jullie zo lang al?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach so, ja was verbaasd omdat ik al bijna 3 maanden met tax ben en dacht dat jij veel eerder met Hep had
Kijk in mn fobo, iets soortgelijksquote:
Hij wist het welquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom zouden jullie het niet weten
Waarom doen meisjes zou moeilijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij wist het wel![]()
Maar ik had daar drie keer afspreken voor nodig
ze zijn kapotquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk in mn fobo, iets soortgelijks
Konijnenpakquote:
Oh really? Dan mijn FoBo maar eens overhoop halenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ze zijn kapot
tevens:
[ afbeelding ]
quote:
Dat ik er niet eerder opgekomen wasquote:
omdat ik het zeker wilde wetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom doen meisjes zou moeilijk_!
Kut reden zegquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat ik het zeker wilde wetenen hem niet na een maand wilde dumpen
zoals ik normaal gesproken deed
AAAAAAAAH WE'RE GOING TO DIE!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh really? Dan mijn FoBo maar eens overhoop halen
kan ze zelf wel beslissenquote:
Ja doequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn vrienden gaan wiet planten in het bos, zal ik ook inleggen?
Nee vrouwen zijn toch minderwaardig, lol, waar komt dat emancipatie idee nou vandaan, ga terug naar de keuken zegquote:
wij hadden 18 december gemeet en het voelde zo goed dat het meteen wat werdquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kjoet.
Wij sinds 23 november. Volgens mij.
Thnx m8, nog nooit buitenwiet gehadquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn toch minderwaardig, lol, waar komt dat emancipatie idee nou vandaan, ga terug naar de keuken zeg
lievquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wij hadden 18 december gemeet en het voelde zo goed dat het meteen wat werd
haha ach als het nu maar fijn voelt tochquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
liev![]()
Wij vanaf 23 september of zo al.
rot op pizzaquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn toch minderwaardig, lol, waar komt dat emancipatie idee nou vandaan, ga terug naar de keuken zeg
ja preciesquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach als het nu maar fijn voelt toch
niet eens een katjequote:
goedzoquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook niet mijn moeder is een powerfeministe![]()
`NEE!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee jij moet rotten juist voorkomennu de haring pekelen jij
haha het is ook vrij snel gegaan allemaalquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja precies![]()
maar ik wist helemaal niet dat jullie toen al hadden gemeet en zo
jaquote:
nogalquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha het is ook vrij snel gegaan allemaal
Wel een beetje jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]dat is wel een beetje vervelend
Waarom de tijd nemen als het neit nodig isquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha het is ook vrij snel gegaan allemaal
haha hoezo dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nogallief wel
![]()
Omg FOK!stelletjes zijn zo kjoet koetsjieoekoe![]()
aawhquote:
precies, het leven is al zo kortquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom de tijd nemen als het neit nodig is
poesjes*quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik begin mijn mannelijkheid te verliezen door al die katjes![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik begin mijn mannelijkheid te verliezen door al die katjes![]()
![]()
![]()
onder anderequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zit ook op reddit zeker
Ik krijg kippenvel van dezequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb kippenvel
Been talking to myself forever, yeah
And how I wish I knew me better, yeah
Still sitting on a shelf and never
Never seen the sun shine brighter
And it feels like me
On a good day
Ik ben even stilquote:
ga gamenquote:
ha gayquote:
oké ik ga wel wegquote:
ga verstoppertje doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee hou ik niet van en ik ben aan het oppassen
hij slaaptquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oké ik ga wel weg
[..]
ga verstoppertje doen
wat doe jij dan normaal dat het niet stil is, als je op je pc zitquote:
nou danquote:
maakt het wel makkelijker voor jequote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doe jij dan normaal dat het niet stil is, als je op je pc zit![]()
nee grap.
ik praat vaak tegen mezelf
ja dat zekerquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nou dan
[..]
maakt het wel makkelijker voor je
En wat zeg je dan tegen jezelf?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doe jij dan normaal dat het niet stil is, als je op je pc zit![]()
nee grap.
ik praat vaak tegen mezelf
nee ik hou van kidsquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja nu kan je hem makkelijk vermoorden in zijn slaap!
dan praat ik gewoon tegen mezelf. Ik weet niet. Dan denk ik gewoon hardopquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat zeg je dan tegen jezelf?
Ik heb vaak in mijn hoofd hele nuttige gesprekken
vooral heel beschamend als iemand langs je kamer loopt of binnen komt ofzoquote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
dan praat ik gewoon tegen mezelf. Ik weet niet. Dan denk ik gewoon hardop
Ik zing altijd op de fietsquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
vooral heel beschamend als iemand langs je kamer loopt of binnen komt ofzo
anders is het zo saai stil. maar meestal zing ik gewoon mee met mn muziekquote:
hoe oud is hij?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat doe ik wel bij mn eigen kids
Dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
anders is het zo saai stil. maar meestal zing ik gewoon mee met mn muziek
ik zing hier in huis wel gewoon hard enzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zing altijd op de fietsdan ben ik in mijn droomwereldje, maar daar ben ik zo weer uit als ik rechts of links opeens een rare blik zie
ja thuis sowiesoquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zing hier in huis wel gewoon hard enzozijn ze wel gewend. maar buiten durf ik niet. Alleen als ik geen mensen zie, of 's avonds ofzo
Ik zing heel erg hard mee als ik alleen thuis ben..quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zing hier in huis wel gewoon hard enzozijn ze wel gewend. maar buiten durf ik niet. Alleen als ik geen mensen zie, of 's avonds ofzo
Wat voor enquette dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, de stomme enquete voor school is eindelijk klaar dus mensen hosselen jeuj
[..]
spaghetti
herkenbaar iets is herkenbaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja thuis sowiesoen onder de douche ofcourse
of ik denk na over levensvragen onder de douche
ik wil oooooookquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Over muziek en gevoelJe mag m wel invullen als je wilt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zou wel je hand op de volumeknop houden.
oh ik wel denk ik. In ieder geval klinkt het ergens naarquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eensAlleen kan ik totaal niet zingen
Hoelang is diequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Over muziek en gevoelJe mag m wel invullen als je wilt
Doe mee met de voice xdquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik wel denk ik. In ieder geval klinkt het ergens naar
dat dacht ik ook tot er op school lachend werd geroepen dat het op yt moestquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
soms dan komt een broertje naar beneden of ik wil stoppenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja thuis sowiesoen onder de douche ofcourse
of ik denk na over levensvragen onder de douche
ik ook als er mensen zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zing heel erg hard mee als ik alleen thuis ben..
DM maarquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
5-10 minuten. Volgens mij eerder 5 dan 10
5 minuutjes inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
soms dan komt een broertje naar beneden of ik wil stoppen
ik weet eigenlijk niet waar ik over denk ik de douche
the voicequote:
aawhquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat dacht ik ook tot er op school lachend werd geroepen dat het op yt moest
Dat zei ik ook altijd op mijn oude werk waar ik enquetes moest afnemen over de telefoonquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
aah leuk om te horen tochquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
aawhmijn moeder vindt dat ik goed kan zingen
en vriendinnen ook wel
Neh deze is serieus zo kortquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd op mijn oude werk waar ik enquetes moest afnemen over de telefoon'Maar meneer, u zei 5 minuten en we zijn inmiddels 15 minuten verder'
[ afbeelding ]
proofquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
en vriendinnen ook wel
vidsquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
en vriendinnen ook wel
hahahahquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]dat had ik laatst, ik dacht dat m'n broertje boven was dus ik keihard zingen onder, hoor ik opeens uit de keuken of ik wil ophouden
![]()
![]()
Ik wil hem ook wel invullenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus als er nog meer vrijwilligers zijn
jaquote:
Neequote:
stuur maarquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stuur maar DMquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
dat dan weer nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahof: kun je ophouden met steeds dezelfde muziek af te spelen
Vooruitquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meheh dan gaan ze naar de fraudecommissiequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
gewoon je enquêtes zelf invullenkun je ook mooi je hypothese waar maken
echt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meheh dan gaan ze naar de fraudecommissie
Welke browser?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
De muziekjes kunnen niet worden geladen
Bij mij dus echt nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
QFTquote:
oh lolquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit is uni mehehDus beetje strenger. Middelbare kun je dat makkelijk flikken idd
Ik hoor echt alleen maar bij mensen die chrome gebruiken dat er iets isquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Chrome, maar na een reload lukt het wel
Weifquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
wel was ik een keer gesnapt op kopieer/plakwerk bij een werkstuk dat online ingeleverd moest worden, gaat dat weif de tekst kopieren en opzoeken op Google
in beyonce-taal wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Yo is geen bezittelijk voornaamwoord.
Beyonce vindt het duidelijk niet leuk;quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beyonce is meteen een emo.gif waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ronny is een almachtige baas.quote:
Dat vind ik knap want die sample heb ik niet gebruiktquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar Space, op een zeker moment kwam in die enquêtte für elise naar voren, maar dat licht niet aan mijn gamegedrag ofzo, maar omdat ik dat vroeger als slapengaan lied had. Dat wordt allemaal niet meegenomen in jullie onderzoek.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce vindt het duidelijk niet leuk;(kinsey 6)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan luister ik dus absoluut niet goed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat vind ik knap want die sample heb ik niet gebruikt
maar het was für elisequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat vind ik knap want die sample heb ik niet gebruikt
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Was dat een sample waar je vragen bij kreeg?
In die enquete zat heul geen fur elisequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja.
volgens mij is het für Elise hoor
Dan kan ik niet meer luisteren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In die enquete zat heul geen fur elise
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer luisteren.
OF HET IS ALLEMAAL EEN HOAX EN ALUHOEDJES EN ALLES.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb turkish march, dance of the sugarplum fairy, moonlight sonata, die kunst der fuge en winter gebruikt
ONZ-radioquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg flashbacks van ONZ-radio![]()
Mooie tijden waren dat!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg flashbacks van ONZ-radio![]()
Ik zal eens met jou beginnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het over het begin butje
spijtig om te horenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
bleeegh ja ik ook maar in het weekend moet ik óók leren.
Als ie gerookt, maakt het niet uitquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders slaat spouwer met een rotte forel
ja wat is daarmeequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://beyoncegifs.tumblr.com/
What have you done..quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://beyoncegifs.tumblr.com/
vind je leuk toch?quote:
Hey VAquote:
je bedankt me niet eensquote:
Behoorlijk moe maar blijquote:
The usualquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Behoorlijk moe maar blijen met jou?
confused?quote:
ja maar ik wist al dat die tumblr bestondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar ik wist al dat die tumblr bestond
thanks thoughWat heb jij met die grietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar ik wist al dat die tumblr bestond
thanks thoughohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
who cares, hij vindt haar leuk. laat hemquote:
Ik adoreer haar. D'r muziek boeit me niet eens heel erg, ik vind RIhanna's liedjes leukerquote:
nee we gaan hem klappen nuquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
who cares, hij vindt haar leuk. laat hem
Ik vind haar niet leuk, laat mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
who cares, hij vindt haar leuk. laat hem
Wie vind je wel leuk?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk, laat mij
dan jij, en nee dat ben je nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
je weet dat ik sterker ben dan jou toch.
Jay-Z is lyricaal 10 keer beter dan beyoncequote:
Van mij mag je hoor. Maar dan moet je niet doen alsof hij dat niet magquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk, laat mij
oOooOooOOOoquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik vind je moeder wel leuk, zij mij gisternacht ook.
jeweetnooitquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dan jij, en nee dat ben je niet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik vind je moeder wel leuk, zij mij gisternacht ook.
Ja duh 'run the world (girls) 'quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jay-Z is lyricaal 10 keer beter dan beyonce
Dan mag je mij ook vertellen waar ik dat gezegd heb.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Maar dan moet je niet doen alsof hij dat niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |