Ja dat vraag ik ook nog afquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:04 schreef Thrilled het volgende:
Bij greenmangaming, krijg ik de code direct, ongeacht CC / Ideal / Paypal? of alleen bij een bepaalde manier van betalen?
nice. doe je ook een nieuwe windows install?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik ga voor dat half uur ook geen vpn opzetten, morgen moet toch alles er af voor de nieuwe ssd's
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nice. doe je ook een nieuwe windows install?
heb jij hem al besteld daar danquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik ook nog af
Kan zelf namelijk niet nog een keer bestellen, omdat al een account heb en game al gekocht heb
Gister al!quote:
Ga naar GMG, maak een account. Ga naar money2.nl en maak ¤ 42,- over naar jouw PP. Ga naar GMG en koop de game met gebruik van de coupon code. Voila, een code.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:04 schreef Thrilled het volgende:
Bij greenmangaming, krijg ik de code direct, ongeacht CC / Ideal / Paypal? of alleen bij een bepaalde manier van betalen?
Jawel, heb gister ook al kunnen spelen. Alleen vroeg ik mij af of je nu nog steeds meteen een key kreegquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
maar je hebt de key nog niet? Dacht dat iedereen zn key al had van GMG.. hoe heb jij betaald?
dat is het punt, ik heb ook een CC, maar wil weten of dat ook instant code isquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga naar GMG, maak een account. Ga naar money2.nl en maak ¤ 42,- over naar jouw PP. Ga naar GMG en koop de game met gebruik van de coupon code. Voila, een code.
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:12 schreef Thrilled het volgende:
ik heb
[..]
dat is het punt, ik heb ook een CC, maar wil weten of dat ook instant code is
Zodra ie download en op 1% staat meteen uitzetten ja, gaat ie via je thuisverbindingquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:13 schreef Adolecens het volgende:
VPN uitgezet nu, gaat ietsje sneller ja
Sure?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mn dvd speler zit op een sata 3 aansluiting op het moederbord
toen waren er nog geen blueray spelers, en voor blueray films heb ik een ps3quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
dvdspelerdie gebruik je alleen voor.... voor wat eigenlijk.
dvd's?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
oh wat dacht je van je windows dvdquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
usbquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
oh wat dacht je van je windows dvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |