kort maar krachtig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is wel kort, maar ik heb denk ik alles wel gezegd wat er te zeggen valt.
nachtvoedingsquote:Op donderdag 7 maart 2013 03:12 schreef milka82 het volgende:
Precies twaalf uren oud en zijn eerste naamtopic
Heeft hij al een fok-account?quote:Op donderdag 7 maart 2013 03:12 schreef milka82 het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 03:12 schreef milka82 het volgende:
Precies. Als je maar hard genoeg roept dat het je niet ziek bent gaat het vanzelf overquote:
Zolang ik niet aan de wc gebonden ben, valt het allemaal best meequote:Op donderdag 7 maart 2013 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ziek is ook een relatief begrip. De een vindt zichzelf al ziek na drie keer niesen, de ander ontkent het nog als ie bloed pistje bent dus niet ziek, opgelost.
Mijn theorie: Als je je temperatuur niet opneemt kan je ook geen koorts hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en koorts he. Da's mijn graadmeter
mja 31 maart staat er nuquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Duurt ook nog wel even voordat die komen.
De helft is jelly of je daar heel blij van wordtquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:33 schreef Incantrix het volgende:
Nieuwe CG neons? Ik ga maar niet kijken
Ik heb gisteren een hema-lakje gekocht per ongeluk
ik had het over de andere 2 collecties he, niet over de summer neonsquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is vroeg voor de zomer collectie lijkt me sterk.
Echt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heeft die ook gewoon naamtopics gehad
je had net gebigd, je zal niet veel op fok zijn geweestquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt?
Ik mis (of vergeet) echt teveel
Ja dat mag, en ja ik ben dat gezeik ook zatquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
en mag ik nog even doorzaniken?
Ik krijg echt schele hoofdpijn van die "BOEHOE DE LENTE IS WEER VOORBIJ, HET WAS OOK TE MOOI OM WAAR TE ZIJN, VAARWEL MOOIE WERELD!!" jankerds.
HALLO, IK WORD ER ECHT GODVERREKKES SCHIJTZIEK VAN!
Het is godverdomme 7 maart!
ik had me al verbeterdquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had het over de andere 2 collecties he, niet over de summer neons
Ik kom erop terug als ik 'm geprobeerd hebquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De helft is jelly of je daar heel blij van wordt
hollandersquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat mag, en ja ik ben dat gezeik ook zat
3 straaltjes zon en heel facebook staat vol van EHMYGEWRD ZON en nu is t weg en is het BUUUH KUTLAND BLABLA
Truequote:Op donderdag 7 maart 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je had net gebigd, je zal niet veel op fok zijn geweest
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
LIF / [SHJN SC] #1334 Waar d'n Peach er eindelijk is O+
lacteer je niet correct?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Trueen sinds ik mijn hoofd ook nog steeds niet heb teruggevonden..
Bluh, zodadelijk de lactatiekundige (= een borstvoedingsgelovige van het kaliber zwartkous) bellen. Goodbye, cruel world!
Hehe, jah, jeweettoch, we zijn heel arm maar consumeren onszelf sufquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, eigenlijk is het wel een positief teken dat er zo godsonmogelijk veel gezanikt wordt om niks, dat betekent dat het nog best heel goed gaat met Nederland.
Jawel, maar ze weigert flesjes te drinken sinds een paar weken. Eigenlijk was het plan naar het cabaret te gaan overmorgen, maar ik durf niet op deze manierquote:
hehehe, nu al een culi-snobquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawel, maar ze weigert flesjes te drinken sinds een paar weken. Eigenlijk was het plan naar het cabaret te gaan overmorgen, maar ik durf niet op deze manier
Lol, ja echt he?quote:
ja, dat kun je beter niet aan mij vragen. Al is een meisjes babykamer de enige plek waar ik een hartje eventueel nog zou tolererenquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:44 schreef Incantrix het volgende:
We hebben een bon van de prenatal gekregen en ik zit te twijfelen. Een bestekje kopen, of deze?
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=98358
bestekje!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:44 schreef Incantrix het volgende:
We hebben een bon van de prenatal gekregen en ik zit te twijfelen. Een bestekje kopen, of deze?
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=98358
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat kun je beter niet aan mij vragen. Al is een meisjes babykamer de enige plek waar ik een hartje eventueel nog zou tolereren
is er geen andere optie dan bestekje of hartje?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, het bestek dat ze hebben is van Nijntje en dat hoeft dan ook weer niet per sé van mij. En bij Stef kregen we een bestekje van Bob's werk, dus misschien krijgen we dat nog voor Peach ook.
Maar eigenlijk vind ik die letterbak gewoon leuk
Ik vind het ook leukquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, het bestek dat ze hebben is van Nijntje en dat hoeft dan ook weer niet per sé van mij. En bij Stef kregen we een bestekje van Bob's werk, dus misschien krijgen we dat nog voor Peach ook.
Maar eigenlijk vind ik die letterbak gewoon leuk
babystring!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er liggen hier in de la 4 bestekjes..amper tot niet aangeraakt
Ik zou voor het hartje gaanOf voor een kekke bikini voor peach
Jawel hoor, maar de meeste spullen hebben we al, of zijn dingen die we niet nodig hebben. Het is enorm jammer dat 'onze' autostoel daar niet verkocht wordt, anders zou ik de bon daarvoor bewaren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is er geen andere optie dan bestekje of hartje?
In de praktijk gebruik je zo'n bestekje toch amper?
ze heeft 25% korting op allesquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat faal je Skjoe?![]()
En babystringdat ik DAAR niet aan gedacht heb!!
Ja, duh, van zo'n bestek zou ik ook eten!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:06 schreef Incantrix het volgende:
Stef heeft oa deze:
http://www.mooii-online.nl/stapelbare-bestekset.html
Hij krijgt deze alleen niet als we doperwten eten, die passen precies in die gaatjes
Ik heb de mail heul snel weggeklikt ja, ik moet eerst 57 euro aftikken voor een parkeerboetequote:
Owjahquote:
nee hoor, alleen soms wat twijfel over wat ik dan in godsnaam over het hoofd ziequote:Op donderdag 7 maart 2013 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gaat opschieten nuKrijg je al stress van mensen die vragen of je al stress hebt?
nope. Redelijk zinloos zonder schoenenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:46 schreef Incantrix het volgende:
Ben je alweer wezen passen? Met je schoonmoeder was het toch?
maar hebben we stress dan? Dat was de vraagquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:47 schreef bleiblei het volgende:
Naja, we hebben nog wel een aardige to dolist.
Lees, ik heb nog geen outfit en ook geen geld voor een outfit.
een beetje vergelijkbaar met HOE gaat het met je, is ie er al?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik werd de laatste weken wel echt doodziek van alle mensen die vroegen of ik het spannend vond, of dat ik stress had?
Nou helemaal niet eigenlijk, ik had er gewoon zin in en het beloofde een leuk feest te worden
Okay, dan heb ik heel beetje stressquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hebben we stress dan? Dat was de vraag
Datquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waarschijnlijk niks. Trouwen is no rocketscience. En als je wel iets vergeet was het vast niet belangrijk voor je
Is ook niet nodig. Cif's schoenen kwamen een dag voor onze trouw pas binnen. No stress; was op tijdquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hebben we stress dan? Dat was de vraag
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik werd de laatste weken wel echt doodziek van alle mensen die vroegen of ik het spannend vond, of dat ik stress had?
Nou helemaal niet eigenlijk, ik had er gewoon zin in en het beloofde een leuk feest te worden
ik maak t kaartje deze week nog af, afspraak met fotograaf staat bijna vast, jij moeteen kkeer een pak gaan zoeken, dan nog de deejay boeken en dan valt er niks meer te stressen mijn lieve groomzillaquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik heel beetje stress.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik maak t kaartje deze week nog af, afspraak met fotograaf staat bijna vast, jij moeteen kkeer een pak gaan zoeken, dan nog de deejay boeken en dan valt er niks meer te stressen mijn lieve groomzilla
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
Dan dit weekend of weekend er na zoeken naar pak. Done! Weg stressWeer iets om af te strepen
Enige wat ik wel altijd panisch deed was mijn dagindelingDie heb ik wel tig keren aangepast qua uren enzo
Puur omdat ik zeker zat tijd wilde inplannen om in Bels te komen eigenlijk.
En uiteindelijk waren we te laat bij het gemeentehuid; maar goed. Detail![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |