abonnement Unibet Coolblue
pi_123710970




De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.



iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.

Meer informatie




Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:46:41 #2
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_123711434
De powerbutton van m'n iPhone 5 begint sinds gister zo nu en dan te weigeren. Hoopte op software matig, maar na hem te hebben hersteld nog steeds hetzelfde probleem. Klote dus.
pi_123711771
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:46 schreef Adrenaline0182 het volgende:
De powerbutton van m'n iPhone 5 begint sinds gister zo nu en dan te weigeren. Hoopte op software matig, maar na hem te hebben hersteld nog steeds hetzelfde probleem. Klote dus.
Dit al eens geprobeerd?
http://www.iphoneclub.nl/(...)deze-procedure-eens/
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:58:53 #4
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_123711969
quote:
Ik heb het over de aan/uit knop. Toch bedankt voor het meedenken! :)
pi_123711996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:58 schreef Adrenaline0182 het volgende:

[..]

Ik heb het over de aan/uit knop. Toch bedankt voor het meedenken! :)
Te snel gelezen :P
pi_123712137
Heb laatst voor het eerst m'n iPhone gejailbraked. Heb er even mee gespeeld maar toch terug gegaan naar de originele software.

Ik vond het een beetje omslachtig en wist niet precies wat ik nu precies deed uit Cydia.

Maken jullie er wel gebruik van en wat vinden jullie de belangrijkste pluspunten ten opzichte van de reguliere iOS software?
pi_123712929
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Heb laatst voor het eerst m'n iPhone gejailbraked. Heb er even mee gespeeld maar toch terug gegaan naar de originele software.

Ik vond het een beetje omslachtig en wist niet precies wat ik nu precies deed uit Cydia.

Maken jullie er wel gebruik van en wat vinden jullie de belangrijkste pluspunten ten opzichte van de reguliere iOS software?
Enige waar ik voor jailbreak is voor NCSettings eigenlijk
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:20:22 #8
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_123712950
Batterysaver
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:22:26 #9
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123713060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Heb laatst voor het eerst m'n iPhone gejailbraked. Heb er even mee gespeeld maar toch terug gegaan naar de originele software.

Ik vond het een beetje omslachtig en wist niet precies wat ik nu precies deed uit Cydia.

Maken jullie er wel gebruik van en wat vinden jullie de belangrijkste pluspunten ten opzichte van de reguliere iOS software?
Uhm.

Voordeel: veel apps gratis (niet alles daar de andere users die met u deelen) mijn antwoord op jailbreak is een NIET DOEN. Wrm zie beneden

Nadeel: de telefoon word trager met de tijd. Aangezien een jailbreak nooit 100% stabiel is.
Tweede nadeel: je kan je de bekende "smart phone" virus binnen haalen als je de verkeerde app download

Derdenadeel: mocht je garantie nog hebben VERVALT DIE PER DIREKT.

Vierde: downloads zijn extreem langzaam en je hebt wAcht tijden, tenZij je een .torrent bestand beschikbaar hebt.

Vijvde nadeel:
Je kan de software niet meer herstelllen via itunes dat houdt in dat je de telefoon manueel terug naar fabrieks instellingen moet instellen.

Ik had een jailbreak maar nu net een nieuwe iphone 5 dus garantie graag houden en de snelheid ook.
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123713092
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:10 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

I know, zou wel vet zijn voor in de slaapkamer/keuken....
Hoe is het geluid dan? Toch niet blikkerig?
Het is redelijk, je moet natuurlijk niet te veel verwachten van zo'n klein ding.
Op youtube staan Duitse reviews waar ze dilmen hoe hij klinkt.
pi_123713153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:58 schreef Adrenaline0182 het volgende:

[..]

Ik heb het over de aan/uit knop. Toch bedankt voor het meedenken! :)
Had ik ook na een maand tijd al 😂 gewoon gratis omgeruild voor een nieuwe 😊👍
pi_123713284
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Uhm.

Voordeel: veel apps gratis (niet alles daar de andere users die met u deelen) mijn antwoord op jailbreak is een NIET DOEN. Wrm zie beneden

Nadeel: de telefoon word trager met de tijd. Aangezien een jailbreak nooit 100% stabiel is.
Tweede nadeel: je kan je de bekende "smart phone" virus binnen haalen als je de verkeerde app download

Derdenadeel: mocht je garantie nog hebben VERVALT DIE PER DIREKT.

Vierde: downloads zijn extreem langzaam en je hebt wAcht tijden, tenZij je een .torrent bestand beschikbaar hebt.

Vijvde nadeel:
Je kan de software niet meer herstelllen via itunes dat houdt in dat je de telefoon manueel terug naar fabrieks instellingen moet instellen.

Ik had een jailbreak maar nu net een nieuwe iphone 5 dus garantie graag houden en de snelheid ook.
Wat een onzin bij elkaar
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:42:20 #13
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123713992
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wat een onzin bij elkaar
Jouw mening, ik heb het jaren gehad op de 3gs en 4s. Vandaar dat ik een kleine review zet. Tevens het blijft illigaal. Voor de downloader (seeden tijdens download) en voor de uploaders. Tevens waarom zou je niet de makers helpen?? Zij stoppen ook een hoop geld en tijd erin om het voor jullie te maken.
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123714147
quote:
99s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Het is redelijk, je moet natuurlijk niet te veel verwachten van zo'n klein ding.
Op youtube staan Duitse reviews waar ze dilmen hoe hij klinkt.
Haha, snap ik..
Zal de reviews ff doornemen...

Thx anywayz...
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_123714567
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wat een onzin bij elkaar
Hieruit conludeer ik dat jij wel jailbraked? Wat zijn dan voor jou de onmiskenbare pluspunten?

Ik heb gezocht en inderdaad wel wat dingen gevonden waarvan ik dacht "ja dat is wel handig".

Klinkt stom, ik ben op zich tevreden over de mogelijkheden die de reguliere software me brengt maar wel benieuwd naar de voordelen die er zijn.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:08:11 #16
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123715621
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Hieruit conludeer ik dat jij wel jailbraked? Wat zijn dan voor jou de onmiskenbare pluspunten?

Ik heb gezocht en inderdaad wel wat dingen gevonden waarvan ik dacht "ja dat is wel handig".

Klinkt stom, ik ben op zich tevreden over de mogelijkheden die de reguliere software me brengt maar wel benieuwd naar de voordelen die er zijn.
Voordelen als je bijv tom tom wilt (79,99¤) app store kan je daar gratis downloaden maar nadeel is updates krijg je alleen wanneer de user de update plaats, dat kost soms wel weken wachtijs, kortom, als je een app wilt downloaden en die staat er nog niet kan het lang duuren eer die er in staat. Want jij moet wachten tot iemand die app publiceerd in cydia.
met sportieve groet,
fortunafan.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:09:25 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_123715724
Is er een tweak btw om snel naar beneden te scrollen in safari ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_123715760
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Jouw mening, ik heb het jaren gehad op de 3gs en 4s. Vandaar dat ik een kleine review zet. Tevens het blijft illigaal. Voor de downloader (seeden tijdens download) en voor de uploaders. Tevens waarom zou je niet de makers helpen?? Zij stoppen ook een hoop geld en tijd erin om het voor jullie te maken.
Een jailbreak is niet illegaal. Je blijft je garantie houden en je haalt al helemaal geen malware binnen :')
pi_123715868
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Een jailbreak is niet illegaal. Je blijft je garantie houden en je haalt al helemaal geen malware binnen :')
Daar heb ik mijn twijfels over...
pi_123715996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Hieruit conludeer ik dat jij wel jailbraked? Wat zijn dan voor jou de onmiskenbare pluspunten?

Ik heb gezocht en inderdaad wel wat dingen gevonden waarvan ik dacht "ja dat is wel handig".

Klinkt stom, ik ben op zich tevreden over de mogelijkheden die de reguliere software me brengt maar wel benieuwd naar de voordelen die er zijn.
NCSettings. Eigenlijk het enige en ik snap nog steeds niet dat Apple het niet geïntegreerd heeft.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_123716087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Daar heb ik mijn twijfels over...
Over wat precies?
pi_123716090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

NCSettings. Eigenlijk het enige en ik snap nog steeds niet dat Apple het niet geïntegreerd heeft.
Wat doet dat? Sorry ik ben een noob wat betreft dit soort dingen. Ja ik kan het zoeken maar ik vertrouw toch altijd meer op eerstehands persoonlijke ervaringen met dit soort dingen.
pi_123716116
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Voordelen als je bijv tom tom wilt (79,99¤) app store kan je daar gratis downloaden maar nadeel is updates krijg je alleen wanneer de user de update plaats, dat kost soms wel weken wachtijs, kortom, als je een app wilt downloaden en die staat er nog niet kan het lang duuren eer die er in staat. Want jij moet wachten tot iemand die app publiceerd in cydia.
In Cydia staat helemaal geen TomTom :')
pi_123716138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Over wat precies?
Als ik een iPhone Jailbreak en stuur het in die staat naar Apple, doen ze daar dan niet moeilijk over?
pi_123716173
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Wat doet dat? Sorry ik ben een noob wat betreft dit soort dingen. Ja ik kan het zoeken maar ik vertrouw toch altijd meer op eerstehands persoonlijke ervaringen met dit soort dingen.
Het plaatst toggles in je notificatiecentrum voor dingen als wifi/bt/data/lamp. Iets waar ik al heel lang aan gewend was op mijn oude android toestellen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')