Voorgaande SimCity's ook gespeeld?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zit die brand etc ook in de gewone versie, of moet je dan limited hebben?
Ja, brand zit in alle versiesquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zit die brand etc ook in de gewone versie, of moet je dan limited hebben?
op m'n industriegebied? Ging eigenlijk vanzelf.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe heb jij je grond desirable gemaakt?
Nee, zitten die in het spel dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah, vandaarGeen rijtjeshuizen nog?
Ziet er in elk geval super uitquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op m'n industriegebied? Ging eigenlijk vanzelf.Als je scholen goed genoeg zijn krijg je meer hoger opgeleide mensen die eerder een hightech bedrijf starten. Je moet eigenlijk zorgen dat er te weinig arbeiders zijn.
en geluk hebben hoor. Ik heb niet echt iets speciaals gedaan.
Ja toch? Althans heb ik wel gezien in filmpjes.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, zitten die in het spel dan.
Als hij eenmaal bezig is met downloaden kan je VPN uitzetten en pakt hij je eigen connectie op.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:55 schreef Adolecens het volgende:
Ah, VPN tunnelTJE opgebouwd, downloaden gaat beginnen met 8kb/s ofzo
VPN uitzetten als het downloaden start :-)quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:55 schreef Adolecens het volgende:
Ah, VPN tunnelTJE opgebouwd, downloaden gaat beginnen met 8kb/s ofzo
Er zijn hier genoeg mensen bereid een linkje te postenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:57 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
google, lastig te gebruiken site maar misschien eens proberen!
is in 1 minuut gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik ga voor dat half uur ook geen vpn opzetten, morgen moet toch alles er af voor de nieuwe ssd's
Same here.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:50 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg die VPN niet eens aan de praat, blijft zeuren over verkeerde username etc
hééél erg slechtquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef Jaspro het volgende:
Hoe kan je snel contact met simcity of EA contact maken? Ik heb gistermiddag al een mail gestuurd, ze zeiden dat ik binnen 24 uur reactie zou krijgen maar heb nog steeds niks..
Ja dat vraag ik ook nog afquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:04 schreef Thrilled het volgende:
Bij greenmangaming, krijg ik de code direct, ongeacht CC / Ideal / Paypal? of alleen bij een bepaalde manier van betalen?
nice. doe je ook een nieuwe windows install?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik ga voor dat half uur ook geen vpn opzetten, morgen moet toch alles er af voor de nieuwe ssd's
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nice. doe je ook een nieuwe windows install?
heb jij hem al besteld daar danquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik ook nog af
Kan zelf namelijk niet nog een keer bestellen, omdat al een account heb en game al gekocht heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |