kort maar krachtig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is wel kort, maar ik heb denk ik alles wel gezegd wat er te zeggen valt.
nachtvoedingsquote:Op donderdag 7 maart 2013 03:12 schreef milka82 het volgende:
Precies twaalf uren oud en zijn eerste naamtopic
Heeft hij al een fok-account?quote:Op donderdag 7 maart 2013 03:12 schreef milka82 het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 03:12 schreef milka82 het volgende:
Precies. Als je maar hard genoeg roept dat het je niet ziek bent gaat het vanzelf overquote:
Zolang ik niet aan de wc gebonden ben, valt het allemaal best meequote:Op donderdag 7 maart 2013 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ziek is ook een relatief begrip. De een vindt zichzelf al ziek na drie keer niesen, de ander ontkent het nog als ie bloed pistje bent dus niet ziek, opgelost.
Mijn theorie: Als je je temperatuur niet opneemt kan je ook geen koorts hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en koorts he. Da's mijn graadmeter
mja 31 maart staat er nuquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Duurt ook nog wel even voordat die komen.
De helft is jelly of je daar heel blij van wordtquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:33 schreef Incantrix het volgende:
Nieuwe CG neons? Ik ga maar niet kijken
Ik heb gisteren een hema-lakje gekocht per ongeluk
ik had het over de andere 2 collecties he, niet over de summer neonsquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is vroeg voor de zomer collectie lijkt me sterk.
Echt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heeft die ook gewoon naamtopics gehad
je had net gebigd, je zal niet veel op fok zijn geweestquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt?
Ik mis (of vergeet) echt teveel
Ja dat mag, en ja ik ben dat gezeik ook zatquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
en mag ik nog even doorzaniken?
Ik krijg echt schele hoofdpijn van die "BOEHOE DE LENTE IS WEER VOORBIJ, HET WAS OOK TE MOOI OM WAAR TE ZIJN, VAARWEL MOOIE WERELD!!" jankerds.
HALLO, IK WORD ER ECHT GODVERREKKES SCHIJTZIEK VAN!
Het is godverdomme 7 maart!
ik had me al verbeterdquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had het over de andere 2 collecties he, niet over de summer neons
Ik kom erop terug als ik 'm geprobeerd hebquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De helft is jelly of je daar heel blij van wordt
hollandersquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat mag, en ja ik ben dat gezeik ook zat
3 straaltjes zon en heel facebook staat vol van EHMYGEWRD ZON en nu is t weg en is het BUUUH KUTLAND BLABLA
Truequote:Op donderdag 7 maart 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je had net gebigd, je zal niet veel op fok zijn geweest
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
LIF / [SHJN SC] #1334 Waar d'n Peach er eindelijk is O+
lacteer je niet correct?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Trueen sinds ik mijn hoofd ook nog steeds niet heb teruggevonden..
Bluh, zodadelijk de lactatiekundige (= een borstvoedingsgelovige van het kaliber zwartkous) bellen. Goodbye, cruel world!
Hehe, jah, jeweettoch, we zijn heel arm maar consumeren onszelf sufquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, eigenlijk is het wel een positief teken dat er zo godsonmogelijk veel gezanikt wordt om niks, dat betekent dat het nog best heel goed gaat met Nederland.
Jawel, maar ze weigert flesjes te drinken sinds een paar weken. Eigenlijk was het plan naar het cabaret te gaan overmorgen, maar ik durf niet op deze manierquote:
hehehe, nu al een culi-snobquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawel, maar ze weigert flesjes te drinken sinds een paar weken. Eigenlijk was het plan naar het cabaret te gaan overmorgen, maar ik durf niet op deze manier
Lol, ja echt he?quote:
ja, dat kun je beter niet aan mij vragen. Al is een meisjes babykamer de enige plek waar ik een hartje eventueel nog zou tolererenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:44 schreef Incantrix het volgende:
We hebben een bon van de prenatal gekregen en ik zit te twijfelen. Een bestekje kopen, of deze?
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=98358
bestekje!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:44 schreef Incantrix het volgende:
We hebben een bon van de prenatal gekregen en ik zit te twijfelen. Een bestekje kopen, of deze?
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=98358
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat kun je beter niet aan mij vragen. Al is een meisjes babykamer de enige plek waar ik een hartje eventueel nog zou tolereren
is er geen andere optie dan bestekje of hartje?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, het bestek dat ze hebben is van Nijntje en dat hoeft dan ook weer niet per sé van mij. En bij Stef kregen we een bestekje van Bob's werk, dus misschien krijgen we dat nog voor Peach ook.
Maar eigenlijk vind ik die letterbak gewoon leuk
Ik vind het ook leukquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, het bestek dat ze hebben is van Nijntje en dat hoeft dan ook weer niet per sé van mij. En bij Stef kregen we een bestekje van Bob's werk, dus misschien krijgen we dat nog voor Peach ook.
Maar eigenlijk vind ik die letterbak gewoon leuk
babystring!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er liggen hier in de la 4 bestekjes..amper tot niet aangeraakt
Ik zou voor het hartje gaanOf voor een kekke bikini voor peach
Jawel hoor, maar de meeste spullen hebben we al, of zijn dingen die we niet nodig hebben. Het is enorm jammer dat 'onze' autostoel daar niet verkocht wordt, anders zou ik de bon daarvoor bewaren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is er geen andere optie dan bestekje of hartje?
In de praktijk gebruik je zo'n bestekje toch amper?
ze heeft 25% korting op allesquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat faal je Skjoe?![]()
En babystringdat ik DAAR niet aan gedacht heb!!
Ja, duh, van zo'n bestek zou ik ook eten!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:06 schreef Incantrix het volgende:
Stef heeft oa deze:
http://www.mooii-online.nl/stapelbare-bestekset.html
Hij krijgt deze alleen niet als we doperwten eten, die passen precies in die gaatjes
Ik heb de mail heul snel weggeklikt ja, ik moet eerst 57 euro aftikken voor een parkeerboetequote:
Owjahquote:
nee hoor, alleen soms wat twijfel over wat ik dan in godsnaam over het hoofd ziequote:Op donderdag 7 maart 2013 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gaat opschieten nuKrijg je al stress van mensen die vragen of je al stress hebt?
nope. Redelijk zinloos zonder schoenenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:46 schreef Incantrix het volgende:
Ben je alweer wezen passen? Met je schoonmoeder was het toch?
maar hebben we stress dan? Dat was de vraagquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:47 schreef bleiblei het volgende:
Naja, we hebben nog wel een aardige to dolist.
Lees, ik heb nog geen outfit en ook geen geld voor een outfit.
een beetje vergelijkbaar met HOE gaat het met je, is ie er al?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik werd de laatste weken wel echt doodziek van alle mensen die vroegen of ik het spannend vond, of dat ik stress had?
Nou helemaal niet eigenlijk, ik had er gewoon zin in en het beloofde een leuk feest te worden
Okay, dan heb ik heel beetje stressquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hebben we stress dan? Dat was de vraag
Datquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waarschijnlijk niks. Trouwen is no rocketscience. En als je wel iets vergeet was het vast niet belangrijk voor je
Is ook niet nodig. Cif's schoenen kwamen een dag voor onze trouw pas binnen. No stress; was op tijdquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hebben we stress dan? Dat was de vraag
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik werd de laatste weken wel echt doodziek van alle mensen die vroegen of ik het spannend vond, of dat ik stress had?
Nou helemaal niet eigenlijk, ik had er gewoon zin in en het beloofde een leuk feest te worden
ik maak t kaartje deze week nog af, afspraak met fotograaf staat bijna vast, jij moeteen kkeer een pak gaan zoeken, dan nog de deejay boeken en dan valt er niks meer te stressen mijn lieve groomzillaquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik heel beetje stress.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik maak t kaartje deze week nog af, afspraak met fotograaf staat bijna vast, jij moeteen kkeer een pak gaan zoeken, dan nog de deejay boeken en dan valt er niks meer te stressen mijn lieve groomzilla
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
Dan dit weekend of weekend er na zoeken naar pak. Done! Weg stressWeer iets om af te strepen
Enige wat ik wel altijd panisch deed was mijn dagindelingDie heb ik wel tig keren aangepast qua uren enzo
Puur omdat ik zeker zat tijd wilde inplannen om in Bels te komen eigenlijk.
En uiteindelijk waren we te laat bij het gemeentehuid; maar goed. Detail![]()
Amerikaanse bruiloften met 350 gasten die de hele dag vermaakt en vol eten gestopt moeten worden en dat je dan stoelhoezen wil die matchen bij je boeketquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
Sowieso snap ik dat je met een trouw 2 jaar kan bezig zijn... Of ze moeten elke decoratie zelf maken; en kaart met de hand fabriceren... en bedankingen zelf maken....
Nee zelfs dan kan ik me niet voorstellen dat je er 2 jaar mee bezig bent![]()
Wij hadden aan 4 maanden genoeg en dat lukte ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
Sowieso snap ik dat je met een trouw 2 jaar kan bezig zijn... Of ze moeten elke decoratie zelf maken; en kaart met de hand fabriceren... en bedankingen zelf maken....
Nee zelfs dan kan ik me niet voorstellen dat je er 2 jaar mee bezig bent![]()
Onverkapte smeekbedequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd, mijn collega's hebben mij net met een rollator met pruik/hoedje/handtas en een pillendoos en tena lady alle kantoren af laten lopen...
Jouw oudersquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het in 3 maanden allemaal geregeld geloof ik. Ook de jurk, die ging ik 6 weken vantevoren nog ff kopen in Alkmaar
Enige wat ik nooit meer zou doen is het vervoer over laten aan iemnd anders.
Zo werden we bij onze lunch- en fotolocatie afgezet na het trouwen en werd ons een fijne verdere dag gewenst.
M`n ouders vonden het vervoer terug naar huis te duur worden dus dat hadden ze maar laten zitten. Oh en ze hadden het niet gezegd om ons geen stress te bezorgen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
GEFELICITEERD SANDRA BULLOCK EN WILKOMMEN!
[ afbeelding ]
omgquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het in 3 maanden allemaal geregeld geloof ik. Ook de jurk, die ging ik 6 weken vantevoren nog ff kopen in Alkmaar
Enige wat ik nooit meer zou doen is het vervoer over laten aan iemnd anders.
Zo werden we bij onze lunch- en fotolocatie afgezet na het trouwen en werd ons een fijne verdere dag gewenst.
M`n ouders vonden het vervoer terug naar huis te duur worden dus dat hadden ze maar laten zitten. Oh en ze hadden het niet gezegd om ons geen stress te bezorgen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd, mijn collega's hebben mij net met een rollator met pruik/hoedje/handtas en een pillendoos en tena lady alle kantoren af laten lopen...
Dan nog hoop ik dat ze zelf de stoelhoezen met de hand breien/haken/iets ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Amerikaanse bruiloften met 350 gasten die de hele dag vermaakt en vol eten gestopt moeten worden en dat je dan stoelhoezen wil die matchen bij je boeket
2 maand hieroquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden aan 4 maanden genoeg en dat lukte ook![]()
Ik zou mijn kunstgebit naar ze gooien!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Thnx
Ik had vanochtend nog tegen B gezegd, zolang er geen rollator klaar staat, kom ik de dag wel door
Niet dus
Dat soort vrouwen gaan dan gewoon kinderen bakken, kunnen ze lekker de momzilla uithangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]
Dan nog hoop ik dat ze zelf de stoelhoezen met de hand breien/haken/iets ofzoI dunno
En dan heb ik het eik vooral over de NL/Belgische bridezillas van wijtrouwen.com forumMan wat vond ik dat vreselijk
En zoveel die huilden na de bruiloft dat ze in een zwart gat vielen... waaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik pak de eau de cologne wel, die in de handtas zatquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou mijn kunstgebit naar ze gooien!
Zeker waarquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen gaan dan gewoon kinderen bakken, kunnen ze lekker de momzilla uithangen.
Odeklonje 4711quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik pak de eau de cologne wel, die in de handtas zat
balsemen ze daar oude lijken ook mee?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja.. Want bij een oud lijk hoort een bepaald luchtje
Dit oude lijk wel, blijkbaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
balsemen ze daar oude lijken ook mee?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ze hebben ook het kantoor versierd, en dat ziet er echt heel leuk uit! Dus ik voelde me echt wel heel erg jarig bij binnenkomst
En toen kwamen ze een uur later met dat ding aan....![]()
ik was al een jaar of zestien toen ik me realiseerde dat eau de cologne hetzelfde was als odeklonjequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind odeklonje zo'n leuk woord
IK OOKquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was al een jaar of zestien toen ik me realiseerde dat eau de cologne hetzelfde was als odeklonje
quote:
Da's gewoon hoe je eau de cologne op z'n boerenhollants uitspreektquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ken odeklonje helemaal niet :Zal wel weer iets nl's zijn
quote:(ah) anke: wist niet dat ze contract hebben & wat ze ermee kunnen. uitgelegd & afgesproken dat we kopie van contract melen naar ***. ook zal ik inlogcodes laten sturen zodat ze kan kijken op onze site. wel gewaarschuwd dat ze niet lukraak moet gaan opvragen i.v.m. kosten
kim meelt de gegevens
En dan veul moeilijker woorden wčl goed schrijvenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Notitie in het systeem van een van mijn 'slimmere' collega's
[..]
Hij zit ook altijd te klagen als andere collega's een fout maken in een mail meelquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan veul moeilijker woorden wčl goed schrijven
Ik heb het hem ook nog nooit goed zien schrijven ookquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd Priem is gewoon haast een jaar jonger dan mijn broertje
MIJN VRIENDEN ZIJN BABIES
Jawelquote:
En en en en de taart!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik maak t kaartje deze week nog af, afspraak met fotograaf staat bijna vast, jij moeteen kkeer een pak gaan zoeken, dan nog de deejay boeken en dan valt er niks meer te stressen mijn lieve groomzilla
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent maar 9 maanden ouder dan mijn babybroertje zelfs
Dan ben jij gewoon jong van geest tochquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent maar 9 maanden ouder dan mijn babybroertje zelfs
Dat hoeft geen maanden van te voren he, dat smaakt ook wellicht wat sterk dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En en en en de taart!
Met lego poppetjes.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd Priem is gewoon haast een jaar jonger dan mijn broertje
MIJN VRIENDEN ZIJN BABIES
NEEEEEquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:37 schreef Incantrix het volgende:
Mijn kleine broertje wordt volgend jaar zelfs 30
misschien zit hij ook wel de hele dag op een forum dat z'n spellingskills doodtquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawelbest goed zelfs. Mensen vragen hem zelfs om hulp. Zou hij het gewoon grappig vinden?
Ik heb nog geen goeden matigen fouten gemaakt in mails gelukkigquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien zit hij ook wel de hele dag op een forum dat z'n spellingskills doodt
Lego taartttttttquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En en en en de taart!
Met lego poppetjes.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
Verrek zie nu pas op de foto dat er ook poppetjes bovenop stonden
Echt niet op geletquote:
dan heb je m op de veerstand staan sukkel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
ben ik te dik voor deze kruk ofzo, hij zakt omlaag als ik erop ga zitten en nu kan ik niet goed bij mn toetsenbord superfijn
Kapoet??quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd, nu weet ik weer waarom je geen jeans van tien euro moet kopen!
WATquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de gulp sprong er gewoon af jonge!
(dat ritsding... PATS weg)
Have an educated guessquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WAT![]()
Ben je op werk of thuis?
Ze doen het allemaal en ik zie geen knoppen, superfijn (Y)quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je m op de veerstand staan sukkel.
Ik denk misschien heb je net het geluk dat je vandaag thuiswerkt ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Have an educated guess
Gelukkig komt mijn trui nčt over de gulp
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de gulp sprong er gewoon af jonge!
(dat ritsding... PATS weg)
new look, dus de aidskwaliteit was ook wel te verwachten gelukkig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk misschien heb je net het geluk dat je vandaag thuiswerkt ofzoMaar wel crap
waar vandaan?
Die willen de nieuwe Halo Hues alvast maar even met korting bestellenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die willen de nieuwe Halo Hues alvast maar even met korting bestellen![]()
Ik ben echt Sintersik niet
Mja, ze staan wel afgeprijsd in de rechter menubalk, dus zo gek is dat nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die willen de nieuwe Halo Hues alvast maar even met korting bestellen![]()
Ik ben echt Sintersik niet
Ik had ook gekliktquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ze staan wel afgeprijsd in de rechter menubalk, dus zo gek is dat niet
Tja maar ze zijn niet te bestellen eens kijken of ik ze zelf uit kan zetten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ze staan wel afgeprijsd in de rechter menubalk, dus zo gek is dat niet
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze zijn weg hoor![]()
Had er niet bij stilgestaan gister.
Het was ook geen aanvalquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze zijn weg hoor![]()
Had er niet bij stilgestaan gister.
jonge, dit snap jij zelfsquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten![]()
Ik kon over the moon gewoon in mijn mandje klikken netquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
9/10 gelden uitverkochte dingen niet voor acties
Bij ons niet hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kon over the moon gewoon in mijn mandje klikken net
Oh ik dacht van wel vanmorgenquote:
Doe jij maar sparen Speesjequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK ZIE NIKS OM TE BSTELLEN, SNEL BUBS HAAL ME OVER
quote:
Ja denk van welquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
meh amerikaanse sites zijn net zo duur, maar dan zijn color clubs 6e per stukuft bestel jij nog?
Okay, is dat alles? Dan ram ik nu op bestellen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
samen doen? ik wil color club alias en secret rendez vous
yeh, wat heb jij?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okay, is dat alles? Dan ram ik nu op bestellen.
dat moeten ze vooral doen ja, dan bestaat binnen 30 seconden heel Noord Korea niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-atoomaanval-vs.html
naja, 5 minutenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat moeten ze vooral doen ja, dan bestaat binnen 30 seconden heel Noord Korea niet meer
NEENquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
BUBS IS DIE BESTELLING VOOR DINSDAG BIJ UFT OF NIET
stoppenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
Bam Marlboro weer duurder geworden.... 6 euro nu
That's it. We gaan in belgië inslaan
quote:
oh, ik zeg niet dat je moet stoppenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik blijf neproken. Cif blijft roken.![]()
Alhoewel ik hem af en toe ook hoor zeggen 'misschien moet ik maar stoppen....' (waarna hij binnen 5 min. buiten staat om te roken)
625 ekkies!quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
Verslaafde dat het isGaat mijn ('vieze') mint kent zelfs roken als ie zonder zit
Hoeveel heb jij nu al uitgespaard?
Ik zie het niet, of iig, ik denk dat realdoll een barbie/pop look a like is toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
ligt het aan mij of is deze blogster eigenlijk een realdoll?
http://www.katiesbeautybl(...)swatches-review.html
Whaooooquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
die 625 is berekend op de oude paksprijs van 6,50 per 27, inmiddels zijn ze 7,50 per 27
Oh, het is een mooi meisje. Maar ze kijkt enorm doods uit d'r ogen vind ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie het niet, of iig, ik denk dat realdoll een barbie/pop look a like is toch?
Anyways, ik vind het een knappe meid
Oh ik vind het wel meevallen maar ik ben zelf ook een hork op fotos dus msischien omdat ik ook dood kijk valt t niet zo op ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, het is een mooi meisje. Maar ze kijkt enorm doods uit d'r ogen vind ik.
En ontzettend wit.... ze had wel iets van blush ofzo kunnen gebruikenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, het is een mooi meisje. Maar ze kijkt enorm doods uit d'r ogen vind ik.
Nee, dat is klets.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel meevallen maar ik ben zelf ook een hork op fotos dus msischien omdat ik ook dood kijk valt t niet zo op ofzo
ja, dat laatste welquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ontzettend wit.... ze had wel iets van blush ofzo kunnen gebruiken
Overigens wil ik nu de helft van die acopalipsKut
dat maakt dus dat ze een pop lijktquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind t wel jammer dat ze echt geen enkele foto heeft waar ze op lacht btw, ze zijn allemaal zo serieus
Mja okay, ik dacht meer vanwege overload aan makeup en plastische chirurgie look ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat maakt dus dat ze een pop lijkt
nee, plastische chirurgie is daar geen vereiste voor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja okay, ik dacht meer vanwege overload aan makeup en plastische chirurgie look ofzo
Nee daarom zegi k ook look, dus niet dat ze het gebruikt maar zoveel overload aan makeup en photoshop dat t allemaal barbie nep lijktquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, plastische chirurgie is daar geen vereiste voor.
Ik gebruikte Max Factor, maar uiteraard is mijn kleur uit de collectie gehaald. Ben nu naar BB cream van Catrice, die dekt eigenlijk als een foundation en kost maar 6 euroquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welk merk (vloeibare) foundation gebruiken jullie??
L'oreal is in de aanbieding nu bij kruidvat met 25%, ik gok dat een BB cream te vet is voor mij, jij hebt een wat oudere huid (30 einz).quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik gebruikte Max Factor, maar uiteraard is mijn kleur uit de collectie gehaald. Ben nu naar BB cream van Catrice, die dekt eigenlijk als een foundation en kost maar 6 euro
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
L'oreal is in de aanbieding nu bij kruidvat met 25%, ik gok dat een BB cream te vet is voor mij, jij hebt een wat oudere huid (30 einz).
Heb je zo'n vette kop dan? Heb je nog jeugdpuistjes?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
L'oreal is in de aanbieding nu bij kruidvat met 25%, ik gok dat een BB cream te vet is voor mij, jij hebt een wat oudere huid (30 einz).
Bedoel je bij mij? Ik ben voor het eerst sinds ik daar ben aangekomen (200 gram). Maar ik heb dan ook een kutweek gehad.quote:
Die heb ik ook, maar in een NW30, en dat is mijn augustustintquote:
Neh maar als ik te vette producten gebruik krijg ik wel onzuiverhedenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je zo'n vette kop dan? Heb je nog jeugdpuistjes?
Oh, da's 1 keer pissen, da's niks!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Bedoel je bij mij? Ik ben voor het eerst sinds ik daar ben aangekomen (200 gram). Maar ik heb dan ook een kutweek gehad.
Ik heb NW20. Maar ik ben dan ook echt een bleekscheet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar in een NW30, en dat is mijn augustustinthopelijk komt ie dit jaar op
Ik krijg van de mijne niet NOG meer puistjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neh maar als ik te vette producten gebruik krijg ik wel onzuiverheden![]()
Ik heb gecombineerde huid yay
ik vond m stinken, werd er onpasselijk vanquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb de BB van essence gehaald want lekker cheapIk zag iedereen wel haten op de kleuren, maar voor mij sitie eigenlijk perfect. oempaloempakleur
Wel afpoederen want hij glimt
Welke gebruik je dan? Of ben ik een beetje scheel dat ik het nergens zie staanquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg van de mijne niet NOG meer puistjes. Poeder 'm wel af voor glans
NC= Coolquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had nc15 (is dat gele ondertoon? Not sure ik had iig geel) maar heb t gevoel dat ie nu alsnog te donker is
NW15 hier.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb NW20. Maar ik ben dan ook echt een bleekscheet.
Ik gebruik het sinds een 3-tal wekenquote:
*onthoudt*quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Heb ook gewone foundation van catrice; 10 gekocht; maar die is eik iets te bleek voor me (was wel handig voor m'n zombie face daarentegen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dus 1 van de 2quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NC= Cool
NW = Warm
Dus niet per se geel of rood.
Ik word niet bruin.quote:
Deze:quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*onthoudt*
Is die vettig? Hoe heet die precies dan kan ik googlen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:26 schreef Mirjam het volgende:
zomg
(lang plaatje)Daar is toch een website van vol met van die opgepompte snacks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
This is why you're fat ofzo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar is toch een website van vol met van die opgepompte snacks?
Discontinued!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Ik vond hem niet vettig verder...
Dat heeft niks met bruin worden te maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, vampier. Je komt toch wel buiten?
Met spf 50 of 30 als ik gewend ben. Maar dan ga ik nog niet uitgebreid in de zon zittenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, vampier. Je komt toch wel buiten?
dus jij bent het jaar rond dezelfde kleur?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met bruin worden te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |