Nee, skip de rest maar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:10 schreef Thrilled het volgende:
Kolere, even 2 dagen niet op fok geweest en mag 5 topics terug lezen
zit nu in topic #39wat een VPN/release-date geblaat zeg
Heb ik nog schokkende dingen gemist?
Nee want die staat op 'pauze" je kan maar 1 stad tegelijk spelen zeg maar. Al die spullen die je daar hebt helpen wel maar zoals meer geld krijgen in de tussentijd zit er niet in. Daarom is het makkelijk als je met 16 mensen in 1 map zit, zodat de meeste steden "online" blijven en niet op "hold" gezet worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Is het goed te doen om in je eentje een hele region te bouwen? Als je bijvoorbeeld je ''School-stad'' als eerste maakt en dan verder gaat met een high-tech stad, groeit die andere dan gewoon door?
Wat een kut systeem.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef Aloria het volgende:
[..]
Nee want die staat op 'pauze" je kan maar 1 stad tegelijk spelen zeg maar. Al die spullen die je daar hebt helpen wel maar zoals meer geld krijgen in de tussentijd zit er niet in. Daarom is het makkelijk als je met 16 mensen in 1 map zit, zodat de meeste steden "online" blijven en niet op "hold" gezet worden.
Werkt perfect :-) Ik had hem ook gepreload en nu dus geïnstalleerd. Ik kan alleen nog geen stad starten, dat lukt pas vanaf 00.01 vannachtquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef pietjepatat het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het gaat
[..]
Laat even weten hoe het gaat? Ik zit er ook aan te denken. Maar weet niet of het werkt aangezien ik em al gepreload enzo heb.
Gaat lukken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef Maichel het volgende:
Hmmm begin nu toch te twijfelen over de AMD Radeon HD6570 2GB. Volgens systemrequirementslab.com, zit ie tussen minimaal en aanbevolen is...maar ik dacht dat ie minder zwaar was?
Ik ben pas tien voor zes thuis, dus niet zo zeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Aloria het volgende:
man man ik helemaal happy voor morgen, kijk ik naar mijn rooster moet ik tot 13.00 in plaats van 11.00 god(^$#@#^*((
Jammerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef Aloria het volgende:
[..]
Nee want die staat op 'pauze" je kan maar 1 stad tegelijk spelen zeg maar. Al die spullen die je daar hebt helpen wel maar zoals meer geld krijgen in de tussentijd zit er niet in. Daarom is het makkelijk als je met 16 mensen in 1 map zit, zodat de meeste steden "online" blijven en niet op "hold" gezet worden.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Aloria het volgende:
man man ik helemaal happy voor morgen, kijk ik naar mijn rooster moet ik tot 13.00 in plaats van 11.00 god(^$#@#^*((
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Aloria het volgende:
Dan heb ik er al 9 uur spelen op zittenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben pas tien voor zes thuis, dus niet zo zeuren.
Kan je me mooi vertellen hoe lekker het speelt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dan heb ik er al 9 uur spelen op zitten
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dan heb ik er al 9 uur spelen op zitten
Niet zeuren, ik zit tot 7/8 uur in Amsterdam en moet ook nog een uurtje naar huis reizenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben pas tien voor zes thuis, dus niet zo zeuren.
Pm, dm, overalquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je me mooi vertellen hoe lekker het speelt.
Waarom krijg ik daar verkeerde gedachtes bij?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar verkeerde gedachtes bij?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef BarbaClan het volgende:
ik kijk 10 minuten niet 20 posts extra
compleet topic bedoel je?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef BarbaClan het volgende:
ik kijk 10 minuten niet 20 posts extra
Hoe had je het dan gewild? 16 steden bedienen en er achterkomen dat je stad half afgefikt is omdat je er 2 dagen niet bent wezen kijken. En wat als je de stad verlaat op het moment dat hij in de min staat qua inkomstenquote:
alle wolkenkrabbers links op de foto zijn woningen. Op die grote witte na in het midden alles woningen en rechts ook.quote:
Hoe heb jij je grond desirable gemaakt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bijna alleen maar hightech industrie.
Ah, vandaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alle wolkenkrabbers links op de foto zijn woningen. Op die grote witte na in het midden alles woningen en rechts ook.
Voorgaande SimCity's ook gespeeld?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zit die brand etc ook in de gewone versie, of moet je dan limited hebben?
Ja, brand zit in alle versiesquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zit die brand etc ook in de gewone versie, of moet je dan limited hebben?
op m'n industriegebied? Ging eigenlijk vanzelf.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe heb jij je grond desirable gemaakt?
Nee, zitten die in het spel dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah, vandaarGeen rijtjeshuizen nog?
Ziet er in elk geval super uitquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
op m'n industriegebied? Ging eigenlijk vanzelf.Als je scholen goed genoeg zijn krijg je meer hoger opgeleide mensen die eerder een hightech bedrijf starten. Je moet eigenlijk zorgen dat er te weinig arbeiders zijn.
en geluk hebben hoor. Ik heb niet echt iets speciaals gedaan.
Ja toch? Althans heb ik wel gezien in filmpjes.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, zitten die in het spel dan.
Als hij eenmaal bezig is met downloaden kan je VPN uitzetten en pakt hij je eigen connectie op.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:55 schreef Adolecens het volgende:
Ah, VPN tunnelTJE opgebouwd, downloaden gaat beginnen met 8kb/s ofzo
VPN uitzetten als het downloaden start :-)quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:55 schreef Adolecens het volgende:
Ah, VPN tunnelTJE opgebouwd, downloaden gaat beginnen met 8kb/s ofzo
Er zijn hier genoeg mensen bereid een linkje te postenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:57 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
google, lastig te gebruiken site maar misschien eens proberen!
is in 1 minuut gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik ga voor dat half uur ook geen vpn opzetten, morgen moet toch alles er af voor de nieuwe ssd's
Same here.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:50 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg die VPN niet eens aan de praat, blijft zeuren over verkeerde username etc
hééél erg slechtquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef Jaspro het volgende:
Hoe kan je snel contact met simcity of EA contact maken? Ik heb gistermiddag al een mail gestuurd, ze zeiden dat ik binnen 24 uur reactie zou krijgen maar heb nog steeds niks..
Ja dat vraag ik ook nog afquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:04 schreef Thrilled het volgende:
Bij greenmangaming, krijg ik de code direct, ongeacht CC / Ideal / Paypal? of alleen bij een bepaalde manier van betalen?
nice. doe je ook een nieuwe windows install?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik ga voor dat half uur ook geen vpn opzetten, morgen moet toch alles er af voor de nieuwe ssd's
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nice. doe je ook een nieuwe windows install?
heb jij hem al besteld daar danquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik ook nog af
Kan zelf namelijk niet nog een keer bestellen, omdat al een account heb en game al gekocht heb
Gister al!quote:
Ga naar GMG, maak een account. Ga naar money2.nl en maak ¤ 42,- over naar jouw PP. Ga naar GMG en koop de game met gebruik van de coupon code. Voila, een code.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:04 schreef Thrilled het volgende:
Bij greenmangaming, krijg ik de code direct, ongeacht CC / Ideal / Paypal? of alleen bij een bepaalde manier van betalen?
Jawel, heb gister ook al kunnen spelen. Alleen vroeg ik mij af of je nu nog steeds meteen een key kreegquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
maar je hebt de key nog niet? Dacht dat iedereen zn key al had van GMG.. hoe heb jij betaald?
dat is het punt, ik heb ook een CC, maar wil weten of dat ook instant code isquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga naar GMG, maak een account. Ga naar money2.nl en maak ¤ 42,- over naar jouw PP. Ga naar GMG en koop de game met gebruik van de coupon code. Voila, een code.
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:12 schreef Thrilled het volgende:
ik heb
[..]
dat is het punt, ik heb ook een CC, maar wil weten of dat ook instant code is
Zodra ie download en op 1% staat meteen uitzetten ja, gaat ie via je thuisverbindingquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:13 schreef Adolecens het volgende:
VPN uitgezet nu, gaat ietsje sneller ja
Sure?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mn dvd speler zit op een sata 3 aansluiting op het moederbord
toen waren er nog geen blueray spelers, en voor blueray films heb ik een ps3quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
dvdspelerdie gebruik je alleen voor.... voor wat eigenlijk.
dvd's?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
oh wat dacht je van je windows dvdquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
usbquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
oh wat dacht je van je windows dvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |