echtje zag het hem doen
maar goed
quote:
aan allesquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waaraan heb ik dit onthaal verdiend?
gadverdammequote:Op donderdag 7 maart 2013 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]gewoon. hij ging helemaal over je heen hangen en aan je rug zitten enzo. Hij is er ook op aangesproken
Ik denk dat ik wat dingen vergeten ben van gisteravondquote:
bij mij alle gymleraren zowatquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]gewoon. hij ging helemaal over je heen hangen en aan je rug zitten enzo. Hij is er ook op aangesproken
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:06 schreef supersof het volgende:
Leraren mogen uberhaupt van mij afblijven hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
bij mij alle gymleraren zowat
maar is dat raar aan iemands rug zitten?
Bij je heupen en je schouders en je zij enzo.. ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
bij mij alle gymleraren zowat
maar is dat raar aan iemands rug zitten?
quote:
oh was je dronkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat dingen vergeten ben van gisteravond
Ja dat mogen leraren idd niet nee, ts wat denkt ie wel dat ie is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij je heupen en je schouders en je zij enzo.. ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dan meen ik wel alles wat ik zegquote:
awh schattigquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar dan meen ik wel alles wat ik zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja nu, maar over het algemeen door mn vaderquote:
niet dat ik weetquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:12 schreef JRRY het volgende:
Is het bij julllie op school wel eens gebeurd dat een leerling iets had met een docent?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:12 schreef supersof het volgende:
In utrecht heb ik nog een artikel over Doe Maar geschrevenheh heb jij dat geschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik weet gelukkigquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:12 schreef JRRY het volgende:
Is het bij julllie op school wel eens gebeurd dat een leerling iets had met een docent?
In utrecht heb ik nog een artikel over Doe Maar geschrevenniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
jaquote:
In utrecht heb ik nog een artikel over Doe Maar geschrevenGoed geschreven welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
dankquote:
Ik deed journalistiek hequote:
Pedo dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
dankik heb wel betere geschreven daar, maar die man vond me altijd wel goed
Oo ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik deed journalistiek hein Utrecht.
Neequote:
Logisch wel, goed verhaal, boeiend om tot het einde te lezenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
dankik heb wel betere geschreven daar, maar die man vond me altijd wel goed
Thanksquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Logisch wel, goed verhaal, boeiend om tot het einde te lezen
quote:
Neequote:
eigen schuldquote:
Maar ik bedoel het neit verkeerd hoorquote:
okquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het neit verkeerd hoor
schadequote:
quote:
Hier is het nog wel okéquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer na de 2 redelijk mooie dagen die we hebben gehad
quote:
Hoi schatjesquote:
he dronken manquote:
komt goedquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Hoi schatjes
Ik ben zo fucking lui ehrond een uur of 3 moeten jullie me maar virtueel het huis uit trappen om te gaan sporten
Viel nog wel mee hoorquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komt goedik heb wat te schoppen en te slaan deze week
Ja, morgen twee keer. Wel filmen hequote:Op donderdag 7 maart 2013 13:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik heb het onthouden, ik leer het wel
ja is goedquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, morgen twee keer. Wel filmen he
Ik snap het ook niet. En om een vriend van me te citeren: ''Wie wil er nou behaarde tieten?''quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. En om een vriend van me te citeren: ''Wie wil er nou behaarde tieten?''
Huh.. dat is niet van One Direction toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
One way or another I'm gonna find ya, I'm gonna getcha getcha getcha
ja en al die trutjes die ze ook echt delen en liken enzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
irritant zijn die dingen jaop FB ook overal
Nee, wat een ripoff is ditquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh.. dat is niet van One Direction toch?
Ja van Blondie, maar zij hebben gecoverdquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik wist wel dat het een cover was, maar ik vroeg me af van wiequote:
ik vind ze lelijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en al die trutjes die ze ook echt delen en liken enzodoe normaal
Ik vind ze er raar uit zienquote:
ja gewoon die burka aanlatenquote:
Alleen voor geselecteerde personenquote:
ik laat mijn kleding wel aan inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen voor geselecteerde personen
Ja. Aanmelden via mijn dmboxquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen voor geselecteerde personen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik laat mijn kleding wel aan inderdaad
#YOLO #SWEKquote:
Ik had het over de extremen en de oude hangzakkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is voor jullie eigen bestwil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
is leukquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had het over de extremen en de oude hangzakkenhaha ach loop zelf het liefst de hele zomer met een vest aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
hij staat nog maar 2.39 minuten aanquote:
Te. Warm.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach loop zelf het liefst de hele zomer met een vest aan
Die heb ik al zo vaak voorbij zien komen op 10-hour videosquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:59 schreef supersof het volgende:
hahaha iemand als comment van die nyan cat
Mom said 1 Video before Bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heb ik al zo vaak voorbij zien komen op 10-hour videosdit is de eerste 10-hour video die ik kijk/luister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hem afhoren
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik spreek je vannacht welquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is de eerste 10-hour video die ik kijk/luister.
Ik wil hem afhoren
je gaat hem ook luisteren bedoel je?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik spreek je vannacht wel. ik ga er ook voor dan maar
watjequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
2 minuten en het is al irritant, laat maar
Ik heb het een keer tot 4 uur gehaald hoorquote:
Ik ga hem op mn bucketlist zettenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het een keer tot 4 uur gehaald hoor
ik stik dan ook half mjaquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Te. Warm.
Ik vind Nederlandse zomers al warm genoeg
omgquote:
Arme schat, we helpen je er wel door heen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Het is nog steeds donderdagdeze dag duurt eeuwen
mja normaal begin ik pas op zijn vroegst om 10 uur en nu 9 uur door die pvb dus lijkt het helemaal langer te durenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arme schat, we helpen je er wel door heen hoor
Ik vind deze week heel snel gaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Het is nog steeds donderdagdeze dag duurt eeuwen
het kan me niet snel genoeg weekend zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind deze week heel snel gaan![]()
Ik ook best wel eigenlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind deze week heel snel gaan![]()
Kauwen op paracetamol is vies trouwensquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Probeer nooit paracetamol met heet drinken weg te slikken, dat doet pijn
klopt ja, in water oplossen is ook zo goorquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kauwen op paracetamol is vies trouwens
Dat is echt heel vies jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Migraine?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo het waasje trekt al weg gelukkig, zag bijna niks meer![]()
Straks koppijn heuy
weenie, krijg voor mijn leuke week altijd waasjes voor mijn ogen en als het wegtrekt krijg ik koppijnquote:
Oh hormonale hoofdpijn/migraine blijkbaar, geen ervaring meequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weenie, krijg voor mijn leuke week altijd waasjes voor mijn ogen en als het wegtrekt krijg ik koppijn
ja het is kut iigquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh hormonale hoofdpijn/migraine blijkbaar, geen ervaring mee
nee eten en pluto uitlatenquote:
ah gadverquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
Net mijn mijn klauw tussen een la. Halve nagel blauw/paars. Doet zeer
Leuk.quote:
awh stuwiequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
ja vind ik ookquote:
Zeker weten!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zelfs typen doet zeer. Wat een kneus ben ik ook zegquote:
arme schatquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
awhquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfs typen doet zeer. Wat een kneus ben ik ook zeg
waarom dannnquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
ik kijk teen mom en ik kom er ook in voor
Ja komt door die one night stand met nodigquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
ik kijk teen mom en ik kom er ook in voor
ik ben de baby van Farrahquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja komt door die one night stand met nodig
wie is de mol?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
vanavond eerst werken en dan finale widm
paulienquote:
Nog nooit gezien dat programmaquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
vanavond eerst werken en dan finale widm
kei leuk jonguhquote:
moffel en piertjequote:
Misschien ken ik het daarom wel niet aangezien ik toch een stukje ouder benquote:
Ik nietquote:
ik vanavond alleen werken en dan weekendquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet
Ik moet over 10 minuten weer aan het werk. Gelukkig bijna weekend
hoeveel wil je er dan voor hebben?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
https://www.bitmit.net/en/item/19288-path-bioscoop-vouchers
Lekkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vanavond alleen werken en dan weekend
Ik wil graag wat bitcoins hebben maar dat wordt nog niet veel gebruikt, dus heb ik het op die site geplaatstquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
hoeveel wil je er dan voor hebben?
ik weet niet wat bitcoins zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik wil graag wat bitcoins hebben maar dat wordt nog niet veel gebruikt, dus heb ik het op die site geplaatst
In euro's, tja, heb ze tot nu toe gewoon weggegeven aan klasgenoten enzo
Gefeliciteerdquote:
Feli feliquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hoe oud is ze?
dankquote:
Hey VA, was t leuk gisteravond?quote:
Ja behoorlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey VA, was t leuk gisteravond?
geen gekke dingen gedaan hoop ikquote:
Haha nee hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
geen gekke dingen gedaan hoop ik
Ga ienemienemutte doenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:08 schreef LittleBrownie het volgende:
muh ik wil meedoen aan US winactie maar ik twijfel tussen foto's
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |