Dat zeg je heeeeeeel netjesquote:
jerpquote:
ik had dus gewoon moeten wachtenquote:
dat idee heb ik dus ook...quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik had dus gewoon moeten wachten
hun twitter zegt ook niets... alleen die bug nog over checking for updeeetsquote:
En weer down, maa rik wacht ook elke keer jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik had dus gewoon moeten wachten
THIS! IS! LAUNCH DAY!quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm friends staan gewoon op offline, terwijl ik bij hun wel online ben?
wtf is dit
Laat maar hij is gekapt met het controleren op updatesquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:42 schreef Thrilled het volgende:
de oplossing is om naar C:\Program Files (x86)\Origin Games\SimCity\SimCityUserData te gaan en alle files uit die map te deleten, de map SimCityUserData dus helemaal leeg maken.
gewoon weer ff select server doen en je kan verder met retry button mashen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Volgende poging om mee te doen: 3:09:10_______
Doe ik ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:45 schreef trance_fan het volgende:
[..]
gewoon weer ff select server doen en je kan verder met retry button mashen.
Ja en zodra je in game bent en weer eruit knalt, moet je het weer verwijderenquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:42 schreef Thrilled het volgende:
de oplossing is om naar C:\Program Files (x86)\Origin Games\SimCity\SimCityUserData te gaan en alle files uit die map te deleten, de map SimCityUserData dus helemaal leeg maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |