quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
deze 'man'quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze mensen.
Jijquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze mensen.
Ja wat stom. Stom hoor!quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een stom topic, jullie weten niet eens het verschil tussen een autist en iemand
met een downsyndroom.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja stom hé, het lijken wel mongolen.
teveel moeitequote:Op donderdag 7 maart 2013 01:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ http://img524.imageshack.us/img524/9093/eskimoman.jpg (copy/paste deze link) ]
Allemaal hetzelfde plaatje posten als een stel ...quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze mensen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde plaatje posten als een stel ...
hahahahahahahHAHAHAHAHAHAH jongons het is de grumpy kat hahahaHAHAHAHhahaha en hij zegt "NO." HAHAHHhahahHAHAH omdat hij GRUMPY is snappen jullie hem nu? HAHAhHquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:59 schreef H4ppy het volgende:
[..]
hahahahahahahHAHAHAHAHAHAH jongons het is de grumpy kat hahahaHAHAHAHhahaha en hij zegt "NO." HAHAHHhahahHAHAH omdat hij GRUMPY is snappen jullie hem nu? HAHAhH
Hahah en je hebt als usericon ook een GRUMPY KAT hahahahahHhahaha wat een grapjas!
En je post in dit topic is ook erg GRUMPY hahhahahashdhahsdshahsdhsah1132.,1lkj124ir23yu98sdfe
heb je misschien nog meer leuke me-me's? HAHAHhahhaHAHAH
Alsof autisten niet kunnen spellenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
hallo
ik ben capuchon jongen en ik ben groote autist ik kom nooit van me grote zolderkamer heb daar zelf een heel groote dousje en wc zodat ik nooid van men zolderkamer moet gaan. ik ben al 4 jaar onafgebroken op me zolder kamer mijn moeder brengt me eten en vader mijn drinken hep wel een hometrainer om niet 250kg te weegn gr gr capuchon-jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |