twitter:derricks twitterde op donderdag 07-03-2013 om 00:21:47Sorry for the lack of updates, folks; it's only because we're working hard on the servers. Again, thanks! reageer retweet
en weer downquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:28 schreef trance_fan het volgende:
back online zegt mijn client.
kan alleen niet de regio loaden
Tourismquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:34 schreef lipjes het volgende:
Department of tourism is beschikbaar, evenals transportation in regio 1
als ze het nou gewoon weer ff gaan doen.quote:
jajaja, ze komen d'r aaaan. Als de server het weer doetquote:
Heb jij nou verbinding met de server of heb je al 2 uur een error in beeld?quote:
Heel vaak geen verbinding jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb jij nou verbinding met de server of heb je al 2 uur een error in beeld?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:45 schreef waxmask het volgende:
Je raakt in ieder geval niet snel uitgekeken op het spel op deze manier...
Dit. Wij zijn de harde kern!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik vind het nog het meest kut dat het niet werkt dat die lui morgen lekekr komen kankeren met: IK ZEI HET TOCH EA EN ORIGIN EN AIDS.
gay
kan mij het verrotten dat het niet werkt. Als het wel werkt is het zo'n tof spel.quote:
Eerste indruk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:47 schreef TwenteFC het volgende:
IK ZEI HET TOCH EA EN ORGIN! AIDS AIDS AIDS!
Maar even serieus, waar is het voor een schappelijke prijs te krijgen en wat is jullie eerste indruk?
Vet inlog scherm met kek queue klokje...shamown....quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:47 schreef TwenteFC het volgende:
IK ZEI HET TOCH EA EN ORGIN! AIDS AIDS AIDS!
Maar even serieus, waar is het voor een schappelijke prijs te krijgen en wat is jullie eerste indruk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |