Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik hem daar koop dan krijg ik hem gelijk en zou ik hem bij wijze van vanavond al kunnen spelen?
quote:
* Metonae mompelt iets over een interne exorcist.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
ik weet het niet zeker, maar volgens mij klopt 'zuiveringscapaciteit' niet helemaal als het een ziekenhuis betreft.
Jep, heb je geen PayPal/CC: https://www.money2.nl/quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik hem daar koop dan krijg ik hem gelijk en zou ik hem bij wijze van vanavond al kunnen spelen?
gekocht in origin of externe key?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:46 schreef Curlbrah het volgende:
Heb Origin nu vanaf mijn US VPN opgestart echter staat hij nog steeds op niet beschikbaar. Moet ik de instellingen in Origin veranderen?
origin na navraag in het vorige topicquote:
dan lukt het gene wat jij doet niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
origin na navraag in het vorige topic
bedankt kerelquote:
Daar staat toch ook gewoon "sandbox"quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar omdat hij nederlandstalig is, had ik dat niet door.
Dan zou mshol ook kunnen spelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:00 schreef Curlbrah het volgende:
Dus erm, ik kan 'm eerst kopen via de Nederlandse Origin pagina. Dan reboot ik 'm op mijn US VPN en dan kan ik hem binnenhalen?
Oeiquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:51 schreef IceDustbin2 het volgende:
ik dacht, origin reboot.. Nou boot origin niet eens meer...
Waarom bij mij niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ik start Origin net op :
[ afbeelding ]
Dat was gister nog niet het geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |