Niks mis met wat bigamie!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef mootie het volgende:
Nonnen die trouwen... Dat haalt toch meteen het hele concept onderuit?
Wellicht dat Beckham ons kan verrassen .....quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volledige interview met Boogerd: http://nos.nl/video/481681-boogerd-spreekt-hele-interview.html
[..]
Maduro dan?
Was toch al een waardeloos concept.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef mootie het volgende:
Nonnen die trouwen... Dat haalt toch meteen het hele concept onderuit?
Ook op de bankquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Wellicht dat Beckham ons kan verrassen .....
Truequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trouwen vind ik ook een waardeloos concept.
Vraag je nou of het verboden is?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef selam het volgende:
Er gebeurde vroeger in de kloosters genoeg , lees dit boek maar .
[ afbeelding ]
verboden door de katolieke kerk
Verhaal van haar lijden en ontmaskering van de zedeloosheid, uitspattingen en misdaden van het kloosterleven.
Een boek dat een onthullendlicht werpt op de zorgvuldig bewaarde geheimen van het kloosterleven.
Inmiddels zijn die geheimen niet zo zorgvuldig meer bewaard.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef selam het volgende:
Er gebeurde vroeger in de kloosters genoeg , lees dit boek maar .
[ afbeelding ]
verboden door de katolieke kerk
Verhaal van haar lijden en ontmaskering van de zedeloosheid, uitspattingen en misdaden van het kloosterleven.
Een boek dat een onthullendlicht werpt op de zorgvuldig bewaarde geheimen van het kloosterleven.
Het was een verboden boek , door de katolieke kerk , , en uit de handel gehaald .quote:
Precies Tonjaquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Inmiddels zijn die geheimen niet zo zorgvuldig meer bewaard.
Ik heb het boek gelezen en de echte brieven er in gelezen , met al de datums en Maria Monk heeft moeten vluchten uit het klooster , met hulp trouwens , maar geloof wat je geloven wilquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef mootie het volgende:
Google leert me bij de eerste hit dat de inhoud van dit boek een groot verzinsel is.
Er zijn blijkbaar genoeg aanwijzingen dat het boek vol verzinsels staat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef selam het volgende:
[..]
Ik heb het boek gelezen en de echte brieven er in gelezen , met al de datums en Maria Monk heeft moeten vluchten uit het klooster , met hulp trouwens , maar geloof wat je geloven wil
Het staat in een boek, dus het is waar. Non-believer!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef Poezewoes het volgende:
There is some evidence that Maria Monk had suffered a brain injury as a child.[3][4] One possible result of this injury was that Monk was easily manipulated, and was not able to distinguish between fact and fantasy. It has been suggested that Maria Monk was manipulated into playing a role for profit by her publisher or her ghost writers.
Heilige Maagd Maria!quote:Monk’s errors began early in her story. In her account, she stated that there were three convents in Montreal: "1st. The Congregational Nunnery. 2d. The Black Nunnery, or Convent of Sister Bourgeoise. 3d The Grey Nunnery."[1] She was, however, confused even on the nature of the orders. The Congregational Nuns were the Congregation of Notre Dame of Montreal, founded by Marguerite Bourgeoys, not the Sisters of Charity, as Monk stated at the beginning of her text;[2] the Religious Hospitallers of St. Joseph, whose habits were black but who were not typically called "Black Nuns", operated the Hotel-Dieu, where Monk claimed that she entered and suffered, and it was not founded by "Sister Bourgeoise [sic]"; and it was the Sisters of Charity who were commonly known as the Grey Nuns.
Zou het de overgrootmoeder van Maria Mosterd zijn?quote:
Zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou het de overgrootmoeder van Maria Mosterd zijn?
Wat zou de kerk er aan moeten malipuleren? Ze kunnen een boek na de druk toch niet meer veranderen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef Poezewoes het volgende:
Zelf ken ik het boek niet, maar de katholieke kerk zal er niet blij mee zijn geweest.
Misschien is het door de kerk gemalipuleerd dat boek, om zo voor te doen, of het fantasie is.
Zeg ook maar wat!
Ik denk met Maria en de Monnik. Dat ze het zo brachten dat Maria een klap van de molen had en dus niet helemaal honderd was toen ze het boekje schreef.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef mootie het volgende:
Wat zou de kerk er aan moeten malipuleren? Ze kunnen een boek na de druk toch niet meer veranderen.
Ah, ik ben ook zo'n mallerd, ik dacht dat de kerk met de inhoud van het boek gesjoemeld had.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk met Maria en de Monnik. Dat ze het zo brachten dat Maria een klap van de molen had en dus niet helemaal honderd was toen ze het boekje schreef.
Zo malipulatief zijn ze wel.
Sta nergens meer van te kijken, met de katholieke kerk, ben zelf van huis uit katholiek.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zou de kerk er aan moeten malipuleren? Ze kunnen een boek na de druk toch niet meer veranderen.
Oh die clip... Dan zat ik in de woonkamer gezellig tv te kijken met mijn paps, tot deze clip kwam, dan geneerde ik me rot.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, die nonnetjes.... dat zijn hete bliksems.
[ afbeelding ]
Iederen mag toch geloven wat hij/zij wil?quote:
Neh, het is een stinkend zakje, wat ik je brom.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Poezenwoest is toch weer heel duidelijk hoor
Wat nu weer?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Neh, het is een stinkend zakje, wat ik je brom.
Daar weet jij niks van .. het geloof is verneukeratiefquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan jouquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
In Nederland wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Iederen mag toch geloven wat hij/zij wil?
Pindakaas met sambal is pittigquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:58 schreef mootie het volgende:
Geloof is bijzaak. Daarom heet het geloof.
Hij is gewoon te diep voor me.
Ik wacht gewoon tot Dementor duidelijk maakt wat de hoofdzaak isquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:58 schreef mootie het volgende:
Geloof is bijzaak. Daarom heet het geloof.
Hij is gewoon te diep voor me.
Is voor iedereen net anders.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot Dementor duidelijk maakt wat de hoofdzaak is
Ja .. dat de mensheid met wat hangen en wurgen is ontstaan uit een soort wurmenquote:
Ik wacht wel tot iemand anders zegt wat mijn mening is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot Dementor duidelijk maakt wat de hoofdzaak is
Precies zolang ze het niet kunnen bewijzen!quote:
Bijbal! Of bijzak?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef mootie het volgende:
Ja, dat!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wacht wel tot iemand anders zegt wat mijn mening is.
De evolutie is toch aardig in kaart gebracht, daar is niet veel ontkennen meer aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies zolang ze het niet kunnen bewijzen!
Dat is een omgekeerde Popperiaanse stelling, ook wel geinig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies zolang ze het niet kunnen bewijzen!
Jij bent van de schepping, 7 dagen, klaar. Got it?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot iemand anders zegt wat mijn mening is.
Einstein vond het bullshit en die was toch ook niet achterlijk ..........quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
De evolutie is toch aardig in kaart gebracht, daar is niet veel ontkennen meer aan.
Lekker .. soms is het geloof zo slecht nog nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent van de schepping, 7 dagen, klaar. Got it?
Het was wel een Duitser..quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Einstein vond het bullshit en die was toch ook niet achterlijk ..........
Wel te stom om zijn haar fatsoenlijk te kammen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Einstein vond het bullshit en die was toch ook niet achterlijk ..........
7 dagenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent van de schepping, 7 dagen, klaar. Got it?
6 dagen, de 7e was de rustdagquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef Jian het volgende:
[..]
7 dagendat red je nooit, ... wellicht 14 dagen, maar 7, nee hoor!
14 dagen .. nog beterquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef Jian het volgende:
[..]
7 dagendat red je nooit, ... wellicht 14 dagen, maar 7, nee hoor!
Jaja, neuken, seks, tieten, alcohol, blablabla...quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
ja.. maar stiekum gebeurd er wel eens wat he
Heerlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaja, neuken, seks, tieten, alcohol, blablabla...
Nee echt geweldige mentaliteit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Goede mentaliteit en de auto's zijn ook super.
Op klompen!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef mootie het volgende:
Mooie defenitie van 'evolutie'... dat was vast onbewustquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |