VPN en niet bij origin kopenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Borias het volgende:
hoe kunnen sommige van jullie al spelen!
bij mij kan smcity nog niet downloaden serinummer ook bij mij xxxx((((((((((((
of heb iik iets gemist en zijn sommige stiekem naar de VS gevlogen...? :p
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toggle Fire On/Off ALT + F
Toggle Crime On/Off ALT + C
Toggle Health Issues On/Off ALT + M
Toggle Air Pollution On/Off ALT + A
Toggle Ground Pollution On/Off ALT + P
Toggle Homeless Sims On/Off ALT + H
Add §100,000 to City Budget ALT + W
Toggle Sewage On/Off ALT + S
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Curlbrah het volgende:
Thank you for contacting EA
Please wait while we connect you to the next available advisor.
Your approximate wait time is between 25 - 30 minutes.![]()
ze vraagt steeds of ik meer wil weten over geld.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toggle Fire On/Off ALT + F
Toggle Crime On/Off ALT + C
Toggle Health Issues On/Off ALT + M
Toggle Air Pollution On/Off ALT + A
Toggle Ground Pollution On/Off ALT + P
Toggle Homeless Sims On/Off ALT + H
Add §100,000 to City Budget ALT + W
Toggle Sewage On/Off ALT + S
Morgen of anders overmorgen wel. Ik moet nog minstens een maand wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorlopig kunnen wij ook nog niets hoor.
Er is vast nog wel iets anders dat je kan doen in die tussen tijd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Morgen of anders overmorgen wel. Ik moet nog minstens een maand wachten.
Is sowieso Sandbox modus, alleen nog ff testen of ze werkenquote:
Ja de SimCity topics bekijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is vast nog wel iets anders dat je kan doen in die tussen tijd.
Bij mij zei die 8 of 9. Ik kan m'n geld terugkrijgen dus ik ga hem bij die andere bestellen. Dan weet ik zeker dat ik hem morgen kan spelen.quote:
Hoe en waar ga je hem dan bestelen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij mij zei die 8 of 9. Ik kan m'n geld terugkrijgen dus ik ga hem bij die andere bestellen. Dan weet ik zeker dat ik hem morgen kan spelen.
Oh, baas.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jep, heb je geen PayPal/CC: https://www.money2.nl/
Zal eens kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is sowieso Sandbox modus, alleen nog ff testen of ze werken
console command is volgens mij : Ctrl-Shift-C
VPN? website?quote:
Ik ging gister al meteen gruwelijk de fout in, meteen al de lening opties aangezetquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal eens kijken
Vind het voor nu vooral ff leuk om het spel echt te leren kennen en de regio in te duiken. Iets wat je niet kon of deed in de beta's.
http://www.hideman.net/quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef Borias het volgende:
[..]
VPN? website?
hm dan weet ik dat voor de volgende keer dat ik daar me games maar moet kopen?(pre orderen)
Hoezo fout??? Facking handig die dingenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ging gister al meteen gruwelijk de fout in, meteen al de lening opties aangezet
Durf ik niet te zeggen, gebruik het zelf niet maar is al een paar keer eerder aangehaald in deze reeksquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, baas.Die kende ik nog niet. Dan heb ik het geld gelijk op m'n PP he?
Gewoon spelen via Bootcampquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Qunix het volgende:
Ik wens jullie allemaal veel plezier met spelen. Ik wacht wel zielig in een een hoekje alleen op de Mac versie...
Ja dat wel, maar had wat rustiger moeten beginnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hoezo fout??? Facking handig die dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |