quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Studeur het volgende:
Jezus ik krijg echt de ziekste hoestaanval aller tijden van een kwart bonghit. Overal zit cola
doe datquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog wel een mooi documentje voor de stoners. Prachtig dit. Even uploaden!
Ben nu al benieuwd. Vermaakte mij al met je mooie topic over spoorpoepen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog wel een mooi documentje voor de stoners. Prachtig dit. Even uploaden!
linkquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ben nu al benieuwd. Vermaakte mij al met je mooie topic over spoorpoepen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Monopoly het volgende:
We hadden vandaag dus LLB op school (maatschappijleer).
Die leraar is echt een heldVan de hak op de tak, geen leerstof, gewoon lekker ouwehoeren en discussie voeren met z'n allen.
Een verslag van de les vandaag, beschreven door een klasgenoot incl plaatjes![]()
![]()
Lachkick garantie_!
(Bengt is de naam van de docent)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukste les van de week altijdquote:
Wel fijn jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leukste les van de week altijdLekker filosoferen. Geen boeken of wat. Gewoon lekker languit gezakt zitten en een beetje slap geouwehoer aanhoren
Dit kun je inderdaad niet echt een zinvolle les noemen, maar maatschappijleer is dan ook zo'n simpel en vanzelfsprekend vak.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef Monopoly het volgende:
We hadden vandaag dus LLB op school (maatschappijleer).
Die leraar is echt een heldVan de hak op de tak, geen leerstof, gewoon lekker ouwehoeren en discussie voeren met z'n allen.
Een verslag van de les vandaag, beschreven door een klasgenoot incl plaatjes![]()
![]()
Lachkick garantie_!
(Bengt is de naam van de docent)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, vorig jaar wel wat onderdelen die moesten. Eigenlijk hadden we er ook helemaal geen les meer in dit schooljaar, maar we moesten wel voor de boeken betalenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel fijn jaDaar geen serieuze toetsingen in?
netjes netjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, vorig jaar wel wat onderdelen die moesten. Eigenlijk hadden we er ook helemaal geen les meer in dit schooljaar, maar we moesten wel voor de boeken betalen
Nu hebben we opeens weer les, maar hij zegt: Jullie krijgen één toets en die maak ik gewoon simpel, geen gedonder hoor
Topgozert.
Ik zou ook gaan met Henkquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga deze zomer ofzo naar Scheveningen..lol lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |